Σάββατο 16 Οκτωβρίου 2010

Ο πολιτισμός του Ισλάμ στο Πρόσωπο της Αισα

Οι Ταλιμπαν και τα εργα τους..

“ Ξύπνησα δεν ξέρω κι εγώ έπειτα από πόσες ώρες, στη μέση της κρύας νύχτας, μόνη μου μέσα στην ερημιά, νιώθοντας παγωμένο νερό πάνω στη μύτη μου. Δεν ήταν νερό όμως, ήταν η παγωνιά που, επειδή μου είχαν κόψει τη μύτη, είχε εισχωρήσει στα ρουθούνια μου. Ανοιξα τα μάτια μου, αλλά δεν μπορούσα να δω τίποτε αφού, έτσι όπως ήμουν ξαπλωμένη, το αίμα είχε κυλήσει και είχε καλύψει τα βλέφαρά μου
http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=2&artId=360772&dt=15/10/2010


Ετσι ακριβως περιεγραψε την απανθρωπη περιπετεια της η Αφγανη Μπιμπι Αισα που ακρωτηριαστηκε από τους Ταλιμπαν επειδη δραπετευσε από το σπιτι του συζυγου της στην περιοχή του Ορουζγκάν.


Σημερα αντίκρισε για πρώτη φορά τα αμερικανικά ΜΜΕ φορώντας μια νέα, προσθετική μύτη, έπειτα από συνεχείς επεμβάσεις ανάπλασης προσώπου στις οποίες υποβλήθηκε για περισσότερους από επτά μήνες. Οι γιατροί και οι πλαστικοί χειρουργοί χρησιμοποίησαν οστά, ιστούς και χόνδρους από άλλα σημεία του σώματός της για την εγχείρηση, τα έξοδα της οποίας έχει αναλάβει το ίδρυμα «Γκρόσμαν Μπερν».

Τα Ηνωμένα Εθνη εκτιμούν ότι σχεδόν το 90% των αφγανών γυναικών έχει πέσει θύμα κάποιας μορφής κακοποίησης..

Είναι ο πολιτισμος των Ταλιμπαν, των ισλαμιστων και των «φιλων «τους..

Ιασων

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ.ΕΦΡΟΝΤΙΣΑΝ ΓΙΑΥΤΟ ΟΙ ΓΡΑΙΚΥΛΟΙ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ.