Σάββατο 9 Ιουνίου 2012

ΟΙ ΣΚΟΠΙΑΝΟΙ ΠΕΡΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΕ ONLINE GAMES!


Εδώ και καιρό παίζω ένα online game το e-sim.


Μόλις γράφτηκα στο game παρατήρησα ένα πολύ μεγάλο λάθος του παιχνιδιού. Έλεγε τα σκόπια Republic of Macedonia! 

Αμέσως σκέφτηκα ποιος ανιστόρητος και αμόρφωτος έκανε το παιχνίδι! Μα τώρα υποψιάζομαι πως αυτό το λάθος έγινε σκόπιμα! 

Με αυτόν τον τρόπο το παιχνίδι περνάει σε όλους πως τα σκόπια λέγονται Μακεδονία! 

Συνεχώς βλέπω πολλούς ξένους αλλά και Έλληνες να λένε τα σκόπια Μακεδονία κυρίως σε άρθρα του παιχνιδιού! Όποτε πάω να τους διορθώσω και να πω την αλήθεια πάντα τα σχόλια μου διαγράφονται και όποτε κάνω report σε αυτά τα άρθρα, μου στέλνουν οι διαχειριστές προειδοποιητικά μηνύματα για να μην το ξανακάνω. Έχω γράψει πολλά άρθρα στο παιχνίδι  για αυτό το θέμα αλλά όλα διαγράφονται. Πολλοί υπεύθυνοι του παιχνιδιού μου λένε πως εγώ δεν ξέρω ιστορία!

Σύμφωνα με την ιστορία η Μακεδονία είναι ελληνική! Θα μπορούσα να γράψω πολλά άρθρα αναφέροντας κομμάτια της ιστορίας. 

Ακόμη και αν πάμε με τον νόμο, πάλι θα αποδειχτεί πως η Μακεδονία είναι ελληνική. Σύμφωνα με την τελευταία σύνοδο του NATO το όνομα των σκοπίων είναι FYROM! 

Οι περισσότεροι διαχειριστές με θεωρούν spamer και παραβάτη του παιχνιδιού γιατί δεν δέχομαι την προπαγάνδα τους!

Ακόμη υπάρχουν και  οι δήθεν Έλληνες που μου λένε πως θα έπρεπε να είμαι ευχαριστημένος που τα σκόπια στο παιχνίδι δεν λέγονται Macedonia αλλά 
Republic of Macedonia!  

Έλληνες ξυπνήστε και μην παίρνετε ως δεδομένο ότι σας λένε! 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: