Κυριακή 7 Δεκεμβρίου 2008

ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΣΟΚ ΑΠΟ ΠΟΛΙΤΗ



"Μου την έπεσαν πριν από λίγο αναρχικοί στην Πατησίων και άρχισαν να μου σπάνε το αυτοκίνητο στο οποίο είχα μέσα και το παιδί μου 3 χρονών.

Η ηλικία τους δεν ήταν πάνω απο 18 χρονών και όταν βγήκα να τους παρακαλέσω να σταματήσουν γιατί υπάρχει μωρό ήρθε ένας με έφτυσε, με έβρισε και μου είπε ότι στην Αθήνα κάνουν κουμάντο οι αναρχικοί.

Έλεος ποιά κάποιος να τους σταματήσει είναι ζώα και σκατόπαιδα που δεν τους ενδιαφέρει η ζωή των άλλων, μαντρώστε τους κάπου και... φωνάξτε όσους τους έχουν κάνει ζημιά να τους ΄σπάσουν στο ξύλο για να καταλάβουν και εγώ θα ρίξω την πρώτη μπουνιά, γιατί δεν φοράνε παντελόνια ειναι ένα μάτσο μαλακισμένα που έχουν τρομάξει ένα παιδί 3 χρονών και μιά έγκυο γυναίκα"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Πηγή:troktiko

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

να συνετιστεί και να ψηφίσει πιο σωστά στις επόμενες εκλογές

Ανώνυμος είπε...

Kαι αυτο δεν ειναι τιποτα!Αναρχικοι εθεαθησαν να κτηνοβατουν μεσα στον χωρο του πολυτεχνειου ενω πηγες λενε οτι κανουν οργια μεσα στο πολυτεχνειο οπου υμνουν παγανιστικους θεους!

Ελλας ελληνων χριστιανων!

Ανώνυμος είπε...

Δεν το λες καλά.
Ελλάς αναρχικών αλλοδαπών.

Ανώνυμος είπε...

Κρεμάλα θέλουν οι Μπάσταρδοι!!!

Ανώνυμος είπε...

όλοι αυτοί είναι προβληματικά κολόπαιδα και προέρχονται αποκλειστικά από κατεστραμένες οικογένειες. Αλοίμονο στα παιδάκια μας που θα μεγαλώσουν σε τέτοια κοινωνία...