Πέμπτη 27 Ιουνίου 2024
Η McDonald's καταργεί τη δοκιμή AI μετά την προσθήκη μπέικον στο παγωτό -ΜΜΕ
19 Ιουνίου 2024
Η McDonald's καταργεί τη δοκιμή AI μετά την προσθήκη μπέικον στο παγωτό – μέσα
Ο γίγαντας του γρήγορου φαγητού θα αφαιρέσει την τεχνολογία φωνητικών παραγγελιών από περισσότερα από 100 καταστήματα έως τα τέλη Ιουλίου, σύμφωνα με πληροφορίες
Η McDonald's καταργεί τη δοκιμή τεχνητής νοημοσύνης, αφού έγιναν viral βίντεο με μπερδέματα παραγγελιών, συμπεριλαμβανομένης της προσθήκης μπέικον στο παγωτό.
Η αμερικανική αλυσίδα γρήγορου φαγητού δοκιμάζει ένα σύστημα αναγνώρισης φωνής που αναπτύχθηκε από την IBM για την επεξεργασία παραγγελιών από το 2021. Ωστόσο, η αξιοπιστία της τεχνολογίας με τεχνητή νοημοσύνη έχει τεθεί υπό αμφισβήτηση αφού οι πελάτες ανέφεραν λάθη στις παραγγελίες τους και κοινοποίησαν κωμικές ατυχίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Η McDonald's έδωσε εντολή στους δικαιοδόχους να αφαιρέσουν την τεχνολογία υποβοηθούμενη από AI από τα περισσότερα από 100 καταστήματα που τη χρησιμοποιούν μέχρι τα τέλη Ιουλίου, όπως αναφέρει η εμπορική δημοσίευση Restaurant Business την Παρασκευή.
Η αλυσίδα γρήγορου φαγητού εγκαταλείπει τη δοκιμή χωρίς κανένα είδος επέκτασης, ανέφερε η δημοσίευση, επικαλούμενη ένα email που έστειλε η εταιρεία στους δικαιοδόχους την Πέμπτη.
«Μετά από προσεκτική ανασκόπηση, η McDonald's αποφάσισε να τερματίσει την τρέχουσα παγκόσμια συνεργασία μας με την IBM στην AOT [Αυτόματη λήψη παραγγελιών] πέραν αυτού του έτους», ανέφερε το μήνυμα.
Αν και ο γίγαντας του γρήγορου φαγητού με έδρα το Σικάγο δεν έδωσε τον ακριβή λόγο για την κίνηση, έρχεται αφού οι πελάτες μοιράστηκαν βίντεο που δείχνουν την τεχνητή νοημοσύνη να παίρνει παραγγελίες από λάθος αυτοκίνητα, να πολλαπλασιάζει τις παραγγελίες και να παράγει παράξενους συνδυασμούς φαγητού, από μπέικον. -παγωτό με κοτομπουκιές αξίας εκατοντάδων δολαρίων.
Σε ένα βίντεο TikTok, μια γυναίκα προσπαθεί να παραγγείλει παγωτό βανίλια και ένα μπουκάλι νερό μόνο για να καταλήξει με φακελάκια κέτσαπ και πολλές στοίβες βουτύρου. Ένα άλλο βίντεο δείχνει μια πελάτισσα να ισχυρίζεται ότι ο βοηθός τεχνητής νοημοσύνης μπέρδεψε την παραγγελία της με την παραγγελία κάποιου άλλου, με αποτέλεσμα εννέα μερίδες τσαγιού να προστεθούν στον λογαριασμό της.
Η McDonald's, η οποία αρχικά προσπάθησε να αγκαλιάσει την τεχνολογία για να μειώσει το αυξανόμενο κόστος εργασίας, ανέφερε ότι το τέλος της δοκιμής δεν θα σήμαινε ότι τα πειράματά της με την τεχνητή νοημοσύνη έχουν τελειώσει. Η εταιρεία είπε ότι η συνεργασία της με την IBM «μας έχει δώσει τη σιγουριά ότι μια λύση φωνητικών παραγγελιών για drive-thru θα είναι μέρος του μέλλοντος των εστιατορίων μας».
Η IBM είπε επίσης ότι σχεδιάζει να συνεχίσει να συνεργάζεται με τα McDonald's.
«Αυτή η τεχνολογία έχει αποδειχθεί ότι έχει μερικές από τις πιο ολοκληρωμένες δυνατότητες στον κλάδο, γρήγορη και ακριβή σε ορισμένες από τις πιο απαιτητικές συνθήκες», ανέφερε η εταιρεία σε δήλωση.
Άλλοι μεγάλοι γίγαντες γρήγορου φαγητού των ΗΠΑ, συμπεριλαμβανομένων των Chipotle, Wendy's, Carl's Jr, Taco Bell και Pizza Hut, έχουν επίσης αναπτύξει συστήματα τεχνητής νοημοσύνης σε μια προσπάθεια να αντικαταστήσουν τους εργαζόμενους και να μειώσουν το κόστος εργασίας.
Ετικέτες
κοινωνία,
ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου