Τετάρτη 7 Απριλίου 2010

Επίθεση σε ηλικιωμένη στο κέντρο της Αθήνας - Αλβανοί ξυλοκοπούν άγρια πολίτη για ...300 ευρώ


Στιγμές αγωνίας έζησε ηλικιωμένη στο κέντρο της Αθήνας

Στιγμές αγωνίας έζησε μία ηλικιωμένη στο κέντρο της Αθήνας, όταν άγνωστος της επιτέθηκε για να της αρπάξει την τσάντα.

Το περιστατικό συνέβη σήμερα στις 10:16 το πρωί στην οδό Κερκύρας 82.

Ο δράστης πλησίασε την γυναίκα και την χτύπησε, προκειμένου να της αρπάξει την τσάντα, η οποία είχε μέσα άγνωστο μέχρι στιγμής χρηματικό ποσό και προσωπικά αντικείμενα της ηλικιωμένης.

Η γυναίκα, στην προσπάθειά της να συγκρατήσει την τσάντα, τραυματίστηκε και κρίθηκε αναγκαίο να μεταφερθεί στο νοσοκομείο, προκειμένου να της παρασχεθούν οι πρώτες βοήθειες.

Σχόλιο
Άλλο ένα περιστατικό από αυτά που έχουν γίνει συνήθεια στο κέντρο της Αθήνας.
Δυο πράγματα θα συμβούν ή οι Έλληνες ηλικιωμένοι και οι γυναίκες θα κόψουν μαχαίρι το κέντρο ή όταν θα υπάρξουν νεκροί αλλοδαποί τσαντάκηδες από αυτοδικίες τότε μπορεί και να ξυπνήσουν εκεί στην ΓΑΔΑ.

1 σχόλια;
Ανώνυμος είπε...
Μπουκάρω σπίτι σου.
Προσπαθείς να με διώξεις.
Φωνάζω ΄"βοήθεια, βοήθεια, ρατσιστής".
100 άτομα από άλλες περιοχές έρχονται και μου συμπαραστέκονται.
Υποχρεώνεσαι να με δεχτείς.
Υποχρεώνεσαι να με ταϊζεις, να με ποτίζεις, να μου παραχωρήσεις ένα χώρο στο σπίτι σου να μένω.
Απαιτώ να μου βρεις δουλειά.
Απαιτώ να μου πληρώνεις περίθαλψη.
Απαιτώ να φέρω όλο μου το σόι να μείνει μαζί μου.
Αν δεν το κάνεις είσαι ρατσιστής και σε καταγγέλουν στον ΟΗΕ.
Το παραπάνω σενάριο συμβαίνει σε επίπεδο κράτους.
Εμένα δεν μου φαίνεται λογικό.
Άρα είμαι ρατσιστής.

Πηγή:
http://eglimatikotita.blogspot.com/2010/04/blog-post_1965.html

Καταστηματάρχης ξυλοκοπήθηκε από αλβανούς για ...300 ευρώ!

Τον τρόμο έζησε ένας 65χρονος ιδιοκτήτης μίνι μάρκετ από τον Μύτικα αρχές της Μεγάλης εβδομάδας.Πιο συγκεκριμένα την ώρα που έκλεινε το μαγαζί, τρεις ληστές με ξύλα στα χέρια τον πλησίασαν και με την βία τον πήγαν στο αμπέλι που βρίσκεται δίπλα από το μαγαζί του. Ο ένας από τους τρεις δεν φορούσε κουκούλα. Το θύμα τους είπε: "πάρτε τα λεφτά και φύγετε", αυτοί άρχισαν να τον χτυπούν. Στην συνέχεια του πήραν 300 ευρώ και έφυγαν τρέχοντας από το σημείο. Σύμφωνα με πληροφορίες, οι δράστες ήταν αλβανικής καταγωγής ενώ είναι η δεύτερη φορά που πέφτει θύμα ο 65χρονος. Το ίδιο περιστατικό του είχε ξανασυμβεί πριν από πέντε χρόνια.

Πηγές:
http://www.evianews.com/
http://eglimatikotita.blogspot.com/2010/04/300.html

http://eldiktyo.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια: