Παρασκευή 29 Δεκεμβρίου 2023

Ποιος χρειάζεται τη Siemens; – Εγκαινιάζεται τρένο «Finist» κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου στη Ρωσία. Finist σημαίνει «φοίνικας» στα ρωσικά και είναι σύμβολο αναγέννησης.

Ποιος χρειάζεται τη Siemens; – Εγκαινιάζεται τρένο κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου στη Ρωσία
29 Δεκ 2023
Χάρη στις κυρώσεις, η Ρωσία πήρε το δικό της τρένο "Finist". Το πουλί "Finist" είναι σύμβολο αιώνιας ανανέωσης και αναγέννησης. Έτσι, το "Lastochka" που κατασκευάζεται από τη Siemens έχει υποστεί αναγέννηση από ένα εντελώς ξένο ηλεκτρικό τρένο σε ένα εντελώς εγχώριο τρένο, "το οποίο δεν είναι λιγότερο άνετο και μοντέρνο", σύμφωνα με τους ρωσικούς σιδηροδρόμους.
Όλα τα τεχνικά εξαρτήματα του τρένου κατασκευάζονται στη Ρωσία. Τα τρέχοντα μοντέλα φτάνουν σε ταχύτητα έως και 160 km/h και προσφέρουν χώρο για 416 επιβάτες. Μέχρι τα τέλη Ιανουαρίου, 16 τέτοια τρένα θα αναπτυχθούν στις περιφερειακές γραμμές στο Εκατερίνμπουργκ.
============
28 Dec, 2023 
Οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι εγκαινιάζουν τρένο «υποκατάστατο εισαγωγής»

Οι πρώτοι επιβάτες ταξίδεψαν από το Ekaterinburg με το «Finist», ένα ανάλογο του τρένου «Lastochka» της γερμανικής εταιρείας Siemens
Οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι (RZD) έθεσαν σε λειτουργία το πρώτο πλήρως «υποκατάστατο εισαγωγής» τρένο την Πέμπτη, ανακοίνωσε η υπηρεσία Τύπου της εταιρείας. Οι επιβάτες μεταφέρθηκαν με το τρένο «Finist» από το Ekaterinburg στην πόλη Kamensk-Uralsky στην περιφέρεια Sverdlovsk.
Η Finist αναμένεται να λειτουργήσει σε νέες διαδρομές στην περιοχή και αλλού στη χώρα το επόμενο έτος, ανέφερε η RZD σε δήλωση.
Η εταιρεία εξήγησε ότι το όνομα Finist σημαίνει «φοίνικας» στα ρωσικά και είναι σύμβολο αναγέννησης. 
«Μια τέτοια εικόνα επαναλαμβάνει ακριβώς τη μοίρα της Lastochka, η οποία αναγεννήθηκε από ένα εντελώς ξένο ηλεκτρικό τρένο [Siemens] σε ένα εντελώς εγχώριο», ανέφερε.
Τα πρώτα τέσσερα τρένα που κατασκευάστηκαν στο εργοστάσιο ατμομηχανών Ural Locomotives έχουν τεθεί σε λειτουργία στον σιδηρόδρομο Sverdlovsk, ο οποίος διασχίζει τα Ουράλια και τη Δυτική Σιβηρία. Άλλα οκτώ θα είναι έτοιμα για λειτουργία μέχρι το τέλος του έτους, δήλωσε η RZD. Σημείωσε επίσης ότι αυτό το μοντέλο θα γίνει η βασική πλατφόρμα για «μια ολόκληρη σειρά ηλεκτρικών τρένων υψηλής ταχύτητας μιας νέας γενιάς».
[ περισσότερα--Η Siemens αποκαλύπτει τεράστιες απώλειες εξόδου από τη Ρωσία]
Όπως και η Lastochka, το Finist μπορεί να ταξιδέψει με ταχύτητες έως και 160 χλμ/ώρα (99 μίλια/ώρα). Η διαμόρφωση πέντε αυτοκινήτων έχει 401 αναδιαμορφωμένα καθίσματα για αυξημένη άνεση, ενώ η τελευταία έκδοση του Lastochka, που κατασκευάστηκε στη Ρωσία μαζί με τη Siemens, είχε 346. 
Όλα τα καθίσματα είναι εξοπλισμένα με υποδοχές USB. Σε σύγκριση με το μοντέλο της Siemens, ο αριθμός των τουαλετών για πέντε αυτοκίνητα έχει αυξηθεί από δύο σε τρία και έχουν προστεθεί τραπέζια αλλαγής βρεφών, δήλωσαν οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι.
Η συνεργασία μεταξύ της Siemens και των Ρωσικών Σιδηροδρόμων ξεκίνησε το 2004, όταν υπέγραψαν σύμβαση για την ανάπτυξη ενός επιβατικού τρένου υψηλής ταχύτητας για το δρομολόγιο Μόσχα-St. Διαδρομή της Πετρούπολης. Εκτός από τον τομέα των σιδηροδρομικών μεταφορών, η γερμανική εταιρεία ασχολήθηκε με την ηλεκτρολογία, την ενέργεια και τις επικοινωνίες, τον ιατρικό εξοπλισμό και άλλους τομείς στη Ρωσία.
Η Siemens είχε παρουσία στη Ρωσία από το 1851, αλλά τον Μάιο του 2022 ανακοίνωσε την απόσυρσή της μετά από 170 χρόνια λόγω των κυρώσεων της ΕΕ που επιβλήθηκαν στη Μόσχα για τη σύγκρουση στην Ουκρανία.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: Δικαστήριο διατάζει τη Siemens να παραδώσει τρένα στη Ρωσία
Η Siemens δήλωσε την περασμένη εβδομάδα ότι η απόφασή της να αποχωρήσει από τη ρωσική αγορά είχε ως αποτέλεσμα απώλεια 600 εκατομμυρίων ευρώ (650 εκατομμύρια δολάρια) το οικονομικό έτος 2022. Στο πλαίσιο σύμβασης με τους ρωσικούς σιδηροδρόμους, η Siemens ανέπτυξε και κατασκεύασε το τρένο υψηλής ταχύτητας Sapsan, το οποίο ταξιδεύει με ταχύτητα έως και 250 χλμ/ώρα (155 μίλια/ώρα) και το Lastochka, καθώς και ένα δίκτυο αποθηκών για τη συντήρηση και την επισκευή τους. Οι θυγατρικές της εταιρείας παρήγαγαν σιδηροδρομικό ηλεκτρολογικό υλικό και κινητήρες έλξης.

Δεν υπάρχουν σχόλια: