Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2012

"Αν δεν έρθεις να απογραφείς κάτσε στο νησί σου να πεθάνεις" είπαν σε ανάπηρη

"Δεν προκειται να ξεχάσω τον τρόπο που μου μίλησαν μέχρι να πεθάνω" καταγγέλει στο Newsit η ανάπηρη Γερασιμούλα Μαγουλά από την Κεφαλλονιά. Τι απαντά η Διευθύντρια του ΚΕΠΑ Πατρών.

Η 56χρονη Γερασιμούλα Μαγουλά πάσχει από μια σπάνιας μορφής παραμορφωτική ρευματοειδή αρθρίτιδα που την κρατά καθηλωμένη στο αναπηρικό καροτσάκι τα τελευταία 16χρόνια.



Αν και οι υπηρεσίες Πρόνοιας του ελληνικού κράτους της έχουν βεβαιώσει την αναπηρία της τόσο το 2006 όσο και το 2009 της ζητούν και πάλι να περάσει από επιτροπή αξιολόγησης προκειμένου να ανανεωθεί το βιβλιάριο υγείας της και να λάβει το προνοιακό επίδομα.

Μέχρι εδώ όλα καλά και ορθώς το κράτος επιτέλους ελέγχει που δίνονται τα προνοιακά επιδόματα προκειμένου να πάψουν να τα λαμβάνουν απατεώνες "μαϊμού" ανάπηροι.

Δε μπορεί όμως να ζητούν από μια γυναίκα που βρίσκεται καθηλωμένη σε αναπηρικό καροτσάκι να φύγει απο την Κεφαλλονιά και να πάει στην Πάτρα για να περάσει από επιτροπή αξιολόγησης γιατί δεν υπάρχει επιτροπή στο νησί της όπως πρώτο ανέδειξε το patrastimes.gr. Ούτε είναι δυνατό δημόσιοι λειτουργοί της Πρόνοιας να μιλούν με τρόπο τουλάχιστον απάνθρωπο σε ανάπηρους ανθρώπους.

Οπως καταγγέλει στο Newsit η κυρία Γερασιμούλα Μαγουλά όταν απευθύνθηκα στο ΚΕΠΑ Πατρών " η διευθύντρια μου ήταν πάρα πολύ εχθρική μαζί μου. Δεν ήθελε να μιλήσει και να μου εξηγήσει τι να κάνω. Και μου είπε εάν δεν έρθετε να κάτσετε εκεί να πεθάνετε και μου έκλεισε το τηλέφωνο. Αυτό το θεωρώ όχι μόνο απαράδεκτο αλλά με διέλυσε. Δεν πρόκειται να το ξεχάσω μέχρι να πεθάνω. Δηλαδή αν είχα και μια στάλα αξιοπρέπεια με όλα μου έχουν συμβεί αυτη η γυναίκα με διέλυσε τελείως. Είναι το χειροτερο και το χυδαιότερο πράγμα που μου έχει πει άνθρωπος οσα χρόνια είμαι ανάπηρη".

Δεν υπάρχουν σχόλια: