Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2022

Η ημερομηνία είναι κρυπτογραφημένη στις αιγυπτιακές πυραμίδες - 10450 π.Χ. Η ημερομηνία που κατέγραψαν οι δημιουργοί των πυραμίδων είναι το 10450 π.Χ.

Η ημερομηνία είναι κρυπτογραφημένη στις αιγυπτιακές πυραμίδες - 10450 π.Χ

17-11-2022 


Σε όλο τον πλανήτη υπάρχουν πολλοί αρχαίοι αρχαιολογικοί χώροι που αψηφούν την εξήγηση. Οι Μεγάλες Πυραμίδες της Γκίζας είναι ένα τέλειο παράδειγμα αυτού. Η σύγχρονη εξήγηση που διδάσκεται στα μαθήματα ιστορίας στα σχολεία μας είναι ότι κατασκευάστηκαν με ανθρώπινη εργασία και εφευρετικότητα για να είναι ο τάφος του Φαραώ Khufu, παρά το γεγονός ότι οι επαγγελματίες Αιγυπτιολόγοι απορρίπτουν αυτούς τους ισχυρισμούς ξανά και ξανά.

"Οι πυραμίδες κατασκευάστηκαν με ευρηματικότητα και έναν απατομιστή της σειράς 7"

Η Μεγάλη Πυραμίδα περιέχει τόσα πολλά απίστευτα γεγονότα που έχουν οδηγήσει σε ερωτήματα που παραμένουν αναπάντητα μέχρι σήμερα. Ένα άλλο ενδιαφέρον σημείο είναι το γεγονός ότι πολυάριθμες πυραμίδες χτίστηκαν σε όλο τον πλανήτη σε διαφορετικές χρονικές περιόδους από πολιτισμούς που δεν είχαν καμία επαφή μεταξύ τους.

Οι περισσότεροι Αιγυπτιολόγοι υπολογίζουν ότι για την κατασκευή της μεγάλης πυραμίδας χρησιμοποιήθηκαν μεταξύ 2,3 και 2,6 εκατομμυρίων λίθων. Είναι σημαντικό να θυμάστε ότι αρχικά είχε ένα εξωτερικό κέλυφος από λευκούς ασβεστόλιθους που ήταν τέλεια γυαλισμένοι και προσαρμοσμένοι. Για χιλιάδες χρόνια, φαινόταν εκθαμβωτικά αστραφτερό, σε αντίθεση με οτιδήποτε άλλο.

Ποια δύναμη θα μπορούσε να κινήσει αυτές τις πέτρες; Σύμφωνα με τους ειδικούς, κάθε πέτρα ζυγίζει από 2 έως 20 τόνους. Σκεφτείτε το, πρόκειται για 2,5 εκατομμύρια πέτρινους ογκόλιθους που ζυγίζουν από 2 έως 20 τόνους ο καθένας. Πώς έκοψαν τα μπλοκ με ακρίβεια λέιζερ και τα έβαλαν τέλεια στη θέση τους; Πώς σήκωναν και μετέφεραν πέτρες από τόπο σε τόπο; Πώς κινήθηκαν μέσα στο έδαφος, τη γη, το νερό και την άμμο, και στη συνέχεια σηκώθηκαν και στοιβάζονταν το ένα πάνω στο άλλο για να χτίσουν μια πυραμίδα;

Ακόμα κι αν οι εργάτες ήταν σε θέση να επιτύχουν το αδύνατο και αδιανόητο κατόρθωμα να σηκώνουν δέκα ογκόλιθους ο ένας πάνω στον άλλο την ημέρα, θα συγκέντρωναν 2,5 εκατομμύρια λίθους σε μια πέτρινη πυραμίδα σε περίπου 250.000 ημέρες, δηλαδή σε 664 χρόνια, δηλαδή δεν αρκεί για να δει την ολοκλήρωσή του αυτός για τον οποίο υποτίθεται ότι κατασκευάστηκε

Τα παραπάνω γεγονότα με φέρνουν στο επόμενο σημείο.

Θα χρειαστούν εκατομμύρια άνθρωποι για να χτίσουν τις μεγάλες πυραμίδες, παρόλο που μου φαίνεται ακατανόητο - αλλά ο αριθμός των ανθρώπων είναι θέμα αμφισβήτησης και διαφέρει μεταξύ πολλών. Μαθηματικοί, μηχανικοί, αγρότες, έμποροι, στρατός, σκλάβοι και πολλοί άλλοι έπρεπε να δουλέψουν.

Το θέμα είναι, θα μπορούσαν ΟΛΟΙ να ζήσουν στο Δέλτα του Νείλου; Σκεφτείτε το, ο πληθυσμός της Γης εκείνη την εποχή ήταν μόνο 3-7 εκατομμύρια άνθρωποι. Και πάλι, σκεφτείτε την εκπληκτική δεξιοτεχνία που παραμένει αξεπέραστη μέχρι σήμερα, σκεφτείτε τον συνολικό πληθυσμό της Γης εκείνη την εποχή.

Ο πληθυσμός της Αιγύπτου μόνο δεν θα ήταν αρκετός. Πώς θα έφερναν περισσότερους ανθρώπους; Οπου? Πώς θα τα τοποθετούσαν όλα; Πώς να τα ταΐσετε όλα; Να τα μετακινήσω όλα;

Δεν γνωρίζουμε σχεδόν τίποτα για το πώς, γιατί και πότε χτίστηκε η πυραμίδα. Ένα τεχνητό βουνό με ύψος περίπου 150 μέτρα και βάρος 6,5 εκατομμυρίων τόνων στέκεται εκεί ως απόδειξη ενός απίστευτου επιτεύγματος, και αυτό το μνημείο δεν θα έπρεπε να είναι τίποτα άλλο από τον τόπο ταφής ενός εξωφρενικού φαραώ;! Πιστεύουν οι ίδιοι οι επιστήμονες σε αυτή την ανοησία;

Η συνολική ακρίβεια της Μεγάλης Πυραμίδας είναι εκπληκτική.
Το μήκος του είναι 228 μέτρα σε κάθε βάση, που βρίσκεται κατά μήκος των τεσσάρων βασικών σημείων: Βορράς, Νότος, Ανατολή και Δύση. Ο λόγος της περιφέρειάς του προς το αρχικό ύψος είναι ίσος με την τιμή του αριθμού "pi": 3,14. Αυτό είναι κάτι που θα έπρεπε να ήταν γνωστό για περισσότερο από μία χιλιετία. Οι μαθηματικές και αστρονομικές τους γνώσεις και η απόκτηση αυτής της γνώσης παραμένουν ένα πλήρες μυστήριο για τους σύγχρονους επιστήμονες.

Ήταν επίσης καταπληκτικοί γεωγράφοι, και ίσως ένα από τα μεγαλύτερα μυστήρια είναι το γεγονός ότι η Μεγάλη Πυραμίδα βρίσκεται ακριβώς στις γραμμές γεωγραφικού πλάτους και μήκους, που περιέχουν περισσότερη γη και λιγότερη θάλασσα από οποιοδήποτε άλλο μέρος στη Γη.

Βρίσκεται ακριβώς στο «γεωγραφικό» κέντρο της Γης. Αυτό και μόνο το γεγονός (από πολλά) υποδηλώνει ότι οι κατασκευαστές γνώριζαν πολλά για τη γεωγραφία του πλανήτη μας. Είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς ότι θα μπορούσαν να τα είχαν φτιάξει όλα αυτά χωρίς κάποιου είδους εναέρια θέα. Και πάλι, το πώς αποκτήθηκε αυτή η γνώση παραμένει ένα μυστήριο.

Ένας μεσημβρινός διέρχεται από τις πυραμίδες, ο οποίος χωρίζει τις ηπείρους και τους ωκεανούς σε δύο απολύτως ίσα μισά. Πώς θα μπορούσε να γίνει αυτό; Είναι αυτό, όπως το φαινόμενο pi, απλώς μια σύμπτωση; Πάρα πολλές συμπτώσεις για να πιστέψω. Όχι μόνο η κατασκευή των πυραμίδων είναι ένα μεγάλο μυστήριο, αλλά η μαθηματική, αστρονομική και γεωγραφική σημασία και ακρίβειά τους είναι ένα ακόμη μεγαλύτερο μυστήριο.

Είναι ενδιαφέρον να σημειωθεί ότι αν πολλαπλασιάσετε το ύψος της πυραμίδας με χίλια εκατομμύρια, θα λάβετε 157714778,33 km, που αντιστοιχεί περίπου στην απόσταση μεταξύ της Γης και του Ήλιου.


Μέχρι τον 20ο αιώνα, δεν υπήρχε άλλος ανθρώπινος πολιτισμός που θα μπορούσε να το επαναλάβει ή να τον πλησιάσει. Ένα άλλο εντυπωσιακό γεγονός είναι ότι η βάση της Μεγάλης Πυραμίδας βρίσκεται στο I:43.200, που είναι η μαθηματική αναπαράσταση του βόρειου ημισφαιρίου.

[το μέγεθος της Μεγάλης Πυραμίδας της Γκίζας: Κατασκευάστηκε με τέτοιο τρόπο ώστε η τετραγωνική περιφέρεια της βάσης της Πυραμίδας να είναι ίση με το ήμισυ ενός λεπτού του τόξου, που αναπαρίσταται στο επίπεδο του ισημερινού, κάτι που μπορεί κλασικά να ερμηνευτεί ως 1/43200 της πλήρους περιφέρειας.]

Με άλλα λόγια, κατά τη διάρκεια των αιώνων του σκοταδιού που βίωσε ο δυτικός πολιτισμός, όταν η γνώση του μεγέθους του πλανήτη μας χάθηκε, το μόνο που χρειαζόμασταν για να ανακαλύψουμε ξανά αυτή τη γνώση ήταν να μετρήσουμε το ύψος και την περίμετρο της βάσης της Μεγάλης Πυραμίδας και να πολλαπλασιάσουμε με 43 200. Πόσο πιθανό είναι να είναι σύμπτωση;

Το αίνιγμα του Ωρίωνα

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι οι πυραμίδες σχεδιάστηκαν για να εξυπηρετούν ποικίλες λειτουργίες. Ίσως ένα από τα πιο ενδιαφέροντα δεν είναι η μαθηματική σχέση τους με τη Γη, αλλά η σχέση τους με τα αστέρια. Γνωρίζατε ότι η νότια κάννη του θαλάμου του βασιλιά στη Μεγάλη Πυραμίδα κατά την εποχή της Μεγάλης Πυραμίδας ήταν «στοχευμένη σαν κάννη κανονιού στη ζώνη του Ωρίωνα»; Την ίδια ώρα, η κάμερα της βασίλισσας καρφώθηκε στο αστέρι Σείριος. Έχουν γίνει και άλλες ανακαλύψεις που συνδέουν τις πυραμίδες στη Γκίζα και τη Ζώνη του Ωρίωνα.

Αυτοί (τα αστέρια της Ζώνης του Ωρίωνα) έχουν κλίση διαγώνια νοτιοδυτικά του άξονα του Γαλαξία, ενώ οι πυραμίδες έχουν κλίση διαγώνια νοτιοδυτικά του άξονα του Νείλου. Αν κοιτάξετε προσεκτικά μια καθαρή νύχτα, θα δείτε ότι το μικρότερο από τα τρία αστέρια, αυτό που βρίσκεται στην κορυφή, που οι Άραβες αποκαλούν Mintaka, είναι ελαφρώς μετατοπισμένο στα ανατολικά της κύριας διαγώνιου που σχηματίζουν τα άλλα δύο.

Αυτό το μοτίβο προσομοιώνεται στο έδαφος, όπου βλέπουμε ότι η πυραμίδα του Menkaure μετατοπίζεται ακριβώς το ίδιο ποσό στα ανατολικά της κύριας διαγωνίου που σχηματίζεται από την πυραμίδα του Khafre (που αντιπροσωπεύει το μεσαίο αστέρι) και τη Μεγάλη Πυραμίδα που αντιπροσωπεύει το τελευταίο . Είναι προφανές ότι όλα αυτά τα μνημεία χτίστηκαν σύμφωνα με ένα ενιαίο σχέδιο, το οποίο διαμορφώθηκε με εξαιρετική ακρίβεια από αυτά τα τρία αστέρια. Αυτό που έκαναν στη Γκίζα ήταν η κατασκευή της ζώνης του Ωρίωνα στη γη.

Σήμερα, οι ερευνητές μπορούν να χρησιμοποιήσουν εξελιγμένα προγράμματα υπολογιστών που μπορούν να σχεδιάσουν αλλαγές στις κλίσεις όλων των αστεριών ορατών στον ουρανό, σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου και σε οποιαδήποτε χρονική περίοδο, που προκαλούνται από μετάπτωση. Το πώς οι Αιγύπτιοι μπόρεσαν να το κάνουν αυτό μόνοι τους, πιθανώς χωρίς κανένα από τα εργαλεία που έχουμε σήμερα, είναι απλά εκπληκτικό. Μελέτες έχουν δείξει ότι οι πυραμίδες στη Γκίζα και στη Ζώνη του Ωρίωνα συσχετίστηκαν γενικά σε όλες τις εποχές εκτός από μία.

Το 10.450 π.Χ. - και μόνο εκείνη την ημερομηνία - ανακαλύψαμε ότι το σχέδιο των πυραμίδων στο έδαφος είναι μια τέλεια αντανάκλαση του σχεδίου των αστεριών στον ουρανό. Θέλω να πω, είναι τέλειο ταίρι - και δεν μπορεί να είναι τυχαίο, γιατί η όλη διάταξη απεικονίζει σωστά δύο πολύ ασυνήθιστα ουράνια γεγονότα που συνέβησαν ακριβώς εκείνη την εποχή.

Η αξονική μετάπτωση της Γης συμβαίνει σε έναν κύκλο κάθε 26.000 χρόνια. Αυτό το φαινόμενο είναι που αλλάζει την απόκλιση όλων των αστεριών που είναι ορατά από τη Γη,

Έτσι, χρειάζονται περίπου 13.000 χρόνια για να κατέβουν τα αστέρια της ζώνης του Ωρίωνα από το υψηλότερο σημείο τους στη μεσημβρινή διέλευση στο χαμηλότερο σημείο τους, που καταγράφηκε τελευταία φορά το 10.450 π.Χ., το οποίο απαθανατίστηκε σε πέτρα στο οροπέδιο της Γκίζας. Περνούν άλλα 13.000 χρόνια και τα αστέρια της ζώνης ανατέλλουν πολύ αργά και πάλι έως ότου η ζώνη φτάσει ξανά τους 58 βαθμούς. στη συνέχεια, τα επόμενα 13.000 χρόνια, σταδιακά πέφτουν ξανά στο τελευταίο σημείο που καταγράφηκε το 10.450 π.Χ. Αυτός ο κύκλος είναι αιώνιος: 13.000 χρόνια πάνω, 13.000 χρόνια κάτω, 13.000 χρόνια πάνω, 13.000 χρόνια κάτω, για πάντα.

Είναι ακριβώς η ακριβής διαμόρφωση του 10.450 π.Χ. που βλέπουμε στο οροπέδιο της Γκίζας - σαν ένας κύριος αρχιτέκτονας να ήρθε εδώ εκείνη την εποχή και αποφάσισε να σχεδιάσει έναν τεράστιο χάρτη στο έδαφος χρησιμοποιώντας ένα μείγμα φυσικών και τεχνητών χαρακτηριστικών. Χρησιμοποίησε τη μεσημβρινή πορεία της κοιλάδας του Νείλου για να απεικονίσει τον Γαλαξία όπως φαινόταν τότε. Κατασκεύασε τρεις πυραμίδες για να αντιπροσωπεύουν τα τρία αστέρια, όπως ακριβώς φαίνονταν τότε. Και τοποθέτησε τις τρεις πυραμίδες στην ίδια ακριβώς σχέση με την κοιλάδα του Νείλου με τα τρία αστέρια του Γαλαξία.

Ήταν ένας πολύ έξυπνος, πολύ φιλόδοξος, πολύ ακριβής τρόπος για να σηματοδοτήσει μια εποχή - να καθορίσει μια συγκεκριμένη ημερομηνία στην αρχιτεκτονική, αν θέλετε.


Θα σταματήσω εκεί, αλλά η λίστα συνεχίζεται και συνεχίζεται. Οι πυραμίδες στη Γκίζα είναι πράγματι ένα μυστήριο, ποιος ξέρει, ίσως μια μέρα μάθουμε την αλήθεια για την κατασκευή τους. Προσωπικά πιστεύω ότι αυτές οι δομές χρησιμοποιήθηκαν για εξωσωματικά ταξίδια και άλλα παραψυχολογικά φαινόμενα, ίσως ακόμη και για ενέργεια και ως «Αστρική πύλη» που συνδέει τη Γη με τους πλανήτες του αστερισμού του Ωρίωνα μετά από μια ορισμένη χρονική περίοδο σε μια ακριβώς καθορισμένη χρονική περίοδο .

Πιστεύω επίσης ότι υπάρχει καλός λόγος να πιστεύουμε ότι δεν μας έχουν πει ολόκληρη η ιστορία για αυτά τα αρχαία μνημεία της Αιγύπτου, ότι τα αρχαιολογικά γεγονότα και οι ανακαλύψεις έχουν παραμορφωθεί και κρυφτεί από τις μάζες - πληροφορίες που θα άλλαζαν όλες τις τρέχουσες γνώσεις μας για την αληθινή αρχαία ιστορία.


10450 π.Χ



Αυτή είναι η ημερομηνία που κατέγραψαν οι δημιουργοί των πυραμίδων - 10450 π.Χ. Είναι ενδιαφέρον ότι στις 29 Ιουλίου 1203 π.Χ., σύμφωνα με αρχαία αιγυπτιακά αρχεία, οι «Θεοί από τα αστέρια» πέταξαν στη Γη.

Η πρώτη αφήγηση αυτού του γεγονότος, που γράφτηκε από έναν γραμματέα και υπάλληλο ναού, περιγράφει δέος, φόβο και σύγχυση. Η δεύτερη αφήγηση περιγράφει μια συνάντηση γραφέων και ιερέων των ναών του Ώρου και του Όσιρι, οι οποίοι συζήτησαν τι είχε συμβεί.
Η συνάντηση των ιερέων προκλήθηκε από ανησυχίες για τις κοινωνικο-θρησκευτικές επιπτώσεις της εμφάνισης δύο ουράνιων πυρκαγιών που παρατηρήθηκαν από πολλούς κατοίκους της Αιγύπτου (η περιοχή πάνω από την οποία εθεάθησαν αυτά τα UFO να πετούν ήταν περίπου 700 km).
Η αξιολόγηση του τι συνέβη έγινε μέσω των θρησκευτικών ιδεών που υπάρχουν στην Αίγυπτο. Τα φυσικά χαρακτηριστικά και οι επιβλαβείς επιπτώσεις αυτής της ανωμαλίας αξιολογήθηκαν.
Αυτές οι αναφορές τεκμηριώθηκαν με μεγάλη λεπτομέρεια σε πέτρινες πλάκες. Πολλές φορές αναφέρεται η απαγωγή και ο ακρωτηριασμός ανθρώπων. Συνολικά, υπάρχουν 48 εγγραφές στη λίστα για το τι συνέβη.
Δύο ασβεστολιθικές πλάκες γνωστές στους Αιγυπτιολόγους ως Ostraca.

Αυτά τα δύο αρχαία κείμενα (αναφορές) ανακαλύφθηκαν από αρχαιολόγους γύρω στο 1890-1920, κατά τις ανασκαφές του Ramesside στα ερείπια της πόλης Wast (Θήβα). Γράφτηκαν με ιερατική γραφή (η ιερατική γραφή είναι μια μορφή αιγυπτιακής γραφής που χρησιμοποιείται για τη συγγραφή κειμένων στην αιγυπτιακή γλώσσα.)

Η επίσημη αρχαιολογία αγνόησε τα γεγονότα που αναφέρονται στα αρχεία, επειδή δεν τους άρεσε το περιεχόμενό τους, γεγονός που θα μπορούσε να προκαλέσει διαφωνίες στην κοινωνία περιττές για την επιστήμη. Ακριβώς λόγω του περιεχομένου τους δεν είναι γνωστά στο ευρύ κοινό και μεταξύ των επίσημων αρχαιολόγων αναφέρεται ότι δεν αξίζουν προσοχής, αφού περιγράφουν τα γνωστά τελετουργικά των ιερέων εκείνης της περιόδου.

Μπόρεσα να βρω έναν πλήρη επίσημο απολογισμό του (του λόγιου αιγυπτιολόγου) Edward Mac Bride, ο οποίος περιγράφει λεπτομερώς αυτό το εύρημα και τις πληροφορίες που περιέχονται σε αυτά τα αρχαία κείμενα. Αυτό το άρθρο θα παρέχει μια μετάφραση του επιστημονικού του έργου και τις δικές μου (ο συγγραφέας αυτού του άρθρου) σκέψεις σχετικά με αυτό το θέμα.

Στην περίληψη γράφει:

«Αυτός ο λογαριασμός, όσο αμφιλεγόμενος κι αν είναι, είναι αφιερωμένος σε όλους τους Αιγυπτιολόγους, του παρελθόντος και του παρόντος, που αφιερώνουν αμέτρητες ώρες, χρόνια, ακόμη και ζωές για να διασφαλίσουν ότι η αρχαία Αίγυπτος δεν πέθανε ποτέ αληθινά και συνεχίζει να εμπνέει τις μελλοντικές γενιές εξερευνητών με πολλούς τρόπους.

Η μοναδική κουλτούρα και η καθημερινή ζωή αυτών των πρώτων κατοίκων κατά μήκος του Νείλου φέρνει πιο κοντά με την αφοσίωση ανθρώπων όπως οι Yaroslav Cherny, Alan H. Gardiner, Adolf Ehrman, E.A. Ο Wallis Budge και πολλοί άλλοι, των οποίων η ικανότητα να ξετυλίγουν την ιστορική και γλωσσική πολυπλοκότητα της Αιγύπτου, βοηθούν στην κατανόηση της ιστορίας της.

Ιδιαίτερες ευχαριστίες στο Ινστιτούτο Γκρίφιθ και στο Μουσείο Ashmolean για τη χρήση των εν λόγω πινακίδων με αναφορές των ιερέων (Ιερατικός Όστρακας Τόμος Ι).

Εισαγωγή

Μελετάω την ιερατική γραφή εδώ και πολλά χρόνια και θεωρώ ότι αυτά τα δύο παραδείγματα αρχαίας γραφής είναι μοναδικά στο ότι περιγράφουν ένα πολύ ασυνήθιστο γεγονός.
Έχω χρησιμοποιήσει όλα τα μέσα για να προσδιορίσω σωστά το χρονικό πλαίσιο αυτού του γεγονότος - 1203 π.Χ. Αυτή η περίοδος καθιερώνεται με βάση τις διαθέσιμες πληροφορίες για τους γραφείς: ο ένας συνδέεται με τη βασιλεία του Σέτι Β' και ο άλλος με τον Ραμσή Γ' λίγο μετά.
Αυτές οι δύο καταγραφές του ανώμαλου γεγονότος αγνοούνται από τους Αιγυπτιολόγους καθώς καταγράφηκαν "Μαγικά" στο ευρετήριο Hieratic Ostraca Volume I, όπου θεωρούνται ως περιγραφές του ουρανού με βάση τις πεποιθήσεις των αρχαίων Αιγυπτίων.
Στην πραγματικότητα, μας λένε τι συνέβη τότε και το "βλέπουμε" μέσα από τα μάτια πολλών ανθρώπων που δεν είχαν την τεχνολογική κατανόηση να περιγράψουν αυτό που είδαν και γράφουν όπως μπορούσαν μετά να το ερμηνεύσουν - τη φυσική εκδήλωση του Θεού του Δαίμονα στο ουρανό, σε οργή, που έχει τη μορφή ανθρώπου, ζώου ή ανθρωπόμορφου πλάσματος. Αυτή ήταν η μόνη πιθανή εξήγηση για το τι συνέβη από ανθρώπους με τις γνώσεις τους για εκείνη την εποχή.

Και οι δύο πλάκες με τις υποδεικνυόμενες αναφορές των αρχαίων ιερέων ανακαλύφθηκαν κατά τις ανασκαφές στη Θήβα ( Waset στην Αίγυπτο, αρχαία αιγυπτιακή πόλη που βρισκόταν κατά μήκος του Νείλου 800 χλμ νότια της Μεσογείου, σύχρονη πόλη Λούξορ) την περίοδο 1890-1920. Μεγάλος αριθμός ενδιαφέροντων τεχνουργημάτων έχουν ανακαλυφθεί κατά την ανασκαφή της εποχής των Ραμεσίδων στο Waset , μια πόλη που χρησίμευσε όχι μόνο ως κατοικία των ηγεμόνων της Αιγύπτου, αλλά και ως διοικητικό κέντρο με δικαστήρια, καθώς και ως ναός των κυρίαρχων θρησκεία του Amon-Ra (Amon-Re).

Στο πρόσφατο παρελθόν (δεκαετία 1800-1900, αρχές του εικοστού αιώνα) Άγγλοι, Γάλλοι και Γερμανοί αρχαιολόγοι διαγωνίστηκαν, οδηγούμενοι κυρίως από την εθνικιστική επιθυμία να γίνουν η κύρια πηγή της Αιγυπτιολογίας για τις χώρες τους. Ωστόσο, υπήρξε συχνά συνεργασία μεταξύ αυτών των ετερογενών ομάδων ερευνητών και μεγάλη ανταλλαγή πληροφοριών.

Η αιγυπτιακή κυβέρνηση τα προαναφερθέντα χρόνια, αν και γνώριζε όλα όσα συνέβαιναν (στην πραγματικότητα, γινόταν ανεξέλεγκτη λεηλασία και εξαγωγή αρχαιολογικών ευρημάτων στο εξωτερικό), θεωρούσε τα ιερατικά αντικείμενα ως μη ιδιαίτερα πολύτιμα , πιστεύοντας ότι το Μουσείο του Καΐρου έχει πολλά παραδείγματα ιερατικής γραφής. .
Πόσα εξαγόμενα αντικείμενα χάνονται ανεπανόρθωτα εξάγονται σε χώρες με υγρό κλίμα (καταστράφηκαν ασβεστολιθικές πλάκες), όπως η Αγγλία.
Ό,τι ήταν αποθηκευμένο κάτω από την άμμο για χιλιάδες χρόνια καταστράφηκε και καταστράφηκε σε μήνες - οι πλάκες θρυμματίστηκαν και μούχλιασαν λόγω ακατάλληλης αποθήκευσης.
Ως εκ τούτου, για να αντιμετωπίσουν την επιταχυνόμενη φθορά του χρόνου, δύο επιφανείς Αιγυπτιολόγοι, ο Alan Gardiner και ο Yaroslav Cherny, αποφάσισαν τη δεκαετία του 1950 να εκδώσουν ένα βιβλίο που να δείχνει αυτά τα παραδείγματα αρχαίας αιγυπτιακής χειροτεχνίας. Hieratic Ostraca Vol. I» εμφανίστηκε το 1957, τυπώθηκε στο Ηνωμένο Βασίλειο από τον Charles Baty για το Ινστιτούτο Griffith στο University Press.

Αυτό είναι ένα μεγάλο βιβλίο (15 "x 20"), απεικονίζει τριακόσια τριάντα επτά μέρη του ostrakin - επαγγελματικά και αποτελεσματικά αντίγραφα (εκτυπώσεις) από τις αρχικές πλάκες. Τα αντίγραφα έγιναν από τον Ingenior Meyer. Χωρίς αυτό το περίπλοκο και επίπονο έργο που απαιτεί πλήρη αφοσίωση, μεγάλο μέρος του περιεχομένου των αρχαίων κειμένων θα χανόταν για πάντα.

Το «Ostraca I» θεωρείται προς το παρόν χαμένο. Πέθανε στο Μουσείο της Λειψίας κατά τη διάρκεια των βομβαρδισμών του Β' Παγκοσμίου Πολέμου. Το Ostraca II φυλάσσεται σήμερα στην Οξφόρδη της Αγγλίας στο Μουσείο Ashmolean.

Το Hieratic Ostraca Vol.I δεν προσφέρει μεταφράσεις, είναι ένα καθαρό αντίγραφο που δίνει στις μελλοντικές γενιές το δικαίωμα να μεταφράσουν οι ίδιες αυτές τις επιγραφές.

Χάρτης της σκηνής του 1203 π.Χ

Όλες οι πόλεις και οι επαρχίες που αναφέρονται σε αυτήν την αναφορά έχουν τα αρχικά τους ονόματα. Επί του παρόντος, χρησιμοποιούνται αραβικά ονόματα (Ευρωπαίοι ιστορικοί και γλωσσολόγοι από το 1700 έως σήμερα τροποποιούν τα αρχικά αιγυπτιακά ονόματα και στην πραγματικότητα αντιπροσωπεύουν μόνο την ύστερη Πτολμαϊκή (ελληνική) περίοδο).

Η έκθεση αναφέρει πόλεις και καταστροφές που προκλήθηκαν από αυτό το συμβάν, αλλά δεν αναφέρονται όλες οι πόλεις για συντομία και για αποφυγή σύγχυσης.

Οι κύριες πόλεις στην έκθεση:

Wast : Κέντρο των «δύο εδαφών». Η περιοχή του τεράστιου ναού του Amon Ra, του κυρίαρχου θεού Kam-T. Το Wast ήταν επίσης μια πόλη δικαστηρίων και αρχείων.

Annu : Σημαντικός οικισμός στα βόρεια, βρισκόταν βόρεια του σημερινού Καΐρου. Το Annu ήταν η πρωτεύουσα του Kam-ti και το σπίτι του θεού του ήλιου Ra. Όταν οι αρχές άλλαξαν, η νέα πρωτεύουσα μεταφέρθηκε στα Waste.

Tarth : πόλη στα βόρεια, στο δέλτα (από 31/31 μοίρες έως 30/32 μοίρες) που αργότερα ονομάστηκε Tanis από τους Έλληνες, βρίσκεται κοντά στην περιοχή Sma Behut. Sma Beshut - βαλτώδης. Υπάρχει επίσης μια περιοχή Sma Behut κοντά στην πόλη Leb (Edfu), αν και φαίνεται ότι το νότιο τμήμα του Sma Behut δεν είναι βαλτό σαν το δέλτα, αλλά μπορεί να ήταν κοντά στη Henna, ένα λατομείο κόκκινου γρανίτη και ασβεστόλιθου.

Η αναφορά των πλημμυρών και των θανάτων στην Tarte θα καθορίσει την ώρα της πλημμύρας - 29 Ιουλίου. Είναι λογικό να υποθέσουμε ότι οι πλημμύρες είναι πιο πιθανές στην περιοχή κοντά στο Aat Ab ή στην πόλη Zeb παρά στον βορρά κοντά στο Tettu, σε κάθε περίπτωση, η ανωμαλία κινούνταν παντού.

Θεοί

Omon-Ra, οι ναοί του Ra, του θεού του ήλιου Anna (αρχικά συριακής καταγωγής), μέρος του Omon, του κυρίαρχου θεού Uasta, που έγινε Amon-Ra, ενώνοντας έτσι τις δύο θρησκείες.
Με μεγάλα συγκροτήματα ναών, ο Ομόν-Ρα κυριαρχούσε στην Άννα και στις πόλεις του βορρά, καθώς και στην Ουάστα και στο νότο. Η επιρροή επεκτάθηκε σε γειτονικές χώρες: Νούβια, Κους και Συρία. Ο Amon-Ra πρακτικά επισκίασε άλλες θρησκείες. καθημερινά οι ναοί του λάμβαναν πολλά ζώα, κρασί, σιτηρά, μπύρα, τρόφιμα και πουλερικά ως φόρο τιμής και προσφορές.
Μικρότερες θρησκείες συνέχισαν να υπάρχουν, μια από τις παλαιότερες θρησκείες Kam-T που πιθανώς βασιζόταν σε πραγματικούς ανθρώπους στους προϊστορικούς χρόνους, ο Όσιρις (Asar), η Ίσις (Ost) και ο Horus (Heru) εμφανίζονται σε αυτήν την αφήγηση. και είναι απαραίτητες για την απεικόνιση της άποψης του γραφέα.

Συνοπτικά, αυτή η πεποίθηση:
Ο Όσιρις και η Ίσις, σύζυγος και σύζυγος, κυβέρνησαν. Ο Όσιρις είχε έναν αδελφό, τον Σεθ. Ο Σετ, που μισούσε τον Όσιρι, τον ξεγέλασε, τον σκότωσε και τελικά τον διαμέλισε, σκορπίζοντας μέρη του σώματος σε όλο τον Καμ-Τ.
Ο μύθος λέει ότι οι αποδέκτες αυτών των μερών ήταν πολλές πόλεις. Η Isis, μια καλή σύζυγος, περιπλανήθηκε στη χώρα και μάζεψε όλα τα κομμάτια και με κάποιο άγνωστο τρόπο συνέλαβε έναν γιο, τον Horus, από τα λείψανα του νεκρού συζύγου της (προφανώς κατάφερε να αποκτήσει το DNA του). Ο Horus, ως νεαρός άνδρας, προσπάθησε να εκδικηθεί τον θάνατο του πατέρα του αναζητώντας τον θείο του Set.


Bast, Ari-Hes, ναοί:

Η Μπαστ, η θεά με κεφάλι λιονταριού, παλαιότερα τιμούνταν ως θεά των γατών. Μεταγενέστερες περίοδοι ως λιοντάρι-θεά ταυτίζονται με το φεγγάρι. Το όνομα σημαίνει Bair Bast, η ψυχή της Isis, δηλ. προσωποποίηση της ψυχής της Ίσιδας.


Στην πόλη Ta-n-tarrt, ήταν η μητέρα του θεού Ari-Hes, που ζούσε στο ναό του Θηρίου σε εκείνη την πόλη.

Ari-Hes: θεός του λιονταριού, γιος του Μπαστ. Είναι παρόντες στις πόλεις At-Ab, Ta-n tarrt, Zebut, οικισμός: Baer στα βόρεια. Το όνομα σημαίνει «εκφοβίζω με το μάτι». Το κακό μάτι του Ari-Hes ήταν γνωστό. Το άγαλμα του Ari-Hes στο Ta-na-Tarrt μπορεί να φωτίστηκε από μέσα, επιτρέποντας στα μάτια του να λάμψουν και να τρομάξουν όσους το είδαν στο σκοτάδι.

Γεγονός που περιγράφεται στο πιάτο, Ostraca I

Στα νότια της χώρας Kam-T, την πόλη Wast, οι φήμες κυκλοφορούσαν εδώ και δύο ημέρες. Ένας ψίθυρος από σκασμένα χείλη, άγχος στον καυτό αέρα. Τελικά, το βράδυ του Rising of the Star September, που σηματοδοτεί την ώρα των πλημμυρών στο Shemut, συνέβη. Το είδε ο γραφέας του Kayi, μαθητής του Οίκου της Ζωής, του Ναού του Ώρου, του Γιου της Ίσιδας. Σχεδόν ταυτόχρονα το είδε και ο υπηρέτης του ναού, ο Σεθ. Δύο φωτεινά διαπεραστικά φώτα κρέμονται ακίνητα στον καθαρό νυχτερινό ουρανό.

Ο Kayi ανέβηκε στην ταράτσα για να τους δει καλύτερα. Πήρε έναν πάπυρο μαζί του και άρχισε να σκιαγραφεί και να γράφει αυτό που είδε και ήταν μαζί του ένας άλλος γραφέας.

Στις ιστορίες των ανθρώπων που το είδαν πριν από αυτόν, ονομαζόταν S-hakk, ο νέος κυβερνήτης του ουρανού, το όνομα μπορεί να μεταφραστεί ως "Καταστροφέας".
Σαν δύο μάτια που καίνε, το φως δεν έμοιαζε με κανένα άλλο. Πετούσε ακίνητο και απειλητικά χαμηλά ακριβώς πάνω από τον ορίζοντα. Έγινε αισθητή η παρουσία του, αυτό το καυτό βλέμμα, σαν λιοντάρι σε ενέδρα. Για μισή ώρα, ένα άγνωστο πλάσμα κρεμόταν στον ουρανό και μετά άρχισε σιγά σιγά να κινείται προς την απόσταση.
Το επόμενο πρωί, ο Kayi μετέφερε τις καταγεγραμμένες πληροφορίες στο ναό. Οι ιερείς κάλεσαν βιαστικά τους πάντες στο πίσω μέρος του ναού, κοντά στα πλατάνια.
Τοποθέτησαν θυμίαμα, συμβολικά βέλη και όπλα σε ένα λινό τραπέζι προσφορών. Μέχρι τα μέσα του πρωινού, οι άνθρωποι της πόλης άρχισαν να φτάνουν, άλλοι μάρτυρες του γεγονότος στον ουρανό με προσφορές με την ελπίδα να κατευνάσουν τον δαίμονα S-hakka.


Περιγραφή του γεγονότος στην πλάκα Ostraca II

Τριάντα χρόνια αργότερα, εξήντα χιλιόμετρα νότια του Wast, στο Hespt of Thes Hertu και ανατολικά της πόλης που ονομάζεται Theb, βρισκόταν ο Ναός του Horus of Behutet, ένα μέρος γνωστό ως Netchem 'Tchem Ankh (Η ευχάριστη ζωή). Σε έναν κρυφό θάλαμο γνωστό ως Mesnet, ακριβώς έξω από το ιερό, ένας λιθοξόος και επίδοξος γραφέας ονόματι Behent βρήκε κάτι νέο να αντιγράψει.

Βαθιά στον πάτο ενός μεγάλου αγγείου βρισκόταν ένα κομμάτι ασβεστόλιθου με ένα γράμμα. Ξεσκονίζοντάς το, άρχισε σιγά-σιγά να αντιγράφει το μήνυμα σε μια άλλη πέτρα με περίπλοκη ιερατική γραφή, όλα αυτά που είχαν γραφτεί τόσο επίπονα τριάντα χρόνια νωρίτερα.

Ένας δαίμονας στους ουρανούς πάνω από τις ιερές πόλεις Annu και Wast και δύο αντικείμενα σε απόσταση 700 χλμ. Αυτά τα αντικείμενα (τα UFO και τα αντικείμενα είναι σύγχρονοι όροι που χρησιμοποίησα στη μετάφραση για να καταλάβω τι συνέβαινε) ήταν τέλεια - τι σήμαιναν, αυτό το κακό; Και γιατί ήταν τόσο καλά κρυμμένο αυτό το κομμάτι ασβεστόλιθου;

Ποιος κατέγραψε αυτά τα γεγονότα Scribe "Kaii" : συγγραφέας του "Ostraca I" περίπου το 1203 π.Χ.

Γραφέας "S-nefer" : δικαστικός υπάλληλος/γραφέας. Έχουν σχεδόν πανομοιότυπο στυλ γραφής. Εργάστηκε επί Σέτι Β', γύρω στο 1203 π.Χ.

Scribe "Composer" : Συγγραφέας και αφομοιωτής του εν λόγω συμβάντος από πολλές πηγές. Είναι πιθανό ότι η συλλογή ξεκίνησε και εκτελέστηκε αμέσως μετά το συμβάν. για εβδομάδες, ενώ η ανάμνηση του τι συνέβη ήταν νωπή.

Ο αρχικός δίσκος, ουσιαστικά η βάση για την Ostraca II, έχει πλέον χαθεί, αλλά αντιγράφηκε προσεκτικά από τον γραφέα Behent τριάντα χρόνια μετά το γεγονός (Ostraca II). Το αντίγραφο Ostraca II ήταν ένα ενημερωμένο και πιο ολοκληρωμένο σχέδιο, βασισμένο αρχικά στο Ostraca I, αν και πολύ πιο εκτεταμένο.
Scribe "Behent" : λιθοξόος λέξεων και επίδοξος γραφέας. Αυτός ο γραφέας αντέγραψε το έργο του Γραμματέα «Ο Μεταγλωττιστής». Αν και ο Γραμματέας «Bekhent» έκανε αρκετά ορθογραφικά λάθη και λάθη στα γραπτά του, το μήνυμα δεν επηρεάζεται με κανέναν τρόπο, είναι εξαιρετικά σαφές. Ο γραφέας "Behent" δεν είναι υπεύθυνος για το περιεχόμενο των μηνυμάτων "Ostraca II". απλά έχει αντιγραφεί. Αντιγράφηκε περίπου τριάντα χρόνια αργότερα.

Μετάφραση της έκθεσης

Χαλάζι, S-hakk (S-hakķ σημαίνει: Καταστρέφω, τρυπώ, ον που προσωποποιείται το μαρτύριο, προσωποποιείται το κακό) που αναδύεται από τον Σεπτέμβριο (Σεπτέμβριος ή Σείριος ανατέλλει στον ουρανό γύρω στις 29 Ιουλίου).
Στην αρχή σε γνωρίσαμε με τρόμο ως θεό. Είσαι μεγάλος και έχεις τεράστια μάτια μπροστά. Τη νύχτα, τα μάτια σου λάμπουν λαμπερά. Το σώμα σας είναι οβάλ. Με το στόμα σου να βγάζει τη γλώσσα σου καταπίνεις τους υπηρέτες σου που έχουν εμφανιστεί από τη δύση. Θυμώνεις και εκτοξεύεις δέσμες φωτός και λάμψη.

Εξήγηση:

Αυτόπτες μάρτυρες βλέπουν ένα πολύ μεγάλο UFO στον ουρανό με έντονα φώτα. Το αντικείμενο έχει σχήμα δίσκου. Υπάρχουν πολύ έντονα φώτα μπροστά. Από τα δυτικά, εμφανίζονται αρκετά άλλα μικρότερα UFO, τα οποία πετούν μέχρι το μητρικό UFO και έλκονται με τη βοήθεια έλξης ακτίνων φωτός. Μετά από αυτό, το μητρικό UFO αρχίζει να απελευθερώνει λεπτές δέσμες φωτός και αυξάνει τη φωτεινότητα των φώτων.
Στον κυρίως ναό συγκεντρώνονταν οι αρχιερείς, οι οποίοι έκαναν τις ιεροτελεστίες και έφερναν προσφορές στον Σ-χακ τον «Καταστροφέα».

Στη συνάντηση αυτή παραβρέθηκε ο γραφέας Καγιά, ο οποίος κατέγραψε όλα όσα έγιναν. Προσκλήθηκαν μάρτυρες που είδαν τον «Δαίμονα» στον ουρανό, μεταξύ των οποίων βρίσκονταν τόσο απλοί πολίτες, όσο και ιερείς και άτομα υψηλής θέσης. Οι μάρτυρες παρουσίασαν τις παρατηρήσεις τους.

Ο «καταστροφέας», σύμφωνα με τη μαρτυρία όλων όσων το είδαν, είχε δύο ή περισσότερα σημεία φωτισμού.

Όλοι είπαν ότι είδαν «ένα πρόσωπο με μάτια που καίνε». Υπήρχαν δύο «πόδια» στο τμήμα της ουράς. Μικρότερα αντικείμενα πέταξαν προς το κύριο αντικείμενο από τα δυτικά, το οποίο «απορρόφησε». Το σχήμα του μητρικού UFO είναι ωοειδές (σε σχήμα δίσκου).

Το UFO κινήθηκε στον ουρανό από την ανατολή προς τη δύση. Από άλλα μέρη αναφέρθηκε ότι μικρότερα πλοία «έπιαναν ανθρώπους και ζώα »
.

Αυτόπτες μάρτυρες ανέφεραν ότι πριν από τη σύλληψη ασκήθηκε κάποιου είδους επιρροή στα θύματα, οι άνθρωποι άρπαξαν τα αυτιά τους και έπεσαν, μετά από την οποία απομακρύνθηκαν. Έπεσαν και ζώα. «Δαίμονες» «κόβουν γλώσσες» σε ανθρώπους και ζώα (δειγματοληψία οργάνων). Τα θύματα δεν αντιστάθηκαν (έπεσαν σε κατάσταση σοκ).

Τα UFO εμφανίζονταν σε διαφορετικά μέρη τη νύχτα και κατά τη διάρκεια της ημέρας ή όλο το εικοσιτετράωρο. Εμφανίστηκε για πρώτη φορά τη νύχτα, αλλά παρατηρήθηκε σε διαφορετικές ώρες της ημέρας.
Τα πλοία του «Καταστροφέα» συνέχισαν να οργώνουν τον ουρανό παίρνοντας ανθρώπους και ζώα, κάτι που οι ιερείς θεωρούσαν χαστούκι στον υπέρτατο θεό Amon-Ra.

Άρχισαν να κάνουν τελετές λατρείας του «Καταστροφέα» με προσευχές και ταπείνωση «Αν αποφασίσεις να μείνεις, θα συνηθίσουμε να μένουμε μαζί σου».
Το κύριο πλοίο του «Destroyer» άλλαζε διαρκώς σχήμα, χρώμα, όψη, φωτεινότητα των φώτων, μερικές φορές «θόλωσε», έκρυβε την εμφάνισή του, γινόταν αόρατο. «Άλλαξε το δέρμα του», λέει η έκθεση.

Επιπλέον, όλο αυτό το UFO διαδήλωσε ανοιχτά και μάλιστα εσκεμμένα, «μπροστά στους ανώτατους άρχοντες της εξουσίας». Όταν ανέβασε απότομα ταχύτητα ξεκινώντας από ένα μέρος - "έκοψε τα πάντα γύρω και προκάλεσε καταστροφή, πηγαίνοντας στον ουρανό." Τα UFO προκάλεσαν σωματική καταστροφή και τραυματισμό σε ανθρώπους και κτίρια.
Όλοι όσοι τον είδαν συνέδεσαν την εμφάνισή του με ένα «πρόσωπο» στο οποίο «υπήρχαν μάτια που καίγονταν» μπροστά.

Η εμφάνιση του UFO προκάλεσε ευλαβικό θαυμασμό στους ανθρώπους.

Εκτός από τα μάτια που έκαιγαν (προβολείς ή κινητήρες), τα πίσω πόδια (πόδια στήριξης;), ο «Δαίμονας» είχε επίσης μια «γλώσσα» με την οποία αιχμαλώτιζε ανθρώπους, ζώα ή αντικείμενα από το έδαφος ενώ βρισκόταν στον ουρανό εκείνη την εποχή. Αυτή η «γλώσσα» περιγράφεται ως «μπορεί να είναι ορατή ή ημιορατή», πιθανότατα είναι μια δέσμη φωτός που έλκει αντικείμενα (Ακτίνα ελκυστήρα)
.

Είναι ενδιαφέρον ότι οι ιερείς κανόνισαν τελετές προσφοράς φαγητού στον «Δαίμονα» και ο «Δαίμονας» τους πήρε με τη βοήθεια αυτής της ελκυστικής ακτίνας.

Όπως και συνέβη, οι " Demon " και " Destroyer " έλαβαν ένα όνομα που, αν μεταφραστεί σε μια μεταφορική γλώσσα που μπορούμε να κατανοήσουμε, θα ακούγεται σαν " Hellraiser ".
Το UFO εμφανίστηκε σε διαφορετικά μέρη, απροσδόκητα, - "Όταν εμφανίζεσαι ενώπιον ανθρώπων στη δύση, την ανατολή, τον βορρά και τον νότο (ουρανό), οι θεοί ...". Το UFO εμφανίστηκε τυχαία, σε διάφορα μέρη και σε όλο τον κόσμο.

Επίσης, στο κείμενο αναφέρεται ένα ενδιαφέρον χαρακτηριστικό, «τραβηγμένες ψυχές», γι' αυτό συνδέθηκε με δαίμονες. Ο HellRaiser κινούνταν συνεχώς, η περιοχή των κινήσεών του έφτασε τα 700 km. Οι ιερείς και οι ηγεμόνες φοβήθηκαν ότι οι ενέργειες του «Καταστροφέα» θα προκαλούσαν θρησκευτικές αναταραχές, αφού οι Αιγύπτιοι θεοί δεν βοήθησαν τους Αιγύπτιους να απαλλαγούν από αυτό το πλάσμα.Χάρτης με τις κινήσεις του εξωγήινου πλοίου

Εκτός από την καταστροφή κτιρίων κατά την απότομη εκκίνηση, την απαγωγή ανθρώπων και ζώων, την αφαίρεση οργάνων και ψυχών, το μητρικό πλοίο προκάλεσε πλημμύρες στη γη , οι οποίες ήταν καταστροφικές.

Έτσι, αναφέρεται ότι το αντικείμενο προκάλεσε πλημμύρες στην περιοχή της πόλης Tarr που βρίσκεται στα βόρεια κοντά στο Tettu και στην βαλτώδη περιοχή του Sma Behut.
Ο γραφέας στο κείμενο μιλώντας για τον «Ουράνιο Δαίμονα» χώρισε τα δεδομένα σε τρία κύρια μέρη:
(1) Ατομικός διάλογος, συνομιλία απευθείας με τον «Δαίμονα», προσοχή στις πράξεις του, ικανότητα κλοπής, «κόψιμο», δηλ. την επικίνδυνη συμπεριφορά του, την εκφοβιστική του εμφάνιση, την ικανότητά του να επιστρέφει κλεμμένους ανθρώπους, ζώα ή αντικείμενα, την ικανότητά του να προκαλεί πλημμύρες.
(2) περιγραφή των φυσικών ιδιοτήτων του: εμφάνιση, ελιγμοί, πολυκατευθυντική κίνησή του.
(3) αναφορές στην υποτιθέμενη θρησκευτική προέλευση της οντότητας, μια προφανής προσπάθεια δημιουργίας θρησκευτικής σχέσης με τον απροσδόκητο επισκέπτη.

Αυτές οι πληροφορίες συλλέγονται από διάφορες πηγές : από ανθρώπους που ταξιδεύουν κατά μήκος του Νείλου. μηνύματα από διάφορες πληγείσες πόλεις και κωμοπόλεις, ιερείς ναών από την Άννα, το Μπαστ, το Άατ Αμπ, τον Άμπου, (ίσως όλοι υπέφεραν).

Αυτή η «ουράνια» εισβολή ώθησε ολόκληρο τον κόσμο να επανεξετάσει τα θρησκευτικά τους συστήματα πεποιθήσεων και οι ιερείς του ναού ήταν μπερδεμένοι για το αν ήταν θεός ή δαίμονας (S-hakk). Η συμπεριφορά του δημιούργησε αμφιβολίες για τη θεϊκή του ουσία, αφού ήταν πολύ σκληρός με τους ανθρώπους.

Τα κύρια χαρακτηριστικά του Alien Ship  Εμπρός με δύο ή περισσότερους προβολείς.

κινητήρα στο πίσω μέρος.

Δυνατότητα ταξιδιού στον ουρανό προς διαφορετικές κατευθύνσεις.

Μεταφέρει αντικείμενα από το έδαφος ή τον αέρα στον πυθμένα του πλοίου.

Απαγωγή ανθρώπων, ζώων. Μερικές φορές έφερνε πίσω τους απαχθέντες.

Προκαλεί τρομερό φόβο στους παρατηρητές. Επηρεάζει με ένα αόρατο όπλο (οι άνθρωποι πέφτουν, πιέζοντας τα χέρια τους στα αυτιά τους, γίνονται αδύναμοι).

Ορατό τόσο τη νύχτα όσο και την ημέρα.

Κόβει θύματα και ακρωτηριασμούς.

Αλλαγή φόρμας κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Εξαιρετικά έντονο φως.

Το Sharp αρχίζει να προκαλεί καταστροφή στην επιφάνεια της γης..

Φεύγει και επιστρέφει στην περιοχή εκκίνησης.

Περισσότερο από 700 χιλιόμετρα περιοχή παρατηρήσεων αυτού του αντικειμένου.

Ταξιδεύει από δύση προς ανατολή και από ανατολή προς δύση.

Προκάλεσε κοινωνική, θρησκευτική αναταραχή λόγω των πτήσεων και των κακόβουλων ενεργειών του «Αντιστροφέα».

Προκάλεσε πλημμύρα.

Τα απαριθμούμενα «ιδιαίτερα χαρακτηριστικά» που σχετίζονται με την εμφάνιση αυτού του συγκεκριμένου αντικειμένου στην αρχαία Αίγυπτο, με κάθε επιθυμία, δεν μπορούν να συσχετιστούν με φυσικά ή κοσμικά φαινόμενα.

Ακόμα κι αν κάποιος ήθελε πραγματικά να παρουσιάσει ΚΑΤΙ που περιγράφεται σε αυτά τα κείμενα, για παράδειγμα, από το γεγονός ότι οι Αιγύπτιοι είδαν την πτήση ενός κομήτη, όλα τα χαρακτηριστικά αυτού του αντικειμένου που αναφέρονται στα κείμενα δεν αντιστοιχούν στο πώς συμπεριφέρονται οι κομήτες.

Όλα αυτά τα χαρακτηριστικά δείχνουν ότι στην αρχαία Αίγυπτο εισέβαλαν εχθρικά εξωγήινα όντα που δεν αντιλαμβάνονταν καθόλου τους ανθρώπους ως κάποιου είδους έξυπνα όντα και τους αντιμετώπιζαν ανάλογα.Έκαναν τους ελιγμούς χωρίς να ανησυχούν καθόλου ότι προκαλούσαν καταστροφές στις πόλεις στις οποίες εκτελούσαν.

Δεν τους ένοιαζε καθόλου να μειώσουν τον φόβο των ανθρώπων από την εμφάνιση και τις πράξεις τους.

Απήγαγαν ανθρώπους και το έκαναν χρησιμοποιώντας συστήματα ακινητοποίησης, πιθανώς χρησιμοποιώντας κάποιου είδους κατευθυντικό όπλο που παρέλυε το θύμα.

Έσφαξαν και ξεκοιλίωσαν ανθρώπους και βοοειδή, χωρίς να κάνουν διαφορά μεταξύ ανθρώπου και βοοειδών. Πήραν δείγματα, αφαίρεσαν όργανα.

Με τις ενέργειές τους και σκόπιμα προκάλεσαν σοβαρές πλημμύρες σε αρκετές περιοχές, με αποτέλεσμα να υποστούν ζημιές οικισμοί και να χάσουν τη ζωή τους άνθρωποι.

Ο συγγραφέας αυτής της μελέτης γράφει: «Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω, δεν μπορεί να τεθεί θέμα κανενός κομήτη. Θεωρώ λάθος να αγνοούμε τις πληροφορίες που έγραψαν οι γραφείς Καμ-Τ για να υπερασπιστούν τα υπάρχοντα επιστημονικά και ιστορικά παραδείγματα.

Επί του παρόντος, υπάρχουν πολλές προσπάθειες να παρουσιαστούν όλες αυτές οι «ανωμαλίες» στα αρχαία κείμενα όπως οι φαντασιώσεις των αρχαίων ανθρώπων με θέμα «Δαίμονες», «Μύθοι» και «Μαγεία» (αυτή είναι η ταξινόμηση κάτω από την οποία εμφανίζονται αυτά τα αρχαία αιγυπτιακά κείμενα ).

Δυστυχώς, αυτή η στάση είναι βαθιά ριζωμένη στην επιστημονική κοινότητα και είναι δύσκολο να αλλάξει. Άρνηση μελέτης, από την αναζήτηση της αλήθειας, την επιθυμία για επιλεκτική παρουσίαση πληροφοριών (που περιέχονται στα αρχαία κείμενα) και αποσπάσματα εκτός πλαισίου (από αρχαία κείμενα), μια επιλεκτική διάταξη ιστορικών δεδομένων στην οποία το αληθινό νόημα του γραμμένο είναι κρυμμένο.

Η καταστροφή και η απόκρυψη ιστορικών δεδομένων που θεωρούνται «παράξενα» ή «αντιεπιστημονικά» καταδικάζει τον ερευνητή να υποστηρίξει επινοημένα ψευδοεπιστημονικά δόγματα.

Τέτοιες ενέργειες της επιστημονικής κοινότητας δεν είναι τίποτα άλλο από το κλείσιμο των θυρών της γνώσης προς όφελος μιας άνετης διαμονής στο σπίτι των καθρεφτών, όπου η σύγχρονη «πλασματική πραγματικότητα» αντανακλάται μόνο στον εαυτό της.

Παραδόξως, οι ιερείς Kam-T ήταν πιο ανοιχτοί στην αποκάλυψη του μυστηρίου του S-hakk από ό,τι τα επιστημονικά μας ιδρύματα σήμερα. Οι αρχαίοι ιερείς, παρά το γεγονός ότι η εμφάνιση του «Δαίμονα» έθεσε σε κίνδυνο την ίδια την ύπαρξη καθιερωμένων πεποιθήσεων, εντούτοις αναγνώρισαν την ύπαρξή του και μας παρείχαν πλήρη περιγραφή αυτών των γεγονότων.

Δεν μπορείς να προσαρμόσεις την ιστορία στις ανάγκες σου, αυτό είναι παράλογο. Το παρελθόν μας είναι γεμάτο με αυτόν τον ψευδοσκεπτικισμό, όπως αποδεικνύεται από τις ακόλουθες προηγούμενες «επιστημονικές» δηλώσεις:Ταχύτητες που υπερβαίνουν τα 40 μίλια την ώρα θα προκαλέσουν αποσύνθεση του ανθρώπινου σώματος (1800).Αν ο άνθρωπος ήταν να πετάξει, ο Θεός θα του έδινε φτερά (1900). - Δεν υπάρχει τέτοιο ζώο όπως ο γορίλας (1920).Το αυτοκίνητο έχει φτάσει στην τελειότητα, δεν υπάρχει χώρος για βελτιώσεις

(1930);Ο άνθρωπος δεν θα πετάξει ποτέ στο φεγγάρι - δεν θα μπορέσει ποτέ να επιβιώσει στο διάστημα (1950).Όλες οι ουράνιες ανωμαλίες είναι αστέρια, μετεωρίτες, πουλιά και διαστημικά συντρίμμια (1990).

Πώς θα δείξει η σύγχρονη κοινωνία μας από επιστήμονες, ας πούμε, τριακόσια χρόνια στο μέλλον, χρησιμοποιώντας τα ίδια κριτήρια για τον προσδιορισμό του τι είναι επιστημονικό και τι αντιεπιστημονικό που χρησιμοποιούνται σήμερα; Η ίδια προκατάληψη, τα ψέματα και η δημιουργία μιας «αναγκαίας εικόνας της ιστορίας» ;

Ένα άλλο σημαντικό σημείο αυτής της ιστορίας στο οποίο θέλω να επιστήσω την προσοχή σας είναι ότι αυτά τα κείμενα βρέθηκαν από έναν γραφέα ναού σε έναν μυστικό υπόγειο θάλαμο, 30 χρόνια μετά τα γεγονότα. Ο γραφέας αντέγραψε κείμενα από ασβεστολιθικές πλάκες, χάρη στις οποίες, αν και σε κολοβωμένη μορφή, έχουν φτάσει σε εμάς. Μόνο 30 χρόνια από την εισβολή του Εξολοθρευτή και οι Αιγύπτιοι δεν το θυμόντουσαν πια αυτό;

Οι αρχαίοι Αιγύπτιοι δεν μπορούσαν να το ξεχάσουν αυτό σε μόλις 30 χρόνια! Εδώ, προφανώς, κάτι δεν συγκλίνει και το θέμα είναι πιθανότατα είτε στα αρχεία των Αιγυπτίων που διάβασαν και κατέγραψαν αυτά τα δεδομένα - παραμορφώνοντας εσκεμμένα ή λανθασμένα την ακριβή ημερομηνία.

Εάν η ημερομηνία που κατέγραψαν οι δημιουργοί των πυραμίδων είναι το 10450 π.Χ., τότε τα αρχεία που φέρεται να περιγράφουν γεγονότα που συνέβησαν μόλις πριν από 30 χρόνια, στην πραγματικότητα, θα μπορούσαν να περιγράψουν γεγονότα που συνέβησαν όχι το 1203 π.Χ., αλλά το 10450 π.Χ.! Τότε είναι πολύ λογικό ότι τα περασμένα 9247 χρόνια πριν την ανακάλυψη των αρχείων το 1233, όλα όσα συνέβησαν ξεχάστηκαν!

Ποιος κατέστρεψε όλες τις αναφορές σε αυτό που συνέβη;

Κρίνοντας από το γεγονός ότι κάποιος κρατούσε τις πλάκες με την περιγραφή της εισβολής σε μυστικό μέρος, μπορεί να υποτεθεί ότι οι πληροφορίες για την εισβολή καταστράφηκαν σκόπιμα.

Αυτό μπορεί να σημαίνει ότι οι ηγεμόνες της Αιγύπτου συνεπλάκησαν με τον «Δαίμονα» και η δύναμή του πάνω στην ανθρώπινη φυλή μετακινήθηκε από μια ανοιχτή επίδειξη της δύναμής του σε μια κρυφή δύναμη με την πλήρη υποστήριξη και βοήθεια των ηγεμόνων της αρχαίας Αιγύπτου.

Δεδομένης της δύναμης και της δύναμης του «Καταστροφέα», δεν υπάρχει αμφιβολία ότι καθιέρωσε τέτοια δύναμη σε όλη τη Γη, υποτάσσοντας όλους τους λαούς.

Στα συγκεκριμένα κείμενα δεν έχει τέλος αυτή η ιστορία, αλλά ... με βάση τις πληροφορίες που περιέχονται σε αυτά μπορεί κανείς να βγάλει τα συμπεράσματά του για το τέλος.

Μια εξωγήινη φυλή της οποίας τα πλοία έφτασαν στη γη, ή μάλλον ένα τεράστιο διαστημόπλοιο (μητέρα) που περιείχε πολλά μικρά αεροσκάφη, προφανώς δεν ήρθε για να δημιουργήσει φιλικές επαφές. Ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα είναι η αναφορά ότι οι εξωγήινοι όχι μόνο απήγαγαν ανθρώπους και ζώα, αλλά έβγαλαν και την ψυχή από τους ανθρώπους.

Ζητάει το μάλλον συγκλονιστικό συμπέρασμα ότι αυτή η εξωγήινη φυλή ήταν που έχτισε τις πυραμίδες. Αλλά για τι? Ίσως για τη μεταφορά των «ψυχών» από όπου ήρθαν - τον αστερισμό του Ωρίωνα; Και οι πυραμίδες δεν είναι μόνο «πύλες αστεριών», αλλά και σταθμοί άντλησης ψυχών «πνευματικής ενέργειας» απευθείας από τη Γη στον πλανήτη του «Καταστροφέα».

Οι εξωγήινοι θα μπορούσαν να πετάξουν πίσω στον πλανήτη τους, αλλά θα μπορούσαν να πάρουν τον έλεγχο της γης χρησιμοποιώντας τη Σελήνη ως βάση και αυτοματοποιημένα οχήματα για τους σκοπούς τους, τα ίδια UFO που παρατηρούν οι άνθρωποι.

Εξάλλου, η ψυχή είναι μια πολύτιμη ουσία… ζει για πάντα, είναι ένας θρόμβος μιας μοναδικής ενεργειακής μήτρας που αποθηκεύει τη συνείδηση.

Αν λάβουμε ως βάση την περιγραφή των χαρακτηριστικών του διαστημικού σκάφους που εισέβαλε στον πλανήτη μας πριν από την εποχή μας και τα συγκρίνουμε με τα χαρακτηριστικά των UFO που παρατηρούν ολόκληρη την ιστορία της ανθρωπότητας στον ουρανό του πλανήτη μας, συμπεριλαμβανομένης της σύγχρονης εποχής, τότε μπορεί να δει καθαρά ότι αυτά τα αντικείμενα είναι πανομοιότυπα .

Όταν οι εξωγήινοι εισέβαλαν στον πλανήτη Γη, τότε ο αιγυπτιακός πολιτισμός, ο οποίος εκείνη την εποχή ήταν πολύ ανεπτυγμένος, δεν μπορούσε να αντιταχθεί σε αυτήν την εισβολή και στην αρχή ήλπιζαν στη βοήθεια των θεών τους, αλλά δυστυχώς ... και συμφώνησαν να τεθούν σε υπηρεσία ". και να συνηθίσεις να ζεις» υπό την κυριαρχία ενός νέου θεού - του Hellraiser Destroyer.

Νομίζω ότι τότε ήταν που συνήφθη μια συμφωνία μεταξύ εξωγήινων εισβολέων και γήινων ηγεμόνων.

Και αυτή η συμφωνία είναι ακόμα σε ισχύ...

Τα εξωγήινα οχήματα οργώνουν τον ουρανό μας σε τεράστιους αριθμούς και όχι μόνο ο ουρανός, αλλά και η τροχιά της γης τους ανήκει και πιθανότατα η Σελήνη και γενικά τα πάντα στη Γη τους ανήκουν.

Τα UFO που φτιάχνουν οι αυτόπτες μάρτυρες στην εποχή μας μπορούν επίσης να αλλάξουν σχήμα, απαγάγουν ανθρώπους και βοοειδή με τη βοήθεια "ακτίνων ισχύος", σβήνουν τα ηλεκτρονικά, σβήνουν τις μηχανές αυτοκινήτων, απαγάγουν ανθρώπους και τους σφάζουν, όπως ακριβώς κάνουν με τα βοοειδή.

Όλα όσα άρχισαν να κάνουν τότε πριν από την εποχή μας, συνεχίζουν να κάνουν και τώρα.

Και αυτοί που κυβερνούν τον ανθρώπινο πολιτισμό, χώρες και λαούς δεν μπορούν να μην το γνωρίζουν αυτό.

Η μόνη διαφορά είναι ότι όταν έφτασαν για πρώτη φορά στον πλανήτη μας και τον ανέλαβαν, δεν κρύβονταν καθόλου. Έδειξαν ανοιχτά τον εαυτό τους και τη δύναμή τους.

Τώρα, μπορούμε να δούμε UFO στον ουρανό, αλλά τα μητρικά πλοία δεν κρέμονται πάνω από μεγάλες πόλεις, τουλάχιστον όχι ακόμα...

Φυσικά, η εκδοχή για τη συνωμοσία γήινων ηγεμόνων με εξωγήινους εισβολείς δεν μπορεί να είναι η μόνη αληθινή.

Μια ακόμη εκδοχή του «τελικού» αυτής της αρχαίας ιστορίας με την εισβολή στη Γη μπορεί να υποτεθεί - οι εξωγήινοι, έχοντας φτάσει στον πλανήτη Γη, βρήκαν εδώ έναν εξαιρετικά υπανάπτυκτο πολιτισμό , τον οποίο δεν αντιλήφθηκαν καν ως άξια εκδήλωσης της στάσης τους απέναντι ως λογικός πολιτισμός.

Στην αρχή έδειξαν ανοιχτά τη δύναμή τους , απήγαγαν ανθρώπους, επισκεύασαν καταστροφές και κανόνισαν κατακλυσμούς, αλλά μετά κατάλαβαν ότι με αυτόν τον τρόπο θα αποκτούσαν ένα τρομαγμένο κοπάδι από εντελώς ανεξέλεγκτα πρωτεύοντα.

Είναι λογικό να υποθέσουμε ότι οι εισβολείς έχουν αρκετή ευφυΐα για να αλλάξουν τακτική και να χρησιμοποιήσουν την επίγεια μορφή ζωής για τους δικούς τους σκοπούς , αλλά χωρίς σαφή επίδειξη της παρουσίας τους .
Χρειάζονται πόροι - οι άνθρωποι θα τους πάρουν.
Χρειάζεστε ψυχές - οργανώστε μια «Συγκομιδή» και μαζέψτε τις σαν καλλιέργεια πατάτας  Χρειάζεστε υλικό για πειράματα - απαγάγετε ανθρώπους και ζώα χωρίς πολύ θόρυβο.
Είναι απαραίτητο να αλλάξετε την πορεία ανάπτυξης της ανθρώπινης ιστορίας - να την επηρεάσετε μέσω των ηγεμόνων του επίγειου πολιτισμού (εκφοβίστε, αγοράστε, εμπνεύστε ή απλώς βάλτε τους προστατευόμενους σας να κυβερνούν τις χώρες του κόσμου, για παράδειγμα, κλώνους προσαρμοσμένους στη ζωή στη γήινη συνθήκες.
Είναι απαραίτητο να περιορίσετε ή, αντίθετα, να ωθήσετε την τεχνολογική ανάπτυξη των γήινων προς μια συγκεκριμένη κατεύθυνση - δεν υπάρχουν προβλήματα, εμπνεύστε έναν επιστήμονα με ένα «λαμπρό όνειρο» ή καταστρέψτε έναν επιστήμονα που κόντεψε να ανακαλύψει τι, κατά τη γνώμη σας , οι άνθρωποι δεν είναι επιθυμητό να έχουν.
πρέπει να καθαρίσετε την ιστορία , να καταστρέψετε στοιχεία της ύπαρξής σας, να ελέγξετε την επιστήμη και την αρχαιολογία, να αφαιρέσετε εγκαίρως τα ευρήματα που είναι περιττά και επικίνδυνα για τους σκοπούς σας και στοιχεία αρχαίων πολιτισμών σχετικά με την άφιξή σας.
Είναι πιθανό να έχετε τον απόλυτο έλεγχο σε ολόκληρο τον επίγειο πολιτισμό και να τους χρησιμοποιήσετε ως σκλάβους για να εκτελέσετε τα καθήκοντά σας και ταυτόχρονα να μην ξέρουν καν για την ύπαρξή σας.

Ναι, θα υποψιαστούν, θα υπάρξουν ακόμη και εκείνοι που θα αποδείξουν ότι η ανθρωπότητα ελέγχεται απ' έξω, αλλά χρησιμοποιώντας τους προστατευόμενους τους - πολιτικούς, επιστήμονες κ.λπ., μπορείς εύκολα να μετατρέψεις το σοβαρό σε αστείο.

Εξάλλου, για να κρύψεις κάτι καλά, πρέπει να το βάλεις στο πιο εμφανές σημείο!
πηγή 17-11-22

Δεν υπάρχουν σχόλια: