Τα χρόνια της αθωότητας όμως παρήλθαν ανεπεστρεπτί και οι κινήσεις τους είναι πλέον προβλέψιμες.Είναι πλέον οφθαλμοφανές ότι ο κ. Πρετεντέρης σαν "στυγνός εκτελεστής" των αιτημάτων όλων των κοινωνικών τάξεων εκμεταλλευόμενος τις παθογένειες που από χρόνια συσσωρεύει το σύστημα επιδιώκει... δουλικά να εξυπηρετήσει τα πολιτικά και εκδοτικά συμφέροντα,με δόλια μέσα.Να στρέψει την μια κοινωνική ομάδα εναντίον της άλλης, να διασπάσει τον κοινωνικό ιστό να αποδυναμώσει τα δίκαια αιτήματα των πολιτών για κοινωνική δικαιοσύνη εθνική αξιοπρέπεια και ανεξαρτησία από τα πλοκάμια του μνημονίου που άλλοι αποφάσισαν για μας χωρίς εμάς.Το παιχνίδι γνωστό και βαρετά επαναλαμβανόμενο.
Στο πλαίσιο λοιπόν του κοινωνικού αυτοματισμού,της στροφής της μιας κοινωνικής ομάδας εναντίον της άλλης ο ¨εκτελεστής ΄΄ Πρετεντέρης ετοιμάζει αργά και μεθοδικά το σκηνικό για τη επόμενη πράξη του δράματος.Τα θύματα στοχευμένα και γνωστά:η παιδεία και οι εκπαιδευτικοί.Στο πλαίσιο της διαμόρφωσης του ενιαίου μισθολογίου των Δημοσίων υπαλλήλων και των νέων ανάλγητων περικοπών που θα το ακολουθήσουν στα πλαίσια μείωσης των δαπανών του Δημοσίου κατ επιταγήν της τρόικας,ετοιμάζεται μεθοδικά το επόμενο μέτωπο κοινωνικής διάσπασης.΄΄Η κοινωνία εναντίον των εκπαιδευτικών .΄΄ Η πολιτική γνωστή και συχνά επαναλαμβανόμενη. ΄΄Διαίρει και βασίλευε ΄΄.
Δεν μας πείθει ο κ. Πρετεντέρης για την ανησυχία του για την θλιβερή κατάσταση που επικρατεί στο χώρο της Παιδείας.Παραλείπει προκλητικά να αναφερθεί για την ελλειπή χρηματοδότηση της Παιδείας,για την άθλια κτιριακή υποδομή των περισσότερων σχολείων,την παντελή έλλειψη εποπτικών μέσων και υποδομών και την υποχρηματοδότηση των σχολικών επιτροπών που δυσχεραίνουν την λειτουργία των σχολέιων (έλλειψη χαρτιού για φωτοτυπίες,έλλειψη χρημάτων για την αγορά πετρελαίου θέρμανσης κα.
Απαξιεί να ασχοληθεί με το ξεπερασμένο εκπαιδευτικό σύστημα που δεν προωθεί την ουσιαστκή γνώση αλλά την παπαγαλία ,που κρατά μακριά τα σχολεία από τα πολιτισμικά δρώμενα που ενισχύει την παραπαιδεία και κάνει τους μαθητές τους πιο σκληρά εργαζόμενους, όμηρους και θύματα του συστήματος στην πιο ευαίσθητη ηλικία της ζωής τους.
Δεν ενδιαφέρεται ο κ. Πρετεντέρης για την όλο και μεγαλύτερη υποβάθμιση και απαξίωση του Δημόσιου σχολείου από την πολιτεία που δίνει την δυνατότητα στους μαθητές των χαμηλότερων και μέσων κοινωνικών στρωμάτων γα ξεφύγουν από το σκοτάδι της άγνοιας και να αποκτήσουν τη γνώση μέσα από μια διαρκή διανοητική εκπαιδευτική διαδικασία,πράγμα αδύνατο χωρίς την ύπαρξη του Δημόσιου σχολείου υπο τις δυσμενεις οικονομικές συνθήκες που βιώνουν οι πολίτες στη χώρα μας.
Λησμονεί ο κ.Πρετεντέρης ότι ο χώρος της Παιδείας που αφορά το μέλλον των παιδιών μας δεν είναι χώρος για πολιτικά παιχνίδια.Θα πρέπει να αντιμετωπίζεται με ευαισθησία και σοβαρότητα.Κάτι που φυσικά δεν συμβαίνει.
Και είναι φυσικό το πολικό σύστημα και οι μεγαλοεκδότες που το στηρίζουν να απαξιώνουν όλο και περισσότερο την Παιδεία και το Δημόσιο σχολείο γιατί αμαθείς πολίτες σημαίνει ισχυροί πολιτικοί.Η άγνοια ,η έλλειψη αξιών και ανθρωπιστικών ιδεωδών αποτελεί σημείο παρακμής και τρέφει τις παθογένειες του πολιτικού και κοινωνικού μας συστήματος.
Ο κ. Πρετεντέρης λοιπόν δεν ενδιαφέρεται για την Παιδεία.Εστιάζει μόνο στο στόχο. ΄΄Τους εκπαιδευτικούς΄΄.Είναι άραγε τυχαίος ο λίβελος εναντίον τους; Δεν νομίζω. Οι εκπαιδευτικοί σαν Δημόσιοι λειτουργοί, οι χειρότερα αμοιβόμενοι στο Δημόσιο τομέα,παλεύουν μέσα σε δυσμενείς γι’ αυτούς και τους μαθητές τους συνθήκες να μεταδώσουν γνώση και αξίες και να σταθούν δίπλα τους με περίσσευμα ψυχής υλοποιώντας ένα ξεπερασμένο και αναποτελεσματικό εκπαιδευτικό σύστημα.Δεν αποτελούν σίγουρα την επάρατο προνομιούχο κοινωνική τάξη η οποία ευθύνεται για όλα τα δεινά της ελληνικής κοινωνίας αφού λόγω της θέσης τους είναι υποχρεωμένοι να εφαρμόζουν όσα κάθε φορά η πολιτική εξουσία τους επιτάσσει.
Αναζητήστε αλλού τους ενόχους λοιπόν κ. Πρετεντέρη.
ΑΦΥΠΝΙΣΜΕΝΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου