14.03.2024
Η Yandex εισήγαγε ένα νευρωνικό δίκτυο ικανό να αναγνωρίζει τα ανθρώπινα συναισθήματα κατά τη διάρκεια μιας συνομιλίας. Θα βοηθήσει στο έργο των βοηθών φωνής και των χειριστών εικονικών τηλεφωνικών κέντρων, γράφει η Kommersant αναφερόμενη στους προγραμματιστές του συστήματος.
Το νευρωνικό δίκτυο που δημιουργήθηκε από το Yandex αναγνωρίζει άσεμνη γλώσσα, ανιχνεύει ανεπίσημες και αρνητικές δηλώσεις, προσδιορίζει το φύλο του ομιλητή και τις φράσεις που εκστομίζει σε έναν διάλογο. Στο μέλλον, το μεγάλο γλωσσικό μοντέλο της YandexGPT θα βοηθήσει την πλατφόρμα να κατανοήσει την αβεβαιότητα και τον σαρκασμό. Για την αξιολόγηση των συναισθημάτων, το νευρωνικό δίκτυο αναλύει το περιεχόμενο της ομιλίας του συνομιλητή, το στύλ, την ταχύτητα, τον τόνο και άλλες παραμέτρους. Καθορίζει επίσης ποιος είπε μια συγκεκριμένη γραμμή στη γενική συνομιλία.
Αυτό θα βοηθήσει την τεχνητή νοημοσύνη να ανταποκριθεί αποτελεσματικά σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης που προκύπτουν σε μια συνομιλία με τους πελάτες - για παράδειγμα, εάν η ομιλία ενός ατόμου αποκτήσει αρνητική χροιά, το σύστημα θα το αλλάξει σε υπάλληλο τηλεφωνικού κέντρου.
Το νευρωνικό δίκτυο λειτουργεί στο παρασκήνιο και αναλύει το συναισθηματικό υπόβαθρο του διαλόγου ακριβώς κατά τη διάρκεια της συνομιλίας. Εξετάζει όχι μόνο τον καλούντα, αλλά και τον χειριστή και εάν ο χειριστής είναι αγενής στον πελάτη, η αναφορά συμβάντος θα σταλεί αυτόματα στη διοίκηση. Η επακόλουθη ανάλυση θα σας βοηθήσει να καταλάβετε ποια διατύπωση ή θέμα προκάλεσε αρνητική αντίδραση από τον πελάτη, προκειμένου να βελτιστοποιηθεί η επικοινωνία μαζί του.
Πηγή:https://www.kommersant.ru/
Πηγή:https://www.kommersant.ru/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου