Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2010

ΜΑΚΕΛΕΙΟ ΜΕ ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΣΤΑ ΦΙΛΙΑΤΡΑ - ΜΑΧΑΙΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΥΡΟΒΟΛΙΣΜΟΙ

Ο καυγάς που ξεκίνησε μεταξύ πέντε Αλβανών σε πλατεία των Φιλιατρών, συνεχίστηκε στο σπίτι των τριών εμπλεκομένων, όπου πήγαν αποφασισμένοι για εκδίκηση και κρατώντας όπλα οι δύο ομοεθνείς τους.

Όλα ξεκίνησαν χθες βράδυ, όταν έπειτα από φραστικό επεισόδιο που είχαν οι δράστες σε κεντρική πλατεία της πόλης, οι δύο Αλβανοί πήγαν στο σπίτι όπου διέμεναν οι τρεις ομοεθνείς τους οπλισμένοι με μαχαίρι και κυνηγετική καραμπίνα.

Αφού μαχαίρωσαν έναν απ’ αυτούς, στη συνέχεια πυροβόλησαν στο δάπεδο για εκφοβισμό. Το θύμα βγήκε στο δρόμο με όσες δυνάμεις είχε για να ζητήσει βοήθεια και μεταφέρθηκε από περαστικό στο Κέντρο Υγείας Φιλιατρών, όπου νοσηλεύεται εκτός κινδύνου.

Οι δράστες αναζητούνται από την αστυνομία.
πηγή

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δωρεάν στα νοσοκομεία οι αλλοδαποί,την κανουν μολις θεραπευτουν και στελνουν τον λογαριασμο στους φορολογουμενους πολιτες !!Πληρωνε μαλακα να επιζησουν αλλοι κοροιδο ντοπιε...

Να το πει κανείς σύμπτωση; Να το πει κανείς τύχη;
Ένα είναι βέβαιο το Γενικό Νοσοκομείο Νίκαιας δικαιώνει την επονομασία του... "Άγιος Παντελεήμονας"
Αυτό το οποίο συναντάει κανείς σε κάθε γενική εφημερία είναι απερίγραπτο. Όποιος προσέλθει στο τμήμα επειγόντων περιστατικών νομίζει πως βρίσκεται στην ομώνυμη συνοικία των Αθηνών...νομίζει πως βρίσκεται κυριολεκτικά σε άλλη χώρα...Μην ψάχνετε να βρείτε ρατσιστικές αντιλήψεις στο άρθρο και στις αναφορές μας, είναι μία πραγματικότητα που την καταγράφουμε.
Ασθενείς από το Πακιστάν, το Μπαγκλαντές, την Ινδία, την Αίγυπτο, το Ιράκ και το Αφγανιστάν επισκέπτονται το νοσοκομείο κατά μυριάδες.

Μάλιστα σύμφωνα με αναφορές των εργαζομένων και ιδίως των ιατρών στην συντριπτική τους πλειοψηφία είναι ανασφάλιστοι με τα έξοδά νοσηλείας τους να τρέχει να τα καλύψει η κοινωνική υπηρεσία ή τελικά να μην τα καλύπτει κανείς και να φεύγουν λάθρα (!) από το νοσοκομείο.

Οι περισσότεροι προσέρχονται με κάθε είδους παθολογικά προβλήματα (λοιμώξεις, γαστρεντερικές διαταραχές, ηπατίτιδες κλπ) αλλά και θύματα τροχαίων (οδηγοί δικύκλων σε delivery) όπου χρειάζονται χειρουργική αποκατάσταση ή ακόμα και νοσηλεία σε μονάδα εντατικής θεραπείας. Πολλές φορές το 50% και πλέον των επειγόντων χειρουργείων μίας γενικής εφημερίας αφορά τους συγκεκριμένους ασθενείς. Μάλιστα μεταξύ σοβαρού και αστείου κυκλοφόρησε έντυπο με συγκεκριμένες εκφράσεις ιατρικές στη γλώσσα των διαφόρων χωρών της Αφρικής και της Ασίας.

Ειδικά την εβδομάδα 22 με 28 Νοεμβρίου με την ευφυή απόφαση της ΟΕΝΓΕ να κάνει κατάληψη των ταμείων των νοσοκομείων όλης της Ελλάδος έγινε το έλα να δεις. Οι μαρτυρίες των ιατρών είναι χαρακτηριστικές : «Έρχονταν με συμπτώματα από μηνός και βάλε και ζητούσαν να κάνουν εξετάσεις αίματος και ακτινογραφίες γιατί είναι δωρεάν!».

Ο αριθμός των περιστατικών που δέχεται κάθε 3 μέρες σε βάση επειγόντων περιστατικών ξεπερνάει τα 1000(!) άτομα. Την ίδια μέρα εφημερεύει και το πανεπιστημιακό νοσοκομείο Αττικόν. Εφημερεύει για 8 ώρες από τις 2 μέχρι τις 10 το βράδυ...αν δηλαδή ένας ασθενής προσέλθει 10 και 5 τότε ξέρετε τι γίνεται? Τον διώχνουν για τη Νίκαια... περιπατητικό. Γιατί τέτοια προστασία στο Αττικό νοσοκομείο; Οι εφημερίες του Αττικού γίνονται χωρίς την παρουσία νευροχειρουργού. Τι σημαίνει αυτό; Πως αν γίνει σοβαρό τροχαίο έξω από το νοσοκομείο στη λεωφόρο Καβάλας οι τραυματίες θα πάνε κατ'ευθείαν στη Νίκαια.
Επιπλέον είναι χαρακτηριστικές και οι μαρτυρίες για τη συμπεριφορά του ΕΚΑΒ, μαρτυρίες που προέρχονται μέσα από το ΕΚΑΒ. «Στη Νίκαια πηγαίνουμε τα πάντα...από την Ελευσίνα μέχρι το Νέο Κόσμο και την Καλλιθέα, από τα Πετράλωνα μέχρι το Λιόσια και τους Αγίους Αναργύρους, μας βολεύει καλύτερα με τις δύο εθνικές οδούς, τη Θηβών και την Π. Ράλλη, άσε που αράζουμε στο κυλικείο ποιυ είναι και το καλύτερο από όλα»! Κολυμπήθρα του Σιλωάμ αποκαλούν το νοσοκομείο οι περισσότεροι Εκαβίτες ενώ ανέκαθεν ακουγόταν η ατάκα «κουτσοί στραβοί στον Άγιο Παντελεήμονα».

http://www.elkosmos.gr/

Ανώνυμος είπε...

OI TOYΡΚΕΜΕΝΟΙ ΠΑΠΑΔΕΣ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΤΗΝ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΝΕΟΦΑΝΑΡΙΩΤΙΚΟ ΙΔΙΟΤΕΛΗ ΡΑΓΙΑΔΙΣΜΟ ΤΟΥΣ!

ΤΟΥΣ ΑΠΑΝΤΟΥΜΕ
"""ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝΟΜΩΝ ΓΡΑΙΚΩΝ
ΚΛΗΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΡΕΠΕΣΤΑΤΟΝ ΝΑ ΥΠΑΚΟΥΗ ΕΙΣ ΠΡΟΣΤΑΓΑΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ ΕΚΛΕΓΟΜΕΝΟΥ ΑΠΟ ΤΥΡΑΝΝΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΑΣΜΕΝΟΥ ΝΑ ΠΡΟΣΚΥΝΗ ΤΥΡΑΝΝΟΝ """

ΑΔΑΜΑΝΤΙΟΣ ΚΟΡΑΗΣ
(ΑΠΟ 'ΠΡΟΛΕΓΟΜΕΝΑ ΕΙΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ'),

"Ου δη πάτριον εστίν ηγείσθαι τους επήλυδας των αυτοχθόνων…."
(Ισοκρατου,πανηγυρικος)

Ο Αρκαλοχωρίου Ανδρέας για την τουρκική υπηκοότητα
Του Ανδρέα Νανάκη*
H τουρκική υπηκοότητα των Μητροπολιτών

Ο Ισοκράτης και ο Δημοσθένης πνευματικά αναστήματα της πόλης – κράτους, ομόγλωσσοι, ομότροποι και ομοήθεις, εξέφραζαν δύο διαφορετικούς κόσμους. Ο Ισοκράτης προσέβλεπε, με εμπιστοσύνη, στο πολιτικό μεγαλείο του Οικουμενικού Ελληνισμού, το πολιτικό κέντρο του οποίου μετατοπίζεται στη Μακεδονία. Υπήρξε με τον Αριστοτέλη ο θεωρητικός του εκφραστής.

Η πρακτική ενήλωση, η πολιτική και πολιτιστική ενοποίηση του ελληνισμού, σε ένα νέο οικουμενικό μέγεθος, υπήρξε έργο του Μακεδόνα Μεγάλου Αλεξάνδρου, με την αυτοκρατορία που δημιούργησε. Με την μακεδονική σάρισα, «ὡς μέσα τήν βακτριανή, ὡς τόν ἰνδό», επήγαμε την ελληνική λαλιά. Η πόλη – κράτος του Δημοσθένους, η Αθήνα με τις αποικίες της και τις αθηναϊκές τριήρεις είχαν ολοκληρώσει την συμβολή τους στον παγκόσμιο πολιτισμό, όπως βεβαίως και τόσα άλλα πολιτικά, κοινωνικά και οικονομικά σχήματα, μέχρι τις ημέρες μας.

Ο μετασχηματισμός και η διαμόρφωση του νέου κόσμου εκφράστηκε με τον έλληνα λόγο, αλλά οικοδομήθηκε στα θεμέλια της χριστιανικής κοσμολογίας και ανθρωπολογίας διαφορετικής από τα αρχαιοελληνικά κοσμοείδωλα και προσδιορίσθηκε με όρους, όπως ρωμιοσύνη και ορθόδοξο γένος. Ο νέος κόσμος είχε εκκλησιαστικό, πολιτικό και πνευματικό κέντρο του, την Κωνσταντινούπολη, την πόλη του Μεγάλου Κωνσταντίνου, όπου και το κέντρο των Ορθοδόξων, της Οικουμένης. Το Οικουμενικό Πατριαρχείο, με τους αυτοκράτορες της Κωνσταντινουπόλεως καθόρισε την πνευματική και πολιτιστική ταυτότητα της καθʼ ημάς Ανατολής, αλλά και του σλαβικού κόσμου, από το Κίεβο μέχρι τη Μόσχα, το Τύρνοβο και το Πέκιο. Η Αλεξάνδρεια, κατεξοχήν πόλη του Μεγάλου Αλεξάνδρου, αν και αρχαιοτέρα της Κωνσταντινουπόλεως, παρέμεινε το δευτερόθρονο κέντρο της Ορθοδόξου Εκκλησίας.

Μετά το έτος 1453, με το Ισλάμ να έχει επίσημα πλέον κατοχυρώσει τον πρώτο λόγο, η αυτοκρατορία συνέχισε την πορεία της μέσα στο σχήμα της ορθόδοξης οικουμένης. Ο έλληνας λόγος αποτελούσε και πάλι την απαραίτητη προϋπόθεση για την ανέλιξη στην πυραμίδα του ρουμ μιλιέτ των ορθοδόξων και την Εθναρχούσα Εκκλησία. Κατά τον Δοσίθεο Αναγνωστόπουλο: «Στά χρόνια τῶν Ὀσμανιδῶν ἦταν σάν καί στῶν ʽΡωμιῶν / τήν ἐποχή, πολύχρωμη ἡ Πόλη, πολύφωνη, / πολυτραγουδισμένη σέ γλῶσσες ἄσχετες, μά μουσικές.» Και πάντα αυτά εν μέσω των παντοτινών περιπετειών της ιστορίας και τις οδύνες του ανθρωπίνου αίματος.

Ο διαφωτισμός και η αρχή των εθνοτήτων, στην οποία, πλέον, αρχίζει να στηρίζεται η διεθνής νομιμότητα μετά την Γαλλική Επανάσταση το 1789, διαμορφώνουν νέα δεδομένα. Μέσα από τα δεινά του πολέμου και της μάχης δημιουργούνται, με το τέλος του Πρώτου Παγκοσμίου Πολέμου, τα νέα σύνορα και παγιώθηκε η αρχή του έθνους – κράτους. Η Συνθήκη της Λωζάνης υπήρξε καθοριστική καμπή για τους λαούς της Ελλάδας και της Τουρκίας.

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στο προσφυγικό συνοικισμό, στο Ατσαλένιο - Ν. Κλαζομεναί του Ηρακλείου Κρήτης. Γνωρίζω καλώς, πολύ καλώς και από πρώτο χέρι τι σημαίνει, στο όνομα της όποιας και οιασδήποτε ιδεολογίας, να σε ξεριζώνουν και να σε διώχνουν από τον τόπο που γενήθηκες. Τον τόπο που οι πρόσφυγες αποκαλούν πατρίδα.

Ανώνυμος είπε...

Είναι γνωστό, πόσο το Οικουμενικό Πατριαρχείο δοκιμάσθηκε απορφανίστηκε από την τότε νέα τάξη πραγμάτων. Των εθνοκτονιών, της μισαλλοδοξίας, της εκδικητικότητας, των διωγμών και των ιδεολογικών καταναγκασμών, που επικρατούσαν βέβαια και σʼ ολόκληρο τον ευρωπαϊκό χώρο. Αναφέρω μόνον τον ελληνικό εμφύλιο των ετών 1946-1949.

Η ανθρωπότητα βρίσκεται για μία ακόμα φορά στη διαμορφουμένη νέα παγκόσμια πραγματικότητα. Και ο ελληνισμός του 21ου αιώνος έχει πολλούς ανθρώπους με την συνείδηση του Δημοσθένους. Εξεφράσθη αυτή η συνείδηση με αφορμή τις υπηκοότητες που λάβαμε από το τουρκικό κράτος για το Οικουμενικό μας Πατριαρχείο, χάρη του οποίου καμία θυσία δεν θεωρούμε περιττή. Το Πατριαρχείο στην Κωνσταντινούπολη συνεχίζει δημιουργικά με πρώτο και πρωτοπόρο τον Οικουμενικό Πατριάρχη κ.κ. Βαρθολομαίο, την πορεία του Ισοκράτους, του Αριστοτέλους και των Μεγάλων Πατέρων με την οικουμενική για την Εκκλησία, συνείδηση. Δεν αντιμετωπίζει φοβικά το νέο κόσμο, με προθέσεις αποκλεισμού και καχυποψίας. Στη διάθεσή του δεν είναι ούτε βεβαίως οι αθηναϊκές τριήρεις του Θεμιστοκλέους, ούτε η μακεδονική σάρισα του Μεγάλου Αλεξάνδρου. Πορεύεται όμως με την ορθόδοξη παρακαταθήκη στην οικουμένη. Πατριάρχης, Σύνοδος, Ιεραρχία, κλήρος και λαός πορευόμεθα με όπλα τον ευαγγελικό λόγο, το μήνυμα της αγάπης, της ειρηνικής συνύπαρξης και της καταλλαγής, μεταξύ των λαών, των θρησκειών και των πολιτισμών, που αποτελεί και τον Πνευματικό και πολιτιστικό προσδιορισμό του Οικουμενικού Πατριαρχείου. Γι αυτό και οι συναντήσεις του Οικουμενικού μας Πατριάρχου με τις θρησκευτικές, πολιτικές και πνευματικές ηγεσίες της γης. Γι αυτό και οι Πατριαρχικές Λειτουργίες στην Καππαδοκία, στις εκκλησίες της Μικράς Ασίας, μέχρι το μεγάλο γεγονός της λειτουργίας στη Παναγία του Σουμελά.

Προσδοκούμε την χορήγηση της τουρκικής υπηκοότητας και στους άλλους ιεράρχες του Θρόνου που το έχουν ζητήσει, αλλά και στους κληρικούς της πατριαρχικής αυλής και προσευχόμεθα για το άνοιγμα της Θεολογικής Σχολής της Χάλκης. Με τα δεδομένα αυτά το Οικουμενικό μας Πατριαρχείο, δηλαδή το ευσεβές γένος μας, η ρωμιοσύνη, ο ελληνισμός θα συνεχίσουν να επιτελούν την διαχρονική οικουμενική αποστολή στην ελληνική επικράτεια και στις ορθόδοξες κοινότητες του κόσμου εν μέσω της διαμορφούμενης παγκοσμιοποιούμενης πολυπολιτισμικής κοινωνίας. Για όλα όσα εγράφησαν με αφορμή τη χορήγηση των πρώτων υπηκοοτήτων από την Τουρκία σε μας τους ιεράρχες του Θρόνου τα θεωρώ δε όλα καλοπροαίρετα και αγαθών προθέσεων, θυμάμαι το: Ἀλέξανδρος Φιλίππου και οἱ Ἕλληνες πλήν Λακεδαιμονίων, «κι ἀπʼ τήν θαυμάσια πανελλήνιαν ἐκστρατεία, / τήν νικηφόρα, τήν περίλαμπρη, / τήν περιλάλητη, τήν δοξασμένη /ως ἄλλη δέν δοξάσθηκε καμιά, /τήν ἀπαράμιλλη : βγήκαμʼ ἐμεῖς ˙/ ἑλληνικός καινούριος κόσμος, μέγας. / Ἐμεῖς οἱ Ἀλεξανδρεῖς, οι Ἀντιοχεῖς, / οι Σελευκεῖς, κʼ οἱ πολυάριθμοι / ἐπίλοιποι Ἕλληνες Αἰγύπτου καί Συρίας, / κʼ οἱ ἐν Περσίδι, κι ὅσοι ἄλλοι. / Μέ τές ἐκτεταμένες ἐπικράτειες, / με τήν ποικίλη δρᾱσι τῶν στοχαστικῶν προσαρμογῶν. / Καί τήν Κοινήν Ἑλληνική Λαλιά / ὤς μέσα στήν Βακτριανή τήν πήγαμεν, ὤς τούς Ἰνδούς. / Γιά Λακεδαιμονίους νά μιλοῦμε τώρα!»
• O Ανδρέας Νανάκης είναι Μητροπολίτης Αρκαλοχωρίου Καστελλίου κ΄ Βιάννου, Καθηγητής της Θεολογικής Σχολής Α.Π.Θ.

http://www.patris.gr/articles/192291?PHPSESSID=7gafp0omji6ulddcqf0sknabj6

Ανώνυμος είπε...

Παρασκευή 10 Δεκεμβρίου, 2010 01:01:24
Ηλεία: Βγήκαν όπλα σε άγρια συμπλοκή αλλοδαπών
Οι δράστες είναι Αλβανοί και μάλλον αδέλφια
http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/44537

Παρασκευή 10 Δεκεμβρίου, 2010 01:02:24
Ηλεία: Φήμες για "ντου" της αστυνομίας σε γιάφκα στη Γαστούνη
http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/44526