DUMBs στη Γερμανία: δύο μεγάλα περίεργα κατασκευαστικά έργα Stuttgart 21 (Στουτγάρδη 21) και BER Airport
Και τα
δύο αυτά έργα έχουν ένα κοινό: προφανώς δεν θα ολοκληρωθούν ποτέ ή μόνο μετά
από μια αιώνια μακρά περίοδο κατασκευής.
Το αεροδρόμιο της πρωτεύουσας στο Βερολίνο υποτίθεται ότι θα άνοιγε το 2011, στην πραγματικότητα τα εγκαίνια έγιναν το 4ο τρίμηνο του 2020, μετά από ένα τεράστιο διάστημα 14 χρόνων κατασκευής.
Η Στουτγάρδη 21, είχε προγραμματιστεί να τεθεί σε λειτουργία τον Δεκέμβριο του 1999, αλλά σύμφωνα με τις τελευταίες διαθέσιμες πληροφορίες, η ανάθεση αναβλήθηκε για τον Δεκέμβριο του 2025.
Το έργο κατασκευής, που καταβροχθίζει δισεκατομμύρια (που προέρχονται από τα φορολογικά ταμεία) και προφανώς δεν θα ολοκληρωθεί ποτέ, ακούγεται εξαιρετικά ασυνήθιστο.
Λοιπόν:
ποιος είναι ο πραγματικός λόγος καθυστέρησης στη Στουτγάρδη και το Βερολίνο;
υπάρχουν αυξανόμενες ενδείξεις ότι υπάρχει ένα πολύ μεγαλύτερο ζήτημα πίσω από αυτά τα δύο έργα που προσπαθούν να κρατήσουν μυστικό, από την δημοσιότητα. Μιλάμε για τεράστιες υπόγειες εγκαταστάσεις.
Περίπου
το 60 τοις εκατό των νέων σιδηροδρομικών γραμμών στη Στουτγάρδη πρόκειται να
κινούνται υπόγεια σε σήραγγες. Θα μπορούσε λοιπόν να υπάρχει πιθανότητα οι
εργασίες κατασκευής κάτω από αυτές τις σήραγγες να προχωρήσουν ακόμη πιο βαθιά.
Ένας
εργάτης που έπρεπε να επισκευάσει έναν ανελκυστήρα στη φάση της κατασκευής στον
κεντρικό σιδηροδρομικό σταθμό της Στουτγάρδης ανέφερε ότι το σύστημα πραγματικά
πηγαίνει πιο κάτω και οδηγεί σε μια τεράστια εγκατάσταση που φυλάσσεται από
στρατιωτικό προσωπικό.
Ο εργαζόμενος ήταν υποχρεωμένος να μην μιλήσει σε κανέναν για αυτό. Είναι δύσκολο να ελέγξουμε αν οι πληροφορίες είναι πραγματικά σωστές. Ας αφήσουμε όμως αυτές τις πληροφορίες ως έχουν και κάνουμε μια άλλη ερώτηση: Υπάρχει ίσως επίσης ένα τέτοιο σύστημα κάτω από το αεροδρόμιο BER και το όλο κατασκευαστικό έργο χρησιμοποιείται μόνο ως καμουφλάζ; Η πιθανότητα μπορεί να υπάρχει.
Η Ρωσία εξακολουθεί
να έχει κυριαρχικά δικαιώματα στην πρώην Σοβιετική Ζώνη;
Τι
συμβαίνει στην πραγματικότητα στη Γερμανία, την Ευρώπη και τον υπόλοιπο κόσμο; Πολλές
περίεργες περιστάσεις, που πριν από μερικά χρόνια προκάλεσαν πολλά ερωτηματικά
στο κεφάλι μας, εμφανίζονται ξαφνικά σε μια διαφορετική οπτική.
Για να
κατανοήσετε καλύτερα το φόντο, απλώς κοιτάξτε το χάρτη. Το BER βρίσκεται σε
άμεση γειτνίαση με το αεροδρόμιο Sch Berlinnefeld του Βερολίνου, στον πρώην
ανατολικό τομέα της πρωτεύουσας, τη λεγόμενη σοβιετική κατεχόμενη ζώνη, ή SBZ
(Σοβιετική Ζώνη Κατοχής) για συντομία.
Ωστόσο,
μπορεί να υποτεθεί ότι παρά την πτώση του Τείχους του Βερολίνου, η Ρωσία μπορεί
να εξακολουθεί να έχει ορισμένα κυριαρχικά δικαιώματα στην πρώην Σοβιετική Ζώνη
· σύμφωνα με τη συνθήκη 2 + 4, κανένα στρατιωτικό σώμα του ΝΑΤΟ δεν επιτρέπεται
να βρίσκεται εδώ.
[Σεπτέμβριος 1990: Οι υπουργοί Εξωτερικών των νικηφόρων δυνάμεων του Β ’Παγκοσμίου Πολέμου, της ΛΔΓ και της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας υπέγραψαν τη« Συνθήκη Δύο Συν Τέσσερα » στη Μόσχα. Η συνθήκη 2+4 άνοιξε το δρόμο για τη γερμανική ενότητα. ήταν επίσης ένας από τους ακρογωνιαίους λίθους για το τέλος της σύγκρουσης Ανατολής-Δύσης]
Με άλλα λόγια, η Ρωσία θα μπορούσε να αρνηθεί τα δικαιώματα πτήσης στην BER σε αυτή την περίπτωση, κάτι που δεν επέτρεπε στο αεροδρόμιο να λειτουργεί μέχρι πρόσφατα. Φημολογείται στα παρασκήνια ότι οι κυρώσεις που επέβαλε η Δύση είναι ένας από τους πιθανώς πολλούς λόγους για τους οποίους η Ρωσία στράφηκε εναντίον της.
Έχει
μάλιστα υποτεθεί ότι αυτό το αεροδρόμιο δεν θα υπάρξει ποτέ αν δεν επιτευχθεί
συνθήκη ειρήνης.
Αυτό, με
τη σειρά του, υποδηλώνει ότι μια συνθήκη ειρήνης μπορεί να συζητήθηκε κατά την
τελευταία επίσκεψη της καγκελαρίου Άνγκελα Μέρκελ στον πρόεδρο της Ρωσίας
Βλαντιμίρ Πούτιν τον Ιανουάριο του 2020.
Αυτό θα
εξηγούσε γιατί ο χειμώνας 2020 ονομάστηκε ως η πιθανή ημερομηνία έναρξης του BER.
Προφανώς, η πολιτική πορεία είχε οριστεί εκ των προτέρων και ο κόσμος ενημερώθηκε τελευταίος ή η
θεωρία είναι λάθος.
Αυτό που
μας επιφυλάσσει είναι ακόμα στο σκοτάδι για πολλούς ανθρώπους. Το γεγονός
είναι, ωστόσο, ότι το πολιτικό κατεστημένο φοβάται την αναταραχή. Αυτό
εκφράζεται καλά στα νέα πρότυπα ασφαλείας εντός και γύρω από το Ράιχσταγκ (το
κτίριο που στεγάζει το Γερμανικό ομοσπονδιακό κοινοβούλιο στο Βερολίνο).Τόσα
πολλά θα μπορούσαν να συμβούν υπόγεια στο μέλλον.
Σύμφωνα
με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες, το BER θα πρέπει επίσης να έχει ένα ευρέως
διαδεδομένο υπόγειο σύστημα. Κάποιος μιλάει ακόμη και για στρατιωτική βάση εδώ
- όπως συμβαίνει και σε πολλά αεροδρόμια στις ΗΠΑ, για παράδειγμα στο Ντένβερ.
Θα
δημιουργηθεί μια υπόγεια σύνδεση μεταξύ του αεροδρομίου της Στουτγάρδης και του
νέου σιδηροδρομικού σταθμού Στουτγάρδη 21;
Η κατασκευή υπόγειων συστημάτων διαρκεί συχνά πολλά χρόνια, καθώς αυτή η εργασία πραγματοποιείται με ειδικά μηχανήματα διάτρησης τούνελ. Υπάρχουν τεράστιες μηχανές στις Ηνωμένες Πολιτείες, όλες λευκές και με την ετικέτα της Πολεμικής Αεροπορίας των ΗΠΑ. Αυτά τα «τέρατα» λειτουργούν σαν τυφλοπόντικας.
Πρόκειται για βαριές μηχανές πυρηνικής σήραγγας (nuclear tunnel boring machines) που είναι σε θέση να συνθλίψουν ακόμη και τα μεγαλύτερα κομμάτια βράχου και να τα υαλοποιήσουν ταυτόχρονα.
Οι
μηχανές διάτρησης τούνελ είναι διαφορετικών μεγεθών, δημιουργούν ακόμη και τις
μεγαλύτερες σήραγγες σε μια μεγάλη ποικιλία βράχων και, κυρίως, όσο θέλετε. Οι
γεωτρητικές μηχανές αυτού του τύπου έχουν ήδη δημιουργήσει συστήματα σήραγγας
πολύ κάτω από τον ωκεανό, σε όλο τον κόσμο - τώρα συνδέουν ακόμη και ολόκληρες
ηπείρους.
Πριν από
πολλά χρόνια άνθρωποι από όλα τα μέρη της Γερμανίας ανέφεραν περίεργους
θορύβους που ακούγονταν ειδικά τη νύχτα. Μπορεί να υποτεθεί ότι αυτοί οι
θόρυβοι προέρχονταν από τέτοια μηχανήματα και ότι έγιναν επίσης υπόγειες
εκρήξεις.
Οι
άνθρωποι κοντά στον κεντρικό σιδηροδρομικό σταθμό της Στουτγάρδης ανέφεραν κάτι
παρόμοιο. Και εδώ, θα έπρεπε να υπήρχαν θανατηφόροι θόρυβοι και εκρήξεις από το
έδαφος ξανά και ξανά στο παρελθόν.
Όπως
αναφέρει το metropolnews.info σε αυτό το πλαίσιο, λέγεται ότι υπήρξε ένα
περίεργο εργοτάξιο κοντά στον Κεντρικό Σταθμό της Στουτγάρδης, για το οποίο
προφανώς δεν υπάρχει λογική εξήγηση. ήταν μια τρύπα οκτώ μέτρων που, κατά τη
γνώμη πολλών κατοίκων της περιοχής, μπορεί να ανήκε σε σήραγγα. Απέναντι από το
metropolnews.info » είπαν οι κάτοικοι:
«Αυτή η τρύπα περιφράχθηκε και αποκλείστηκε. Γύρω από την τρύπα είχαν στηθεί κοντέινερ για τους κατασκευαστές. Όλα πίσω από μια οθόνη απορρήτου, οπότε δεν παρατηρήσαμε τι πραγματικά συνέβαινε. Δεν μπορούσαμε να δούμε ποιοι έμπαιναν ή έβγαιναν.
Στις
αρχές Ιουνίου (2020) αυτή η τεράστια τρύπα γεμίστηκε και σκυροδετήθηκε. Τώρα
μπορείτε να δείτε μόνο τη μαύρη πίσσα στη στρογγυλή επιφάνεια. Ολόκληρο το
εργοτάξιο έκλεισε. Σήμερα δεν μπορείς να δεις τίποτα πια. Και τώρα μπορούμε να
δούμε ότι το έργο της Στουτγάρδης 21 προχωρά πολύ παραπέρα. "
Τι συνέβη εκεί Έχει ολοκληρωθεί το υπόγειο σύστημα ή έχει καταστραφεί, ενδεχομένως ακόμη και να έχει πλημμυρίσει; Οι κάτοικοι της περιοχής ανέφεραν ότι ξαφνικά σχηματίστηκε ένα ρεύμα και ότι υπάρχει υποψία ότι ήταν υπόγεια ύδατα που ανέβηκαν.
Επιπλέον,
τον Απρίλιο του 2020 θα έπρεπε να είχε σπάσει σωλήνας νερού κοντά στον κεντρικό
σιδηροδρομικό σταθμό της Στουτγάρδης, η οποία οδήγησε σε μεγάλα τμήματα της
περιοχής γύρω από τον σταθμό να πλημμυρίσουν. Φαίνεται ότι υπεύθυνη ήταν υλική
ζημιά στον αγωγό νερού, όπως αναφέρεται σε επίσημη ανακοίνωση.
Μια άλλη
πιθανότητα είναι ότι τα DUMBs πλημμύρισαν και έτσι καταστράφηκαν. Το ίδιο θα
μπορούσε ενδεχομένως να συνέβη και στο αεροδρόμιο της Στουτγάρδης.
Επίσης
τον Απρίλιο του 2020, το αεροδρόμιο της Στουτγάρδης έκλεισε για τις δημόσιες
λειτουργίες για ολόκληρες 17 ημέρες κατά τη διάρκεια του lockdown.
Σύμφωνα
με πληροφορίες από το "Stuttgarter Nachrichten", ο χειριστής προφανώς
ήθελε να χρησιμοποιήσει την κρίση Corona για να προωθήσει μερικές από τις
εργασίες ανακαίνισης στους διαδρόμους.
Σύμφωνα
με πληροφορίες από έναν υπάλληλο μιας εταιρείας ανελκυστήρων, θα πρέπει επίσης
να υπάρχει ένα σύστημα κάτω από το αεροδρόμιο της Στουτγάρδης που φτάνει μέχρι
και 200 επίπεδα βάθος. Ο τεχνίτης λέγεται ότι το ανακάλυψε μαζί με τον
επιστάτη του αεροδρομίου. Η βόλτα με το ασανσέρ λέγεται ότι κράτησε αρκετά
λεπτά, όταν η πόρτα άνοιξε ξανά, μια τεράστια υπόγεια πόλη λέγεται ότι ήταν
μπροστά τους.
Σύμφωνα με δήλωση των υπαλλήλων του αεροδρομίου, πολλοί Αμερικανοί στρατιώτες λένε ότι βγήκαν και κυκλοφορούσαν με ηλεκτρικά οχήματα, οι εργαζόμενοι απειλήθηκαν και τους δόθηκε εντολή να μην το πουν στο κοινό. Φυσικά, η ιστορία δεν χρειάζεται να είναι σωστή, αλλά δεδομένου του γεγονότος ότι η Γερμανία είναι μόνο μια διοικητική ζώνη των νικηφόρων δυνάμεων και το κράτος της Βάδης-Βυρτεμβέργης εξακολουθεί να είναι υπό τον έλεγχο των ΗΠΑ, θα μπορούσε πράγματι να υπάρχει κάτι στην ιστορία.
όπως έγινε γνωστό, ένα σύστημα σήραγγας συνολικού μήκους 64 χιλιομέτρων λέγεται ότι σχεδιάστηκε στην περιοχή της πόλης της Στουτγάρδης, η οποία οδηγεί προς όλες τις κατευθύνσεις και τα βάθη - επίσημα μόνο 14 χιλιόμετρα ήταν επίσημα γνωστά μέχρι στιγμής.
Θεωρείται
πλέον βέβαιο ότι υπάρχει άμεση υπόγεια σύνδεση μεταξύ του κεντρικού σταθμού της
Στουτγάρδης και του αεροδρομίου, ότι και τα δύο συστήματα συνδέονται μεταξύ
τους, επειδή στο παρελθόν υπήρχαν πληροφορίες από ορισμένους εργαζόμενους στον
κεντρικό σταθμό της Στουτγάρδης ότι υπήρχαν ανεπίσημα επίπεδα σε πολλές
εκατοντάδες μέτρα για τα οποία κανείς
δεν φαίνεται να γνωρίζει, εκτός από τους ίδιους τους κατασκευαστές.
=======================
Η αεροπορική βάση Ramstein είναι μια αμερικανική αεροπορική βάση στο Ρηνανία-Παλατινάτο , μια πολιτεία στη νοτιοδυτική Γερμανία . Χρησιμεύει ως έδρα για τις αεροπορικές δυνάμεις των Ηνωμένων Πολιτειών στην Ευρώπη
Ο φωτογράφος UFO, επαφικός (spiritual perceiver and contact ) Michael Müller (στο Telegram : MMET101a) εκτείνεται στο τόξο περαιτέρω σε ενδιαφέροντα γεγονότα σχετικά με τη σύνδεση μεταξύ της Στουτγάρδης και της αμερικανικής βάσης στο Ramstein:
«Η τρέχουσα κατασκευή υπόγειων συστημάτων στη Γερμανία.
Στουτγάρδη 21 προς Ουλμ, πολλές εργασίες σήραγγας ακριβώς κάτω από το αεροδρόμιο της Στουτγάρδης είναι υπό κατασκευή.
Στην Καρλσρούη (Karlsruhe) ο S-Bahn ήταν υπόγειος για χρόνια. Γιατί;
Υπάρχουν υπόγειοι ενδιάμεσοι σταθμοί για περαιτέρω επέκταση στο Ramstein;
Η μεγαλύτερη αμερικανική βάση της Ευρώπης βρίσκεται στο Ramstein κοντά στο Kaiserslautern.
Παρατηρήστε την παχιά μαύρη γραμμή μπάρας μου στο χάρτη. Όλα τα τρέχοντα " structural engineering measures" με υπόγεια έργα είναι σε σχεδόν ευθεία γραμμή. Αυτό δεν είναι πλέον τυχαίο ».
φωτο: Χάρτης Michael Müller
To Ramstein, η Στουτγάρδη και το Βερολίνο έχουν προφανώς κεντρική σημασία για το Deep State, δηλαδή στρατηγικούς στόχους για την κατασκευή τεράστιων DUMB.
Όλοι πρέπει να καταλάβουν ότι ένα υπόγειο έργο αυτού του μεγέθους δεν μπορεί να ολοκληρωθεί τόσο γρήγορα όσο ένα αεροδρόμιο του εδάφους. Τέτοιου είδους έργα συχνά παρατείνονται για δέκα χρόνια ή περισσότερο, γιατί σε βάθος μπορεί πάντα να υπάρχουν απρόσμενες δυσκολίες σε σχέση με τις καθυστερήσεις στην κατασκευή. ...
περισσότερα στην ανάρτηση
DUMB στη Γερμανία: BER Airport, Stuttgart
21 και Ramstein
https://www.pravda-tv.com/2021/10/dumbs-in-deutschland-flughafen-ber-stuttgart-21-und-ramstein/
========================
[σχετική ανάρτηση
Τα μυστικά DUMBs στη Ρωσία
«Βαθιά
υπόγειες στρατιωτικές βάσεις» που κρύβονται στη Ρωσία.
26 Αυγούστου 2021
https://www.pravda-tv.com/2021/08/die-geheimen-dumbs-in-russland/
Το Kapustin Yar είναι η κορυφαία μυστική βάση. Η ΕΣΣΔ δημιούργησε το χώρο για την ανάπτυξη του σοβιετικού διαστημικού προγράμματος
Μερικά
από τα σύγχρονα DUMBs ταξινομούνται ως άκρως απόρρητα, μερικά από αυτά είναι
δημοσίως γνωστά ως στρατιωτικές βάσεις, κυβερνητικά κέντρα ή αεροδρόμια, τα
οποία όμως κρύβουν τα πραγματικά τους μυστικά κάτω από τη γη. συνδέονται με σήραγγες - όχι μόνο κάτω από
τις ΗΠΑ , αλλά και στη Ρωσία και τη Γερμανία.
Κάποιοι
έχουν ακούσει για την περιοχή 51 και το Fort Detrick - τον υποτιθέμενο τόπο
προέλευσης του κοροναϊού - στις ΗΠΑ ή για το Pine Gap στην Αυστραλία, αλλά
λίγοι γνωρίζουν για τα DUMBs υπό την Ουάσινγκτον, τη Στουτγάρδη και το
Βερολίνο.
(Πολλοί σεισμοί ταρακουνούν τον κόσμο; - δημιουργήθηκαν τεχνητά με σκοπό την ανατίναξη DUMBs? 15 Αυγούστου 2021
σχετική ανάρτηση
600 πτώματα μωρών που φέρεται να
έχουν παρασυρθεί στην επιφάνεια από ένα DUMB στη Γερμανία
Η περιοχή
γύρω από το Ahrweiler έχει επίσης ένα τρομερό παρελθόν, που χρονολογείται πάνω
από εβδομήντα χρόνια. Μιλάμε για το λιβάδι του Ρήνου, ένα στρατόπεδο φυλακών
των ΗΠΑ, της Αγγλίας και της Γαλλίας.
Το άλλοτε μυστικό πυρηνικό
καταφύγιο της ομοσπονδιακής κυβέρνησης βρίσκεται μεταξύ Ahrweiler και Dernau. Η επίσημη ονομασία του ήταν
"Εναλλακτική έδρα των συνταγματικών οργάνων της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας
της Γερμανίας σε κρίση και πόλεμο".
20
Αυγούστου 2021
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου