Πέμπτη 30 Μαΐου 2024

Michael Salla --πρώην μυστικές υπηρεσίες ισχυρίζονται ότι ήταν μάρτυρες UFO. πρέπει να προσέχουμε;

Michael Salla --Μια απομαγνητοφώνηση μιας συνέντευξης που έδωσε ένας 25χρονος πράκτορας της CIA πριν από μερικά χρόνια σχετικά με την επαφή του με τον Mantid/Tall Grey ET είναι τώρα διαθέσιμο. Η κοινότητα των αποκαλύψεων κατακλύζεται από πρώην μυστικές υπηρεσίες που ισχυρίζονται ότι είναι υπεύθυνοι επικοινωνίας ή μάρτυρες UFO. Είναι αυτή μια θετική εξέλιξη ή κάτι που πρέπει να προσέχουμε;

JIM SEMIVAN

Transcript – Former CIA Spy: The Government Is Afraid 

---Ο πρώην κατάσκοπος της CIA, Jim Semivan, σχετικά με την εμπειρία του με ένα NHI: "...άφησε κάποια φυσικά σημάδια σε εμένα και στη γυναίκα μου, και στη γυναίκα μου περισσότερο από εμένα. Υπήρχε μια οντότητα παρούσα προς το τέλος που φαινόταν να είναι μαζί μας, που ήταν πολύ περίεργο...θα μπορούσε κάλλιστα να ήταν ένα Mantid,
--ξύπνησα ένα πρωί και είδα κάποιες οντότητες και θα πω ότι σαφώς δεν ήταν, δεν ήμουν σε καμία οριακή κατάσταση , δεν ήμουν… Δηλαδή, ξέρω πολύ καλά τι διαυγές το όνειρο είναι και τι είναι τα ζωντανά όνειρα.
Δεν ήμουν σε υπναγωγική κατάσταση. Ήταν… Ήμουν εντελώς ξύπνιος και είδα αυτό που είδα. Και είχαν πραγματικά περίεργη εμφάνιση, δεν ήταν Γκρέι . Και ήταν τελείως διαφορετικός τύπος. Όταν τα περιέγραψα στον Colm Kelleher , κάποια στιγμή (γέλια), τα ονόμασε για μένα. Τους ονόμασε Bibendi, που είναι μετά το Bibendum, ξέρετε, ο άνθρωπος Michelin , επειδή είχαν παρόμοια εμφάνιση.

JS : Δεν ήταν χοντρά ή κάτι τέτοιο, αλλά είχαν έναν τύπο πανοπλίας πάνω τους, μαύρη πανοπλία. Αλλά άφησε κάποια φυσικά σημάδια τόσο σε εμένα όσο και στη γυναίκα μου, και στη γυναίκα μου περισσότερο από εμένα. Αν και είχα κάτι σημαντικό και μετά, κατά συνέπεια, κάποια άλλα σωματικά… δεν θέλω να πω παθήσεις, αλλά σωματικά κατάλοιπα με τα χρόνια

SD : Είναι ισχυρό και βαρυσήμαντο το γεγονός ότι καταφέρατε να εμφανιστείτε και να το μοιραστείτε αυτό, εδώ και στο σημείο αναφοράς στο Coast to Coast με τον George Knapp . Νομίζω ότι πολλοί άνθρωποι αναρωτιούνται κάποιες φυσικές ερωτήσεις: Γιατί αποφασίσατε να βγείτε δημόσια; Ποιοι ήταν οι καθοριστικοί παράγοντες για να μπορέσετε να το κάνετε;

JS : Ναι, νομίζω ότι είναι πραγματικά, πραγματικά υπέροχες ερωτήσεις. Πρώτα απ 'όλα, θα ξεκινήσω λέγοντας, γενικά, τείνω να είμαι ήσυχος τύπος. Είμαι πολύ διασκεδαστικός όταν βρίσκομαι γύρω από κόσμο, αλλά γενικά, είμαι ένας ήσυχος τύπος. Και όταν ξέσπασε η ιστορία στα UAP, και το ανακοινώσαμε, εννοώ, ο Chris Mellon και ο Lue Elizondo, απλώς έκαναν φανταστική δουλειά, και κάνουν ακόμη πιο φανταστική δουλειά τώρα, βγάζοντας αυτό εκεί έξω. Και ο Tom DeLonge το έκανε επίσης. Και προσωπικά ένιωσα ότι δεν χρειαζόταν άλλη φωνή σε αυτό. Θέλω να πω, έλεγαν, ουσιαστικά, αυτό που έπρεπε να ειπωθεί, και στους σωστούς ανθρώπους. Έκανα τη δική μου ομιλία σε άτομα της κοινότητας πληροφοριών, σε σχετικά υψηλό επίπεδο σχετικά με αυτό το θέμα, ενημερώνοντάς τους τι θα συνέβαινε και τι θα κάναμε και ότι δεν θα συζητήσουμε απόρρητες πληροφορίες.

JS : Στη CIA, προτού γίνετε μέλος, περνάτε από έναν απίστευτο αριθμό δοκιμών, κανονικές δοκιμές μαθηματικών, φυσικών επιστημών, αγγλικών... τυποποιημένων τεστ. Το ισοδύναμο, σαν, είδος απολυτηρίου. Και μετά κάνεις πολλά ψυχολογικά τεστ για να δουν πώς θα ταίριαζες. Και αυτό οφείλεται κυρίως στο ότι, αν πρόκειται να ξοδέψουν πολλά χρήματα για να σας εκπαιδεύσουν, δεν θέλουν να έχουν κάποιον εκεί και μετά ένα ή δύο χρόνια τα παρατάνε επειδή δεν μπορούσαν να συμβαδίσουν, είτε διανοητικά είτε σωματικά. τις απαιτήσεις της δουλειάς.

Έτσι, όταν μπαίνεις στη CIA, είσαι σχεδόν ένα σταθερό άτομο, ξέρεις, λογικό, ξέρεις, δεν έχεις καμία ψυχοπαθολογία ή τίποτα. Θέλω να πω, μπορεί να έχεις κατάθλιψη ή κάτι τέτοιο, είναι εντάξει. Απλώς το αντιμετωπίζουν, θα σας βοηθήσουν να το αντιμετωπίσετε. Έχουν επίσης ένα εξαιρετικό πρόγραμμα βοήθειας εργαζομένων που, εάν αναπτύξετε μια συνήθεια ναρκωτικών ή αναπτύξετε μια συνήθεια αλκοόλ, δεν υπάρχει απολύτως κανένας φόβος για την καριέρα σας.

όσο αν είχα μια εμπειρία απαγωγής, και αν με ενοχλούσε πραγματικά , δεν θα είχαν καμία σχέση με αυτό εκτός και αν επηρέαζε τη δουλειά μου. Έτσι, αν ερχόμουν στη δουλειά κάθε μέρα, και έκανα τη δουλειά μου, και ήταν μια χαρά, δεν θα είχαν ανάγκη να το μάθουν

Ο κύκλος εργασιών στη CIA είναι πολύ, πολύ μικρός. Θέλω να πω, μόλις γίνετε μέλος, γενικά οι άνθρωποι τείνουν να μένουν. Είναι ένα πολύ, πολύ δύσκολο μέρος για να δουλέψεις με την έννοια ότι, ξέρεις, υπάρχουν πολλοί πολύ ευφυείς άνθρωποι και όλοι θέλουν να πάρουν προαγωγή, όλοι θέλουν να ανέβουν στην αλυσίδα.

περισσότερα στο σύνδεσμο
https://www.ufojoe.net/semivan-aliens1

Δεν υπάρχουν σχόλια: