Κυριακή 28 Οκτωβρίου 2007
Η ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΗ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΗ "ΙΣΤΟΡΙΑ" ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ
"ΦΙΛΕΙΡΗΝΙΚΟΙ" ΤΟΥΡΚΟΙ, "ΒΑΡΒΑΡΟΙ" ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ;
Με ανυπόστατα στοιχεία και αστεία επιχειρήματα, καταστρατηγώντας κάθε συνάφεια της Ιστορίας με την επιστήμη, οι γείτονες διασφαλίζουν το "τουρκικό ιδεώδες"
Το γειτονικό αντίστοιχο της "Ρεπουσιάδας", η οποία προωθεί τη... συμφιλίωση και την υπερεθνική ιστορία, είναι γεμάτο από ανακρίβειες, λάθη και βολικές αποσιωπήσεις, προκειμένου να πετύχουν ακριβώς το αντίθετο από αυτό που εμείς ως "Ευρωπαίοι" προσδοκούμε: τη διατήρηση του προτύπου του "εχθρού Έλληνα".
του Νίκου Χειλαδάκη
Τη στιγμή που τα Ελληνόπουλα της ΣΤ' Δημοτικού δεν έχουν καν βιβλίο Ιστορίας και τις ώρες που προβλέπονται στο πρόγραμμα κάνουν διάλειμμα, οι συνομίλικοί τους Τούρκοι υφίστανται κ α θ η μ ε ρ ι ν ή πλύση εγκεφάλου, που τους διαποτίζει με πλήρως ανθελληνικά συνθήματα.
Το "Θέμα" προχώρησε στην "ακτινογραφία"των τουρκικών βιβλίων "Ιστορίας" που διδάσκονται στο Δημοτικό και στο Λύκειο της χώρας, όπου εντόπισε - μεταξύ πολλών άλλων - τα εξής απίστευτα:
Τα Ελληνικά στρατεύματα που συμμετείχαν στη Μικρασιατική εκστρατεία παρουσιάζονται ως "σφαγείς, βιαστές και εμπρηστές". Ουδεμία αναφορά γίνεται, βέβαια, στις φρικαλεότητες των Τούρκων, που κορυφώθηκαν με την καταστροφή της Σμύρνης.
Εφευρίσκεται "τουρκική μειόνότητα 150.000 ανθρώπων" στη σημερινή Ελλάδα, και μάλιστα ακόμη και στη Θεσσαλονίκη! Σαν να μην έφτανε αυτό, στα τουρκικά σχολεία διδάσκεται ότι οι άνθρωποι αυτοί υφίστανται διωγμούς και καταπίεση, ενώ ανθίστανται για να διαφυλάξουν τις ....τουρκικές παραδόσεις.
Οι Έλληνες του Πόντου περιγράφονται ως κλέφτες, πλιατσικολόγοι και βιαστές. Και, φυσικά, περί γενοκτονίας ούτε κουβέντα.
Η διεθνώς αναγνωρισμένη ως μία από τις σημαντικότερες πράξεις ανδρείας της παγκόσμιας Ιστορίας Ελληνικής Επανάστασης του '21 εμφανίζεται ως μία απλή ανταρσία των "βολεμένων" Ρωμιών, οι οποίοι απολάμβαναν πλήρη ελευθερία και πλούτιζαν υπό την οθωμανική αυτοκρατορία.
Οι Τούρκοι συγγραφείς δεν εντόπισαν κανένα από τα θαυμαστά μνημεία του αρχαίου Ελληνικού πολιτισμού στη Μικρά Ασία, ενώ ουδεμία εντύπωση τους προκάλεσαν οι χιλιάδες τουρίστες που συρρέουν κάθε χρόνο για να θαυμάσουν την Έφεσο, την Άσσο, την Πέργαμο...
Η τουρκική είναι η ....μητέρα όλων των γλωσσών του πλανήτη. Επειδή στα τουρκικά η λέξη "Αδάμ" σημαίνει πρωτόπλαστος, οι Τούρκοι καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι ο Αδάμ μιλούσε τουρκικά!
Σαν να μην έφταναν αυτά, στην εισαγωγή όλων ανεξαιρέτως των τουρκικών βιβλίων υπάρχουν ο τουρκικός εθνικός ύμνος, ολοσέλιδες φωτογραφίες του Μουσταφά Κεμάλ Ατατούρκ και εθνικιστικές παρεναίσεις στη νεολαία. Στα σχολικά συγγράματα της γείτονος τονίζεται ιδιαίτερα η πολιτική διαθήκη του Κεμάλ, κεντρικό σημείο της οποίας είναι η διακήρυξη και διαφύλαξη πάση θυσία της τουρκικής ταυτότητας, η οποία καθορίστηκε με την πασίγνωστη κεμαλική φράση "Ne mutlu turkum diyene", που σημαίνει "Τι ευτυχής να λέω πως είμαι Τούρκος".
Αντίθετα, στην Ελλάδα μέχρι και πέρυσι διδάσκαμε στα Ελληνόπουλα την άποψη της κυρίας Μαρίας Ρεπούση ότι στη Σμύρνη συνέβη ένας απλός συνωστισμός....
Μικρασιατική Καταστροφή
"Σφαγείς και βιαστές οι Έλληνες"
("Οθωμανική Ιστορία" για τα τουρκικά Λύκεια και "Πολιτική Αγωγή" της Ε' Δημοτικού, σελ 168-9. 195)
Η ιστορία που διδάσκονται τα παιδιά τουν Τούρκων περιγράφει τους Έλληνες ως σφαγείς, βιαστές και εμπρηστές. Συγκεκριμένα οι Τούρκοι ισχυρίζονται ότι, μετά την πλήρη κατάρευση του Ελληνικού μετώπου τον Αύγουστο του 1922, καθώς οπισθοχωρούσαν τα Ελληνικά στρατεύματα, από όπου περνούσαν, έκαιγαν και λεηλατούσαν τα πάντα.
Βέβαια, κανένας λόγος δεν γίνεται για τις τουρκικές σφαγές και τους χιλιάδες πρόσφυγες που συνέρρεαν κυνηγημένοι από την προέλαση των Τούρκων τσετών στη Σμύρνη, ούτε φυσικά για τη σφαγή και την πυρπόληση της Σμύρνης.
Η μοναδική αναφορά εντοπίζεται στο βιβλίο της Ε' Δημοτικού (Πολιτική Αγωγή) και στη σελίδα 195. Συγκεκριμένα, πριγράφοντας την έισοδο των Τούρκων στην πόλη, στις 6 Σεπτεμβρίου του 1922 λέει χαρακτηριστικά:
"Αυτοί που ήρθαν στη Σμύρνη και συγκρούστηκαν με το πατρώο τουρκικό έθνος, με στόχο τη Μεγάλη Ελλάδα, τελικά ρίχτηκαν στη θάλασσα σε άθλια κατάσταση".
Επίσης, στο βιβλίο της Ε' Δημοτικού και στη σελίδα 169 γίνεται αναφορά και στην απόβαση των Ελλήνων στη Σμύρνη στις 15 Μαΐου1919. Παρουσιάζεται μάλιστα ένας πίνακας ζωγραφικής που δείχνει τον Ελληνικό στρατό να κυνηγά και να σκοτώνει ανελέητα δεκάδες Τούρκους στην παραλία της πόλης, ενώ στην προηγούμενη σελίδα 168 αναφέρεται ότι οι Έλληνες αφού κατέλαβαν τη Σμύρνη επιδόθηκαν σε κάθε είδους βιαιοπραγίες.
Μάλιστα, τα βιβλία αναφερόμενα στην μάχη του Σαγγάριου ποταμού (1921) και στη συνέχεια στην τουρκική νίκη το 1922 κάνουν λόγο για Ελληνικά στρατεύματα τουλάχιστον διπλάσια των τουρκικών, που κατατροπώθηκαν "χάρη στην ευφυΐα του Κεμάλ Ατατούρκ".
Άλωση Κωνσταντινούπολης
Αντί για σφαγή είδαν ανεξιθρησκεία
("Οθωμανική Ιστορία" για τα τουρκικά Λύκεια, σελ 20)
Η Άλωση της Κωνσταντινούπολης του 1453, με τις σφαγές και τις φρικαλεότητες του οθωμανικού στρατού εις βάρος χιλιάδων χριστιανών, παρουσιάζεται ως ένα "μεγαλοφυές σχέδιο του Μωάμεθ του Πορθητή"!
Κάνουν μάλιστα ιδιαίτερη μνεία για τη μεγαλοψυχία που επέδειξε ο ίδιος, καθώς - όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά (σελίδα 20 του βιβλίου "Οθωμανική Ιστορία" για τα τουρκικά Λύκεια) - το πρώτο πράγμα που έκανε μόλις κατέλαβε την Κωνσταντινούπολη ήταν να καλέσει τους ορθόδοξους ιερείς και να τους εγγυηθεί για την ασφάλεια και την ελεύθερη άσκηση των λατρευτικών τους καθηκόντων.....
Δηλαδή οι εικόνες της φρίκης με σφαγές και βιασμούς που περιγράφουν τα Ελληνικά και Ευρωπαϊκά βιβλία Ιστορίας μετατρέπονται σε μία "ειρηνική κατάληψη" της Πόλης στα αντίστοιχα τουρκικά.
Επανάσταση του '21
Οι "βολεμένοι" Ρωμιοί που στασίασαν
("Οθωμανική Ιστορία" για τα τουρκικά Λύκεια)
Το κεφάλαιο των τουρκικών βιβλίων "Ιστορίας" που αναφέρεται στην περίοδο του 1821, βαφτίζει την - παγκοσμίως γνωστή - Ελληνική Επανάσταση του '21 σε μία απλή ανταρσία (Yunan isyani) από ομάδες κλεφτών και αναρχικών στοιχείων ενάντια στην οθωμανική εξουσία. Μάλιστα φτάνουν μέχρι το σημείο να ισχυριστούν ότι οι κάτοικοι του Μοριά, που επαναστάτησαν κατά της οθωμανικής αυτοκρατορίας, απολάμβαναν πλήρη ελευθερία και όλα τα δικαιώματα του πολίτη της αυτοκρατορίας!
Οι απίθανοι ισχυρισμοί όμως δεν έχουν τελειωμό μιά και, σύμφωνα με τα ανιστόρητα τουρκικά συγγράματα, μέσα στην "πλήρη ελευθερία και ευημερία που είχαν γενικά οι Ρωμιοί, κατάφερναν να πλουτίζουν, να γίνονται εφοπλιστές και διοικητές μεγάλων οθωμανικών επαρχιών"!
Ο τουρκικός ζυγός δηλαδή μετατρέπεται σε δημοκρατική συνύπαρξη και το χαράτσι σε επικερδείς για τους Έλληνες εμπορικές συμφωνίες! Αποδίδουν δε τη νίκη των " στασιαστών" στην υποστήριξη που είχαν από τους Ρώσους και τους Γάλλους.
Τουρκική μεινότητα στην Ελλάδα
Ανακάλυψαν "Τούρκους" στη Θεσσαλονίκη!
("Πολιτική Αγωγή" της Ε' Δημοτικού, σελ.99, και "Πολιτική Αγωγή 6" της ΣΤ' Δημοτικού)
Στο βιβλίο της Ε' Δημοτικού και στο κεφάλαιο της Σύγχρονης Ιστορίας (σελίδα 99) αναφέρεται το εξής απίστευτο:
"Στη Δυτική Θράκη υπάρχουν περίπου 150.000 Τούρκοι. Αυτοί ζουν στις περιοχές της Αλεξανδρούπολης, της Κομοτηνής, της Ξάνθης και της Θεσσαλονίκης(!).
Οι Τούρκοι που ζουν στην Ελλάδα, παρ' όλες τις καταπιέσεις (!) και τους διωγμούς που υφίστανται από την Ελλάδα, έχουν διατηρήσει τα έθιμα και την πολιτιστική τους παράδοση. Στη Θεσσαλονίκη γεννήθηκε ο μεγάλος μας ηγέτης Ατατούρκ και σήμερα το σπίτι του νέχει μετατραπεί σε μουσείο".
Με άλλα λόγια, όλη η μουσουλμανική μειονότητα της Δυτικής Θράκης "βαφτίζεται" τουρκική στα σχολικά βιβλία, αδιαφορώντας ακόμα και για όσα αναφέρει η Συνθήκη της Λωζάνης, εδώ εφευρίσκονται "Τούρκοι" ακόμη και στη Θεσσαλονίκη, οι οποίοι μάλιστα υφίστανται και διωγμούς.....
Γενοκτονία των Ποντίων
"Κλέφτες και πλιατσικολόγοι οι Ρωμιοί στη Σαμψούντα
("Ιστορία και Βιογραφία του Κεμάλ Ατατούρκ" της Γ' Λυκείου, σελ. 69)
Σε ότι αφορά τον Ποντιακό Ελληνισμό, ούτε λόγος φυσικά δεν γίνεται για την Ποντιακή Γενοκτονία, παρά τα τόσα στοιχεία που υπάρχουν όχι μόνο στα Έλληνικά βιβλία Ιστόρίας αλλά και σε παγκόσμια συγγράματα.
Αντιθέτως, στα τουρκικά βιβλία η παραποίηση της Ιστορίας εξελίσσεται σε νέα επιστήμη.
Συγκεκριμένα στο βιβλίο της Γ' Λυκείου ("Ιστορία και Βιογραφία του Κεμάλ Ατατούρκ"), στη σελίδα 69, αναφέρει χαρακτηριστικά ότι: "Μετά τη συνθήκη του Μούδρου, οι Ρωμιοί που ζούσαν στη Σαμψούντα και στα περίχωρά της δημιούργησαν αντάρτικες ομάδες κλεφτών και πλιατσικολόγων και άρχισαν να λεηλατούν τα τουρκικά χωριά, επιτιθέμενοι κατά των περιουσιών και της τιμής των κατοίκων".
Με λίγα λόγια, σύμφωνα με τα όσα διδάσκονται οι Τούρκοι μαθητές, οι Ρωμιοί ήταν αυτοί που έσφαζαν τους Τούρκους. Μάλιστα, οι προκλήσεις δεν σταματούν σε αυτά. Τα τουρκικά βιβλία "Ιστορίας" ισχυρίζονται ότι και ο Κεμάλ κλήθηκε στις 19 Μαΐου του 1919 να πάει στην Σαμψούντα για να σώσει τους Τούρκους από τους "κακούς" Έλληνες.
Μικρά Ασία
Εξαφάνισαν τον αρχαιοελληνικό πολιτισμό
Απ' όλα τα τουρκικά σχολικά βιβλία έχει εξαλειφθεί παντελώς κάθε ιστορική αναφορά στην παρουσία του Ελληνισμού στη Μικρά Ασία από την αρχαιότητα.
Εντελώς αντίθετα δηλαδή από όσα αναφέρουν τα αντίστοιχα βιβλία των Ελληνικών σχολείων, που μιλούν για ειρηνική συνύπαρξη των δύο λαών στα παράλια της Μικράς Ασίας - τουλάχιστον έως τη Μικρασιατική καταστροφή -,τα τουρκικά δεν αναφέρουν τίποτα για τους Έλληνες της Σμύρνης, της Ιωνίας και των υπολοίπων περιοχών της Μικράς Ασίας.
Με άλλα λόγια κατά τους Τούρκους ουδέποτε υπήρξαν αρχαίοι η μεταγενέστεροι Έλληνες μόνιμοι κάτοικοι στη Μικρά Ασία. Το λαμπρότερο κεφάλαιο του Μικρασιατικού Ελληνισμού μετατρέπεται σε λεπτομέρεια και γενική αναφορά για έναν λαό που ονομαζόταν "Iyonlar", δηλαδή Ιωνικός.
Αυτοί οι Ίωνες, σύμφωνα με τα τουρκικά σχολικά βιβλία, χωρίς να αναφέρεται από που ήρθαν και ποιά ήταν η καταγωγή τους, παρουσιάζονται τελείως αόριστα σαν ένα άλλο μικρασιατικό φύλο όπως είναι οι Χιτίτες, οι Φρύγες, οι Λυδίοι, οι Γαλάτες κ.ά.
Έτσι, κατά τα ίδια συγγράματα δεν υπήρξαν ούτε ε λ λ η ν ι κ έ ς αποικίες στα παράλια της Μικράς Ασίας ούτε εξελληνισμός όλης της ευρύτερης περιοχής στους ελληνιστικούς χρόνους ούτε διαχρονική Ελληνική παρουσία στον Πόντο και την Καππαδοκία!
Θεωρία της Ηλιακής γλώσσας
"Όλες οι γλώσσες προήλθαν από την τουρκική"!
("Sosyal Bilgiler 6" της ΣΤ' Δημοτικού, σελ.25)
Στη σελίδα 25 του βιβλίου "Sosyal Bilgiler 6"της ΣΤ' Δημοτικού αναπτύσσεται η ιστορική θεωρία που επινόησε ο Κεμάλ Ατατούρκ, ότι η τουρκική γλώσσα είναι η πιο πλούσια γλώσσα του κόσμου και.... η μητέρα όλων των γλωσσών.
Αυτή η ανιστόρητη θεωρία έχει κυκλοφορήσει ως η "Θεωρίατης Ηλιακής Γλώσσας", που ανάγει....όλες τις γλώσσες του κόσμου σε μία αρχέγονη τουρκική γλώσσα. Μάλιστα, για να στηριχτούν αυτές οι ανυπόστατες απόψεις οι κεμαλικοί αναφέρουν το παράδειγμα της λέξης "Αδάμ", που στα τουρκικά σημαίνει πρωτόπλαστος.
Σύμφωνα, λοιπόν, με τους απίστευτους συλλογισμούς τους, αφού - κατά τους ίδιους πάντοτε - η λέξη προέρχεται από τα τουρκικά, άρα και ο πρωτόπλαστος....μιλούσε τουρκικά.
Πηγή: Πρώτο Θέμα
28 Οκτωβρίου 2007
αρ φύλ 140
σελ 24-25
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου