Παρασκευή 15 Οκτωβρίου 2010

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΣΟΚ: Το Π.Ν υποβάλει σε αργό θάνατο τα πληρώματα !

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΣΟΚ!

Και ενώ χθες η κυβέρνηση ανακοίνωσε την απόφαση ΤΗΣ ΑΝΕΓΕΡΣΗΣ του τζαμιού στον Βοτανικό , με την άμεση έναρξη των οικοδομικών εργασιών και την κατασκευή του σε έκταση που είχε παραχωρήσει το υπουργείο Εθνικής Αμυνας στην περιοχή του Ναυτικού Οχυρού στον Βοτανικό με ελληνικά κρατικά κονδύλια μέσω του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων (ύψους 15.000.000 Ευρώ) παράλληλα την ίδια στιγμή αδιαφορεί παντελώς για τα πληρώματα στα πολεμικά πλοία του Πολεμικού μας Ναυτικού που υποβάλωνται αποδεδειγμένα σε αργό θάνατο εις γνώση τους απο το 2008!!!

Όπως μπορείτε να δείτε και εσείς παρακάτω στις εικόνες μετά από μετρήσεις του Εργαστηρίου Περιβαλλοντικής Χημείας και Βιομηχανικών Διεργασιών του Τ.Ε.Ι. Κρήτης στον εσωτερικό εργασιακό χώρο του ΤΠΚ ΚΑΒΑΛΟΥΔΗΣ στον Ναύσταθμο Κρήτης, που πραγματοποιήθηκε την 27-02-08, βρέθηκε ότι σε όλους τους ελεγχθέντες χώρους οι συγκεντρώσεις των αιωρουμένων σωματιδίων ΡΜ10 ήταν απο 11 εως 17 φορές υψηλότερες του ορίου....

(κλίκ για μεγένθυση)

Οι μετρηθείσες συγκεντρώσεις βακτηρίων και μυκήτων ήταν σε υπερβολικά υψηλά επίπεδα. Χαρακτηριστικά αναφέρεται ότι οι συγκεντρώσεις βακτηρίων ήταν 657 φορές υψηλότερες του περιβάλλοντα χώρου, οι συγκεντρώσεις μυκήτων ήταν 83 φορές υψηλότερες του ορίου και η συγκέντρωση του διοξειδίου του άνθρακα ήταν 3 φορές υψηλότερη του ορίου.

(κλίκ για μεγένθυση)

Αυτό είναι ένα χαρακτηριστικό δείγμα του εργασιακού χώρου πληρωμάτων πλοίων του Π.Ν., αναγκασμένοι να εργάζονται και να ζούνε για μεγάλα χρονικά διαστήματα μέσα σε πλοία μαστιζόμενα απο το "σύνδρομο του άρρωστου κτιρίου", χωρίς κανείς να δίνει την ελάχιστη βαρύτητα στο θέμα.
(κλίκ για μεγένθυση)

Και δεν είναι το μοναδικό περιστατικό.
Ένα εξίσου άσχημο περιβάλλον, συναντάται και σε αυτό της φρεγάτας Μπουμπουλίνα κατόπιν νέων μετρήσεων (2009) που έκανε το ΤΕΙ Κρήτης.

(κλίκ για μεγένθυση)

Η εν λόγο έρευνα, του ΤΕΙ Κρήτης, κάνει λόγο για ύπαρξη παθογόνων βακτηρίων όπου η συγκέντρωσή τους στον χώρο είναι 4,5 έως 23,5 φορές υψηλότερες του εξωτερικού περιβάλλοντος και ρυπαρό σύστημα αερισμού με ανομοιομορφία στις τιμές ταχύτητας και ροής αέρα.

(κλίκ για μεγένθυση)

Συνιστά δε ΑΜΕΣΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ του συστήματος αερισμού..

(κλίκ για μεγένθυση)

(κλίκ για μεγένθυση)

(κλίκ για μεγένθυση)

Μέσα σ' αυτά τα πλοία ζουν άνθρωποι, παιδιά δικα μας, για μεγάλα χρονικά διαστήματα με μόνο σκοπό να υπηρετήσουν την πατρίδα μας και να διαφυλάξουν την εθνική μας κυριαρχία!(όσο τους επιτρέπει η ηγεσία δλδ)

Οφείλει λοιπόν η ηγεσία του Πολεμικού Ναυτικού και του Υπουργείου Εθνικής αμύνης να εφαρμόσουν την ίδια σοβαρότητα, θέληση, ευαισθησία και αμεσότητα στο παραπάνω θέμα όπως άλλωστε πράξανε και με το τζαμί στο βοτανικό...Άμεσα, καθαρά και σε χρόνο dt....

Δικαιολογίες για το ότι τα αεροσκάφη είναι καθηλωμένα λόγο του ότι δεν έχουνε κάυσιμα υπάρχουν, δικαιολογίες για το ότι τα άρματα μάχης δεν ειναι συντηρημένα και επομένως μη αξιόμαχα ακούσαμε, δικαιολογίες όμως που να εμπαίζουνε την ανθρώπινη ζωή και δή των παιδιών μας δεν θα υπάρξουν...ο καθείς ας αναλάβει τις ευθύνες του.

Πηγή εγγράφων
logioshermes

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

'Νταξει τώρα... Θα τα φτιάξει όλα το μανάρι. Θα δώσει εντολή στο μουσάτο και θα γίνουν όλα όπως πρέπει.

Ανώνυμος είπε...

ΧΑΧΑ μήπως κάποιοι νομίζουν ότι έχουμε ξεχάσει τον αμίαντο που είναι γεμάτα τα πλοία.
Μήπως έχουμε ξεχάσει πως ξηλώνουμε μονώσεις από υαλοβάμβακα ΧΩΡΙΣ όλα τα προστατευτικά μέσα , δουλεία που γίνεται από εξειδικευμένο συνεργείο, γιατί κάποιος χέστης Κυβερνήτης δεν έχει @@ να απαιτήσει τα αυτονόητα.
Και πάμπολλα παρόμοια περιστατικά ....... δυστυχώς.....

Ανώνυμος είπε...

15 ΧΡΟΝΙΑ ΥΠΗΡΕΤΗΣΑ ΣΕ ΑΝΤΙΤΟΡΠΙΛΙΚΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΛΟΙΑ ΠΟΥ ΜΕΤΡΗΘΗΚΑΝ.ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΣΟΒΑΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΓΕΛΟΙΟΥΣ ΠΑΝΤΟΔΙΚΑΣΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΒΓΑΙΝΟΥΜΕ ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΚΑΙ ΠΕΡΝΟΥΜΕ ΠΑΧΥΛΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ.ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΝΕΡΟ ΓΙΑ ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΙΧΑΜΕ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΔΕΞΑΜΕΝΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΘΑΡΙΖΟΝΤΑΝ ΣΧΕΔΟΝ ΠΟΤΕ.ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΟΛΟΙ ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΩΣ ΥΠΗΡΕΤΗΣΑΜΕ ΟΣΟΙ ΗΜΑΣΤΑΝ ΣΤΑ ΠΛΟΙΑ...

Unknown είπε...

ΓΕΙΑΣΑΣ,ΜΕ ΛΕΝΕ ΒΑΣΙΛΗ ΔΗΜΗΤΡΑΚΑΚΗ,ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΙ ΙΔΙΩΚΤΙΤΗΣ ΦΟΡΤΗΓΟΥ ΔΧ.ΕΙΜΟΥΝ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΠΟΤΕ ΜΟΝΙΜΟΣ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥ ΠΝ.ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ 2010 ΟΤΑΝ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝΑΝΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΨΑΛΙΔΗ ΣΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΤΩΝ ΕΝΣΤΟΛΩΝ ΒΓΗΚΑ ΣΤΟΝ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΟΠΟΥΛΟ ΚΑΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΗΚΑ.ΑΝ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΤΗΤΑ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΣ,ΜΕΣΑΜΟΥ ΟΜΩΣ ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΠΑΨΑ ΝΑ ΑΓΑΠΑΩ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑΜΟΥ.ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΑΓΑΠΑΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑΡΑΜΑΣ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΕΣΑΣ!

Ανώνυμος είπε...

Μη μασατε θα τα φτιαξει ολα ο Jefrey Mineiko....ο Γιωργακης ο παπανδρεας δλδ

s116 είπε...

οκ ολλα καλα οπως τα γραφετε ΑΛΛΑ!!!!!!!!!!!!
ποιοσ καθαριζει τα καραβια?ο Α ΥΕΝ?
ΕΣΕΙΣ ΤΑ ΚΑΘΑΡΙΖΕΤΕ,ΕΣΕΙΣ τα συντηρειτε ,,
ΠΑΛΙ Ο ΧΕΣΤΗς ΚΥΒΕΡΝΙΤΗς?ΦΤΑΙΕΙ?

Ανώνυμος είπε...

Ρε εξυπνάκια S116 άμα τρέμει κάποιος να ζητήσει τα αυτονόητα/απαραίτητα κονδύλια πως τον λες?