Σάββατο 4 Δεκεμβρίου 2010

Μαχαίρι στα επιδόματα των πολυτέκνων - ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΣΤΟ ΦΟΥΛ ΣΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟ ΠΟΥ ΓΕΝΝΟΒΟΛΑΝΕ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΝ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑ - ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΙ Ο ΣΤΟΧΟΣ!

Εισοδηματικό πλαφόν για τα επιδόματα σε πολύτεκνες και τρίτεκνες οικογένειες, αποφάσισε να θεσπίσει η κυβέρνηση στερώντας από χιλιάδες νοικοκυριά την οικονομική αυτή ενίσχυση.

Σύμφωνα με πληροφορίες του NP το υπουργείο οικονομικών θα θεσπίσει ως πλαφόν το ποσόν των 40.000 ευρώ, καθώς όσες οικογένειες έχουν ετήσιο εισόδημα άνω του ποσού αυτού δεν θα εισπράττουν πλέον το επίδομα. Παράσταση διαμαρτυρίας έξω από το Υπουργείο Οικονομικών πραγματοποιούν την ερχόμενη Παρασκευή στις 9.00 το πρωί, εκπρόσωποι των Συλλόγων Τριτέκνων, καταθέτοντας μια σειρά από αιτήματα όπως την μη κατάργηση υφιστάμενων παροχών σε μια δύσκολη οικονομική συγκυρία που θίγει τα δικαιώματα των γονέων και προκαλεί ακόμη μεγαλύτερο δημογραφικό πρόβλημα στην χώρα.
πηγή

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μια Ελληνιδα μανα που φερνει στον κοσμο 4 και 5 παιδια η και περισσοτερα θα επρεπε να αμοιβεται αδρα!!!οχι να κοβουν και τα επιδοματα που ειναι μια βοηθεια προς αυτην.Ειμαι παιδι πολλυτεκνης οικογενειας!μεγαλωσα σε οικογενεια με 5 παιδια.και οι γονεις μου απο πολλυτεκνες οικογενειες κι εκεινοι.ο μακαριτης ο πατερας μου σε οικογενεια με 4 παιδια και η μανα μου σε οικογενεια με 8 παιδια.για να μην παμε και πιο πισω σε παπουδες που ζουσαν σε οικογενειες με 11 και 13 παιδια!!!εγω εχω 1 παιδι προς το παρον αλλα ονειρο μου ειναι να κανω πανω απο 3!!!ειναι η πιο ατιμωτικη πραξη να κοβουν αυτα τα επιδοματα σε μανες ηρωες που προσφεραν στην Ελλαδα!προσφεραν παιδια...ζωη δηλαδη για να μην ερημωσει τουτος ο τοπος.ο τοπος των γέρων!!!αλλα αυτο εχει συνεχεια που πολλοι δεν μπορουν να καταλαβουν.για παραδειγμα..επιλεγω το δημοσιο νοσοκομειο του νομου μου να γεννησω το παιδι μου.ολους τους μηνες της εγγυμοσυνης μου με παρακολουθουσε γιατρος του νοσοκομειου.για τις εξετασεις που χρειαστηκε να κανω για ολο αυτο το διαστημα πληρωσα πανω απο 1500 ευρω σε διαφορα εξωτερικα ιατρεια και κλινικες αφου δεν μου τις δικαιολογουσε το νοσοκομειο και η ασφαλεια μου που εδω και 10 χρονια πληρωνω ικα!για 5 ενσημα που ουτε καν μπορουσα να αγορασω απο καπου!ενω με 30 ενσημα συνολικα οι ξενοι εχουν γιατρο!!!!σαν να μη φτανει αυτο πληρωνα και τα φαρμακα που επαιρνα ενω οι ξενες που εξεταζονταν στο νοσοκομειο ουτε εισητηριο πληρωναν ουτε φαρμακα,που τους τα εδιναν απο το νοσοκομειο!ακομα και οταν γεννησα (με καισαρικη)ο γιατρος μου δεν ηρθε ουτε για να δει τι κανω.μια αλλαγη μου εκανε 7 μερες που ειμουν στο νοσοκομειο.για ολα φροντισαν οι ταλαιπωρες οι νοσοκομες.ουτε οδηγιες για το τι εχω να αντιμετωπισω σαν νεα μητερα!ουτε ποτε να παω να μου κοψουν τα ραμματα,ενω στις ξενες οι γιατροι ηταν απο πανω τους μηπως και παθουν κατι.αυτες που γεννοβολουν συνεχεια σε δημοσια νοσοκομεια εντελως τσαμπα χωρις να εχουν δωσει ουτε ενα ευρω σε αυτη τη χωρα!και αναρωτιεμαι εγω αν γινει ενας πολεμος αυτοι οι ξενοι που τους εχουν ολοι στα οπα οπα με ποιανου το μερος θα πανε???με των ελληνων ή των δικων τους?

Ανώνυμος είπε...

Μια Ελληνιδα μανα που φερνει στον κοσμο 4 και 5 παιδια η και περισσοτερα θα επρεπε να αμοιβεται αδρα!!!οχι να κοβουν και τα επιδοματα που ειναι μια βοηθεια προς αυτην.Ειμαι παιδι πολλυτεκνης οικογενειας!μεγαλωσα σε οικογενεια με 5 παιδια.και οι γονεις μου απο πολλυτεκνες οικογενειες κι εκεινοι.ο μακαριτης ο πατερας μου σε οικογενεια με 4 παιδια και η μανα μου σε οικογενεια με 8 παιδια.για να μην παμε και πιο πισω σε παπουδες που ζουσαν σε οικογενειες με 11 και 13 παιδια!!!εγω εχω 1 παιδι προς το παρον αλλα ονειρο μου ειναι να κανω πανω απο 3!!!ειναι η πιο ατιμωτικη πραξη να κοβουν αυτα τα επιδοματα σε μανες ηρωες που προσφεραν στην Ελλαδα!προσφεραν παιδια...ζωη δηλαδη για να μην ερημωσει τουτος ο τοπος.ο τοπος των γέρων!!!αλλα αυτο εχει συνεχεια που πολλοι δεν μπορουν να καταλαβουν.