Η Κίνα ανακοίνωσε την κατασκευή ενός νέου τύπου σιδηροδρόμου
04.03.2024το σχετικό μας βίντεο στο Rumble
https://rumble.com/v4hkd6c--maglev-hyperloop.html
Η κινεζική εταιρεία T-Flight ανακοίνωσε τις προετοιμασίες για την κατασκευή ενός νέου τύπου σιδηροδρόμου, ο οποίος θα επιτρέπει στα τρένα να κινούνται με μέση ταχύτητα 1.500 έως 2.000 χλμ/ώρα.
Το έργο, που ονομάζεται Maglev Hyperloop, βασίζεται στην τεχνολογία μαγνητικής αιώρησης (maglev), η οποία εξαλείφει την αντίσταση του αέρα και την τριβή, επιτρέποντας στα τρένα να αιωρούνται πάνω από τις γραμμές.
Το τρένο θα κινείται κατά μήκος μιας ειδικά σχεδιασμένης γραμμής εξοπλισμένης με ισχυρούς μαγνήτες που δημιουργούν ένα μαγνητικό πεδίο που ωθεί το τρένο προς τα πάνω. Επιπλέον, το τρένο θα ταξιδεύει μέσα από μια σήραγγα που στερείται εν μέρει ή πλήρως αέρα για να ελαχιστοποιηθεί η αεροδυναμική αντίσταση.
Η T-Flight σχεδιάζει να ολοκληρώσει την κατασκευή μιας σιδηροδρομικής σήραγγας υψηλής ταχύτητας από το Πεκίνο στη Γουχάν μήκους περίπου 1.200 χιλιομέτρων μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Η κατασκευή θα ξεκινήσει στα τέλη του 2026 και πριν από αυτό, το επόμενο [ένα περαιτέρω] στάδιο δοκιμών θα πραγματοποιηθεί σε τροχιά 60 χιλιομέτρων, η οποία θα επιτρέψει στο τρένο να φτάσει ταχύτητα 1.000 χλμ/ώρα.
Εάν το έργο υλοποιηθεί, θα είναι μια επανάσταση στις σιδηροδρομικές μεταφορές, μειώνοντας τον χρόνο ταξιδιού μεταξύ Πεκίνου και Γουχάν από τις τρέχουσες 5 ώρες σε μία ώρα. Θα δημιουργήσει επίσης νέες ευκαιρίες για την ανάπτυξη του εμπορίου και του τουρισμού στην περιοχή.
φωτο--Η HTT έχει συνάψει παρόμοιες συμφωνίες με αρκετές άλλες χώρες, με την κατασκευή των
Η κινεζική εταιρεία T-Flight ανακοίνωσε τις προετοιμασίες για την κατασκευή ενός νέου τύπου σιδηροδρόμου, ο οποίος θα επιτρέπει στα τρένα να κινούνται με μέση ταχύτητα 1.500 έως 2.000 χλμ/ώρα.
Το έργο, που ονομάζεται Maglev Hyperloop, βασίζεται στην τεχνολογία μαγνητικής αιώρησης (maglev), η οποία εξαλείφει την αντίσταση του αέρα και την τριβή, επιτρέποντας στα τρένα να αιωρούνται πάνω από τις γραμμές.
Το τρένο θα κινείται κατά μήκος μιας ειδικά σχεδιασμένης γραμμής εξοπλισμένης με ισχυρούς μαγνήτες που δημιουργούν ένα μαγνητικό πεδίο που ωθεί το τρένο προς τα πάνω. Επιπλέον, το τρένο θα ταξιδεύει μέσα από μια σήραγγα που στερείται εν μέρει ή πλήρως αέρα για να ελαχιστοποιηθεί η αεροδυναμική αντίσταση.
Η T-Flight σχεδιάζει να ολοκληρώσει την κατασκευή μιας σιδηροδρομικής σήραγγας υψηλής ταχύτητας από το Πεκίνο στη Γουχάν μήκους περίπου 1.200 χιλιομέτρων μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Η κατασκευή θα ξεκινήσει στα τέλη του 2026 και πριν από αυτό, το επόμενο [ένα περαιτέρω] στάδιο δοκιμών θα πραγματοποιηθεί σε τροχιά 60 χιλιομέτρων, η οποία θα επιτρέψει στο τρένο να φτάσει ταχύτητα 1.000 χλμ/ώρα.
Εάν το έργο υλοποιηθεί, θα είναι μια επανάσταση στις σιδηροδρομικές μεταφορές, μειώνοντας τον χρόνο ταξιδιού μεταξύ Πεκίνου και Γουχάν από τις τρέχουσες 5 ώρες σε μία ώρα. Θα δημιουργήσει επίσης νέες ευκαιρίες για την ανάπτυξη του εμπορίου και του τουρισμού στην περιοχή.
----------------------------
Ανακοινώθηκε η επικείμενη κατασκευή ενός νέου τύπου σιδηροδρόμου στην Κίνα, ο οποίος θα επιτρέψει την κίνηση με μέση ταχύτητα 1.500-2.000 χλμ./ώρα.
Αφού σημείωσε πρόσφατα νέο παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας τρένου 623 χλμ./ώρα (σε 2 χλμ. τροχιάς), οι δημιουργοί του τρένου maglev T-Flight έχουν ανακοινώσει σχέδια για την ολοκλήρωση της κατασκευής μιας σιδηροδρομικής σήραγγας υψηλής ταχύτητας από το Πεκίνο στο Wuhan πριν από το τέλος της δεκαετίας.
Παρόμοιο με το έργο Hyperloop του Elon Musk που έκλεισε πρόσφατα, το Maglev Hyperloop Train, όπου το maglev είναι συντομογραφία της μαγνητικής αιώρησης, είναι ένα καινοτόμο σύστημα μεταφοράς σχεδιασμένο να επιτυγχάνει εξαιρετικά υψηλές ταχύτητες εξαλείφοντας την αντίσταση του αέρα και την επιφανειακή τριβή.
Η τεχνολογία βασίζεται σε μια ειδικά σχεδιασμένη διαδρομή εξοπλισμένη με ισχυρούς μαγνήτες. Δημιουργούν ένα μαγνητικό πεδίο που ωθεί το τρένο προς τα πάνω, επιτρέποντάς του να αιωρείται σταθερά πάνω από τις ράγες, εξαλείφοντας σχεδόν την τριβή μεταξύ του τρένου και των σιδηροτροχιών, μειώνοντας σημαντικά την αντίσταση. Επιπλέον, το μηχανοκίνητο τρένο ταξιδεύει με μεγάλη ταχύτητα μέσα από μια σήραγγα που στερείται εν μέρει ή πλήρως αέρα για να ελαχιστοποιήσει την αεροδυναμική οπισθέλκουσα.
Η κατασκευή της σιδηροδρομικής σήραγγας από το Πεκίνο στο Γουχάν, μήκους περίπου 1.200 χιλιομέτρων, έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει στα τέλη του 2026 και πριν από αυτό αναμένεται το επόμενο στάδιο δοκιμών σε μια διαδρομή 60 χιλιομέτρων, η οποία θα επιτρέψει στο τρένο να φτάσει ταχύτητα 1.000 km/h.
=====================
Η Κίνα μπορεί να κατασκευάσει σιδηρόδρομο υψηλής ταχύτητας προς την Ταϊβάν
Η Κίνα μπορεί να κατασκευάσει έναν σιδηρόδρομο υψηλής ταχύτητας στο στενό της Ταϊβάν
φωτο--Τρένο υψηλής ταχύτητας στο Πεκίνο.
ΜΟΣΧΑ, 15 Σεπτεμβρίου 2023. Το Πεκίνο έχει την ικανότητα να κατασκευάσει σιδηρόδρομο υψηλής ταχύτητας στο στενό της Ταϊβάν, Εκθέσεις South China Morning Post (SCMP), επικαλούμενη δήλωση του Cong Liang, αναπληρωτή επικεφαλής της Εθνικής Επιτροπής Ανάπτυξης και Μεταρρυθμίσεων της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας.
Σύμφωνα με τον αξιωματούχο, σήμερα η Κίνα έχει τις μηχανικές και τεχνικές δυνατότητες για την κατασκευή ενός σιδηροδρόμου υψηλής ταχύτητας από την ηπειρωτική επαρχία Φουτζιάν στο νησί της Ταϊβάν. Λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τον ίδιο τον δρόμο και το χρονοδιάγραμμα κατασκευής δεν είναι ακόμη διαθέσιμες.
"Πρέπει να συνεργαστούμε για να πραγματοποιήσουμε το όνειρο των ανθρώπων και στις δύο πλευρές να διασχίσουν σύντομα το Στενό της Ταϊβάν με τρένο υψηλής ταχύτητας", ανέφερε ο Cong Liang σύμφωνα με το SCMP.
Όπως σημειώνει ο Tsung Liang, ο σιδηρόδρομος μεταξύ της ηπειρωτικής χώρας και του νησιού θα βοηθήσει τα προϊόντα της Ταϊβάν να φτάσουν στις αγορές της Ευρασίας, αναπτύσσοντας παράλληλα την οικονομική πρωτοβουλία της Κίνας «Μία ζώνη, ένας δρόμος».
Την Τετάρτη, η Κεντρική Επιτροπή του ΚΚΚ και το Κρατικό Συμβούλιο κυκλοφόρησαν από κοινού ένα σχέδιο για την εμβάθυνση της ολοκλήρωσης με την Ταϊβάν μέσω της πλησιέστερης επαρχίας της, της Φουτσιάν. Η οδηγία των 21 σημείων καλεί να μετατραπεί η κινεζική επαρχία σε «ζώνη επίδειξης» για τους πολίτες και τις εταιρείες που αποφασίζουν να μετακινηθούν από το νησί στην ηπειρωτική χώρα.
Η κατάσταση γύρω από την Ταϊβάν κλιμακώθηκε σημαντικά μετά την επίσκεψη του τότε προέδρου της Βουλής των Αντιπροσώπων στο νησί στις αρχές Αυγούστου του περασμένου έτους Ηνωμένες Πολιτείες Νάνσι Πελόζι. Η Κίνα, η οποία θεωρεί το νησί μία από τις επαρχίες της, καταδίκασε την επίσκεψη της Πελόζι, θεωρώντας την κίνηση ως υποστήριξη των ΗΠΑ στον αυτονομισμό της Ταϊβάν και πραγματοποίησε μεγάλης κλίμακας στρατιωτικές ασκήσεις.
Οι επίσημες σχέσεις μεταξύ της κεντρικής κυβέρνησης της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας και της νησιωτικής επαρχίας της διακόπηκαν το 1949, όταν οι δυνάμεις του Κουομιντάνγκ υπό την ηγεσία του Τσιανγκ Κάι-σεκ, που ηττήθηκαν στον εμφύλιο πόλεμο με το Κινεζικό Κομμουνιστικό Κόμμα, μετακινήθηκαν στην Ταϊβάν. Οι επιχειρηματικές και ανεπίσημες επαφές μεταξύ του νησιού και της ηπειρωτικής Κίνας επαναλήφθηκαν στα τέλη της δεκαετίας του 1980. Από τις αρχές της δεκαετίας του 1990, οι δύο πλευρές βρίσκονται σε επαφή μέσω μη κυβερνητικών οργανώσεων, όπως η Ένωση για την Ανάπτυξη των Σχέσεων μεταξύ των Στενών με έδρα το Πεκίνο και το Ταμείο Ανταλλαγής Cross-Strait με έδρα την Ταϊπέι.
Η Κίνα μπορεί να κατασκευάσει σιδηρόδρομο υψηλής ταχύτητας προς την Ταϊβάν
Η Κίνα μπορεί να κατασκευάσει έναν σιδηρόδρομο υψηλής ταχύτητας στο στενό της Ταϊβάν
φωτο--Τρένο υψηλής ταχύτητας στο Πεκίνο.
ΜΟΣΧΑ, 15 Σεπτεμβρίου 2023. Το Πεκίνο έχει την ικανότητα να κατασκευάσει σιδηρόδρομο υψηλής ταχύτητας στο στενό της Ταϊβάν, Εκθέσεις South China Morning Post (SCMP), επικαλούμενη δήλωση του Cong Liang, αναπληρωτή επικεφαλής της Εθνικής Επιτροπής Ανάπτυξης και Μεταρρυθμίσεων της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας.
Σύμφωνα με τον αξιωματούχο, σήμερα η Κίνα έχει τις μηχανικές και τεχνικές δυνατότητες για την κατασκευή ενός σιδηροδρόμου υψηλής ταχύτητας από την ηπειρωτική επαρχία Φουτζιάν στο νησί της Ταϊβάν. Λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τον ίδιο τον δρόμο και το χρονοδιάγραμμα κατασκευής δεν είναι ακόμη διαθέσιμες.
"Πρέπει να συνεργαστούμε για να πραγματοποιήσουμε το όνειρο των ανθρώπων και στις δύο πλευρές να διασχίσουν σύντομα το Στενό της Ταϊβάν με τρένο υψηλής ταχύτητας", ανέφερε ο Cong Liang σύμφωνα με το SCMP.
Όπως σημειώνει ο Tsung Liang, ο σιδηρόδρομος μεταξύ της ηπειρωτικής χώρας και του νησιού θα βοηθήσει τα προϊόντα της Ταϊβάν να φτάσουν στις αγορές της Ευρασίας, αναπτύσσοντας παράλληλα την οικονομική πρωτοβουλία της Κίνας «Μία ζώνη, ένας δρόμος».
Την Τετάρτη, η Κεντρική Επιτροπή του ΚΚΚ και το Κρατικό Συμβούλιο κυκλοφόρησαν από κοινού ένα σχέδιο για την εμβάθυνση της ολοκλήρωσης με την Ταϊβάν μέσω της πλησιέστερης επαρχίας της, της Φουτσιάν. Η οδηγία των 21 σημείων καλεί να μετατραπεί η κινεζική επαρχία σε «ζώνη επίδειξης» για τους πολίτες και τις εταιρείες που αποφασίζουν να μετακινηθούν από το νησί στην ηπειρωτική χώρα.
Η κατάσταση γύρω από την Ταϊβάν κλιμακώθηκε σημαντικά μετά την επίσκεψη του τότε προέδρου της Βουλής των Αντιπροσώπων στο νησί στις αρχές Αυγούστου του περασμένου έτους Ηνωμένες Πολιτείες Νάνσι Πελόζι. Η Κίνα, η οποία θεωρεί το νησί μία από τις επαρχίες της, καταδίκασε την επίσκεψη της Πελόζι, θεωρώντας την κίνηση ως υποστήριξη των ΗΠΑ στον αυτονομισμό της Ταϊβάν και πραγματοποίησε μεγάλης κλίμακας στρατιωτικές ασκήσεις.
Οι επίσημες σχέσεις μεταξύ της κεντρικής κυβέρνησης της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας και της νησιωτικής επαρχίας της διακόπηκαν το 1949, όταν οι δυνάμεις του Κουομιντάνγκ υπό την ηγεσία του Τσιανγκ Κάι-σεκ, που ηττήθηκαν στον εμφύλιο πόλεμο με το Κινεζικό Κομμουνιστικό Κόμμα, μετακινήθηκαν στην Ταϊβάν. Οι επιχειρηματικές και ανεπίσημες επαφές μεταξύ του νησιού και της ηπειρωτικής Κίνας επαναλήφθηκαν στα τέλη της δεκαετίας του 1980. Από τις αρχές της δεκαετίας του 1990, οι δύο πλευρές βρίσκονται σε επαφή μέσω μη κυβερνητικών οργανώσεων, όπως η Ένωση για την Ανάπτυξη των Σχέσεων μεταξύ των Στενών με έδρα το Πεκίνο και το Ταμείο Ανταλλαγής Cross-Strait με έδρα την Ταϊπέι.
========
22 Δεκέμβριος 2023,
Το έργο Hyperloop One των ανταγωνιστών του Elon Musk κατέρρευσε και κλείνει
Bloomberg: Η Hyperloop One απολύει υπαλλήλους και πουλάει περιουσιακά στοιχεία
Virgin Hyperloop/Reuters
Η αμερικανική εταιρεία Hyperloop One, η οποία σχεδίαζε να κατασκευάσει υπόγειες γραμμές υψηλής ταχύτητας για τη μεταφορά ανθρώπων και αγαθών, κλείνει. Αυτό αναφέρει το Bloomberg, επικαλούμενο δικές του πηγές.
Όπως ανακάλυψαν οι δημοσιογράφοι, η εταιρεία έχει απολύσει τους περισσότερους υπαλλήλους της και προσπαθεί να πουλήσει τα υπόλοιπα περιουσιακά της στοιχεία, συμπεριλαμβανομένου ενός χώρου δοκιμών κοντά στο Λας Βέγκας.
Στις αρχές του 2022, το Hyperloop One απασχολούσε περισσότερα από 200 άτομα. Η εταιρεία έκλεισε επίσης το γραφείο της στο Λος Άντζελες. Οι υπόλοιποι υπάλληλοι που ήταν επιφορτισμένοι με την επίβλεψη της πώλησης περιουσιακών στοιχείων ενημερώθηκαν ότι η εργασία τους θα τελείωνε στις 31 Δεκεμβρίου. Η υπόλοιπη πνευματική ιδιοκτησία της startup θα μεταφερθεί στον όμιλο DP World με έδρα το Ντουμπάι.
Το Hyperloop One ιδρύθηκε το 2014 και έχει προσελκύσει περισσότερα από 450 εκατομμύρια δολάρια σε επενδύσεις από την ίδρυσή του. Ο οργανισμός σχεδίαζε να αναπτύξει ένα νέο είδος συστήματος μεταφορών, ανταγωνιζόμενο ένα παρόμοιο έργο του δισεκατομμυριούχου Elon Musk.
Η εταιρεία υπήρχε για λίγο υπό την επωνυμία της Virgin Corporation του δισεκατομμυριούχου Richard Branson, αλλά το 2022, το Hyperloop One επανήλθε στο προηγούμενο όνομά του, αποφασίζοντας να επικεντρωθεί στα φορτηγά.
Η ουσία του Hyperloop είναι η τοποθέτηση υπόγειων σηράγγων κενού μέσω των οποίων κινούνται κάψουλες μεταφοράς ή ολόκληρα τρένα. Η αναμενόμενη ταχύτητα μεταφοράς εντός του συστήματος μπορεί να ξεπεράσει τα 1.100 χιλιόμετρα την ώρα.
Νωρίτερα έγινε γνωστό για τον κίνδυνο κλεισίματος του έργου Hyperloop του Elon Musk λόγω έλλειψης χρημάτων.
22 Δεκέμβριος 2023,
Το έργο Hyperloop One των ανταγωνιστών του Elon Musk κατέρρευσε και κλείνει
Bloomberg: Η Hyperloop One απολύει υπαλλήλους και πουλάει περιουσιακά στοιχεία
Virgin Hyperloop/Reuters
Η αμερικανική εταιρεία Hyperloop One, η οποία σχεδίαζε να κατασκευάσει υπόγειες γραμμές υψηλής ταχύτητας για τη μεταφορά ανθρώπων και αγαθών, κλείνει. Αυτό αναφέρει το Bloomberg, επικαλούμενο δικές του πηγές.
Όπως ανακάλυψαν οι δημοσιογράφοι, η εταιρεία έχει απολύσει τους περισσότερους υπαλλήλους της και προσπαθεί να πουλήσει τα υπόλοιπα περιουσιακά της στοιχεία, συμπεριλαμβανομένου ενός χώρου δοκιμών κοντά στο Λας Βέγκας.
Στις αρχές του 2022, το Hyperloop One απασχολούσε περισσότερα από 200 άτομα. Η εταιρεία έκλεισε επίσης το γραφείο της στο Λος Άντζελες. Οι υπόλοιποι υπάλληλοι που ήταν επιφορτισμένοι με την επίβλεψη της πώλησης περιουσιακών στοιχείων ενημερώθηκαν ότι η εργασία τους θα τελείωνε στις 31 Δεκεμβρίου. Η υπόλοιπη πνευματική ιδιοκτησία της startup θα μεταφερθεί στον όμιλο DP World με έδρα το Ντουμπάι.
Το Hyperloop One ιδρύθηκε το 2014 και έχει προσελκύσει περισσότερα από 450 εκατομμύρια δολάρια σε επενδύσεις από την ίδρυσή του. Ο οργανισμός σχεδίαζε να αναπτύξει ένα νέο είδος συστήματος μεταφορών, ανταγωνιζόμενο ένα παρόμοιο έργο του δισεκατομμυριούχου Elon Musk.
Η εταιρεία υπήρχε για λίγο υπό την επωνυμία της Virgin Corporation του δισεκατομμυριούχου Richard Branson, αλλά το 2022, το Hyperloop One επανήλθε στο προηγούμενο όνομά του, αποφασίζοντας να επικεντρωθεί στα φορτηγά.
Η ουσία του Hyperloop είναι η τοποθέτηση υπόγειων σηράγγων κενού μέσω των οποίων κινούνται κάψουλες μεταφοράς ή ολόκληρα τρένα. Η αναμενόμενη ταχύτητα μεταφοράς εντός του συστήματος μπορεί να ξεπεράσει τα 1.100 χιλιόμετρα την ώρα.
Νωρίτερα έγινε γνωστό για τον κίνδυνο κλεισίματος του έργου Hyperloop του Elon Musk λόγω έλλειψης χρημάτων.
=========
Το πρώτο «τρένο κενού» Hyperloop 'vacuum train' σχεδιάζεται για την κινεζική επαρχία, καθώς κρατική εταιρεία επενδύει 1 δισεκατομμύριο δολάρια για την κατασκευή «σωλήνων κυκλοφορίας» υψηλής ταχύτητας για αυτοκίνητα. Η Hyperloop Transportation Technologies υπέγραψε συμφωνία με την απομακρυσμένη κινεζική πόλη Tongren για την κατασκευή μιας νέας διαδρομής έξι μιλίων για τις κάψουλες υψηλής ταχύτητας
Οι πρώτες κάψουλες της HTT βρίσκονται ήδη σε εξέλιξη σε ερευνητικό κέντρο στη Γαλλία
Η κίνηση έρχεται καθώς η Arrivo, μια άλλη startup με έδρα τις ΗΠΑ, έχει εξασφαλίσει πιστωτική γραμμή ύψους 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων από μια κινεζική εταιρεία επενδύσεων για να συνεχίσει έργα στην περιοχή και παγκοσμίως
Όλες οι εταιρείες ανταγωνίζονται για να κάνουν πραγματικότητα την ιδέα του Elon Musk για το Hyperloop υψηλής ταχύτητας
Η κίνηση έρχεται καθώς η Arrivo, μια άλλη startup με έδρα τις ΗΠΑ, έχει εξασφαλίσει πιστωτική γραμμή ύψους 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων από μια κινεζική εταιρεία επενδύσεων για να συνεχίσει έργα στην περιοχή και παγκοσμίως
Όλες οι εταιρείες ανταγωνίζονται για να κάνουν πραγματικότητα την ιδέα του Elon Musk για το Hyperloop υψηλής ταχύτητας
19 Ιούλιος 2018
Η Κίνα θέτει τις βάσεις για δύο διαφορετικές έννοιες τύπου Hyperloop που θα κατασκευαστούν στη χώρα.
Η αμερικανική startup Hyperloop Transportation Technologies (HTT) δήλωσε την Πέμπτη ότι θα συνεργαστεί με μια νοτιοδυτική κινεζική πόλη για την κατασκευή μιας νέας διαδρομής έξι μιλίων για ένα σύστημα μεταφοράς hyperloop υψηλής ταχύτητας.
Η κίνηση έρχεται καθώς η Arrivo, μια startup που ιδρύθηκε από έναν πρώην μηχανικό της SpaceX και του Hyperloop One, έχει εισέλθει σε ξεχωριστή συνεργασία με μια κρατική επενδυτική οντότητα για να επιδιώξει έργα στην Κίνα και σε όλο τον κόσμο.
φωτο--Η Hyperloop Transportation Technologies (HTT) δήλωσε την Πέμπτη ότι θα συνεργαστεί με μια πόλη της νότιας Κίνας για την κατασκευή μιας νέας διαδρομής έξι μιλίων για ένα σύστημα μεταφοράς hyperloop υψηλής ταχύτητας
Το HTT είναι ένα από τα πολλά εγχειρήματα που ανταγωνίζονται για να πάρουν την ιδέα του Elon Musk για ένα νέο τύπο συστήματος μεταφοράς που προωθεί κάψουλες μέσω σφραγισμένων σηράγγων κενού και να το μετατρέψουν σε πραγματικότητα.
Έχει συνάψει παρόμοιες συμφωνίες με αρκετές άλλες χώρες, με την κατασκευή των πρώτων καψουλών της -- που προορίζονται να αιωρούνται μαγνητικά σε σωλήνες χαμηλής τριβής -- σε εξέλιξη στο κέντρο καινοτομίας της στη Γαλλία.
Η HTT έχει επίσης συνεργασίες με το Άμπου Ντάμπι και την Ουκρανία για την κατασκευή κομματιών Hyperloop εκεί.
Η απομακρυσμένη πόλη Tongren στη φτωχή επαρχία Guizhou της Κίνας θα φιλοξενήσει το έργο, σύμφωνα με τα σχέδια.
«Η Κίνα οδηγεί τον κόσμο στην ποσότητα των σιδηροδρόμων υψηλής ταχύτητας που κατασκευάζονται μακράν και τώρα αναζητούν μια πιο αποτελεσματική λύση υψηλής ταχύτητας στο hyperloop», δήλωσε ο πρόεδρος της HTT Bibop Gresta σε δελτίο τύπου.
«Έχουμε περάσει τα τελευταία χρόνια βρίσκοντας τους σωστούς εταίρους για να συνεργαστούμε στην Κίνα και τώρα, με ένα ισχυρό βασικό δίκτυο σχέσεων, είμαστε έτοιμοι να αρχίσουμε να εργαζόμαστε για τη δημιουργία του συστήματος», πρόσθεσε.
φωτο--Ο πρόεδρος της HTT Bibop Gresta (που απεικονίζεται μπροστά από μια απόδοση ενός έργου hyperloop) σχεδιάζει να κατασκευάσει μια πίστα δοκιμών 10 χιλιομέτρων στη νοτιοδυτική Κίνα ως μέρος μιας σύμπραξης δημόσιου-ιδιωτικού τομέα
Η Κίνα θέτει τις βάσεις για δύο διαφορετικές έννοιες τύπου Hyperloop που θα κατασκευαστούν στη χώρα.
Η αμερικανική startup Hyperloop Transportation Technologies (HTT) δήλωσε την Πέμπτη ότι θα συνεργαστεί με μια νοτιοδυτική κινεζική πόλη για την κατασκευή μιας νέας διαδρομής έξι μιλίων για ένα σύστημα μεταφοράς hyperloop υψηλής ταχύτητας.
Η κίνηση έρχεται καθώς η Arrivo, μια startup που ιδρύθηκε από έναν πρώην μηχανικό της SpaceX και του Hyperloop One, έχει εισέλθει σε ξεχωριστή συνεργασία με μια κρατική επενδυτική οντότητα για να επιδιώξει έργα στην Κίνα και σε όλο τον κόσμο.
φωτο--Η Hyperloop Transportation Technologies (HTT) δήλωσε την Πέμπτη ότι θα συνεργαστεί με μια πόλη της νότιας Κίνας για την κατασκευή μιας νέας διαδρομής έξι μιλίων για ένα σύστημα μεταφοράς hyperloop υψηλής ταχύτητας
Το HTT είναι ένα από τα πολλά εγχειρήματα που ανταγωνίζονται για να πάρουν την ιδέα του Elon Musk για ένα νέο τύπο συστήματος μεταφοράς που προωθεί κάψουλες μέσω σφραγισμένων σηράγγων κενού και να το μετατρέψουν σε πραγματικότητα.
Έχει συνάψει παρόμοιες συμφωνίες με αρκετές άλλες χώρες, με την κατασκευή των πρώτων καψουλών της -- που προορίζονται να αιωρούνται μαγνητικά σε σωλήνες χαμηλής τριβής -- σε εξέλιξη στο κέντρο καινοτομίας της στη Γαλλία.
Η HTT έχει επίσης συνεργασίες με το Άμπου Ντάμπι και την Ουκρανία για την κατασκευή κομματιών Hyperloop εκεί.
Η απομακρυσμένη πόλη Tongren στη φτωχή επαρχία Guizhou της Κίνας θα φιλοξενήσει το έργο, σύμφωνα με τα σχέδια.
«Η Κίνα οδηγεί τον κόσμο στην ποσότητα των σιδηροδρόμων υψηλής ταχύτητας που κατασκευάζονται μακράν και τώρα αναζητούν μια πιο αποτελεσματική λύση υψηλής ταχύτητας στο hyperloop», δήλωσε ο πρόεδρος της HTT Bibop Gresta σε δελτίο τύπου.
«Έχουμε περάσει τα τελευταία χρόνια βρίσκοντας τους σωστούς εταίρους για να συνεργαστούμε στην Κίνα και τώρα, με ένα ισχυρό βασικό δίκτυο σχέσεων, είμαστε έτοιμοι να αρχίσουμε να εργαζόμαστε για τη δημιουργία του συστήματος», πρόσθεσε.
φωτο--Ο πρόεδρος της HTT Bibop Gresta (που απεικονίζεται μπροστά από μια απόδοση ενός έργου hyperloop) σχεδιάζει να κατασκευάσει μια πίστα δοκιμών 10 χιλιομέτρων στη νοτιοδυτική Κίνα ως μέρος μιας σύμπραξης δημόσιου-ιδιωτικού τομέα
φωτο--Η HTT έχει συνάψει παρόμοιες συμφωνίες με αρκετές άλλες χώρες, με την κατασκευή των
πρώτων καψουλών της -- που προορίζονται να αιωρούνται μαγνητικά σε σωλήνες χαμηλής τριβής
-- σε εξέλιξη στη Γαλλία
Η HTT δήλωσε ότι η χρηματοδότηση θα προέλθει από μια σύμπραξη δημόσιου-ιδιωτικού τομέα, με τον Tongren να συνεισφέρει άμεσα το 50% των κεφαλαίων και το άλλο μισό να παρέχεται από ιδιώτες επενδυτές.
«Η HyperloopTT θα είναι υπεύθυνη για την παροχή τεχνολογίας, τεχνογνωσίας και βασικού εξοπλισμού», δήλωσε η εταιρεία, χωρίς να παρέχει περαιτέρω λεπτομέρειες.
Τα τοπικά κινεζικά μέσα ενημέρωσης, επικαλούμενα τη συμφωνία, ανέφεραν ότι η Tongren και η HTT θα επενδύσουν στη νέα τοπική κοινοπραξία που κατασκευάζει την πίστα σε βάση ένας προς έναν.
Η χρηματοδότηση για το έργο μπορεί να είναι δύσκολο να επιτευχθεί, καθώς το Πεκίνο στοχεύει στις δαπάνες της τοπικής αυτοδιοίκησης και σε ένα αυξανόμενο βουνό χρέους.
Το σύστημα σηράγγων της HTT, μαζί με άλλα μοντέλα Hyperloop, είναι εξαιρετικά ακριβό να κατασκευαστεί, γεγονός που μπορεί να δυσκολέψει την εξασφάλιση των απαραίτητων επενδύσεων, ανέφερε το Bloomberg.
Παρ 'όλα αυτά, η Arrivo κατάφερε να εξασφαλίσει πίστωση αξίας 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων από την κινεζική κρατική επενδυτική οντότητα Genertec America Inc, με έδρα το Πεκίνο.
φωτο--Η εκκίνηση Hyperloop Arrivo κατάφερε να εξασφαλίσει πίστωση αξίας 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων από την κινεζική κρατική επενδυτική οντότητα Genertec America Inc, με έδρα το Πεκίνο
φωτο--Η εταιρεία στοχεύει στη δημιουργία «σωλήνων κυκλοφορίας» υψηλής ταχύτητας που μπορούν να φιλοξενήσουν έλκηθρα maglev, γνωστά και ως έλκηθρα πυραύλων, για να μεταφέρουν επιβάτες με ταχύτητα έως και 200 μίλια την ώρα
Η χρηματοδότηση θα πάει σε τυχόν υποστηρικτές μελλοντικών έργων της Arrivo, όχι στην ίδια την εταιρεία, σύμφωνα με το Bloomberg.
Η Arrivo ιδρύθηκε από τον πρώην μηχανικό της SpaceX Brogan BamBrogan και άλλα πρώην στελέχη του Hyperloop.
Η εταιρεία στοχεύει στη δημιουργία «σωλήνων κυκλοφορίας» υψηλής ταχύτητας που μπορούν να φιλοξενήσουν έλκηθρα maglev, γνωστά και ως έλκηθρα πυραύλων, για τη μεταφορά επιβατών με ταχύτητα έως και 200 μίλια την ώρα.
Το σύστημα Arrivo προωθεί τέσσερα μοντέλα οχημάτων που εξυπηρετούν διαφορετικές ανάγκες επιβατών και φορτίων μέσω μιας κλειστής, ηλεκτρομαγνητικής λεωφόρου.
Η τεχνολογία χρησιμοποιεί μαγνητική αιώρηση για να κάνει τα οχήματα να επιπλέουν και ηλεκτρική ενέργεια για να τα μετακινήσει προς τα εμπρός.
φωτο--Το σύστημα Arrivo προωθεί τέσσερα μοντέλα οχημάτων που εξυπηρετούν διαφορετικές ανάγκες επιβατών και φορτίου μέσω ενός κλειστού, ηλεκτρομαγνητικού αυτοκινητόδρομου
ΤΙ ΕΊΝΑΙ ΤΟ HYPERLOOP;
Το Hyperloop είναι μια προτεινόμενη μέθοδος ταξιδιού που θα μεταφέρει ανθρώπους με περίπου 700 μίλια / ώρα μεταξύ απομακρυσμένων τοποθεσιών.
Αποκαλύφθηκε από τον Elon Musk το 2013, ο οποίος εκείνη την εποχή είπε ότι θα μπορούσε να μεταφέρει τους επιβάτες των 380 μιλίων (610 χλμ.) από το Λος Άντζελες στο Σαν Φρανσίσκο σε 30 λεπτά - το μισό χρόνο από ό, τι χρειάζεται ένα αεροπλάνο.
Είναι ουσιαστικά ένας μακρύς σωλήνας που έχει αφαιρέσει τον αέρα για να δημιουργήσει κενό. Για λόγους ασφαλείας, οι σήραγγες Hyperloop χρειάζονται καταπακτές διαφυγής σε περίπτωση πυρκαγιάς.
Ο σωλήνας αναρτάται από το έδαφος για προστασία από τις καιρικές συνθήκες και τους σεισμούς.
Υπάρχουν τώρα αρκετές εταιρείες που ανταγωνίζονται για να φέρουν την τεχνολογία στη ζωή, συμπεριλαμβανομένου του ίδιου του Elon Musk, της Hyperloop Transportation Technologies και της Virgin Hyperloop One.
Καθώς αρκετές εταιρείες ανταγωνίζονται για να δημιουργήσουν το πρώτο λειτουργικό Hyperloop, το όραμα του Elon Musk για ένα ριζοσπαστικό σύστημα μεταφορών που θα μπορούσε να μεταφέρει επιβάτες πάνω από τη γη με 760 μίλια την ώρα συνεχίζει να πλησιάζει στην πραγματικότητα
Επιπλέον, η αποκλειστική τεχνολογία της Arrivo διατηρεί το σύστημα σε πλήρη κίνηση και παραδίδει κάθε όχημα απευθείας στον προορισμό του.
Η κρατική China Aerospace Science and Industry Corp (CASIC), μια μεγάλη αεροδιαστημική εταιρεία, επιδιώκει επίσης να πρωτοπορήσει στην επόμενη γενιά τεχνολογίας τρένων υψηλής ταχύτητας στην Κίνα.
Πέρυσι ανακοίνωσε ένα παρόμοιο έργο hyperloop στην πόλη Wuhan, όπου τα τρένα θα μπορούν να μεταφέρουν επιβάτες με ταχύτητες έως και 1.000 χιλιόμετρα την ώρα.
Στο μέλλον, ελπίζει να αναπτύξει ένα σύστημα που θα μπορούσε να φτάσει ακόμη και τα 4.000 χιλιόμετρα την ώρα.
Η HTT δήλωσε ότι η χρηματοδότηση θα προέλθει από μια σύμπραξη δημόσιου-ιδιωτικού τομέα, με τον Tongren να συνεισφέρει άμεσα το 50% των κεφαλαίων και το άλλο μισό να παρέχεται από ιδιώτες επενδυτές.
«Η HyperloopTT θα είναι υπεύθυνη για την παροχή τεχνολογίας, τεχνογνωσίας και βασικού εξοπλισμού», δήλωσε η εταιρεία, χωρίς να παρέχει περαιτέρω λεπτομέρειες.
Τα τοπικά κινεζικά μέσα ενημέρωσης, επικαλούμενα τη συμφωνία, ανέφεραν ότι η Tongren και η HTT θα επενδύσουν στη νέα τοπική κοινοπραξία που κατασκευάζει την πίστα σε βάση ένας προς έναν.
Η χρηματοδότηση για το έργο μπορεί να είναι δύσκολο να επιτευχθεί, καθώς το Πεκίνο στοχεύει στις δαπάνες της τοπικής αυτοδιοίκησης και σε ένα αυξανόμενο βουνό χρέους.
Το σύστημα σηράγγων της HTT, μαζί με άλλα μοντέλα Hyperloop, είναι εξαιρετικά ακριβό να κατασκευαστεί, γεγονός που μπορεί να δυσκολέψει την εξασφάλιση των απαραίτητων επενδύσεων, ανέφερε το Bloomberg.
Παρ 'όλα αυτά, η Arrivo κατάφερε να εξασφαλίσει πίστωση αξίας 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων από την κινεζική κρατική επενδυτική οντότητα Genertec America Inc, με έδρα το Πεκίνο.
φωτο--Η εκκίνηση Hyperloop Arrivo κατάφερε να εξασφαλίσει πίστωση αξίας 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων από την κινεζική κρατική επενδυτική οντότητα Genertec America Inc, με έδρα το Πεκίνο
φωτο--Η εταιρεία στοχεύει στη δημιουργία «σωλήνων κυκλοφορίας» υψηλής ταχύτητας που μπορούν να φιλοξενήσουν έλκηθρα maglev, γνωστά και ως έλκηθρα πυραύλων, για να μεταφέρουν επιβάτες με ταχύτητα έως και 200 μίλια την ώρα
Η χρηματοδότηση θα πάει σε τυχόν υποστηρικτές μελλοντικών έργων της Arrivo, όχι στην ίδια την εταιρεία, σύμφωνα με το Bloomberg.
Η Arrivo ιδρύθηκε από τον πρώην μηχανικό της SpaceX Brogan BamBrogan και άλλα πρώην στελέχη του Hyperloop.
Η εταιρεία στοχεύει στη δημιουργία «σωλήνων κυκλοφορίας» υψηλής ταχύτητας που μπορούν να φιλοξενήσουν έλκηθρα maglev, γνωστά και ως έλκηθρα πυραύλων, για τη μεταφορά επιβατών με ταχύτητα έως και 200 μίλια την ώρα.
Το σύστημα Arrivo προωθεί τέσσερα μοντέλα οχημάτων που εξυπηρετούν διαφορετικές ανάγκες επιβατών και φορτίων μέσω μιας κλειστής, ηλεκτρομαγνητικής λεωφόρου.
Η τεχνολογία χρησιμοποιεί μαγνητική αιώρηση για να κάνει τα οχήματα να επιπλέουν και ηλεκτρική ενέργεια για να τα μετακινήσει προς τα εμπρός.
φωτο--Το σύστημα Arrivo προωθεί τέσσερα μοντέλα οχημάτων που εξυπηρετούν διαφορετικές ανάγκες επιβατών και φορτίου μέσω ενός κλειστού, ηλεκτρομαγνητικού αυτοκινητόδρομου
ΤΙ ΕΊΝΑΙ ΤΟ HYPERLOOP;
Το Hyperloop είναι μια προτεινόμενη μέθοδος ταξιδιού που θα μεταφέρει ανθρώπους με περίπου 700 μίλια / ώρα μεταξύ απομακρυσμένων τοποθεσιών.
Αποκαλύφθηκε από τον Elon Musk το 2013, ο οποίος εκείνη την εποχή είπε ότι θα μπορούσε να μεταφέρει τους επιβάτες των 380 μιλίων (610 χλμ.) από το Λος Άντζελες στο Σαν Φρανσίσκο σε 30 λεπτά - το μισό χρόνο από ό, τι χρειάζεται ένα αεροπλάνο.
Είναι ουσιαστικά ένας μακρύς σωλήνας που έχει αφαιρέσει τον αέρα για να δημιουργήσει κενό. Για λόγους ασφαλείας, οι σήραγγες Hyperloop χρειάζονται καταπακτές διαφυγής σε περίπτωση πυρκαγιάς.
Ο σωλήνας αναρτάται από το έδαφος για προστασία από τις καιρικές συνθήκες και τους σεισμούς.
Υπάρχουν τώρα αρκετές εταιρείες που ανταγωνίζονται για να φέρουν την τεχνολογία στη ζωή, συμπεριλαμβανομένου του ίδιου του Elon Musk, της Hyperloop Transportation Technologies και της Virgin Hyperloop One.
Καθώς αρκετές εταιρείες ανταγωνίζονται για να δημιουργήσουν το πρώτο λειτουργικό Hyperloop, το όραμα του Elon Musk για ένα ριζοσπαστικό σύστημα μεταφορών που θα μπορούσε να μεταφέρει επιβάτες πάνω από τη γη με 760 μίλια την ώρα συνεχίζει να πλησιάζει στην πραγματικότητα
Επιπλέον, η αποκλειστική τεχνολογία της Arrivo διατηρεί το σύστημα σε πλήρη κίνηση και παραδίδει κάθε όχημα απευθείας στον προορισμό του.
Η κρατική China Aerospace Science and Industry Corp (CASIC), μια μεγάλη αεροδιαστημική εταιρεία, επιδιώκει επίσης να πρωτοπορήσει στην επόμενη γενιά τεχνολογίας τρένων υψηλής ταχύτητας στην Κίνα.
Πέρυσι ανακοίνωσε ένα παρόμοιο έργο hyperloop στην πόλη Wuhan, όπου τα τρένα θα μπορούν να μεταφέρουν επιβάτες με ταχύτητες έως και 1.000 χιλιόμετρα την ώρα.
Στο μέλλον, ελπίζει να αναπτύξει ένα σύστημα που θα μπορούσε να φτάσει ακόμη και τα 4.000 χιλιόμετρα την ώρα.
=============
σχετικό δημοσίευμα
30 Νοεμβρίου 2022,
Ξεκίνησε η κατασκευή ενός νέου σιδηροδρόμου υψηλής ταχύτητας στην Κίνα, ο οποίος θα συνδέει δύο παράκτιες επαρχίες
Τα τρένα θα μπορούν να ταξιδεύουν κατά μήκος αυτής της σιδηροδρομικής γραμμής με ταχύτητες έως και 350 km/h
ΣΑΓΚΑΗ, 30 Νοεμβρίου. /TASS/. Η Κίνα ξεκίνησε την κατασκευή ενός νέου σιδηροδρόμου υψηλής ταχύτητας (HSR) που θα διέρχεται από δύο ανατολικές παράκτιες επαρχίες και θα γίνει σημαντικό μέρος του σιδηροδρομικού δικτύου στην περιοχή Δέλτα του ποταμού Γιανγκτσέ. Αυτό αναφέρθηκε από την πηγή πληροφοριών της Σαγκάης "Penpai" .
Η γραμμή θα διέρχεται από τις επαρχίες Jiangsu και Zhejiang, συνδέοντας το Nantong και το Ningbo. Μέρος αυτής της διαδρομής διαθέτει ήδη σιδηρόδρομο υψηλής ταχύτητας, αλλά θα χρειαστεί να τοποθετηθούν επιπλέον σιδηροδρομικές γραμμές μήκους 300 χιλιομέτρων για τη σύνδεση όλων των διάσπαρτων διακλαδώσεων. Η γραμμή έχει σχεδιαστεί για τρένα που ταξιδεύουν με ταχύτητες έως και 350 km/h.
Μετά την ολοκλήρωση της κατασκευής, το χρονοδιάγραμμα της οποίας δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί, αυτός ο σιδηρόδρομος υψηλής ταχύτητας θα γίνει ένα είδος συνδετικού κρίκου στην περιοχή. Θα συνδέει το σιδηροδρομικό δίκτυο υψηλής ταχύτητας των ανατολικών επαρχιών Shandong, Jiangsu, Zhejiang και Fujian.
Η Κίνα έχει το πιο εκτεταμένο και μεγάλης κλίμακας σιδηροδρομικό δίκτυο υψηλής ταχύτητας στον κόσμο. Το συνολικό τους μήκος έχει ήδη ξεπεράσει τα 40 χιλιάδες χιλιόμετρα. Το δίκτυο HSR αναπτύσσεται ιδιαίτερα ενεργά στην περιοχή της Ανατολικής Κίνας. Η ταχύτητα των τρένων στο HSR στην Κίνα περιορίζεται στα 350 km/h. Κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους τέθηκαν σε λειτουργία στη χώρα 995 χιλιόμετρα σιδηροδρομικών γραμμών υψηλής ταχύτητας.
30 Νοεμβρίου 2022,
Ξεκίνησε η κατασκευή ενός νέου σιδηροδρόμου υψηλής ταχύτητας στην Κίνα, ο οποίος θα συνδέει δύο παράκτιες επαρχίες
Τα τρένα θα μπορούν να ταξιδεύουν κατά μήκος αυτής της σιδηροδρομικής γραμμής με ταχύτητες έως και 350 km/h
ΣΑΓΚΑΗ, 30 Νοεμβρίου. /TASS/. Η Κίνα ξεκίνησε την κατασκευή ενός νέου σιδηροδρόμου υψηλής ταχύτητας (HSR) που θα διέρχεται από δύο ανατολικές παράκτιες επαρχίες και θα γίνει σημαντικό μέρος του σιδηροδρομικού δικτύου στην περιοχή Δέλτα του ποταμού Γιανγκτσέ. Αυτό αναφέρθηκε από την πηγή πληροφοριών της Σαγκάης "Penpai" .
Η γραμμή θα διέρχεται από τις επαρχίες Jiangsu και Zhejiang, συνδέοντας το Nantong και το Ningbo. Μέρος αυτής της διαδρομής διαθέτει ήδη σιδηρόδρομο υψηλής ταχύτητας, αλλά θα χρειαστεί να τοποθετηθούν επιπλέον σιδηροδρομικές γραμμές μήκους 300 χιλιομέτρων για τη σύνδεση όλων των διάσπαρτων διακλαδώσεων. Η γραμμή έχει σχεδιαστεί για τρένα που ταξιδεύουν με ταχύτητες έως και 350 km/h.
Μετά την ολοκλήρωση της κατασκευής, το χρονοδιάγραμμα της οποίας δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί, αυτός ο σιδηρόδρομος υψηλής ταχύτητας θα γίνει ένα είδος συνδετικού κρίκου στην περιοχή. Θα συνδέει το σιδηροδρομικό δίκτυο υψηλής ταχύτητας των ανατολικών επαρχιών Shandong, Jiangsu, Zhejiang και Fujian.
Η Κίνα έχει το πιο εκτεταμένο και μεγάλης κλίμακας σιδηροδρομικό δίκτυο υψηλής ταχύτητας στον κόσμο. Το συνολικό τους μήκος έχει ήδη ξεπεράσει τα 40 χιλιάδες χιλιόμετρα. Το δίκτυο HSR αναπτύσσεται ιδιαίτερα ενεργά στην περιοχή της Ανατολικής Κίνας. Η ταχύτητα των τρένων στο HSR στην Κίνα περιορίζεται στα 350 km/h. Κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους τέθηκαν σε λειτουργία στη χώρα 995 χιλιόμετρα σιδηροδρομικών γραμμών υψηλής ταχύτητας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου