Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2010

ΜΙΑ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΑΠΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΠΑΤΡΙΩΤΗ



Ανήκω από μικρό παιδί στην άκρα αριστερά και έχω πολλούς αγώνες στην πλάτη μου. Έχω συμμετάσχει σε όποια πορεία και κινητοποίηση μπορεί κανείς να φανταστεί. Ποτέ δεν φοβήθηκα να κατέβω στο δρόμο, να φάω δακρυγόνο ή να συγκρουστώ με την αστυνομία.

Αυτό το νομοσχέδιο αν περάσει θα είναι η οριστική ταφόπλακα για την πατρίδα μας. Θέλω να αντιδράσω κι εγώ όπως και πολλοί ομοϊδεάτες μου μαζί σας, κι ας μας χωρίζει ιδεολογική άβυσσος, αλλά διστάζω. Εξηγούμαι και πάλι: δεν φοβάμαι την αστυνομία ή τη σύγκρουση ή οτιδήποτε. Φοβάμαι μη χαρακτηριστώ "φασίστας". Το ίδιο φοβούνται και δεκάδες χιλιάδες άλλοι αριστεροί σαν εμένα και δεν συμμετέχουν.

Τόσα χρόνια η αριστερά καλείτο να υπερασπιστεί τα δίκια του ελληνικού λαού. Τώρα είναι η σειρά σας να βγάλετε τα κάστανα από τη φωτιά. Εμείς οι αριστεροί αποδειχτήκαμε τελικά πολύ μικροί. Λυγίσαμε όλοι υπό το βάρος της ιδεολογικής τρομοκρατίας των νεοταξιτών που μας κολλούν τις ταμπέλες του "φασίστα" και του "ρατσιστή" κατά το δοκούν.

Αναγνώστης

(από σχόλιο σε ανάρτησή μας εδώ)

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Κανένας φόβος παληκάρι. Το να σε λένε όλοι αυτοί οι πεφωτισμένοι φασίστα και ρατσιστή σήμερα είναι τίτλος τιμής. Όλοι αυτοί αυτοπροσδιορισμένοι είναι ή λένε ο ένας τον άλλο αριστερό γιά να χαίρονται.
Αριστερός σημαίνει να θέλεις να βοηθάς τον συνάνθρωπο, να παλεύεις γιά ίσα μεροκάματα και εισφορές κι όχι να υποστηρίζεις τους δουλέμπορους και τη μαφία. Αριστερός σημαίνει να βοηθάς στην λειτουργία των εργοστασίων γιά να έχει δουλειά ο κόσμος και όχι να τα κλείνεις και μετά να κλαίς γιατί έγιναν άνεργοι οι εργαζόμενοι. Αριστερός σημαίνει να μοιράζεσαι αυτά που έχεις και όχι να ζητάς να μοιραστούν τα λεφτά των άλλων ενώ εσύ δουλεύεις σε ανώτερες θέσεις του Δημοσίου.
Εγώ είχα δύο παππούδες έναν αντάρτη αριστερό και έναν δεξιό.
Περήφανος είμαι μόνο γιά τον αριστερό, όχι γιατί ήταν κομμουνιστής αλλά γιατί πολέμησε και τελικά σκοτώθηκε γιά την απελευθέρωση της Ελλάδας.
Ο διεθνισμός είναι αριστερή ανοησία,λες και είπε κανείς όχι στη συνεργασία των εθνών, όπως και η ισότητα(οικονομική) γιατί είναι μη αξιοκρατική. Η ίδια η φύση έχει δώσει τη λύση και κάθε προσπάθεια γιά την οικονομική εξίσωση των ανθρώπων δημιουργεί ανωμαλίες. Οι διαφορές των ανθρώπων είναι φυσική επιλογή και κάθε σκόπιμη αλλαγή της είναι βιασμός της φύσης. Η πλέον σωστή επιλογή είναι η δικαιοσύνη και η αξιοκρατία.
Φίλε μου σε λίγα χρόνια, όταν έρθεις σε επαφή με την πραγματική ζωή ούτως ή άλλως τα ίδια με μένα θα υποστηρίζεις.
Αν θέλεις πραγματικά να βοηθήσεις τους ανήμπορους αυτού του κόσμου πρέπει να φροντίσεις εσύ να έχεις με τους ομοεθνείς σου ένα καλό παρόν αλλιώς τι να μοιραστείς, τη φτώχεια σου;
ΠΡΩΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ