Παρασκευή 21 Μαΐου 2010

ΤΟΥΡΚΟΙ ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ, ΟΡΚΟ ΔΙΝΩ ΠΩΣ ΘΑ ΕΚΔΙΚΗΘΩ, ΤΗΝ ΣΦΑΓΗ ΣΤΗΝ ΜΙΚΡΑ ΑΣΙΑ!

Ονομάζομαι Σοφία Νικολάου.

Είμαι από το Ιβρινδί της Μικράς Ασίας...

Είχαμε καταφύγει με τον άνδρα μου και τον γιο μας Μανωλάκη, 8 ετών, στον μύλο του Γκιούν-Γκιορκές...

Ξαφνικά, φάνηκαν να έρχονται Τούρκοι.

Τριγύριζαν τον μύλο, βγάζοντας άγριες φωνές...

Μετά έσπασαν την πόρτα του μύλου κι όρμησαν επάνω μας...

Μπροστά στα μάτια του συγχωρημένου του άνδρα μου και του παιδιού μου με ατίμασαν πολλές φορές.

ΥΣΤΕΡΑ ΕΣΦΑΞΑΝ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΟΜΜΑΤΙΑΣΑΝ ΜΕ ΤΑ ΜΑΧΑΙΡΙΑ ΤΟΥΣ ΤΟΝ ΑΝΔΡΑ ΜΟΥ. ΤΟΥ ΕΒΓΑΛΑΝ ΤΑ ΕΝΤΟΣΘΙΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΔΙΝΑΝ ΝΑ ΦΑΩ ΤΟ ΚΡΕΑΣ ΤΟΥ. ΜΟΥ ΦΩΝΑΖΑΝ ΠΩΣ ΑΝ ΔΕΝ ΕΤΡΩΓΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΕΑΣ ΤΟΥ ΑΝΔΡΑ ΜΟΥ , ΘΑ ΕΣΦΑΖΑΝ ΚΙ ΕΜΕΝΑ.

Εκείνη την ώρα ακούστηκαν πυροβολισμοί.

Έριχναν οι ίδιοι οι Τούρκοι για να ειδοποιήσουν τους δικούς τους ότι έρχεται ο ελληνικός στρατός...

Στο άκουσμά του έτρεξαν να φύγουν. Έτσι σώθηκα... Είδαν οι αξιωματικοί και στρατιώτες τα παθήματά μου, και με πήραν μαζίτους...

ΣΟΦΙΑ ΝΙΚΟΛΑΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια: