Παρασκευή 29 Δεκεμβρίου 2023

Τα πάρτι της οικογένειας Rothschild

Τα πάρτι της οικογένειας Rothschild
29 Δεκεμβρίου 2023


Το παντρεμένο ζευγάρι Guy και Marie-Hélène de Rothschild διοργάνωνε τακτικά πάρτι στο Château de Ferrières, στα οποία προσκαλούνταν η ευρωπαϊκή αριστοκρατία, αλλά και παρέστησαν φίλοι τους από μια ευρύτερη κοινωνία, όπως η ηθοποιός και σύζυγος του Grimaldi, Grace Kelly (1929-1982) ή η «πρωταγωνίστρια» των στούντιο του Χόλιγουντ Metro-Goldwyn-Mayer, Elizabeth Taylor (1932-2011). Από Vise Rion
Το 1971 οργάνωσαν τον χορό του Προυστ προς τιμήν του Γάλλου συγγραφέα Μαρσέλ Προυστ (1871-1922). Μεταξύ των καλεσμένων ήταν ο σημαντικός Γάλλος τραγουδοποιός Serge Gainsbourg (1928-1991) από την εβραϊκή οικογένεια Günzburg, η Βρετανίδα τραγουδίστρια και ηθοποιός Jane Birkin (1946-2023) ή το γαλλικό σύμβολο του σεξ Brigitte Bardot (*1934), η οποία ήταν παντρεμένη μέχρι το 1969 με τον εκατομμυριούχο κληρονόμο και Γερμανοελβετό playboy Gunter Sachs (1932-2011).
Τα τελευταία χρόνια, το αποκαλούμενο "Dîner des Têtes Surréalistes" το 1972 προσέλκυσε ιδιαίτερη προσοχή. Η εκδήλωση, που συχνά αναφέρεται ως Bal Surréaliste ή Rothschild and Illuminati Ball, ήταν μια παράξενη μπάλα μεταμφιέσεων στο στυλ του σουρεαλισμού.
Ο σουρεαλισμός είναι ένα λεγόμενο πρωτοποριακό καλλιτεχνικό κίνημα του 20ού αιώνα, βασισμένο στην επιθυμία να αψηφήσει τους παραδοσιακούς κανόνες και να είναι ανοιχτός στο εξωπραγματικό και υπερφυσικό. Τα όνειρα, οι καταστάσεις μέθης, τα οράματα, οι επιθυμίες, οι επιθυμίες και τα βάσανα θεωρούνταν πηγή καλλιτεχνικής έμπνευσης.
Οι σουρεαλιστές πίστευαν ότι τα νέα ευρήματα της επιστήμης απαιτούσαν μια νέα στάση απέναντι στη ζωή. Παρεμπιπτόντως, οι καλλιτεχνικές τους δραστηριότητες βασίστηκαν στην ψυχανάλυση του Σίγκμουντ Φρόιντ (1856-1939).
Ο σουρεαλισμός ιδρύθηκε στη Γαλλία από τους Γάλλους συγγραφείς André Breton (1896-1966), Paul Eluard (1895-1952) και Louis Aragon (1897-1982). Ο André Breton δημοσίευσε το «Μανιφέστο του Σουρεαλισμού» το 1924, στο οποίο εισήγαγε το νέο κίνημα του κόσμου της τέχνης.

Άλλοι γνωστοί σουρεαλιστές ήταν οι δύο Ισπανοί Joan Miró (1893-1983) και Salvador Dalí (1904-1989), ο Βέλγος René Magritte (1898-1967) ή οι Γερμανοί Hans Arp (1886-1966) και Max Ernst (1891-1976).
1972 – Dîner des Têtes Surréalistes – Η πρόσκληση και το μενού

Στις 12 Δεκεμβρίου 1972, η Marie-Hélène και ο σύζυγός της Guy de Rothschild διοργάνωσαν το "Dîner des Têtes Surréalistes" (Το δείπνο των σουρεαλιστικών μυαλών) προς τιμήν του Ισπανού Σαλβαδόρ Νταλί και του Βέλγου σουρεαλιστή και ζωγράφου René François Ghislain Magritte (1898-1967), ο οποίος είχε πεθάνει πέντε χρόνια νωρίτερα.
Μερικές φωτογραφίες της εκδήλωσης έχουν διαρρεύσει στο Διαδίκτυο τα τελευταία χρόνια, παρόλο που τέτοιες εκδηλώσεις πραγματοποιήθηκαν υπό αυστηρή μυστικότητα.

Περισσότερα για αυτό στο τελευταίο μέρος.
Το προσκλητήριο:
Η πρόσκληση τυπώθηκε σε αντεστραμμένη γραφή σε έναν γαλάζιο και συννεφιασμένο ουρανό. Εμπνευσμένο από τον πίνακα του René Magritte "The False Mirror" (Le Faux Miroir) του 1928.
Ο σουρεαλιστικός πίνακας "Ο ψεύτικος καθρέφτης" «The False Mirror» απεικονίζει ένα μεγάλο, που δεν ανοιγοκλείνει μάτι χωρίς βλεφαρίδες (συμβολισμός ενός ματιού). Η ίριδα είναι ζωγραφισμένη ως ένας φωτεινός μπλε ουρανός με πλωτά, λευκά, χνουδωτά σύννεφα που φωτίζονται από τον ήλιο. Υπάρχει μια μαύρη κόρη στη μέση. Ενώ η ίριδα φαίνεται να είναι γεμάτη ζωή, η κόρη φαίνεται νεκρή.
Το μήνυμα της εικόνας: Ένας καθρέφτης αντανακλά αυτό που βρίσκεται μπροστά του, ενώ το μάτι είναι υποκειμενικό, φιλτράρει και επεξεργάζεται τις εικόνες που θέλει να δει.
Σήμερα, αυτός ο πίνακας με λάδι σε καμβά βρίσκεται στο Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης της Νέας Υόρκης.
Δεδομένου ότι η πρόσκληση ήταν τυπωμένη ανάποδα, οι καλεσμένοι έπρεπε να κρατήσουν το κείμενο μπροστά από έναν καθρέφτη για να το διαβάσουν. Το οποίο, παρεμπιπτόντως, είναι μια κοινή πρακτική στους αποκρυφιστικούς κύκλους.


Η πρόσκληση έλεγε:
«Ο βαρόνος και η βαρόνη Guy de Rothschild προσεύχονται στο Ferrières την Τρίτη 12. Δεκέμβριος στις 9 μ.μ. – Δείπνο των σουρεαλιστικών κεφαλών – Μαύρη γραβάτα – Μακρύ φόρεμα
Τηλ.: 225.41.68 - 225.49.74
R.S.V.P. (παρακαλώ απαντήστε.)
10, rue de Courcelles

Παρίσι 8ο (hochgestellten "e")
Τι σημαίνει μεταφρασμένο (αντίστοιχα):
«Ο βαρόνος και η βαρόνη Guy de Rothschild ζητούν να έρθουν στο Ferrières την Τρίτη 12 Δεκεμβρίου, στις 9 μ.μ. – Το δείπνο των σουρεαλιστικών κεφαλών – Μαύρη γραβάτα – Μακρύς χιτώνας
(σχετικό δημοσίευμα--Οι Rothschild και οι παγκοσμιοποιητές διοικούν την τέλεια σκιώδη κυβέρνηση )
"R.S.V.P" είναι η γαλλική συντομογραφία για το "u. A. w. g." και σημαίνει "ζητείται απάντηση".

(σχετικό δημοσίευμα--Το περιοδικό Rothschild προβλέπει μια σαρωτική νίκη για τον Trump το 2024)

Όταν οι επισκέπτες έφτασαν στις 21:00, το μπροστινό μέρος του κάστρου φωτίστηκε [από προβολείς] σαν να είχε πάρει φωτιά.
Μόλις μπήκαν μέσα, συνάντησαν καλλιτέχνες ντυμένους σαν γάτες, ξύνοντας ο ένας τον άλλον. Μερικοί μάλιστα προσποιήθηκαν ότι κοιμόντουσαν ήσυχα στις σκάλες.
Το μενού γράφτηκε στα γαλλικά, αν και αυτό που γράφεται δεν έχει νόημα. Η απόστροφος (') χρησιμοποιείται επίσης παράξενα, συχνά λανθασμένα, και θα μπορούσε να υποδηλώνει απόκρυφα μηνύματα.

Le Μενού:
Σούπα extra Lucide
Imbroglio Cadavres exquise
Λαίδη και Sir-Loin
Tubercules en Folie
L'es-tu;
Pêches et Chèvres hurlant de Tristesse
Enfin;

Ανάλογη μετάφραση και τα κρυμμένα μηνύματα:
Το επίθετο "Lucide", το οποίο (σκόπιμα;) αρχίζει με κεφαλαίο γράμμα, σημαίνει "σαφής" ["καθαρό" ]- Το "L" μπορεί επίσης να ερμηνευτεί ως "S", από το οποίο προκύπτει η λέξη αυτοκτονία. Ή Lucide | de Luci (από τον Εωσφόρο).

Μια σούπα ειδικά για αυτοκτονία ή μια επιπλέον σούπα από τον Εωσφόρο; [Lucifer;]
Imbroglio Cadavres exquise – Η λέξη "Imbroglio" χρησιμοποιείται στη μουσική και συνδέεται με απάτη στα ιταλικά και σύγχυση στα αγγλικά. "Cadavres" σημαίνει πτώμα. Μόνο οι νεκροί αναφέρονται ως πτώματα. Και το "exquise" σημαίνει εξαίσιο ή εξαιρετικό.

Ένα δόλιο επιλεγμένο (ανθρώπινο) πτώμα;
Lady and Sir-Loin - Το κόντρα φιλέτο, σύμφωνα με την αμερικανική αντίληψη, είναι το ισχίο [κότσο] (βοείου κρέατος). Γνωστό ως κόντρα φιλέτο στη Γερμανία και ονομάζεται aloyau ή faux φιλέτο στη Γαλλία. Στη βρετανική κουζίνα, το sir-loin είναι επίσης ένας τύπος κοπής για κομμάτια κρέατος, παρόμοια με τα γαλλικά μενταγιόν. Παρεμπιπτόντως, μικρότερα μενταγιόν σερβίρονται σε εστιατόρια μπριζόλας ως γυναικεία πιάτα [ περικοπή].

Tubercules en Folie – (Φυτό) κόνδυλοι στην τρέλα – Tubercules, η ιατρική λέξη φυματίωση και η ασθένεια φυματίωση (Tb) προέρχονται από τις λατινικές λέξεις tuberositas και tuberculum, οι οποίες μπορούν να μεταφραστούν ως ακμές ή οζίδια. "en Folie" σημαίνει "τρέλα". Αν ήσασταν να
Εάν παραλείψετε το γράμμα "l" από τη λέξη "foil", θα λάβετε τη λέξη "foie", που με τη σειρά του σημαίνει συκώτι.
Ένα ήπαρ φυματίωσης στους ανθρώπινους γοφούς;
Η κανιβαλιστική εκδοχή του "Tournedos Rossini" (κόντρα φιλέτο/φιλέτο μπριζόλα με φουά γκρα), ας πούμε.
L'es-tu; – Η ερώτηση είναι γραμματικά λανθασμένη! Σωστά, θα ήταν, it-tu; Ή μήπως;, το οποίο μεταφράζεται σε "μέχρι εσένα;"; Είναι ενδιαφέρον ότι η ερώτηση "το κάνει;" προφέρεται παρόμοια με το "tuer". Η γαλλική λέξη "Tuer" σημαίνει σκοτώνω.

Pêches et Chèvres hurlant de Tristesse – ροδάκινα και κατσικίσιο τυρί που ουρλιάζει σε ερήμωση. Το ροδάκινο 🍑 αναφέρεται στην καθομιλουμένη ως πισινό. Στην καθομιλουμένη αγγλικά, ονομάζεται "λεία" «booty» ή "boody", η οποία χρησιμοποιείται επίσης για "το θήραμα". Το "de Tristesse" είναι θλίψη ή ερήμωση. Το κατσικίσιο τυρί μπορεί επίσης να ερμηνευτεί ως "κατσίκα / κατσίκα του Mendes", το οποίο με τη σειρά του αντιπροσωπεύει το Baphomet.
Ο ουρλιαχτός Μπαφομέτ στο κυνήγι των (παιδικών) γαϊδουριών;
Ενφιν! = Επιτέλους!
Το "enfin" εξισώνεται με το "enfant" (παιδί) στη γαλλική παιδοφιλική γλώσσα.
Στον απόηχο των αποκαλύψεων του Pizzagate το 2016, η πιτσαρία της Ουάσιγκτον "Comet Ping-Pong" και ο ιδιοκτήτης της Archille James de Rothschild ήρθαν στο προσκήνιο. Ο Rothschild pizzaiolo από τη γαλλική γραμμή αυτοαποκαλείται James Alefantis, το οποίο είναι ένα λογοπαίγνιο και υπαινίσσεται ανοιχτά τις παιδοφιλικές του τάσεις "J'aime les enfants" (Αγαπώ τα παιδιά).
Παρεμπιπτόντως, αν διαβάσετε τώρα το μενού από κάτω προς τα πάνω και χρησιμοποιήσετε τα κρυμμένα μηνύματα, μπορείτε να φανταστείτε περίπου τι πραγματικά σερβίρεται και τρώγεται εκείνο το βράδυ.
Και είναι αμφίβολο αν είχαν πιει μόνο τα οικιακά κρασιά Château Lafite-Rothschild και Château Mouton Rothschild.


Η διακόσμηση του τραπεζιού:
Οι κάτω πλάκες (μεγάλα πιατάκια) καλύφθηκαν με μαύρα δέρματα και διακοσμήθηκαν με το κόκκινο χείλος Dali (Dalilips). Στα πιρούνια κάθε επισκέπτη βάλτε μια λευκή χαρτοπετσέτα με ένα "κόκκινο φιλί χειλιών". Στη χαρτοπετσέτα υπήρχε μια μικρή μπαγκέτα (φαλλικό σύμβολο) που έλαμπε πράσινο-μπλε.

Παρεμπιπτόντως, μπορείτε να δείτε το ήδη αναφερθέν μενού με τα γυαλιά. Αν και δεν είναι σημαντικά, αλλά εξακολουθούν να είναι αξιοσημείωτα, είναι τα κύπελλα σαμπάνιας (Coup de Champagne), τα οποία αργότερα αντικαταστάθηκαν στη γαστρονομία από ποτήρια flûtes (φλάουτες, σύμβολο φαλλού).
Το επιμέρους κέντρο του τραπεζιού ήταν ειδικά «διακοσμημένο» ανάλογα με τη θεματολογία (θέματα). Για μια κρύα νύχτα Advent, όπως αναμενόταν, δεν ήταν ούτε πριν από τα Χριστούγεννα ούτε εορταστικά διακοσμημένα. Αντίθετα, το θέαμα ήταν μάλλον ενοχλητικό και αρκετά αντιχριστιανικό για την εποχή.

Στο πρώτο τραπέζι, το οποίο φαινόταν ακόμα ακίνδυνο και βαρετό, μπορούσες να δεις έναν μυώδη τιτάνα/αθλητή να στέκεται μπροστά από ένα Κολοσσαίο; (Οδογέφυρα;) στέκομαι. Τι συμβολίζει είναι δύσκολο να πούμε.
Σε ένα άλλο τραπέζι συμποσίου υπήρχε ένα όρθιο ξύλινο κουτί με ροδάκινα. Αυτό που είναι σαφές είναι ότι ο αριθμός εννέα συμβολίζεται σε αυτό το τραπέζι, διατεταγμένος σύμφωνα με ομάδες των τριών. Πιθανώς, στα αριστερά του ξύλινου κουτιού, μπορείτε να δείτε τον ισπανικό χαρακτήρα "Δον Κιχώτης" στο γαϊδούρι του "Rucio" (μυθιστόρημα από το 1605 του Miguel de Cervantes (1547-1616). Αυτό που μπορεί να δει κανείς στα δεξιά είναι δύσκολο να προσδιοριστεί, θα μπορούσε να είναι κάτι ερπετοειδές;


Μια άλλη διακόσμηση τραπεζιού είχε σίγουρα γεμιστά ερπετά. Δύο ταριχευμένες χελώνες που «συναντήθηκαν» μεταξύ τους στη μέση του τραπεζιού, ας πούμε. Τα λευκά στρογγυλά κεριά θα μπορούσαν να είναι αυγά χελώνας;
Στη μυθολογία, η χελώνα θεωρείται ζώο εξουσίας για μια μακρά ζωή χωρίς φόβο, με ικανοποίηση και άνεση. Η σοφία, η δύναμη και η επιμονή συνδέονται επίσης με αυτό. Στον Βουδισμό, η χελώνα παίζει επίσης σημαντικό ρόλο. Εκεί συνδέεται με την αναγέννηση.
Τα γυναικεία τακούνια (ψηλά τακούνια) αποξενώθηκαν [αλλοτριώθηκαν] επίσης για διακοσμητικούς σκοπούς. Τα πράσινα τριαντάφυλλα και τα πράσινα κεφάλια μαρουλιού θα μπορούσαν να είναι ένας υπαινιγμός στο «πράσινο μήλο» του René Magritte, ένας επαναλαμβανόμενος συμβολισμός στα έργα του.

Όταν πρόκειται για παπούτσια, κάποιος σκέφτεται αυτόματα τη «Σταχτοπούτα» (Σταχτοπούτα) του Walt Disney από το 1950, στην ιστορία παρακολουθεί επίσης έναν βασιλικό χορό και χάνει ένα από τα παπούτσια της.
Στη φωτογραφία μπορείτε να δείτε τέσσερα μεμονωμένα ψηλά τακούνια. Δεν είναι σαφές τι υποτίθεται ότι συμβολίζει το δερμάτινο παπούτσι ερπετών που καλύπτεται από γυαλί / πλαστικό; Το κόκκινο παπούτσι θα μπορούσε να είναι ένας υπαινιγμός για το δέρμα των παιδιών; [μια νότα παιδικής επιδερμίδας;]

Ίσως το πιο μακάβριο τραπέζι απεικόνιζε μια διαμελισμένη κούκλα μωρού με ένα πόδι που έλειπε και ένα χέρι που έλειπε. Ένα άλλο κεφάλι χωρίς κορμό έσπασε στο επίπεδο του μετώπου. Ένας σαφής υπαινιγμός για την τελετουργική κακοποίηση παιδιών. Το αν η μαύρη κούκλα δείχνει έναν ιππότη ή οι λευκές καθιστές φιγούρες με τις πεταλούδες είναι νεράιδες είναι καθαρή ερμηνεία από εμάς.

Dîner des Têtes Surréalistes – Μερικοί επισκέπτες
Στο πάρτι, οι καλεσμένοι περιφέρονταν με σουρεαλιστικά κοστούμια, τα οποία εξακολουθούν να φαίνονται τόσο συναρπαστικά όσο και παράξενα σήμερα. Ο Σαλβαδόρ Νταλί σχεδίασε αρκετά από τα κοστούμια, αλλά δεν φορούσε κανένα ο ίδιος. Πολλές μάσκες μπορούν να συσχετιστούν με έργα του René Magritte (1898-1967). Άλλοι υπαινίσσονται μια λατρεία του Κρόνου ή αντικατοπτρίζουν τη σκληρότητα του MK Ultra.
Μεταξύ των καλεσμένων που ήταν παρόντες ήταν αρκετά μέλη βασιλικών οικογενειών και ισχυροί επιχειρηματίες που δεν ήθελαν να χάσουν αυτό το κανιβαλιστικό δείπνο.

Μερικοί από τους καλεσμένους που φωτογραφήθηκαν στο Dîner des Têtes Surréalistes 1972:
Οι οικοδεσπότες:
Είναι ίσως η πιο γνωστή αλλά και η πιο ενοχλητική φωτογραφία των δημοσιευμένων εικόνων. Δείχνει τον Guy de Rothschild και τη σύζυγό του Marie-Hélène, τους οικοδεσπότες της βραδιάς.

Ο Guy de Rothschild φοράει ένα γούνινο καπέλο σε σχήμα δίσκου, το οποίο ονομάζεται "shtreimel" (schtrejml) από τους Χασιδιστές Εβραίους. Είναι κατασκευασμένο από τις ουρές των sables (martens).
Η Marie-Hélène, η οποία στην αρχή της βραδιάς είχε φορέσει μόνο ένα χρυσό κέρατο ελαφιού στη δεξίωση (βλ. πρώτο σχόλιο), τώρα φορούσε επίσης μια επιχρυσωμένη μάσκα ελαφιών διακοσμημένη με δύο δάκρυα διαμαντιών.
Τα κέρατα αναφέρονται επίσης ως κέρατα ή κορώνες. Ο συμβολισμός καλύπτεται στο τελευταίο μέρος.
Η δεύτερη φωτογραφία δείχνει τον Σαλβαδόρ Νταλί και τη Μαρία Γκαμπριέλα της Σαβοΐας (*1940), των οποίων τα μαλλιά ήταν στολισμένα μόνο με λουλούδια.

Η Μαρία Γκαμπριέλα [Maria Gabriella] της Σαβοΐας, επίσης κόμισσα των Βαλκανίων, ήταν από την πλευρά της μητέρας της εγγονή του Βέλγου βασιλιά Αλβέρτου Α ́ φαν Μπελγκιέ [Albert I van België] (1875-1934), από τον Οίκο της Σαξονίας-Κόμπουργκ-Σάαλφελντ, και από την πλευρά του πατέρα της εγγονή του (δεύτερου) τελευταίου Ιταλού βασιλιά Βίκτωρα Εμμανουήλ Γ ́ (1869-1947) του Οίκου της Σαβοΐας. Ο πατέρας της, Umberto II (1904-1983), ήταν ο τελευταίος βασιλιάς της χώρας, αν και κάθισε στο θρόνο μόνο για 40 ημέρες. Η οικογένεια ανέχτηκε την κατάληψη της εξουσίας από τον Μπενίτο Μουσολίνι (1883-1945) και την εγκαθίδρυση της φασιστικής δικτατορίας στην Ιταλία.
Κατά τον Μεσαίωνα, η οικογένεια έλεγχε τα εδάφη της Σαβοΐας και του Πεδεμοντίου, και για ένα διάστημα επίσης τμήματα της γαλλόφωνης Ελβετίας. Από το 1861 έως το 1946, η οικογένεια παρείχε τον βασιλιά της Ιταλίας. Πριν από αυτό, η οικογένεια ήταν η βασιλική οικογένεια του ιταλικού μεσογειακού νησιού της Σαρδηνίας από το 1720. Το κυρίαρχο Τάγμα της Μάλτας συνδέεται επίσης στενά με τη Σαβοΐα.
Σύμφωνα με το επιχειρηματικό περιοδικό Money, η τρέχουσα περιουσία του Οίκου της Σαβοΐας θα μπορούσε να αξίζει αρκετές εκατοντάδες δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ.

Hélène Rochas (1921-2011) και François-Marie Banier (*1947)Η Hélène Rochas φορούσε ένα χρυσό γραμμόφωνο στο κεφάλι της. Ο τονικός βραχίονας που συνήθως συνδέεται με το κουτί ήχου σε ένα γραμμόφωνο ήταν κυριολεκτικά ένας βραχίονας με το ένα χέρι.

Η γειτόνισσά της, François-Marie Banier, είχε χρυσό πρόσωπο και φορούσε μια χρυσή περούκα στην οποία φαίνονταν τα χέρια των παιδιών. Η παρουσίαση θυμίζει κάπως τη φιγούρα λιονταριού από το παιδικό βιβλίο "Ο μάγος του Οζ" (1900). Το "The Wizard of Oz" χρησιμοποιείται στο MK Ultra ως προγραμματισμός και εναύσματα.

Η Hélène Rochas, γεννημένη ως Nelly Brignole, ήταν η βασίλισσα των αρωμάτων της εποχής της. Σύζυγός της ήταν ο σχεδιαστής μόδας Marcel Rochas (1902-1955), ο οποίος το 1925 ίδρυσε την εταιρεία μόδας Rochas, η οποία αργότερα ειδικεύτηκε στα αρώματα και τα καλλυντικά.

Το 1965, διοργάνωσε το πάρτι κοστουμιών "My Fair Lady" στο εστιατόριο "La Grande Cascade" στο Bois de Boulogne, όπου ήταν παρόντα μέλη της βρετανικής βασιλικής οικογένειας.

Με την ευκαιρία της εκατονταετηρίδας του Μόντε Κάρλο (Μονακό) το 1966, διοργανώνει μια μεγάλη χοροεσπερίδα κοστουμιών κατόπιν αιτήματος του πρίγκιπα Γκριμάλντι Ρενιέ ΙΙΙ (1923-2005).
Στη δεκαετία του 1970, η Helène Rochas πούλησε την εταιρεία της Parfums Rochas S.A για το ισοδύναμο των 40 εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ.

Ο François-Marie Banier είναι Γάλλος συγγραφέας και φωτογράφος. Ο πατέρας του ήταν Ούγγρος τραπεζίτης και η μητέρα του ήταν από την Ιταλία.
Από το 1969 ήταν φίλος με τη Liliane Bettencourt (1922-2017), η οποία ήταν ο κύριος μέτοχος του γαλλικού ομίλου καλλυντικών L'Oréal. Το περιοδικό Forbes υπολόγισε την περιουσία της σε περίπου 36 δισεκατομμύρια δολάρια το 2016.
Μεταξύ 2001 και 2007, η Liliane Bettencourt του έδωσε περίπου ένα δισεκατομμύριο ευρώ με τη μορφή πινάκων, ακινήτων, επιταγών και ασφάλειας ζωής. Αρχικά είχε διορίσει τον François-Marie Banier ως κληρονόμο, αλλά το αντέστρεψε το 2010.
Ο François-Marie Banier είναι τώρα 76 ετών και ζει στο Παρίσι.

Ζακλίν Ντελούμπακ [Jacqueline Delubac ](1907-1997)

Η Γαλλίδα ηθοποιός φόρεσε ένα μακρύ ροζ φόρεμα με φιόγκο γύρω από τη μέση εκείνο το βράδυ. Φορούσε ένα μαύρο καπέλο στο κεφάλι της, από το οποίο κρεμόταν ένα πράσινο μήλο που έκρυβε σχεδόν ολόκληρο το πρόσωπό της, μια αναφορά στο έργο του René Magritte του 1962 "The Son of Man". Το μήλο ήταν πάντα συμβολικά φορτωμένο.
Η Jacqueline Delubac προερχόταν από οικογένεια εμπόρων από τη Λυών και αργότερα παντρεύτηκε τον Sacha Guitry (1885-1957), Γάλλο σκηνοθέτη και σεναριογράφο που ήταν 22 χρόνια μεγαλύτερός της.
Από το 1981 έως το 1985 ήταν παντρεμένη [δεύτερος γάμος] με τον Αρμένιο συλλέκτη έργων τέχνης και έμπορο διαμαντιών Myran Eknayan (1892-1985).


Όσκαρ Ντίτερ Άλεξ φον Ρόζενμπεργκ-Ρεντέ (1922-2004)

Ο Oskar de Redé ήταν μια άλλη ισχυρή φιγούρα σε αυτή τη σατ@νική λατρεία, μαζί με τους Rothschilds. Εκείνο το βράδυ, φορούσε μάσκα με τέσσερα διαφορετικά πρόσωπα, με τη δεξιά πλευρά του προσώπου του να είναι μέρος της μεταμφίεσης. Στο μαύρο καπέλο του; Μπορείτε να δείτε διάφορα έντομα και άλλα σφάλματα. Ποιο ήταν το μήνυμα πίσω από τα κοστούμια είναι πολύ υποθετικό.

Ήταν γιος του Oskar Adolf Rosenberg (1878-1939) και της Edith Alice Sybille Kaulla (1890-1931). Ο πατέρας του υιοθετήθηκε ως βρέφος από έναν τραπεζίτη από το Rosenberg, ο οποίος πιθανότατα ήταν συγγενής του και επίσης εβραϊκής καταγωγής και καταγόταν από το Redé στη βόρεια ουγγρική κομητεία Heves. Η ταυτότητα του βιολογικού παππού του από την πλευρά του πατέρα του κρατείται μυστική.

Η μητέρα του καταγόταν από την εβραϊκή δυναστεία Kaulla. Η τραπεζική οικογένεια της Σουηβίας μπορεί να εντοπιστεί στον παράγοντα της αυλής Karoline Kaulla (1739-1809), ο οποίος ήταν η πλουσιότερη γυναίκα στην Αγία Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία των Γερμανικών Εθνών στην εποχή της.

Ο Oskar de Redé οργάνωσε το "Bal des Têtes" το 1956 και το "Bal Oriental" δεκατρία χρόνια αργότερα στο Hôtel Lambert στο Île Saint-Louis στο Παρίσι.

Ήταν ο πρώτος προστάτης του βοηθού του Christian Dior (1905-1957) Yves Saint Laurent (1936-2008). Ήταν επίσης ο Yves Saint Laurent που δημιούργησε τα εξωφρενικά ρούχα για το Bal des Têtes, το Bal Oriental και το Bal Proust, της οικογένειας Rothschild το 1971.

Ο Oskar de Redé θα μπορούσε να συγκριθεί με τους δύο Εβραίους δισεκατομμυριούχους Leslie H. Wexner (*1937) και Charles R. Bronfman (*1931), οι οποίοι με τη Mega Group (Ομάδα Μελέτης) έχουν δημιουργήσει ένα σύστημα στη Βόρεια Αμερική παρόμοιο με αυτό των ομοθρήσκων τους στο Παρίσι.

Charlotte Gréco (1924-2021) και Claude Lebon

Η Charlotte Gréco ήταν ντυμένη με φύλλα χρυσού. Ο χρυσός έπαιξε σημαντικό ρόλο εκείνο το βράδυ. Το τοπίο θυμίζει Goldfinger.
Το Goldfinger είναι το έβδομο μυθιστόρημα της σειράς James Bond, γραμμένο από τον Ian Fleming (1908-1964), του οποίου το αγγλικό πρωτότυπο δημοσιεύθηκε για πρώτη φορά στην Αγγλία στις 23 Μαρτίου 1959 με το όνομα Goldfinger. Περισσότερα για τον συμβολισμό του χρυσού στο τελευταίο μέρος.

Ολόκληρο το πρόσωπο του Claude Lebon, όπως η πρόσκληση και το μενού, ήταν ζωγραφισμένο με συννεφιασμένο ουρανό. Τα χείλη δεν ήταν ζωγραφισμένα. Η συγχώνευση του "The False Mirror" του René Magritte και του "Dalilips" του Salvador Dalí, ας πούμε.

Η Charlotte Gréco, επίσης γνωστή ως Charlotte Aillaud, ήταν μια λεγόμενη κυρία της υψηλής κοινωνίας από το Παρίσι. Στα γηρατειά της, ήταν συχνά σύντροφος του Oskar Dieter Alex von Rosenberg-Redé.

Αδελφή της ήταν η Juliette Gréco (1927-2020), Γαλλίδα τραγουδίστρια και ηθοποιός chanson. Ονομάστηκε "grande dame de la chanson" και ήταν ηρωίδα της Γαλλικής Αντίστασης κατά τη διάρκεια του Β 'Παγκοσμίου Πολέμου.

Δεν μπορείτε να μάθετε πολλά για τον Claude Lebon, οπότε αν κάνετε έρευνα στο Διαδίκτυο, θα μάθετε ότι ήταν εξέχων οδοντίατρος της εποχής του.

Rosy Gioconda Schmid και Hugues Randolph Gall (*1940)
Η Rosy Schmid ή Rosy Liebermann φορούσε μια μάσκα με κομμένες φωτογραφίες της Μόνα Λίζα, ένα είδος κολάζ. Η μάσκα θα μπορούσε να υποδηλώνει μια διχασμένη προσωπικότητα, η οποία, παρεμπιπτόντως, είναι προϊόν της MK Ultra.
Ο Hugues Gall φορούσε μια μεγάλη χρυσή μάσκα με πολλά στολίδια πάνω της. Η μάσκα θυμίζει το οινοποιείο Rothschild Mouton Cadet, το οποίο έχει μια κατσίκα billy στο λογότυπο της μάρκας του.

Η Rosy Schmid ήταν παντρεμένη με τον Ελβετό συνθέτη Rolf Liebermann (1910-1999) από το 1950 μέχρι το διαζύγιό τους το 1978. Ήταν δισέγγονος του Josef Liebermann (1783-1860) της οικογένειας Berlin Liebermann.
Ο βιομήχανος Georg Liebermann (1844-1926) και ο ζωγράφος Max Liebermann κατάγονταν από την ίδια εβραϊκή οικογένεια, αλλά ο Emil Rathenau (1838-1915), ιδρυτής της AEG, και ο γιος του Walther Rathenau (1867-1922) ανήκουν επίσης σε αυτήν την οικογένεια. Ο τελευταίος, παρεμπιπτόντως, επινόησε τον όρο "Η επιτροπή των 300".
Από το 1973 έως το 1980 ο Hugues Gall ήταν βοηθός του Rolf Liebermann στην Όπερα του Παρισιού. Στη συνέχεια, διετέλεσε διευθυντής του Grand Théâtre de Genève για δεκαπέντε χρόνια (1980-1995). Από το 1995 έως το 2004 διετέλεσε διευθυντής της Όπερας του Παρισιού.
Οι Πορτογάλοι – Jaime Álvares Pereira de Melo (1913-2001), Antoinette Louise Schweisguth (1899-1983) και κα Espírito SantoΗ λατρεία του Κρόνου, το τείχος, ο συμβολισμός του ενός ματιού και το ασπρόμαυρο μοτίβο, παρόμοιο με το μασονικό μοτίβο σκακιέρας.


Ο Jaime Álvares Pereira de Melo και η Αλσατική Antoinette Louise Schweisguth, είναι περισσότερο γνωστοί ως Δούκας και Δούκισσα de Cadaval. Οι Pereira de Melo ανήκουν στην πορτογαλική αριστοκρατία και είναι μια μπάσταρδη γραμμή του πρώην βασιλικού οίκου της Braganza. Ο Οίκος της Μπραγκάνζα παρείχε τους βασιλείς της Πορτογαλίας από το 1640 έως το 1853 και τους αυτοκράτορες της Βραζιλίας από το 1822 έως το 1889.
Η κυρία με το κάλυμμα κεφαλής του Κρόνου είναι πιθανότατα η μητέρα του Ricardo Espirito Santo Silva Salgado (*1944).
Το (σεφαραδίτικο;) Από το 1869 έως το 2014, η οικογένεια έλεγχε την Banco Espírito Santo, στα γερμανικά: Τράπεζα Αγίου Πνεύματος στην Πορτογαλία. Η φατρία συμβιβάστηκε με σχεδόν κάθε κυβέρνηση, συμπεριλαμβανομένης της δικτατορίας του António de Oliveira Salazar από το 1933 έως το 1970. Μόνο μετά την Επανάσταση των Γαρυφάλλων του 1974 η φατρία Espírito Santo έχασε προσωρινά τον έλεγχο.
Μετά την πτώχευση της πορτογαλικής τράπεζας Espirito Santo το 2014, η ιδρυτική οικογένεια με το ίδιο όνομα ήταν επίσης στα πρόθυρα της πτώχευσης.

Carmen Cervera (*1943) και Guy Baguenault de Puchesse
Ίσως το στιγμιότυπο ήταν ατυχές, ή ίσως η σκηνή δείχνει πραγματικά μια σεξουαλική πράξη. Ο αριστοκράτης Guy Baguenault de Puchesse ήταν χωρίς κοστούμια, ενώ η Carmen Cervera φορούσε γυναικείο κεφάλι με ξανθά μαλλιά πάνω από το κεφάλι της. Ποιος είναι ο συμβολισμός πίσω από αυτό είναι πολύ υποθετικός.

Η Ισπανίδα Carmen "Tita" Cervera είναι πρώην βασίλισσα ομορφιάς και ηθοποιός κινηματογράφου. Έγινε Miss España το 1961 αφού έγινε Miss Cataluña και ξεκίνησε μια καριέρα ως μοντέλο.
Ο γάμος της με τον Espartaco Santoni το 1975 ακυρώθηκε λίγο αργότερα λόγω διγαμίας εκ μέρους του συζύγου της.
Το 1980, γεννήθηκε ο μοναδικός βιολογικός γιος τους, Borja. Ο βιολογικός του πατέρας θεωρείται άγνωστος. Πέντε χρόνια αργότερα, παντρεύτηκε τον Hans Heinrich Thyssen-Bornemisza de Kászon (1921-2002), έναν Ελβετό συλλέκτη έργων τέχνης και κληρονόμο εκατομμυρίων, από την οικογένεια επιχειρηματιών Thyssen.
Ήταν εγγονός του βιομηχάνου August Thyssen (1842-1926). Ο πατέρας του Heinrich Thyssen (1875-1947) μετανάστευσε στην Ουγγαρία, όπου παντρεύτηκε τη βαρόνη Margit Baroness Bornemisza de Kászon et Impérfalva (1887-1971). Επιπλέον, υιοθετήθηκε από τον πεθερό του και μπόρεσε να φέρει το όνομα Baron Thyssen-Bornemisza de Kászon.
Τον Απρίλιο του 2002, ο σύζυγός της πέθανε και πέντε χρόνια αργότερα, η τότε 64χρονη υιοθέτησε δύο δίδυμες αδελφές από τις Ηνωμένες Πολιτείες.
Το περιοδικό Forbes εκτιμά την περιουσία της βαρόνης Thyssen-Bornemizza σε 1,5 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ (2023).Δεν υπάρχουν πολλές πληροφορίες για τον αριστοκράτη Guy Baguenault de Puchesse. Η οικογένεια Baguenault ανήκε στη γαλλική αριστοκρατία από το 1735, η οικογένεια προέρχεται από την περιοχή της Ορλεάνης. Δημιούργησε δύο συνεχείς κλάδους: Baguenault de Puchesse και Baguenault de Viéville.

Όντρεϊ Χέπμπορν (1929-1993)
Η ηθοποιός φορούσε ένα μακρύ κόκκινο φόρεμα εκείνο το βράδυ και πολλά μαργαριταρένια κολιέ κρεμασμένα γύρω από το λαιμό της. Η ίδια ήταν κλειδωμένη με το κεφάλι της σε ένα κλουβί πουλιών. Χαρούμενη ή χαρούμενη φαίνεται διαφορετική. Θα μπορούσε να είναι μια μεταμόρφωση MK-Ultra, όπως ο προγραμματισμός Monarch, όπου η κάμπια γίνεται πεταλούδα.
Το σκηνικό θυμίζει το έργο του René Magritte του 1937 "The Therapist". Είναι ενδιαφέρον ότι η Audrey Hepburn ήταν παντρεμένη με ψυχίατρο εκείνη την εποχή.
Όπως πολλοί άλλοι χαρακτήρες του Magritte, ο "Θεραπευτής" δεν έχει πρόσωπο, αλλά ανοίγει τον κόκκινο μανδύα του διάπλατα, σαν να επιτρέπει στον θεατή να κοιτάξει στην ψυχή του για μια στιγμή και να ανοίξει το πέπλο του δικού του μυστικού.
Κάτω από το μανδύα υπάρχει ένα κλουβί με δύο λευκά περιστέρια, ένα από τα οποία είναι μέσα, πίσω από μια κλειστή πόρτα και το δεύτερο έξω. Φαίνεται ότι το ελεύθερο περιστέρι προσπαθεί να επικοινωνήσει με το συγκρατούμενό του σε ένα κλουβί, υποστηρίζοντάς το και βοηθώντας το να απελευθερωθεί.
Η Audrey Hepburn ήταν κόρη του Joseph Victor Anthony Ruston (1889-1980) και της Ολλανδής συζύγου του Ella Baroness van Heemstra (1900-1984) και γεννήθηκε στο Βέλγιο. Το όνομα της οικογένειας άλλαξε αργότερα σε Hepburn-Ruton.

Η Audrey Hepburn εργάστηκε αρχικά ως μοντέλο και πρωταγωνίστησε σε πολλά μιούζικαλ στο West End του Λονδίνου. Το 1952, το Χόλιγουντ την πρόσεξε. Το 1954, κέρδισε το Όσκαρ Καλύτερης Ηθοποιού για τον πρώτο της πρωταγωνιστικό ρόλο.
Κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων το 1959, έπεσε από ένα άλογο, σπάζοντας έναν σπόνδυλο στην πλάτη της και λίγο αργότερα έχασε το αγέννητο παιδί της. Ήταν μία από τις συνολικά τρεις αποβολές. Με τη γέννηση του γιου της Sean Hepburn Ferrer τον Ιούλιο του 1960, η Hepburn βίωσε τελικά τη μητρική της ευτυχία.
Η Audrey Hepburn, η οποία είχε ήδη γίνει σταρ με την πρώτη της ταινία, ήταν μία από τις κορυφαίες ηθοποιούς της εποχής της μέχρι τα τέλη της δεκαετίας του 1960. Στον πιο διάσημο ρόλο της, έπαιξε τη Holly Golightly στο Breakfast at Tiffany's το 1961.

Μεταξύ 1969 και 1982 ήταν παντρεμένη με τον Ιταλό ψυχίατρο Andrea Dotti (1938-2007), με τον οποίο απέκτησε έναν άλλο γιο, τον Luca Dotti (*1970).
Στον τελευταίο της ρόλο, στην ταινία Alalways του 1989, έπαιξε έναν άγγελο. Παρεμπιπτόντως, η ταινία ήταν του Steven Spielberg. Πέθανε στην Ελβετία το 1993.

Charles de Croisset (*1943), Marisa Berenson (*1947) και Paul-Louis Weiller (1893-1993)
Το κάλυμμα κεφαλής της Marisa Berenson ήταν επίσης ένα κλουβί πουλιών, αν και η ίδια δεν ήταν στο κλουβί με το πρόσωπό της. Θα μπορούσε κανείς να υποθέσει ότι είχε ήδη ζήσει τη μεταμόρφωσή της.

Ο πολωνός ζωγράφος Rafał Olbiński (*1943) δημιούργησε ένα πολύ παρόμοιο έργο στο στυλ του René Magritte, αν και ο πίνακας είναι νεότερος από το εν λόγω βράδυ.
Ο Paul-Louis Weiller φοράει μάσκα σε σχήμα πράσινου μήλου, το οποίο με τη σειρά του φοράει επίσης μια μαύρη μάσκα Zorro. Τα πράσινα γάντια είναι ενδιαφέροντα.
Το πρόσωπο του Charles de Croisset ήταν λευκό με κιμωλία και μια κόκκινη καρέκλα φαίνεται στο καπέλο του μπόουλερ.[καπέλο]. Ήταν καταδικασμένος να παρακολουθεί;
Η Marisa Berenson ήταν εγγονή της Ιταλο-Γαλλίδας σχεδιάστριας μόδας Elsa Schiaparelli (1890-1973). Προερχόταν από μια πλούσια οικογένεια αστρονόμων και ανατολιστών του Πεδεμοντίου. [Πιεμόντε].
Ο παππούς της Bernard Berenson (1865-1959) ήταν συλλέκτης έργων τέχνης με εβραϊκές-λιθουανικές ρίζες και θεωρήθηκε ιστορικός τέχνης στον τομέα της Αναγέννησης.
Ο πατέρας της ήταν Αμερικανός διπλωμάτης και ιταλικό, γαλλικό, αιγυπτιακό και ελβετικό αίμα κυλούσε στις φλέβες της μητέρας της, Maria Luisa Yvonne Radha de Wendt de Kerlor (1920-;), γνωστής ως Gogo Schiaparelli.

Για δύο δεκαετίες, η Marisa Berenson ενσάρκωνε αυτό που σήμερα ονομάζεται It girl. Έλαβε τη Χρυσή Σφαίρα Β' Γυναικείου Ρόλου και Νέας Ηθοποιού και ήταν ευπρόσδεκτη καλεσμένη στο κόκκινο χαλί.

Στη δεκαετία του 1960, η Marisa Berenson ήταν ένα από τα πιο ακριβοπληρωμένα μοντέλα στον κόσμο, η Diana Vreeland, η μακροχρόνια αρχισυντάκτρια της αμερικανικής Vogue, ήταν φίλη του σπιτιού. [του οίκου].
Παρεμπιπτόντως, ήταν σε σχέση με τον David René de Rothschild, γιο του Guy de Rothschild. Το 1974, ωστόσο, παντρεύτηκε την Ολίμπια Άννα Αλντομπραντίνι (*1955).

Η Marisa Berenson είπε κάποτε: «Θα προτιμούσα να είμαι Rothschild παρά σταρ του κινηματογράφου. Αλλά δεν είμαι η Μαρίζα».Το 1975, πρωταγωνίστησε ως Άγγλος αριστοκράτης στην ιστορική ταινία Barry Lyndon, σε σκηνοθεσία Stanley Kubrick.
Η μικρότερη αδελφή της, Berry Berenson Perkins (1948-2001), εργάστηκε επίσης ως μοντέλο και φωτογράφος μόδας. Ήταν παντρεμένη με τον ηθοποιό Άντονι Πέρκινς (1932-1992), ο οποίος πρωταγωνίστησε στην ταινία του Χίτσκοκ "Ψυχώ".Ο Berry Berenson Perkins πέθανε στις 11 Σεπτεμβρίου 2001. Σύμφωνα με την επίσημη αφήγηση, πέθανε ως επιβάτης στην (φανταστική) πτήση 11 της American Airlines, η οποία (δεν) πέταξε στο Παγκόσμιο Κέντρο Εμπορίου.

Ο Paul-Louis Weiller ήταν Γάλλος επιχειρηματίας και αποκαλούμενος προστάτης. Καταγόταν από πλούσια εβραϊκή οικογένεια από την Αλσατία. Ο πατέρας του Lazare Weiller (1858-1928) ασπάστηκε τον καθολικισμό το 1882 και βάφτισε τον γιο του ως χριστιανό. Δεδομένου ότι η μητέρα του, Alice Javal, ήταν επίσης Εβραία, ήταν Εβραίος εκ γενετής.

Το 1922 παντρεύτηκε την πριγκίπισσα Αλεξάνδρα Γκίκα (1902-1963) της Ρουμανίας, αφού βαπτίστηκε ως ορθόδοξη χριστιανή.
Ήταν φίλος του Αμερικανού μεγιστάνα του πετρελαίου Jean Paul Getty (1892-1976). Μετά το θάνατο του JP Getty, κληρονόμησε ένα αρκετά μεγάλο μέρος της περιουσίας του Getty.Μετά την επιχειρηματική του καριέρα, ο Paul-Louis Weiller αποσύρθηκε στη Γενεύη, όπου πέθανε το 1993 σε ηλικία 100 ετών.
Ο Charles Wiener, γνωστός ως Charles de Croisset, γεννήθηκε στη Νέα Υόρκη το 1943. Η γέννηση στις ΗΠΑ θα μπορούσε να υποδηλώνει ότι η οικογένεια έχει εβραϊκές ρίζες. Σήμερα, είναι ένας από τους πιο σημαντικούς επιχειρηματίες από τη Γαλλία.
Ο πατέρας του, Philippe Wiener, γνωστός ως Philippe de Croisset (1911-1965), διηύθυνε το περιοδικό Marie-Claire. Ήταν γιος του συγγραφέα Franz Wiener, γνωστού ως Francis de Croisset (1877-1937).

Το 1968, ο Charles de Croisset έγινε Επιθεωρητής Οικονομικών στο Γαλλικό Υπουργείο Οικονομικών και από το 1972 είναι Βοηθός του Οικονομικού Συμβούλου του Προέδρου της Δημοκρατίας.

Από το 1993 έως το 2004, διετέλεσε Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Crédit Commercial de France. Στη δεκαετία του 2000, εργάστηκε επίσης για την τράπεζα οπίου HSBC.
Ο 80χρονος σήμερα είναι σύμβουλος στη μεγάλη τράπεζα Goldman Sachs και αντιπρόεδρος της Goldman Sachs Europe από το 2004.Επιπλέον, είναι μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Renault SA, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της LVMH (Moët, Hennessy και Louis Vuitton) και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Bouygues SA.
...

Δεν υπάρχουν σχόλια: