Ο Ζούκερμπεργκ αλλάζει το όνομα της εταιρείας του
Ο Mark Zuckerberg πρόκειται να μας δώσει ένα "metaverse" - και ταυτόχρονα να αλλάξει τον τρόπο που σκεφτόμαστε το Facebook ως ένα κοινωνικό δίκτυο.
[Το Verge αναφέρει ότι το Facebook σχεδιάζει να αλλάξει το όνομα της εταιρείας του «για να αντικατοπτρίζει την εστίασή του στην κατασκευή του metaverse ». Η αλλαγή μπορεί να έρθει ήδη από την επόμενη εβδομάδα. ... Αλλά το όνομα θα μπορούσε να κυκλοφορήσει νωρίτερα για να σηματοδοτήσει τη στροφή της εταιρείας από τα βασικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης και προς το metaverse.
Τι είναι το Facebook metaverse;
Το "metaverse" είναι ένα σύνολο εικονικών χώρων όπου μπορείτε να δημιουργήσετε και να εξερευνήσετε με άλλα άτομα που δεν βρίσκονται στον ίδιο φυσικό χώρο με εσάς . Θα μπορείτε να κάνετε παρέα με φίλους, να εργαστείτε, να παίξετε, να μάθετε, να ψωνίσετε, να δημιουργήσετε και πολλά άλλα. ... Ακριβώς όπως το διαδίκτυο, το μετασύμπαν υπάρχει είτε υπάρχει το Facebook είτε όχι.]
=====
Σύμφωνα με το The Verge, την επόμενη εβδομάδα το Facebook πρόκειται να αλλάξει το όνομα της εταιρείας.
Το νέο όνομα του Facebook είναι ένα μυστικό που φυλάσσεται, ακόμη και μεταξύ των κορυφαίων στελεχών που λίγοι γνωρίζουν.
Ο διευθύνων σύμβουλος Mark Zuckerberg σχεδιάζει να το ανακοινώσει στο ετήσιο συνέδριο Connect στις 28 Οκτωβρίου, αλλά μπορεί να είναι νωρίτερα.
Σύμφωνα με μια πηγή για το The Verge, η αλλαγή ονόματος προορίζεται να σηματοδοτήσει ένα διευρυμένο πεδίο για τον τεχνολογικό κολοσσό.
Το Facebook θέλει το όνομά του να συσχετίζεται με κάτι περισσότερο από τα social media (και όλα τα σκάνδαλα που το συνοδεύουν).
Προφανώς, το rebranding θα πρέπει να βοηθήσει στο να τοποθετηθεί το Facebook ως ένα από τα πολλά προϊόντα της εταιρείας που ελέγχει επίσης το Instagram, το WhatsApp, το Oculus και αρκετές άλλες εταιρείες.
Το Facebook έχει ήδη περισσότερους από 10.000 υπαλλήλους που δημιουργούν προϊόντα πραγματικού κόσμου, όπως γυαλιά εικονικής πραγματικότητας, με τα οποία όπως πιστεύει ο Zuckerberg θα εξοικειωθούμε τόσο, όσο και με τα smartphone
Τον Ιούλιο, είπε ότι τα επόμενα χρόνια, η εταιρεία θα αρχίσει να εκλαμβάνεται όχι ως ένα ομώνυμο κοινωνικό δίκτυο, αλλά ως ένα «metaverse».
Ταυτόχρονα, το rebranding μπορεί να βοηθήσει στον διαχωρισμό στη δημόσια συνείδηση των φουτουριστικών projects του Zuckerberg και του ίδιου του κοινωνικού δικτύου, το οποίο, όπως και μερικά άλλα, αντιμετωπίζει δυσκολίες.
Η πρώην υπάλληλος Frances Haugen δημοσίευσε πρόσφατα μια σειρά εσωτερικών εγγράφων στον Τύπο και εμφανίστηκε ενώπιον μιας επιτροπής του Κογκρέσου. Οι αντιμονοπωλιακές ρυθμιστικές αρχές στις Ηνωμένες Πολιτείες και σε άλλες χώρες προσπαθούν να διαμελίσουν την εταιρεία εδώ και αρκετά χρόνια και η εμπιστοσύνη του κοινού στο επιχειρηματικό μοντέλο του Facebook έχει πέσει.
Ο Zuckerberg θα συγχωνεύσει το Facebook Messenger, το WhatsApp και το Instagram
Το Facebook δεν είναι η πρώτη εταιρεία τεχνολογίας υψηλού προφίλ που αλλάζει το όνομά της καθώς μεγαλώνουν οι φιλοδοξίες του.
Το 2015, κατά τη διάρκεια μιας μεγάλης αναδιοργάνωσης, η Google εισήλθε στην εταιρεία χαρτοφυλακίου Alphabet, τονίζοντας έτσι ότι δεν είναι πλέον μόνο μια μηχανή αναζήτησης, αλλά ένας τεράστιος όμιλος εταιρειών, μεταξύ άλλων, που παράγουν αυτόνομα αυτοκίνητα και αναπτύσσουν ιατρικές τεχνολογίες.
Το Snapchat μετονομάστηκε σε Snap Inc. το 2016 με την κυκλοφορία των γυαλιών με ενσωματωμένη κάμερα Spectacles και τώρα αυτοαποκαλείται κατασκευαστής φωτογραφικών μηχανών.
Το 2020, η αλλαγή του ονόματος και του λογότυπου ανακοινώθηκε από τη ρωσική Sberbank, η οποία παρουσίασε ένα νέο οικοσύστημα υπηρεσιών "Sberbank".
Εικονικό μέλλον
Το Facebook εστιάζει όλο και περισσότερο στις τεχνολογίες επόμενης γενιάς.
Το περασμένο καλοκαίρι, δημιούργησε μια ειδική ομάδα για τη δημιουργία ενός «metaverse». Πιο πρόσφατα, ανακοινώθηκε ότι ο επικεφαλής της εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας, Andrew Bosworth, θα γίνει επικεφαλής τεχνολογίας.
Και μόλις πριν από λίγες ημέρες, το Facebook ανακοίνωσε σχέδια να προσλάβει 10.000 ακόμη υπαλλήλους για να εργαστούν στο metaverse στην Ευρώπη.
Το Facebook επενδύει ήδη πολλά στην ανάπτυξη VR όπως τα ακουστικά Oculus. Είναι φθηνότερα από τους ανταγωνιστές και, σύμφωνα με ορισμένους αναλυτές, φέρνουν ακόμη και ζημίες στην εταιρεία.
Το Oculus Quest 2 είναι μια από τις πιο πρόσφατες εξελίξεις σε ακουστικά εικονικής πραγματικότητας
Η εταιρεία δημιουργεί επίσης εφαρμογές VR για κοινωνικά μέσα και εργασία, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που αλληλεπιδρούν με τον πραγματικό κόσμο
"Το metaverse θα βοηθήσει να ανοίξει η πρόσβαση σε νέες δημιουργικές, κοινωνικές και οικονομικές ευκαιρίες. Και οι Ευρωπαίοι θα το διαμορφώσουν από την αρχή", ανέφερε το Facebook.
Το WhatsApp θα αλλάξει την πολιτική απορρήτου παρά την User Exodus
Το Facebook έχει ήδη απορροφήσει αρκετούς από τους πρώην ανταγωνιστές του, αλλά η διοίκηση του ισχυρίζεται ότι το metaverse δεν θα κατασκευαστεί εν μία νυκτί από μία εταιρεία και υπόσχεται να συνεργαστεί.
Η εταιρεία επένδυσε πρόσφατα 50 εκατομμύρια δολάρια σε χρηματοδότηση για μη κερδοσκοπικούς ομίλους για να βοηθήσει στην "υπεύθυνη κατασκευή του metaverse". Το project, σύμφωνα με το Facebook, θα διαρκέσει άλλα 10-15 χρόνια.
Τι είναι αυτό τέλος πάντων;
Από έξω, αυτό μπορεί να φαίνεται σαν μια βελτιωμένη έκδοση της εικονικής πραγματικότητας, αλλά μερικοί πιστεύουν ότι το metaverse είναι το μέλλον του Διαδικτύου.
Αντί για έναν υπολογιστή στο metaverse, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα ακουστικό για να εισέλθετε σε έναν εικονικό κόσμο που συνδέει κάθε είδους ψηφιακές πλατφόρμες.
Σε αντίθεση με την τρέχουσα εικονική πραγματικότητα, η οποία βρίσκει κυρίως τη θέση της στα παιχνίδια, αυτός ο εικονικός κόσμος μπορεί να χρησιμοποιηθεί σχεδόν για οτιδήποτε - για δουλειά, παιχνίδια, συναυλίες, κινηματογράφο, ταξίδια ή απλώς για μια ματιά.
Υποτίθεται ότι οι χρήστες θα μπορούν να δημιουργήσουν ένα 3D avatar για τον εαυτό τους που θα τους αντιπροσωπεύει στον εικονικό κόσμο.
Τούτου λεχθέντος, αν και το Facebook πρόσφατα προωθούσε ενεργά την ιδέα του μετασύμπαντος, η ιδέα εξακολουθεί να μην είναι ευρέως κατανοητή.Ο ίδιος ο όρος επινοήθηκε από τον συγγραφέα επιστημονικής φαντασίας Neil Stevenson για να περιγράψει έναν εικονικό κόσμο στον οποίο οι άνθρωποι διαφεύγουν από έναν δυστοπικό πραγματικό κόσμο. Τώρα υποστηρίζεται από μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες στον κόσμο, της οποίας η ιστορία δεν είναι καθόλου υποδειγματική.
Το Facebook μοιράστηκε δεδομένα χρήστη με 60 κατασκευαστές smartphone
«Ένας από τους λόγους που το Facebook επενδύει τόσο πολύ στην εικονική και επαυξημένη πραγματικότητα είναι ότι η λεπτομερής πληροφόρηση των δεδομένων που διατίθενται μέσω των αλληλεπιδράσεων των χρηστών σε αυτές τις πλατφόρμες είναι τάξεις μεγέθους μεγαλύτερες από τα on-screen media,», λέει η Verity McIntosh. ειδικός εικονικής πραγματικότητας από το Πανεπιστήμιο της Δυτικής Αγγλίας.
«Τώρα δεν είναι μόνο πού κάνω κλικ και τι αποφασίζω να μοιραστώ, αλλά πού θέλω να πάω, πώς στέκομαι, τι κοιτάζω περισσότερο, οι λεπτοί τρόποι με τους οποίους κινώ σωματικά το σώμα μου και αντιδρώ σε ορισμένα ερεθίσματα». εξηγεί ο ειδικός.
"Είναι μια απευθείας διαδρομή για το υποσυνείδητό μου και είναι χρυσός για τον καπιταλιστή της πληροφορίας", προειδοποιεί. Σημαντική φωνή για το πώς θα χρησιμοποιηθούν τα δεδομένα συμπεριφοράς τους σε αυτό το metaverse. "
πηγή 20-10-21
https://www.bbc.com/russian/news-58968185
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου