...μαζί με την Υπουργό μας και τους λοιπούς παρατρεχάμενους.
Για μια ακόμη φορά σκόρπισε άφθονο γέλιο, σε όσους τυχερούς τον παρακολούθησαν ζωντανά από το σχολικό δίκτυο sch.gr.
Και τι δεν είπε:
-Οι μαθητές να βοηθούν τους καθηγητές τους με τις νέες τεχνολογίες
-Ότι κατέβασε από το Ίντερνετ ένα βιβλίο σχετικό με την οικονομική κρίση και το διάβαζε για να μορφωθεί και να βγάλει τη χώρα από αυτήν
-τους έδειξε ένα ηλεκτρονικό βιβλίο, λες και μπορούν οι μαθητές να το αγοράσουν ή λες και μπορεί το σχολείο να τους το παράσχει ή τέλος-τέλος λες και το πρόβλημα της Παιδείας να είναι η έλλειψη σε be-books! Και όλα αυτά τη στιγμή που καταργείται η Πληροφορική στο Λύκειο!!!!!!!! (εδώ κι εδώ)
Καλά, για πόσο θα τους ανεχόμαστε ακόμη; Μας έχουν πάρει χαμπάρι ότι είμαστε χαχόλοι (ναι, είμαστε αναγνώστη μου, μην πω βόδια) και δεν αντιδρούμε και δοκιμάζουν συνεχώς τα όριά μας βάζοντας όλο και ψηλότερα τον πήχυ!
Γενικά, η ανοησία πήγε σύννεφο. Θα χρειαζόμουν 100 σελίδες για να γράψω ποια είναι τα πραγματικά προβλήματα της Παιδείας και πόσο επικοινωνιακή και ανόητη ήταν αυτή η εκδήλωση. Αντ' εμού σας παραθέτω την άποψη των συναδέλφων του ιστολογίου "Με άποψη" όπου μπορείτε να απολαύσετε και τα ξεκαρδιστικά βίντεο...
Ψηφιακές “φούσκες” για το “νέο” σχολείο
Σήμερα (8 Οκτωβρίου) το μεσημέρι έγινε παρουσίαση της ψηφιακής διάστασης του Νέου Σχολείου στις εγκαταστάσεις των ΓΕΛ – ΕΠΑΛ Μούδρου στη Λήμνο. Παρόντες ήταν η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, και ο Πρωθυπουργός, Γ. Α. Παπανδρέου.
Δείτε δυο μικρά αποσπάσματα από αυτή την παρουσίαση. Μπορείτε να εντοπίσετε πόσες “φούσκες” και μάλιστα ψηφιακές υπάρχουν στο “νέο” σχολείο;
Δείτε τα λοιπόν:
(Η ζωντανή μετάδοση έγινε από το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, εδώ: http://vod.sch.gr/video/iptv/646)
Για το τι είναι το ψηφιακό σχολείο δείτε το video:
힏 ត垕- 矠ដ⦆ត垕 [www.keepvid.com]
Ανέβηκε από fotnak. - Νέα video που σας ενδιαφέρουν.
1) Τα αναλυτικά προγράμματα σπουδών είναι σχεδιασμένα εδώ και πολλά χρόνια, κάτι που δεν επιτρέπει την χρήση της τεχνολογίας στα περισσότερα μαθήματα (έλλειψη καθηγητών, αιθουσών, υποδομών).
2) Οι επιμορφώσεις των καθηγητών είναι μηδαμινές έως και ανύπαρκτες.
3) Πέρυσι που ξεκίνησαν οι ψηφιακές τάξεις με τα laptops που μοιράστηκαν σε μαθητές και καθηγητές, γνωρίζετε πόσοι καθηγητές τα χρησιμοποίησαν και πόσες τάξεις λειτούργησαν πραγματικά; Στο σχολείο μου, μόνο ένας στους επτά καθηγητές έκαναν μάθημα στις ψηφιακές τάξεις! Οι υπόλοιποι … απλά κράτησαν τα laptops για … προσωπική χρήση !! Οι περισσότεροι δε μαθητές φέτος δεν τα έχουν γιατί είτε δεν λειτουργούν είτε γιατί τα χάλασαν.
4) Ο αριθμός μαθητών σε κάθε τμήμα είναι μεγάλος (από φέτος αυξήθηκε περισσότερο) και κατά συνέπεια η χρήση υπολογιστών για τα μαθήματα είναι αδύνατη. Σε αντίθεση, το μάθημα της πληροφορικής γίνεται με τους μισούς (10-12 το πολύ) μαθητές.
5) Οι περισσότερες τάξεις ΔΕΝ έχουν υποδομή για να μετατραπούν σε αίθουσες με υπολογιστές ή laptops (πρίζες, ασύρματο internet …) τη στιγμή που κάθε σχολείο έχει ένα εργαστήριο πληροφορικής και είναι ήδη παλιάς τεχνολογίας. Τις περισσότερες φορές μάλιστα είναι απομακρυσμένο από το υπόλοιπο σχολείο (στον τελευταίο όροφο)
6) Τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ (Κέντρα Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών) που υποστηρίζουν τη λειτουργία των εργαστηρίων πληροφορικής είναι ήδη με επιβαρυμένα καθήκοντα (λόγω της παλαιότητας των εργαστηρίων πληροφορικής) και με την βοήθειά τους στην γραμματειακή υποστήριξη (eschool) που ΑΠΑΙΤΗΣΕ το Υπ. Παιδείας από πέρυσι. Μάλιστα φέτος τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ ήταν να ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ αλλά παρατάθηκε η λειτουργία τους για ένα ακόμη χρόνο.
7) Οι εξαγγελίες του υπουργείου παιδείας για την υποβάθμιση του μαθήματος της πληροφορικής (στο Λύκειο) δεν συμβαδίζει με όσα ακούσαμε στα παραπάνω video.
8) Το υπουργείο παιδείας ΑΠΑΙΤΗΣΕ από πέρυσι την γραμματειακή υποστήριξη κάθε σχολικής μονάδας, όλων των βαθμίδων (Δημοτικό, Γυμνάσιο, Λύκειο) με την λειτουργία του προγράμματος eschool, το οποίο απαιτεί ΠΟΛΛΕΣ ώρες καθημερινής χρήσης ΧΩΡΙΣ φυσικά να προβλέψει τη θέση γραμματέων στα σχολεία, με αποτέλεσμα να απασχολούνται κάποιοι από τους καθηγητές, συχνά ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΩΡΑΡΙΟ ΤΟΥΣ. Αναφέρομαι στο γεγονός ότι πολλοί καθηγητές (συχνά της Πληροφορικής) να απασχολούνται και μετά τη λήξη του σχολείου (μετά το μεσημέρι)
Ωραία λοιπόν όσα μας είπατε και “ονειρεύεστε” … Μήπως πρέπει να ξανασκεφτείτε το πώς θα τα υλοποιήσετε;
Αφού λεφτά ΔΕΝ έχετε … Πώς θα κάνετε “μεταρρυθμίσεις” και “ψηφιακά σχολεία”; Με “φούσκες”;
Αλλά ξέχασα…. “ΠΡΩΤΑ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ” … όλα τα άλλα θα έρθουν μόνα τους.
Βάλτε περισσότερους μαθητές σε μισοδιαλυμένες τάξεις, δώστε τους και διαδραστικούς πίνακες των 2000 ευρώ (γιατί απορρίψατε τους φτηνότερους και μας “επιβάλλατε” τους ακριβότερους ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕ) και αφήστε τους να κάνουν μαθήματα αυτομόρφωσης … με ωρομίσθιους, αναπληρωτές, με “επισκέπτες καθηγητές” (όπως έγινα κι εγώ φέτος).
Δεν ξέρετε ποιοι είναι “επισκέπτες καθηγητές” ;; Να φροντίσετε να μάθετε κ. Πρωθυπουργέ !!
Και κάτι ακόμα κ. Πρωθυπουργέ.
Ωραία τα είπατε στα παιδιά. Σας άκουγαν; Είχαν κάτι να σας ρωτήσουν;
Κάνατε και την “προπαγάνδα” σας περί … “οικονομικής κρίσης” … Σας πίστεψαν;
teachers-limnou
1 σχόλιο:
Την ιδια ωρα βεβαια οι πολυαριθμοι τεκτονες και χιλιαστες του υπουργειου αυτου (και του παιδαγωγικου συμβουλιου υλης και αναλυτικων προγραμματων)οπως ιδιαιτερα η τεκτονισσες αννα και η δραγωνα αφαιρουν καθετι ελληνικο απο την παιδεια και μαθαινουν στα παιδια σας την νεοταξικη "αναρχια" και τον σκοπουμενο ανθελληνισμο,ενω στη θεση της ελλαδας βαζουν μεταξυ αλλων την εκμαθηση του τζογου!
δεν το πιστευετε?
θεση στα σχολικα βιβλια δεν εχει ο ελληνισμος,γιατι δεν επιτρεπει μια στερεα προσωπικοτητα με ταυτοτητα να φτιαχτει ο πολιτης της αγορας,εχει ομως ο τζογαδορος θυμα!
βρειτε το σχολικο βιβλιο
Σελίδα 117, βιβλίο Νεοελληνικής γλώσσας της Β΄Γυμνασίου.
Μια παρατηρηση της Dr Φιλοσοφίας Χρ.Νικηταρά περι του οτι εκτος των αλλων νεοταξιτικων διδασκαλιων για τον πολιτη-δολλαριο "στο σχολείο διδάσκουν τζόγο" !
Δημοσίευση σχολίου