Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2010

Ως εδώ και μη παρέκει.! Δεν θα μας πηδήξουν τα λαθροφέρματα.!!!

Από τό: gianniotis gr: Τετάρτη, 20 Οκτωβρίου 2010

Ως εδώ και μη παρέκει.! Δεν θα μας πηδήξουν τα λαθροφέρματα.!!!

Χτες έγινε ένα περιστατικό που θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας. Κάθε πρωί, πηγαίνοντας στη δουλειά, η κοπέλα μου ενοχλείται στο φανάρι από λαθρο(μετανάστη). Κάθε πρωί...

Χτες όμως ο τύπος την περίμενε κάτω από το σπίτι της (μάλλον την είχε παρακολουθήσει). Περπάτησε μαζί της μέχρι το αυτοκίνητο και της ζήταγε επίμονα το τηλέφωνό της. Η κοπέλα μου τον αγνόησε και μπήκε μέσα στο αυτοκίνητο και κλείδωσε. Άρχισε τότε αυτός να τραβάει το χερούλι της πόρτας και να χτυπάει το παράθυρο λυσσαλέα, φωνάζοντας: "ΝΤΩΣΕ ΤΗΛΕΦΩΝΟ... ΝΤΩΣΕ ΤΗΛΕΦΩΝΟ.."

Έβαλε πρώτη η Κοπέλα μου και έφυγε. Την κυνήγησε μέχρι το φανάρι και επειδή ήταν κόκκινο την έφτασε. Μπήκε μπροστά από το αμάξι και άρχισε και πάλι να το κοπανάει με μίσος. Φοβήθηκε και πήρε την αστυνομία για να περιγράψει το περιστατικό. Μετά από καμία ώρα την πήραν τηλέφωνο ότι πήγαν στο φανάρι και συνέλαβαν 2 πακιστανούς, και να πάει να κάνει μήνυση.

Εγώ της είπα να μην πάει γιατί δεν πρόκειται να βγάλει άκρη. Δεν πρόκειται να γίνει τίποτα. "Η Ελλάδα έχει πλέον χαθεί... μη γίνεσαι ηρωίδα" (Έτσι της είπα). Η Κοπέλα μου όμως ήθελε να πάει .. Και πήγε. Έκανε μήνυση στον έναν και γύρισε στη δουλειά. Μετά από λίγο την πήραν από το αστυνομικό τμήμα και της είπαν: "Δε στοιχειοθετείται αρκετά η υπόθεση και θα ακυρωθεί η μήνυση. Δεν έχει και χαρτιά, άρα θα τον κρατήσουμε σήμερα αλλά αύριο θα αφεθεί ελεύθερος!!!!"

Αυτός ο πακιστανός ξέρει που μένει η κοπέλα μου.. Πείτε μου τι πρέπει να κάνω;
Ένας πακιστανός - φάντασμα κυκλοφορεί ελεύθερος στην Αθήνα, κάνει ότι γουστάρει και δεν μπορεί να τον αγγίξει ΚΑΝΕΙΣ!

Πείτε μου τι πρέπει να κάνω εγώ τώρα;

Θα "κλέψω" μία παράγραφο από φίλο Συνέλληνα με το ίδιο προβληματισμό. "Ζούμε δίπλα τους και τους έχουμε σιχαθεί και αν πούμε καμία κουβέντα θα μας πείτε ρατσιστές, ακροδεξιούς, φασίστες, χρυσαυγίτες, νεοναζί και θα μας περιθωριοποιήσετε ως γραφικούς".

Απαντήστε μου, λοιπόν εσείς, υπέρμαχοι των δικαιωμάτων, όλων των άλλων, πλην των Ελλήνων.

Απαντήστε μου εσείς, προοδευτικοί της πλάκας, δημοσιογράφοι, πολιτικοί και γενικά όλοι εσείς που διαμορφώνετε την κοινή γνώμη.

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΓΩ ΤΩΡΑ.... ΑΝ ΤΟΛΜΗΣΕΙ ΝΑ ΕΝΟΧΛΙΣΕΙ ΞΑΝΑ ΤΗΝ ΚΟΠΕΛΑ ΜΟΥ; Ή ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ; (που δεν θέλω ΟΥΤΕ ΝΑ ΣΚΕΦΤΩ!)

Πείτε μου τι πρέπει να κανω;;;

Αναγνώστης

Αναρτήθηκε από gianniotis στις 20.10.10

Αυτό τό ''ψάρεψα'' από τό συγκεκριμένο ιστολόγιο. Συνέλληνες ή άποψη σας..... ΠΑΝΟΣ

(σχόλιο αναγνώστη
εδώ)
Σχόλιο: Ο ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ ΩΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΓΡΑΦΕΙ ΣΤΑ ΠΑΛΙΑ ΤΟΥ ΤΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΤΙΣ ΕΠΩΝΥΜΕΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ;

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Το συμπέρασμα είναι οτι ένας λαθροπακιστανός χωρίς χαρτιά αφήνεται ελέυθερος να κυκλοφορεί και ίσως αύριο να βιάσει καποια. Εγώ ξέρω οτι σε οποιοδήποτε άλλο κράτος που σέβεται τον εαυτό του και οχι στο "μπουρδέλον η ωραία Ελλάς" ο συγκεκριμένος λαθρομετανάστης θα πήγαινε "καροτσάκι" πίσω στη χώρα του.

Ανώνυμος είπε...

Εγω θα πληρωνα εναν αλβανο να του δειξει τα ραδικια αναποδα. Η μονη μου αναστολη ειναι πως οι πραγματικα ενοχοι καπνιζουν την πουρακλα τους και δε δινουν δεκαρα. Μαλλον μ'αυτους πρεπει να αρχισει κανεις.

Ανώνυμος είπε...

Ας ξανακάνει καραούλι κάτω απ το σπίτι σου ο μουσουλμάνος λαθρομετανάστης και τοτε θα καταλάβει τι πάει να πεί καραούλι τύπου 1821!

Ανώνυμος είπε...

{ Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Εγω θα πληρωνα εναν αλβανο να του δειξει τα ραδικια αναποδα. Η μονη μου αναστολη ειναι πως οι πραγματικα ενοχοι καπνιζουν την πουρακλα τους και δε δινουν δεκαρα. Μαλλον μ'αυτους πρεπει να αρχισει κανεις.

20 Οκτωβρίου 2010 10:22 μ.μ.

Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Ας ξανακάνει καραούλι κάτω απ το σπίτι σου ο μουσουλμάνος λαθρομετανάστης και τοτε θα καταλάβει τι πάει να πεί καραούλι τύπου 1821!

20 Οκτωβρίου 2010 11:35 μ.μ.}
ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΣΥΣΤΗΝΕΤΕ ΤΗΝ ΑΥΤΟΔΙΚΙΑ.Η ΚΟΠΕΛΑ
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΣΠΙΤΙ,ΑΦΟΥ ΣΤΟΧΟΠΟΙΗΘΗΚΕ,ΚΑΙ Ο ΦΙΛΟΣ ΤΗΣ ΝΑ ΤΙΜΩΡΗΣΕΙ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ, ΚΑΙ ΤΟ ΛΑΘΡΟΠΑΣΟΚ, ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΥΛΗΜΕΝΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ,ΚΑΙ ΤΗΝ ΝΔ-ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟ.

Ανώνυμος είπε...

αν ήταν μανα-γυναικα-κορη-αδελφή σου κλπ θα της συνιστούσες να αλλαξει σπίτι; η θα του αλλαζες τα φωτα; απ εξω απ το χορο πολλα τραγουδια λεμε

Ανώνυμος είπε...

( Ο/Η Ανώνυμος είπε...
αν ήταν μανα-γυναικα-κορη-αδελφή σου κλπ θα της συνιστούσες να αλλαξει σπίτι; η θα του αλλαζες τα φωτα; απ εξω απ το χορο πολλα τραγουδια λεμε

21 Οκτωβρίου 2010 1:57 π.μ.)
ΑΣΧΕΤΟ ΤΙ ΘΑ ΕΚΑΝΑ ΕΓΩ,ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΤΟΜΑΡΙ ΜΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΥΠΟΛΟΓΙΖΩ ΚΑΘΟΛΟΥ.
ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΟΜΩΣ ΝΑ ΣΥΣΤΗΣΩ ΤΗΝ ΑΥΤΟΔΙΚΙΑ ΣΕ ΕΝΑ ΝΕΑΡΟ ΖΕΥΓΑΡΙ,
ΔΙΟΤΙ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΔΙΚΙΟ ΠΟΥΘΕΝΑ,ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΥΣΤΟΓΡΑΙΚΥΛΟΥΣ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ,ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ,ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ, ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΙΣΧΡΟ ΤΥΠΟ.ΜΟΝΗ ΕΛΠΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΠΑΛΛΑΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ, ΕΠΙΛΕΓΟΝΤΑΣ ΕΝΑ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ.ΟΤΑΝ ΔΟΥΝ ΟΤΙ ΧΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ,ΙΣΩΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΟΥΝ ΛΙΓΟ.

Ανώνυμος είπε...

Φιλαράκι...δεν ξέρω τι θα κάνεις, αλλά μην κάνεις φασσαρία...ΜΕ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΥΣ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ!

Ανώνυμος είπε...

Όλο βρίζουμε τους Αλβανούς κι όλο δε μπορούμε να κάνουμε μια δουλειά μόνοι μας!ΤΙ ΤΟΝ ΘΕΣ ΤΟΝ ΑΛΒΑΝΟ; ΝΑ ΣΕ ΔΩΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΕΚΒΙΑΖΕΙ;

ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΣΥΜΦΩΝΩ...ΜΑΥΡΙΣΤΕ ΤΟΥΣ!!! ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΟΥ ΤΟ ΡΙΧΝΕΤΕ...ΠΟΛΛΟΙ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΕΛΛΗΝΑΡΑΔΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ! ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ!

http://www.filoumenos.com/forum/viewtopic.php?p=31489