Κυριακή 12 Σεπτεμβρίου 2010

Διαφθορά και Επαναστάτες του Πολυτεχνείου

Κάθε χρόνο σαν βόδια γιορτάζουμε την "επανάσταση" του Πολυτεχνείου. Την επανάσταση της γενιάς των ανθρώπων που σήμερα είναι υπεύθυνοι για την καταστροφή της Ελλάδας.

Κατάστρεψαν την Ελλάδα κλέβοντας, καταστρέφοντας, σιωπώντας ενώ έβλεπαν τους άλλους να κλέβουν. Μας μάθανε τον "κλέφτη" να τον λέμε "'έξυπνο". Αλλάξανε το "μάθε τέχνη και άστηνε" με το "μπες παιδάκι μου στο δημόσιο να μην δουλεύεις".

Σήμερα έχετε πάρει σύνταξη ή είστε κοντά... έχετε κάνει το κομπόδεματάκι σας... τώρα κάνετε τα ταξιδάκια σας στο εξωτερικό... Μένουμε πίσω εμείς. Τα παιδιά σας. Με το χάος που μας κληρονομήσατε και πρέπει να το πληρώσουμε με την ζωή μας. Σας ευχαριστούμε!!

Σκέφτομαι τι πρέπει να σας κάνουμε για να πληρώσετε το κακό που έχετε κάνει. Φυλακή; Εξορία; Βασανιστήρια; Ολα μαζί;

Ευτυχώς ο Θεός και η ζωή έχουν αναλάβει την τιμωρία σας και δεν χρειάζεται να λερώσουμε τα χέρια μας. Σε βλέπω που περιμένεις έξω από το παρκαρισμένο Mercedes μέχρι να έρθει ο πακιστανός για να τον φορτώσεις και να βρεις "χαρά" από πίσω. Σε βλέπω που περπατάς μόνος στο δρόμο και δεν σου δίνει κανείς σημασία ή σου λένε καλημέρα και μετά σε φτύνουν. Σε βλέπω που σε έχουν παρατήσει τα παιδιά σου. Σε βλέπω που δεν έχεις πια φίλους. Αυτή είναι η τιμωρία σου "Επαναστάτη της Διαφθοράς". Η μοναξιά.

Μας κληρονομήσατε σύνταξη στα 65 έτη. Είμαι 35 χρονών. Εχω 30 χρόνια μπροστά μου για να διορθώσω όσα καταστρέψατε. Είμαι η γενιά που παίρνει την σκυτάλη. Θα κάνω ότι μπορώ.

Δεν έχω μίσος. Αηδία νιώθω μόνο. Οσο για εσάς "Επαναστάτες της Διαφθοράς" εδώ θα είμαι και θα σας βλέπω. Με την άκρη του ματιού μου. Θα σας βλέπω να λιώνετε στην μοναξιά

http://stokefali.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: