Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2012

Η Πρέσβειρα της Σλοβενίας στην Ιαπωνία ζητά συγγνώμη που υπέγραψε το ACTA Ενώ οι δικοί μας οσφυοκάμπτες, καμαρώνουν...


http://www.nonews-news.blogspot.
by Niki Lyberis
Οι αντιδράσεις εναντίον της συμφωνίας ACTA (AntiCounterfeiting Trade Agreement) συνεχίζουν με αμείωτο ρυθμό. Σε κάθε χώρα της Ευρώπης που υπέγραψε τη συμφωνία την Πέμπτη, 26 Ιανουαρίου 2012, οργανώνονται διαμαρτυρίες, τόσο διαδικτυακές, όσο και μέσω συγκεντρώσεων.
Μεγάλη έκπληξη έχει προκαλέσει η δημόσια επιστολή της ...

Πρέσβειρας της Σλοβενίας στην Ιαπωνία, η οποία υπέγραψε την συμφωνία ως εκπρόσωπος της χώρας της, μέρος της οποίας δημοσιεύουμε σε μετάφραση:

Την Τρίτη 26 Ιανουαρίου 2012, υπέγραψα την συμφωνία ACTA δια λογαριασμού της Δημοκρατίας της Σλοβενίας, ακολουθώντας την οδηγία και την εξουσιοδότηση που μου δόθηκε από την Σλοβενική κυβέρνηση… Υπέγραψα την συμφωνία γιατί αυτή ήταν η εντολή της κυβέρνησης και γιατί αυτή είναι η δουλειά μου.

Γιατί υπέγραψα την συμφωνία ACTA. Κάθε μέρα δέχομαι ένα μπαράζ από ερωτήσεις στα εισερχόμενά μου και στο Facebook από καλοπροαίρετους (κατά κύριο λόγο) και προβληματισμένους ανθρώπους που με ρωτάνε πώς μπόρεσα να υπογράψω μία συμφωνία που βλάπτει τόσο πολύ το κράτος και τους πολίτες.

Υπέγραψα την ACTA εξαιτίας της πολιτικής μου αφέλειας, επειδή δεν έδωσα μεγάλη σημασία. Απλά, δεν είχα συνδέσει στο μυαλό μου την συμφωνία που μου δόθηκε η εντολή να υπογράψω με την συμφωνία που, σύμφωνα με τις δικές μου πεποιθήσεις, περιορίζει και εμποδίζει την συμμετοχή στο μεγαλύτερο και πιο σημαντικό δίκτυο της ανθρώπινης ιστορίας και συνεπώς, περιορίζει ειδικά το μέλλον των παιδιών μας.

Πρώτα απ’ όλα ζήτησα συγγνώμη από τα παιδιά μου. Μετά, προσπάθησα να απαντήσω στους γνωστούς και αγνώστους που εξέφρασαν την έκπληξη και τον τρόμο τους. Επειδή γίνονται όλο και περισσότεροι, τους απαντώ δημόσια. Θέλω να ζητήσω συγγνώμη γιατί εκτέλεσα το επαγγελματικό μου καθήκον και όχι το καθήκον μου ως πολίτης. Δεν ξέρω τι επιλογές μπορεί να είχα, αν προσπαθούσα να μην υπογράψω την συμφωνία, αλλά θα μπορούσα να το προσπαθήσω. Δεν το έκανα. Έχασα την ευκαιρία να παλέψω για το δικαίωμα της συνειδητής αντίρρησης που έχουμε εμείς οι γραφειοκράτες.



Το Σάββατο 4 Φεβρουαρίου, σχεδιάζεται μία διαμαρτυρία στη Ljubljana γι αυτούς που αντιτίθενται στην επιβολή της συμφωνίας ACTA. Η αληθινή ανησυχία και η αποφασιστικότητα εκείνων των Σλοβένων πολιτών που αισθάνονται ότι η συγκεκριμένη συμφωνία πρέπει να ακυρωθεί θα αποτυπωθεί στον αριθμό των ανθρώπων που θα παραβρεθούν σε αυτή τη διαμαρτυρία. Θα ήθελα να ζητήσω να παρευρεθεί κάποιος για λογαριασμό μου.

Η προσωπική άποψη του συντάκτη είναι ότι, αν μπορούσε να μιλήσει κανείς για πολιτικό «ανδρισμό» στην περίπτωση μίας γυναίκας, αυτό θα ήταν μία πολύ καλή ευκαιρία. Αυτό που θα θέλαμε κάποια στιγμή να μάθουμε και επισήμως, είναι αν για λογαριασμό της Ελλάδας υπέγραψε ο Πρέσβης της χώρας μας στην Ιαπωνία, αλλά και επιτέλους, μετά και τα τελευταία γεγονότα, ποιος και γιατί αποφάσισε η Ελλάδα να συνυπογράψει αυτή τη συμφωνία. Είναι καιρός πια, κάποιος να εξηγήσει. Και σε μία ιδανική περίπτωση, να απολογηθεί. Κατά προτίμηση, με ένα τόσο ειλικρινή τρόπο, όσο η Helena Drnovšek Zorko.

Πηγή: The Next Web

adena-gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: