Κυριακή 16 Μαΐου 2010

ΑΛΛΟ ΝΑ ΣΕ ΛΕΝΕ ΜΙΚΗ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΛΕΩΝΙΔΑ

Ο Μίκης ποζάρει με τον νέο σουλτάνο και τον αμερικανοεντεταλμένο να παραδώσει τους Έλληνες στη νέα κατοχή. Τι ανάγκη έχεις εσύ Μίκυ...εξαργύρωσες τον εαυτό σου και με το παραπάνω...

Ο σουλτάνος της νεοοθωμανικής εισβολής καλωσορίζεται με χαρά από τον Μίκη. Ο απόλυτος νεοραγιαδισμός.


Με τι πράγμα γελάς Μίκη; Που η Ελλάδα ξαναγίνεται προτεκτοράτο των νεοκεμαλικών σφαγέων; Είναι τόσο αστείο ε; Άλλωστε τι ανάγκη έχεις εσύ... ο λαός μια ζωή είναι ο ραγιάς...οι πλησίον του σουλτάνου μία ζωή την περνούσαν φίνα...γιοσουφάκια θαρρώ τους έλεγαν...

Θερμές χειραψίες και πλήρης ξεπεσμός... τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα...μου τάπες με το πρώτο μου το γάλα...μα τώρα σε πήρε και σε σήκωσε φίλτατε Μίκη.

"Έλα αφέντη μου να σου κάνω ένα δωράκι....τι κι αν ήλθες για να εξισλαμίσεις τη χώρα που τυχαίνει να ζω...τι κι αν έσφαξαν οι προγόνοι σου έθνη ολάκερα, μαζί και τους Έλληνες Πόντιους και ποτέ δεν ζητήσατε συγνώμη...τι κι αν μπαίνουν οι φρεγάτες σας ως το Σούνιο και παραβιάζετε καθημερινά τον εναέριο χώρο μαςτι κι αν γουστάρετε να μας φάτε το Αιγαίο...τι κι αν εξισλαμίζετε τη Θράκη και θέλετε να την κάνετε νέα Κύπρο...τι κι αν οι αττίλες σας εισέβαλαν και διχοτόμησαν την Μεγαλόνησο...κάτσε βρε να σε τρατάρω....να αστράψει και κανένα φλας"
κ. ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ

ΑΥΤΗ Η ΣΚΗΝΗ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΓΝΩΣΤΗ

ΦΥΣΙΚΟ ΕΙΝΑΙ

ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΛΕΝΕ ΛΕΩΝΙΔΑ

ΚΙ ΕΣΕΝΑ ΜΙΚΗ

1 σχόλιο:

liondani είπε...

Εμένα μου θυμίζει ο Μίκης ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΗ* !!!

...και ο νοών νοείτω !


* ο Παπανδρέου έχει Άστρο τελικά,
τα πάει περίφημα με όλους τους συνδικαλιστές... "δίνεις μαθήματα" αγόρι μου!