Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2010

Γιατι η Ελλαδα είναι Βαλκανο Ταλιμπαν Χεσταν

Οπου οικολογια εν Ελλαδι σημανει "θανατος στην προοδο.."

Τι το πλεον λογικο από το να εχη μια Ελληνικη Βιομηχανια στον Ασπροπυργο δικο της Λιμανι στις ιδιοκτητες εγκαταστασεις της, προκειμενου να αυξηση την παραγωγη της να βελτιωση την λειτουργια της να αυξηση τις πωλησεις-εξαγωγες ς και βεβαιως και τους εργαζομενους της ..Αν υπηρχε κοινη λογικη θα επερεπε να υποχρεωθει η συγκεκριμενη βιομηχανια να εχη το δικο της λιμανι στις δικες της εγκαταστασεις ..Οχι να το ζητα , να εγκρινεται και μετα απο τρια χρονια να απορριπτεται..

Διοτι οι σοφοι ψοφοδεις και καχεσμενοι ερμαια της προοδευτικουρας και της συφυλιδικης κοκουεδικης οικολογιας ακυρωνει εκ των υστερων μετα από τρια χρονια την κατασκευη λιμενα στις ιδιωτικες εγκαταστασεις της «Χαλυβουργιας Ελλαδος»

Είναι δυνατον ποτε να πιστευουμε ότι θα γινη η Ελλαδα κρατος?

Ιασων

http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artId=352516&dt=05/09/2010

Μπλόκο» του ΣτΕ σε νέο λιμένα της «Χαλυβουργία Ελλάδος» στον Ασπρόπυργο
Κυριακή 5 Σεπτεμβρίου 2010
[ 19:52 ]

Κάνοντας δεκτό το αίτημα της νομαρχίας Δυτικής Αττικής, το Συμβούλιο της Επικρατείας ακυρώνει τα σχέδια κατασκευής λιμένα στις εγκαταστάσεις της «Χαλυβουργία Ελλάδος», στην περιοχή του Ασπρόπυργου Αττικής. Το έργο είχε εγκριθεί το 2007 από τα τότε υπουργεία ΠΕΧΩΔΕ, Ανάπτυξης και Εμπορικής Ναυτιλίας.

Η υπουργική απόφαση που ακυρώνεται επέτρεπε την κατασκευή λιμανιού για την εκφόρτωση παλιοσίδερων στην περιοχή Λουζιτάνιας. Η νομαρχία υποστήριζε ότι η εκφόρτωση του «σκραπ» προκαλεί ηχορύπανση και σύννεφα σκόνης που περιέχουν χώμα και κόκκους σκουριάς.

Το Συμβούλιο της Επικρατείας ακύρωσε την υπουργική απόφαση καθώς το λιμενικό έργο δεν είναι συμβατό με τις προβλέψεις και κατευθύνσεις του Ρυθμιστικού Σχεδίου της Αθήνας, αλλά και τις ρυθμίσεις του Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου, οι οποίες αναφέρονται στην εξυγίανση των υποβαθμισμένων ακτών του Ασπροπύργου.

Το πρώτο στάδιο του έργου προέβλεπε την κατασκευή προβλήτας και λιμενικών έργών σε έκταση 2.100 τ. μ, προκειμένου να γίνεται η εκφόρτωση «σκραπ» από πλοία χωρητικότητας μέχρι 5.000 DWT. Το δεύτερο στάδιο προέβλεπε την επέκταση της προβλήτας στο λοιπό χώρο, προκειμένου να εξυπηρετεί πλοία έως 20.000 DWT.

Σχόλιο: Όλα καλά φίλε Ιάσωνα, αρκεί να μην μένουμε κάπου στον Ασπρόπυργο, όπου οι άνθρωποι πεθαίνουν από καρκίνο σαν τα κοτόπουλα, σωστά;

Δεν υπάρχουν σχόλια: