Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 2010

ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΙΧΑΤΕ ΕΚΕΙ ΚΥΡΙΑ ΒΟΖΕΝΜΠΕΡΓΚ;

Είμαι ψηφοφόρος της ΝΔ. Από σήμερα παύω να είμαι. Σαν γυναίκα και μητέρα δύο κοριτσιών ένιωσα αποστροφή βλέποντας την κυρία Βόζεμπεργκ δίπλα στην κυρία διαμαντοπούλου στη συναυλία της χλιδής από αυτούς που υποτίθεται υπηρετούν τη χώρα.

Ξέρετε γιατί κυρία Βόζεμπεργκ; Γιατί θυμάμαι μία εκπομπή στο Άλτερ που μιλούσαν οι κάτοικοι του Αγίου παντελεήμονα και δεν θα ξεχάσω μία σκηνή. Μόνο μία.

Ένα κοριτσάκι δεκατριών χρονών γύρισε και είπε στην κάμερα ότι “είμαι 13 χρονών και ΔΕΝ ΦΑΝΤΑΖΕΣΤΕ ΤΙ ΜΟΥ ΛΕΝΕ!”

Όταν αυτό το λέει ένα κοριτσάκι 13 χρονών σαν την μικρή μου κόρη, αηδιάζω κυρία Βόζεμπεργκ που σας βλέπω εκεί και που εκπροσωπείτε το κόμμα που υποστήριζα μέχρι σήμερα.

Ποιά συμβίωση κυρία Βόζεμπεργκ; Τα καθάρματα που έκαναν ένα 13χρονο κοριτσάκι να πει αυτό το πράγμα με τρόμο στα μάτια θα συμβιώσουν με ποιούς; Δεν είστε γυναίκα κυρία Βόζεμπεργκ. Εγώ σαν μητέρα και φορολογούμενη πολίτης ΑΡΝΟΥΜΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΔΕΧΤΩ ΝΑ ΜΕ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙΤΕ!

(σσΟ: Τα στοιχεία ζητήθηκε να δημοσιευθούν δεν τα δημοσιεύουμε με δική μας πρωτοβουλία)
olympia

3 σχόλια:

Valia Alexiou είπε...

Σταυροπόδι η κ^%$$#%^ μέσα στο ναό μας...

Ανώνυμος είπε...

ΜΑΛΛΟΝ Η ΚΥΡΙΑ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΤΗΤΑΣ , ΑΛΛΑ ΤΗΣ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΓΛΕΙΦΕΙ ΤΗΝ ΚΑ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ!ΑΙΣΧΟΣ ΚΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΤΗΣ!

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΑΘΕΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ!

ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ!

ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ ΤΟΝ ΟΙΚΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, ΕΝΩ ΑΥΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ!

Η ΜΑΧΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΧΡΙΣ ΕΣΧΑΤΩΝ!!!

Και πάλιν ερχόμενον μετά δόξης κρίναι ζώντας και νεκρούς, Ου της Βασιλείας ουκ έσται τέλος.