
Εκείνη τη νύχτα οι καιρικές συνθήκες ήταν εξαιρετικά άσχημες.Νέφωση πυκνή παντού και φαίνεται -όπως λένε κακές αεροπορικές "γλώσσες"- τα F 16 μ΄ αυτές τις συνθήκες είχαν ένα θέμα σοβαρό. Όπως λένε αυτοί που ξέρουν ο σχεδιασμός της καλύπτρας του F 16 ,σε συνθήκες όπως εκείνης της νύχτας αυξάνει δραματικά το ποσοστό των πιθανοτήτων να υποστεί vertigo ο χειριστής. Συνεπώς οι πτέραρχοι και από τις δύο πλευρές του Αιγαίου,είχαν προτιμήσει να κρατήσουν τα F 16 στο έδαφος και όταν θα ξημέρωνε θα τα έβαζαν σε αποστολές.
Πρόλαβε όμως ο μακαρίτης ο Χόλμπρουκ με τα τηλεφωνήματά του ...και αποκλιμάκωσε τη κρίση με τον τρόπο που όλοι μας θέλουμε να ξεχάσουμε.
Τώρα θα πείτε εσείς που μπορεί να είστε και κακεντρεχείς ,γιατί αφού μια στιγμή που τα χρειαστήκαμε τα αεροπλάνα και δεν τα ΄χαμε,πως και ξαναγοράσαμε ...δυο παρτίδες ακόμη. Ε, θα τα ΄χουν διορθώσει αυτά τα θέματα,θα μας πουν. Αν είναι όμως πράγματι έτσι,δυστυχώς θα το διαπιστώσουμε στην επόμενη κρίσιμη νύχτα που θα ζήσουμε.
onalert
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου