Δευτέρα 25 Ιουνίου 2012

¨ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΩ ΤΟΝ ΓΙΟ ΜΟΥ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΔΙΑΜΕΛΙΣΜΕΝΑ ΣΩΜΑΤΑ¨…ΒΙΝΤΕΟ

Μάνες από το Ρομπόσκι

¨Εάν είχε επέλθει δικαιοσύνη δεν θα ερχόμασταν μέχρι την Κωνσταντινούπολη¨
Μητέρες που έχασαν τα παιδιά τους στην σφαγή του Ρομπόσκι βρεθηκαν στην Κωνσταντινούπολη. Οι μητέρες ανέφεραν πως παρά το ότι πέρασαν 173 μέρες οι υπεύθυνοι ακόμη δεν δικάστηκαν και απευθυνόμενες στον πρωθυπουργό είπαν : ¨Μην προσθέτεις κι άλλο πόνο στον πόνο μας, δικαιοσύνη ζητάμε¨.

173 μέρες πέρασαν από τότε που 34 άτομα πέθαναν μετά από βομβαρδισμό από τις Τ.Ε.Δ. στο Ουλούντερε (Ρομπόσκι) του νομού Σιρνάκ. Οικογένειες από το Ρομπόσκι με πρόσκληση από Ισλαμικές ΜΚΟ συναντήθηκαν στο ξενοδοχείο Ερεσίν στην Κωνσταντινούπολη.

Οι οικογένειες κρατώντας στα χέρια τους και στο στήθος τους φωτογραφίες των συγγενών τους, δεν μπόρεσαν να συγκρατήσουν τα δάκρυα τους την ώρα που εξέφραζαν το αίτημα τους για δικαιοσύνη. Οι οικογένειες ανέφεραν πως παρά το ότι πέρασαν 6 μήνες δεν δικάστηκε κανείς από τους υπεύθυνους και επανέλαβαν την φράση ¨Ζητάμε δικαιοσύνη¨. Οι ισλαμικές οργανώσεις στην ανακοίνωση τους ζητάνε από το κράτος να παραδεχτεί το λάθος του, να ζητήσει επίσημα συγγνώμη και να δικάσει τους υπεύθυνους.

¨Τι ένοιωσε ο πρωθυπουργός βλέποντας τα Heron ;¨

Βελί Εντζού : 173 μέρες πέρασαν από την σφαγή. Μέχρι σήμερα αντί για τους υπεύθυνους της σφαγής συνελήφθηκαν χωρικοί από το Ρομπόσκι. Την ώρα που δεν προσήχθη ούτε καν ένα άτομο για την υπόθεση, 5 άτομα έχουν προφυλακισθεί διότι υποτίθεται πως επιτέθηκαν στον καϊμακάμη. Δεχόμαστε μάλιστα απειλές του τύπου ¨Το κράτος τους σκότωσε, δεν μπορείτε να το αντιμετωπίσετε¨.

Φελέκ Εντζού-μητέρα του Ερκάν Εντζού : Τα 34 άτομα όλα ήταν συγγενείς μου αλλά στην φωτογραφία είναι η ψυχή μου. Ο πρωθυπουργός που ζητά δικαιοσύνη για τα παιδιά στην Γάζα, δεν βλέπει τα δικά μας παιδιά. Ο γιός μου ήταν 13 χρονών, δεν του έπρεπε θάνατος με διαμελισμό. Ο πρωθυπουργός δήλωσε πως είδε τις εικόνες από τα Heron, άραγε παρατηρώντας τες τι αισθάνθηκε ; Εγώ απευθύνομαι στην συνείδηση του. Εκείνες οι κουβέντες μας κομματιάζουν.

Σεϊρέ Εντζού-μητέρα του Σελάμ Εντζού : Ο γιός μου ήταν μαθητής, ήταν υποχρεωμένος να πάει. Αλλιώς θα τον έστελνα εγώ σε εκείνη την δυστυχία. Όταν εκείνο το βράδυ ακούσαμε την είδηση, πήρα το κορίτσι μου και πήγαμε μέσα στο χιόνι, τις λάσπες και το κρύο, χωρίς κάλτσες στα πόδια μας. Δεν μπόρεσα να αναγνωρίσω τον γιό μου μέσα στα τεμαχισμένα πτώματα. Είμαι οργισμένη, ζητώ από τον πρωθυπουργό δικαιοσύνη¨.
………………..
Bianet.org 15/6/2012

Το βίντεο από την εκδήλωση

tourkikanea.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: