Παρασκευή, 31 Δεκεμβρίου 2010

ΔΥΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΜΑΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΥΝ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ!!!

κλικ στη φωτο

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ…

* ΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ (ΚΟΙΤΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ) ΟΤΑΝ ΔΙΑΒΑΖΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΤΟΥ ΕΚΔΟΣΗ;


ΌΤΙ Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΣΕ ΤΗΝ ΒΡΑΧΟΝΗΣΙΔΑ ΊΜΙΑ.

* ΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ (ΚΟΙΤΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΔΕΞΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ) ΟΤΑΝ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΤΟ ΦΥΛΛΟ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΓΥΜΝΑΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ;

ΌΤΙ ΠΡΟΦΑΝΩΣ, ΚΑΠΟΙΑ ΧΩΡΑ, ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΣΕ ΤΗΝ ΒΡΑΧΟΝΗΣΙΔΑ ΊΜΙΑ.
ΠΟΙΑ ΧΩΡΑ ΤΗΝ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΣΕ;

ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΜΠΟΡΕΙ Η ΤΟΥΡΚΙΑ, ΜΠΟΡΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΧΩΡΑ.

ΠΟΙΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ;

ΑΛΛΟΙΩΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ, ΑΛΛΟΙΩΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ…

ΧΕΝΡΥ ΚΙΣΙΝΓΚΕΡ - ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 1994 :

ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΡΧΙΚΟΙ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΑ ΚΟΥΜΑΝΤΑΡΟΝΤΑΙ. ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΧΤΥΠΗΣΟΥΜΕ ΒΑΘΙΑ ΣΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΤΟΥ ΡΙΖΕΣ. ΤΟΤΕ ΙΣΩΣ ΑΝΑΓΚΑΣΘΕΙ ΝΑ ΣΥΜΜΟΡΦΩΘΕΙ. ΕΝΝΟΩ ΝΑ ΠΛΗΞΟΥΜΕ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ, ΤΗΝ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΟΥ, ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΤΟΥ ΑΠΟΘΕΜΑΤΑ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΞΟΥΔΕΤΕΡΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΧΘΕΙ, ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΘΕΙ, ΝΑ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΕΙ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΠΑΡΕΝΟΧΛΕΙ ΣΤΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ, ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΜΕΣΟΓΕΙΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ ΑΝΑΤΟΛΗ, ΣΕ ΟΛΗ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΜΑΣ.

ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ…

ΣΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΤΟΝ ΚΟΡΦΟ ΩΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΦΩΛΙΑΖΟΥΝ ΗΓΕΤΕΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: