Παρασκευή 10 Σεπτεμβρίου 2010

ΤΕΚΤΟΝΕΣ-ILLUMINATI


Γιατί ονομάζονται ΤΕΚΤΟΝΕΣ?
Ονομάζονται τέκτονες γιατί είναι οι μάστορες, οι χτίστες, αυτοί που απαρτίζουν το σύμπαν
Ο θεος τους είναι ο ΜΕΓΑΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΑΣ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ. Το όνομα του για αυτούς είναι ΜΑΤΣ

Μέγας αρχιτέκτονας του σύμπαντος αποκαλείται και ο ΣΑΤΑΝΑΣ

Δείτε και 2 βίντεο σχετικά με την ΜΑΣΩΝΙΑ στην Ελλάδα.Κρατήστε τα νεύρα σας και πάρτε χάπια!!

Μέρος 1ο




Μέρος 2ο




Πως θα ξεχωρίζετε τους μασόνους-τέκτονες-illuminati?

Μέσω πυραμίδων(όπως αυτή που έχει πάνω το αμερικάνικο δολλάριο)

Μέσω του ματιού της πρόνιας ή παντεπόπτης οφθαλμός

Μέσω κριαριών (μπαχομεχ bahomeh)

Μέσω σχεδιων με ασπρόμαυρα τετραγωνάκια
το παρακάτω δωμάτιο με τα τετράγωνα στον τοίχο και αυτά τα παράθυρα είναι από βιντεοκλίπ της lady gaga

Από άλλο βίντεο κλιπ

Μέσω του διαβήτη

Μέσω χειρονομιών σαν αυτές

anti-ntp

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

οτι να ναι....εγω ετσι χεραιτιεμαι με ολους συγγενεις γνωστους και φιλους..τι μασωνικοι χεραιτισμοι και βλακιες μου λετε???μηπως ειμαι μασωνος??θα το ψαξω.....

Ανώνυμος είπε...

Μακάρι οι Τέκτονες να κυβερνούσαν την Ελλάδα. Δεν θα ήταν σήμερα σ' αυτά τα χάλια!

Ανώνυμος είπε...

Χε χε κάτω από την πυραμίδα γράφει Νέα Τάξη Πραγμάτων,κάπου τόχω ξανακούσει το κέρατό μου, στα Λατινικά ενώ αναγράφεται και η ημερομηνία ίδρυσης των Πεφωτισμένων. Το δε σύμβολο του δολλαρίου είναι $ = S + H αρχικά του Sheckel το οποίο όλο ξεχνάω ποιανής χώρας νόμισμα είναι το Αλτσχάιμέρ μου μέσα.