Τετάρτη 7 Απριλίου 2010

Καταγγελία εν ενεργεία αστυνομικού

Το δημοσιεύω αυτούσιο όπως μου εστάλη με email

“Ειμαι μαχιμος αστυνομικος.το ηδη πεσμενο ηθικο των μαχιμων αστυνομικων ηρθε και βαζει ταφοπλακα ,τα νεα μετρα κατα των αστυνομικων..νεοι μισθοι 600-700 ευρω πολυ κατω απο του ανειδικευτου εργατη,λες και εμεις με τους πενιχρους μισθους μας φταιμε για την οικονομιμα..ποτε δεν εκλεψα μια δραχμη..παντα τυπικος στις υποχρεωσεις μου…ποιος θα βαλει το κεφαλι του και το σωμα του μπροστα???ποια καλυψη ηθικη θα εχω?στην ομονοια οι αλλοδαποι μολις τους κανεις τυπικο ελεγχο σε απειλουν και ο κινδυνος της διαθεσιμοτητας ειναι βεβαιος..θα μπορουσε να ρωτησει καποιος γιατι εγινες αστυνομικος?αλλαξαν πολλα απο τοτε που μπηκαμε με τις πανελληνιες ..ονειρα οτι θα αλλαξουμε ..και ολα αυτα την πληρωνει ο κοσμακης..φιλοι μου..κανενας αστυνομικος δεν θα βαλει πλεον την ζωη του κορωνα ,γραμματα για 700 ευρω..ετσι μας θελουν..

Υ.Γ. οι κρατησεις που γινονται σε βαρος των αστυνομικων ειναι πολυ μεγαλυτερες απο τους λοιπους δημοσιους υπαλληλους αφου ο πενιχρος μισθος μας αποτελειται κυριως απο επιδοματα! εκει που μας χρωστουσανε μας παιρνουν και το βοδι..”

Αναγνώστης

Δεν υπάρχουν σχόλια: