"Η μεταφορά του αιώνα"
09/10/2007
Στην Αθήνα βρέθηκε ο διεθνούς φήμης αρχιτέκτονας Μπερνάρ Τσουμί, ο οποίος σχεδίασε το νέο μουσείο της Ακρόπολης.
Ο καταξιωμένος αρχιτέκτονας μίλησε για το νέο κτίριο που θα φιλοξενήσει τα εκθέματα ιστορικής σημασίας.
Πρόκειται για το πρώτο αρχαιολογικό μουσείο στον κόσμο που θα διαθέτει αίθουσα εικονικής πραγματικότητας, όπου θα προβάλλονται στερεοσκοπικές, αλλά και απλές ταινίες για την ιστορία των αναστηλώσεων των τεσσάρων μεγάλων μνημείων της Ακρόπολης.
Η διαδικασία μεταφοράς των αριστουργημάτων της αρχαϊκής, αλλά και της κλασικής γλυπτικής θα ξεκινήσει την Κυριακή 14 Οκτωβρίου.
Ήδη έχουν εγκατασταθεί δύο γερανοί, ένας στο θέατρο του Διονύσου και άλλος ένας στην οδό Τριπόδων, ενώ ένας τρίτος θα βρίσκεται στο οικόπεδο Μακρυγιάννη, στο νέο μουσείο.
Πηγή: skai.gr
(εδώ μπορείτε να παρακολουθήσετε, από την τηλεόραση του σκάι, ένα σχετικό βίντεο αν δεν έχετε ήδη ενημερωθεί)
Με θέα την Ακρόπολη
04/07/2007
Απαλλοτριώνεται κτίριο στην Διονυσίου Αρεοπαγίτου για την απρόσκοπτη θέα ανάμεσα στο μουσείο της Ακρόπολης και στον Ιερό Βράχο
Απαλλοτριώνεται κτίριο στην Διονυσίου Αρεοπαγίτου για την απρόσκοπτη θέα ανάμεσα στο μουσείο της Ακρόπολης και στον Ιερό Βράχο
Τον αποχαρακτηρισμό και την απαλλοτρίωση του κτιρίου επί της οδού Διονυσίου Αρεοπαγίτου 17, αποφάσισαν με οριακή πλειοψηφία το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο και το Συμβούλιο Νεοτέρων Μνημείων.
Στόχος η απρόσκοπτη θέα ανάμεσα στο μουσείο της Ακρόπολης και στον Ιερό Βράχο
Πηγή: skai.gr
Αυτή την φορά δεν θα παραθέσουμε εμείς σχόλια αλλά θα αντιγράψουμε σχόλια ακροατών από μια ραδιοφωνική εκπομπή με θέμα το Νέο μουσείο της Ακρόπολης.
Η εκπομπή έλαβε χώρα εχθές απο το ραδιόφωνο του skai 100.3 μεταμεσονύχτιες ώρες με παρουσιαστή τον κ. Κωνσταντίνο Λαβίθη και ονομάζεται "Ανεμολόγιο".
Για όσους ενδιαφέρονται είναι καθημερινή εκπομπή με ελεύθερο βήμα στους ακροατές αλλά και σχόλια από τους χρήστες του διαδικτύου. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να είστε ... ξενύχτηδες!
Αξίζει όμως πραγματικά τον κόπο και την συνιστούμε ανεπιφύλακτα! Και ο παρουσιαστής είναι πραγματικά ότι καλύτερο έχει το Ελληνικό ραδιόφωνο σήμερα.
Δείτε λοιπόν κάποια σχόλια ακροατών που έγραψαν στο ιστολόγιο της εκπομπής.
Να σημειώσουμε ότι δίνονται και εξαιρετικές πληροφορίες και σύνδεσμοι για ενημέρωση και επίσης διαθέτει και μεγάλη δόση χιούμορ.
Δείτε τα:
ΤΟ ΝΕΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ. ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΝΑ ΦΕΡΟΥΜΕ ΠΙΣΩ ΤΑ ΜΑΡΜΑΡΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΟΛΗΤΟΥΣ ΤΟΥ ΝΤΑΤΟΥΡΑ.........
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ. ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ,ΤΟ ΝΕΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΩΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΟ ΔΕΙΓΜΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ, ΔΕΝ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΣΤΟΝ ΠΕΡΙΒΒΑΛΟΝΤΑ ΙΕΡΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΑΚΡΟΠΟΛΕΩΣ. ΙΣΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΥΝ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΟΠΩΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΕΝΟΣ ΚΤΙΡΙΟΥ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΟΧΗΣ.Ο ΠΡΕΣΒΗΣ ΕΙΠΕ :'' ΤΟ ΝΕΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ.'' Συμφωνώ απολύτως ! Οι αρχαίοι έκτισαν τον Παρθενώνα σε 8 έτη και εμείς εμείς για το μουσείο του Παρθενώνα χρειαστήκαμε 20 !
Καλησπέρα, καλά το λέει η Ελπινίκη και πέρα απ΄ αυτό γκρεμίζουν κι ό,τι ταιριάζει.. Ας καταφέρουμε να μετακομίσουμε αυτά που έχουμε πρώτα και βλέπουμε για τα φυλασσόμενα εκτός Ελλάδας.
Γιατί γκρινιάζουμε ρε παιδιά; Μια χαρά είναι το μουσείο. Αυτό δηλ. με τη συνεχή γκρίνια και κριτική δεν το καταλαβαίνω. Να φτιάχναμε δηλ. μια αναπαράσταση του Παρθενώνα δίπλα στον Παρθενώνα;
Όχι, κατά τη γνώμη μου, η αντίθεση μοντέρνου με κλασσικό είναι ότι ακριβώς χρειαζόταν στο χώρο. Αυτό έπρεπε να γίνει.. Αυτό πρέπει να κάνουμε και στη ζωή μας ως πολίτες αυτής της χώρας. Να τονίζουμε, να αντιλαμβανόμαστε τις αντιθέσεις και να μαθαίνουμε από αυτές..
Μερικά ιστορικά στοιχεία.
Το θαύμα αυτό της αρχιτεκτονικής, έμεινε για πολλούς αιώνες άθικτο. Οι Ρωμαίοι τον σεβάστηκαν και οι Χριστιανοί το 500 μ.Χ. τον μετέτρεψαν σε χριστιανική εκκλησία, κάνοντας ελάχιστες αλλαγές στο εσωτερικό του. Φυσικά, αυτή την εποχή το πολύτιμο άγαλμα της Αθηνάς δεν υπήρχε. Ποιος ξέρει ποιοι το κατάστρεψαν για να πάρουν το χρυσάφι του. Η απληστία των ανθρώπων και η άγνοια, κατάστρεψαν ίσως το πιο αριστουργηματικό δημιούργημα των αιώνων.
Το 1456 οι Τούρκοι με τη σειρά τους έκαναν τον Παρθενώνα τζαμί, χτίζοντας ένα μιναρέ στη ΝΔ γωνία του. Το κτίριο όμως δεν το πείραξαν. Το 1655 υπήρχαν σχεδόν όλα τα γλυπτά. Η καταστροφή έγινε το 1687, στις 26 του Σεπτέμβρη. Οι Βενετσιάνοι, με αρχηγό τον Μοροζίνη είχαν πολιορκήσει την Αθήνα. Ένας Γερμανός πυροβολητής έστειλε μια οβίδα στην Ακρόπολη, που χτύπησε τον Παρθενώνα. Τον Παρθενώνα που οι Τούρκοι είχαν αποθηκεύσει στο εσωτερικό του μπαρούτι. Η φοβερή έκρηξη που ακολούθησε, σμπαράλιασε κυριολεκτικά το ομορφότερο κτίριο του κόσμου.
Αρκετά χρόνια αργότερα, ο Άγγλος πρεσβευτής στην Πόλη, Έλγιν, πήρε άδεια από τις Τουρκικές αρχές ν' αφαιρέσει όσα γλυπτά ήθελε από τον πληγωμένο ναό της Αθηνάς και να τα μεταφέρει στο Λονδίνο. Οι εργάτες που τα ξεκολλούσαν έσπασαν αρκετά από τα αριστουργήματα του Φειδία. Τα υπόλοιπα τα φόρτωσε ο ιερόσυλος Άγγλος στο καράβι και τα πήγε στη χώρα του. Ονομάστηκαν Ελγίνεια μάρμαρα και βρίσκονται στο Βρετανικό μουσείο.
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ. ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΚΤΙΡΙΟ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΑΝΕΤΑ ΝΑ ΣΤΕΓΑΣΕΙ ΤΟ ΝΕΟ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΙΡΙΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΑ ΙΕΡΑ ΚΕΙΜΗΛΙΑ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΑΣ.
KALISPERA. STELNO ENA LINK GIA NA DEITE MERIKES FOTOGRAFIES APO TA ELGINEIA MARMARA http://www.theage.com.au/photogallery/2003/05/12/1052591718123.html
Εντάξει Μιχάλη και εγώ δεν θα έλεγα "όχι" σε κάτι σύγχρονο (αντίθετα μην πήξουμε και στις κολώνες) αλλά όταν σου λένε ότι κτίρια όπως αυτά της Αρεοπαγίτου παρεμποδίζουν τη θέα, ενοχλεί. Άσε το όμορφο σύγχρονο αλλά μη ρίχνεις και τα όμορφα παλιά.
Η ελληνοσέρβικη σελίδα είναι http://www.parthenonserbia.org.yu/media_gr.php
http://www.parthenonuk.com/index.php : Βρετανοί υπέρ της επιστροφής των μαρμάρων.
http://www.britishmuseum.org/explore/galleries/ancient_greece_and_rome/rooms_18,_18a,_18b_parthenon.aspx : Οι σελίδες του Βρετανικού μουσείου.
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ. ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΜΙΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΝΕΑ 7 ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ,ΟΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΧΡΗΣΤΕΣ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ AΠΟ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ. ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΘΑ ΤΑ ΒΡΕΙΤΕ ΕΔΩ. Η ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΚΑΤΑΤΑΧΘΗΚΕ ΟΓΔΟΗ. ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΘΕΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ CHICCEN ITZA ΣΤΟ ΜΕΞΙΚΟ. ΔΕΙΤΕ ΕΔΨ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ http://www.new7wonders.com/index.php?id=633&;L=0
EGO PISTEVO OTI TA GLYPTA PREPEI NA PARAMEINOYN STO VRETANIKO MOUSEIO. EKEI THA FYLASSONTAI KALYTERA KAI EKEI YPARXOYN OI SYNTHIKES GIA NA TA VLEPEI PERISSOTEROS KOSMOS KAI NA DIADIDETAI O ELLINIKOS POLITISMOS. PISTEVO POS EINAI I KALYTERI DIAFIMISI GIA TON ELLINIKO POLITISMO.
ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΓΚΡΙΝΙΑΖΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΝΕΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ.ΤΩΡΑ ΓΚΡΙΝΙΑΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥ! ΤΕΛΙΚΑ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΙ.
Το νέο μουσείο είναι όμορφο ως σύγχρονο κτίριο. Αλλά τέτοιου είδους κτίρια δεν αρμόζουν οπτικά σε τέτοιους ιερούς χώρους. Πιστέυω ότι θα έπρεπε να ήταν πλησιέστερο αισθητικά στην μορφή των εκθεμάτων του.
Αλεξάνδρα, συμφωνώ με τη βάση του επιχειρήματός σου. Αλλά από την άλλη, καταλαβαίνεις νομίζω πως ό,τι και να φτιάχναμε πάλι γκρίνια θα υπήρχε. Το θέμα είναι βαθύτερο. Είναι τα κολλήματά μας με το παρελθόν, αγνοώντας το παρόν, παραβλέποντας το μέλλον..
TO XRONIA OI TOURISTES ERXONTAN GIA NA DOUN TO THAVMA THS ARXAIOTHTAS. TORA THA ERXONTAI GIA NA DOUN KAI TO THAVMA THS MONTERNAS ARXITEKTONIKHS KAKOGOUSTIAS...
Yes! αντιληπτόν καθημερινά Μιχάλη. Και κατά πως μας βολεύει.. Καμιά φορά κολάμε και στο παρόν αγνοώντας το παρελθόν και παραβλέποντας το μέλλον. Δηλαδή μονίμως παραβλέπουμε το μέλλον... Θυμάμαι το χαμό που είχε γίνει για το ρυθμό του Μεγάρου της Μουσικής που έμοιαζε, τότε ακατοίκητο ακόμη, με τη ΓΑΔΑ στη Λ. Αλεξάνδρας. Ωστόσο εμένα προσωπικά με προκάλεσε η απόφαση κατεδάφισης (αυτό του Β. Παπαθανασίου στην Αρεοπαγίτου).
ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ? ΑΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΜΟΥΣΕΙΟ ΕΙΧΕ ΚΑΠΟΙΑ ΒΡΕΤΑΝΙΚΑ ΜΑΡΜΑΡΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΤΟΥ ΑΠΕΦΕΡΑΝ ΜΕΡΙΚΕΣ ΔΕΚΑΔΕΣ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΤΩΝ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ, ΘΑ ΤΑ ΕΠΕΣΤΡΕΦΕ? ΑΣ ΜΗΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟΣΟ ΑΦΕΛΕΙΣ ΟΛΟΙ ΜΑΣ.
Θα συμφωνήσω με τον Α.Κ. Για να στεγάσει το χρηματιστήριο μια χαρά είναι. Τι μήνυμα θα περάσουμε στα παιδιά μας μετά από 50-100 χρόνια που δεν θα έχουν καμία αίσθηση τι σημαίνει ιερός χώρος; Θα έχουν βάλει στο μπλέντερ γυάλινα κτίρια και το άγαλμα της Αθηνάς Αλήθεια... κρυφό φωτισμό θα έχει ή είναι ντεμοντέ;
TO NEO MOUSEIO PROSVALEI TON XORO. THA TAIRIAZE DIPLA STO MEGARO MOUSIKIS H DIPLA STA GYALINA KTIRIA TIS LEOFOROU KIFISIAS. OXI OMOS DIPLA STIN AKROPOLI.
To νεο μουσείο εινα σχεδιαμενο ετσι ωστε μεσω απο την γιαλινη κατασκευη της οροφης του του οι ακτινες του ηλιου να αναδικνειουν τα γλυπτα
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΩΝΥΜΟ ΑΝΕΜΟΛΟΓΙΤΗ. ΤΟ ΝΕΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΚΑΙ ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕΙ ΠΟΛΟ ΕΛΞΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ. ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ . ΚΑΛΛΙΟ ΑΡΓΑ ΠΑΡΑ ΠΟΤΕ ΟΜΩΣ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΟΚΛΑΣΣΙΚΑ ΠΟΥ ΘΑ ΓΚΡΕΜΙΣΤΟΥΝ,Ο ΣΚΟΠΟΣ ΑΓΙΑΖΕΙ ΤΑ ΜΕΣΑ.
Stin Ellada einai gnosto oti eimaste oi arnites ton panton.To mouseio opos kai na to kataskevazan , tha eixe tous polemious tou. Akoma kai mia replica tis Akropolis na kaname KAPOIOI tha antidrousame. O Ellinas fovatai tis allages akoma kai an gnorizei oti i parousa katastasi exei ta xalia tis. ZITO TO XALI MAS. OXI STO NEO loipon. Autoi eimaste.Auto mas aksizei
ΔΕΙΤΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΔΥΟ ΚΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΚΑΤΕΔΑΦΙΖΟΝΤΑΙ http://www.greekarchitects.gr/index.php?maincat=1&;newid=1127
"Μια από τις ωραιότερες πολυκατοικίες της Αθήνας, έργο του Βορειοηπειρώτη αρχιτέκτονα Βασίλη Κουρεμένου (1875-1957) απόφοιτου της Ιcole des Beaux-Arts του Παρισιού, καθηγητή της Αρχιτεκτονικής Σχολής του Ε.Μ.Π., τακτικό μέλος της Ακαδημίας Αθηνών στην Έδρα της Αρχιτεκτονικής από το πρώτο έτος ίδρυσής της (συνέβαλε μάλιστα στην ανακαίνιση του κτηρίου του Th. Hansen το 1928), πρόκειται να κατεδαφιστεί. Η τετραώροφη πολυκατοικία, με εμφανείς τις επιδράσεις της Art-Deco, κτίστηκε το 1930. Η μονόφυλλη μνημειακή θύρα της εισόδου πλαισιώνεται από δύο ανάγλυφες μαρμάρινες παραστάσεις γυναικείων μορφών. Οι σύγχρονες καρυάτιδες είναι ντυμένες με την παραδοσιακή φορεσιά του Πωγωνίου της Ηπείρου. Η προς την οδό Διον. Αρεοπαγίτου όψη της κοσμείται από ορθομαρμαρώσεις από κόκκινο και γκρίζο μάρμαρο με λευκά πλαίσια. Στο ύψος του τέταρτου ορόφου είναι τοποθετημένες δύο ψηφιδωτές παραστάσεις που απεικονίζουν η μια τον Θησέα στην πλώρη του καραβιού του και η άλλη τον Οιδίποδα και τη Σφίγγα. Το θαυμάσιο αυτό κτήριο είναι αναμφισβήτητα από τα πιο αξιόλογα δείγματα της Art-Deco στην ελληνική πρωτεύουσα, που έτσι κι αλλιώς δεν διαθέτει ένα πλούσιο αρχιτεκτονικό υλικό του ρυθμού αυτού.
Αρχιτέκτονας, γλύπτης και ζωγράφος, που υπηρέτησε επίσης το μωσαϊκό, την κεραμική και την ταπητουργία, ο Κουρεμένος υπήρξε μια από τις μεγάλες μορφές στον χώρο της τέχνης. Πατριώτης (προσέφερε σημαντικές δωρεές, τόσο στην ιδιαίτερη πατρίδα του όσο και στην πρωτεύουσα) και κοσμοπολίτης, υπερασπιζόταν πάντα με πάθος την τέχνη του , όταν αυτό ήταν απαραίτητο.
Στις 30 Αυγούστου 2007, δεκαπέντε μέρες πριν τις εκλογές και με κλειστή τη Βουλή, ο Υπουργός Πολιτισμού υπέγραψε την «έγκριση της ολικής και διηνεκούς άρσης προστασίας του χαρακτηρισμένου ως μνημείου ακινήτου της Δ. Αρεοπαγίτου 17, ώστε τούτο μετά προηγούμενη αναγκαστική απαλλοτρίωση να κατεδαφιστεί».
Μοναδικό επιχείρημα υπέρ της κατεδάφισης υπήρξε ότι τα κτίρια θα «διαταράσσουν» τη θεά των επισκεπτών του μουσείου. Οι ιδιοκτήτες έχουν προτείνει λύσεις όπως η ανάπλαση των πίσω όψεων των διατηρητέων, η εικαστική παρέμβαση από σημαντικούς καλλιτέχνες ή η φύτευση με ψηλά δένδρα με δική τους δαπάνη. Ο Υπουργός αποδέχτηκε προφορικά τη δεντροφύτευση, αλλά αντί να προωθηθεί αυτή η λύση, υπογράφτηκε η απόφαση του αποχαρακτηρισμού.
Δηλαδή τώρα με την κατεδάφιση θα δημιουργηθεί "δεδικασμένο". Κάθε φορά που τα οικονομικά συμφέροντα θα θέλουν να υψώσουν ένα γυάλινο τέραςθα γκρεμίζουν οτιδήποτε σεμνό και όμορφο υπάρχει γύρω τους; Πώς λοιπόν θα διατηρήσουμε την ταυτότητα της πόλης. Επρεπε να γίνεται το αντίθετο. Να προχωρούσαμε σε αναπλάσεις και διατηρήσεις κτιρίων που τονίζουν την ιδιαίτερη αρχιτεκτονική της παλαιάς Αθήνας.
Είναι σαν να χτίσεις ουρανοξύστη στο Καστελόριζο. Το αρχιτεκτονικό ύφος θα πρέπει να συμβαδίζει με την μορφή του περιβάλλοντος χώρου. Στο συγκεκριμένο μουσείο θα έπρεπε να κυριαρχούν "έντονες πινελιές αρχαιοελληνικής απόχρωσης" και όχι οι γυάλινες επιφάνειες.
Κύριε Λαβίθη, το μουσείο δεν είναι παγκόσμιο αλλά ελληνικό. Μήπως πλήρωσε για αυτό κανένας κάτοικος του Θιβέτ, της Αμερικής, του Ειρε ή της Νιγηρίας? Εμεις οι Ελληνες το έχουμε πληρώσει και θα πληρώνουμε και αδρά για να μπαίνουμε μέσα.
ΣΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΒΡΕΤΑΝΙΑ,ΟΙ ΝΤΟΠΙΟΙ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΜΕ ΕΚΠΤΩΣΗ ΣΤΟ ΒΡΕΤΑΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ.
1) Όταν οι motorhead δώσανε 3 συναυλίες στο Σπόρτιγκ (1987) το τραγούδι τους Μetropolis το τραγούδησαν ως Acropolis. Born to lose Live to win
2) Αληθεύει ότι ακόμη και σήμερα ο Μπλερ(ας) έχει εφιάλτες από το βρωμόξυλο που έφαγε από τον ηγέτη Σημίτη επειδή δεν του έδωσε τα μάρμαρα εν όψει εκλογών;
3) Διαβάστε πως ξεκληρίστηκε από απανωτές αρρώστιες η φαμίλια του Έλγιν
4) Ας πέσει κεραυνός στο κεφάλι μου, (θα είμαι προετοιμασμένος για να σκύψω και να τον αποφύγω για να τον φάει κάνας ξέμπαρκος χριστιανός) αλλά οφείλω να πω και επιμένω πως ωραιότερο γυναικείο οπίσθιο μέρος από αυτό του αγάλματος της Θεάς (στην γιγαντομαχία) που βρίσκεται στο υπάρχον μουσείο, δεν έχω ξαναματαδεί.
5) H Διονυσίου Αρεοπαγίτου μήπως μπορεί να μετονομασθεί σε οδό "Λιονταριού πεινασμένου για χριστιανούς" ή ακούγεται πολύ ρωμαϊκό;
'Ενα από τα βασικά δείγματα πολιτισμού είναι κατά πόσο μπορεί ένας λαός να διατηρήσει και να αναπτύξει περαιτέρω τις διαχρονικές κατακτήσεις του. Το παρακμιακό αρτ-ντεκό του 70, στο οποίο παραπέμπει η αρχιτεκτονική του καινούργιου μουσείου, δείχνει ότι δεν είμαστε ικανοί να αντιληφθούμε ότι η αρμονία και η ομοιογενής εξέλιξη έιναι το ζητούμενο και αυτό που προσδίδει καλαισθησία και ουσιαστική αξία. Δηλαδή τα βασικά.
Το Βρετανικό μουσείο, το Μετροπολιταν, οι τρεις Χάριτες (στο Liverpool) και τόσα άλλα μουσεία και δημόσια κτίρια σε χώρες που δεν έιχαν παράδοση κλασσικής αρχιτεκτονικής, μάλλον αποτελούν δείγμα παραφροσύνης σε κρίση μαύρου πυρετού. Πρέπει να κατεδαφιστούν και να αντικατασταθούν με εκτρώματα τσιμέντου και πλεξιγκλας για να μην πείξουμε στην κολώνα.
Σας αφήνω με το αντιστασιακό σύνθημα της ημέρας:
Πείτε 'Οχι στην Εγκεφαλική Κολωνοσκόπηση.
Τ ο νεο μουσειο τερας ,δεσποζει αναμεσα στα γυρω απο αυτο πανεμορφα κτιρια. Σε ενα τσίρκο,αυτο που κοβει τα περισσοτερα εισιτηρια ειναι παντα το παραμορφωμενο τερας... το πιασατε το υποννοουμενο?
Εμενα γιατι το μουσειο μου θυμιζει γηπεδο του Μπασκετ? ΡΙΧΤΕ ΜΠΕΤΑ, ΠΟΛΛΑ ΜΠΕΤΑ
ΑΣΧΕΤΟ: ΠΡΟΤΕΙΝΩ Η ΟΔΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ ΑΡΕΟΠΑΓΙΤΟΥ ΝΑ ΜΕΤΟΝΟΜΑΣΤΕΙ ΣΕ ΟΔΟ ΔΙΚΑΣΤΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΖΟΡΜΠΑ....
Τα Μάρμαρα του Παρθενώνα πρέπει να γυρίσουν στην Ελλάδα. Είναι αποκύημα του ελληνικού πολιτισμού και ανήκουν σε όλους τους Έλληνες. Μπορούμε να τα διατηρήσουμε και να τα προβάλουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Είναι αστεία τέτοιου είδους επιχειρήματα, όταν πρώτος ο Έλγιν τεμάχιζε τα Μάρμαρα για να τα μεταφέρει και στη συνέχεια καταστράφηκαν σε μια προσπάθεια .."λευκανσής" τους....Είναι για κλάματα ένα τόσο πολυσηζητημένο μουσείο, όταν στηρίζει την αίγλη του σε κλεμμένα έργα τέχνης.Όσο κλαυσίγελο κι αν προκαλεί σε κάποιους αυτό, φτιάξαμε το Μουσείο για να φέρουμε πίσω τον πολιτισμό μας...
Φιλιώ, ο πολιτισμός μας δεν περιορίζεται μέσα στους 4 τοίχους του μουσείου και ούτε τον έχουμε απωλέσει για να τον φέρουμε πίσω όπως λές. Τα μάρμαρα αποτελούν ένα πολύ μικρό μέρος του απέραντου πολιτισμού των Ελλήνων
Θα φανε ενα ψησιμο καλοκαιριατικα αυτοι που θα πηγαινουν στο μουσειο!! Ουτε 500 air conditions δεν θα φτανουν απ τον ηλιο που θα τραβα Του να σου κανει ο Τσουμι. Μηπως μενει στην Αθηνα? Οι μαυρογιαλουρηδες ειναι το προβλημα...
Είναι σαν να χτίζουμε ενα γήπεδο του ποδοσφαιρου για να παίζουμε μέσα σε αυτό μπάσκετ .Το νέο μουσείο σε σχέση με τα εκθέματα του ,είναι σκανδαλωδώς δυσανάλογο.
Θα κανει ενα μπαρμπεκιου το τζαμι του μουσειου με τον καυσωνα. Αλλο πραγμα!
Θα πετσικαρουν ολα στο μουσειο με τον ηλιο. Εχει δει πολλα σπιτια ο Τσουμι στην Ελλαδα να εχουν αιθριο (αυτο με τις τζαμαριες στους κηπους)? Που νομιζει οτι ειναι η Αθηνα στο Βερολινο ΄η στη Στοκχολμη?
Το μουσείο ταιριάζει απόλυτα με την "Γυάλινη Σφαίρα" μέσα στην οποία φωλιάζουν οι σημερινοί άρχοντες μας...
Νικόλαε..Τα Μάρμαρα ανήκουν στον Παρθενώνα...Μήπως να ξεριζώναμε και τον Παρθενώνα και να τον στείλουμε για να αποδείξουμε οτι δεν τον έχουμε χάσει κ οτι αποτελεί τμήμα της παγκόσμιας κληρονομιάς;Τα Μάρμαρα ανήκουν πρώτα απ' όλα στο λαό που τα έπλασε. Έχουμε δικαίωμα να τα βλέπουμε, να τα απολαμβάνουμε και να επιβεβαιώνεται η εθνική μας ταυτότητα. Τα αγάλματα είναι μέλη καλλιτεχνικού συνόλου και ξεκομμένα απο το φυσικό τους χώρο δεν επιτελούν τη λειτουργία για την οποία φτιάχτηκαν...
ΒΑΚΧΕ,ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΟ ΚΑΝΑΝΕ ΕΠΙΤΗΔΕΣ ΜΕ ΤΟΣΟ ΓΥΑΛΙ,ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΑΤΑΕΙ ΖΕΣΤΗ,ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΕΚΕΙ ΟΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ ΝΑ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΖΗΤΑΝΕ ΕΠΙΔΟΜΑ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ... ΕΙΔΕΣ ΠΟΣΟ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΙ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΕΣ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ?
Εγώ ανησυχω διότι το κρίριο μοιάζει με την αμερικάνικη πρεσβεία. Μήπως πρέπει να βάλουμε και φρουρούς απέναντι?Μπορεί οι τρομοκράτες να το μπερδέψουν και να αμολήσουν καμιά ρουκέτα!
Τελικα καταληγω στο συμπερασμα οτι τα αρχαια χρειαζονταν θερμοκηπιο!!!!!!! Ε! Το βρηκαν.
Μήπως για να μην σκάσουν όλοι από την ζέστη θα έπρεπε να φτιάξουν έναν αντιηλιακό θόλο που να σκεπάζει όλο το μουσείο κτά το θέρος, και να ανοίγει σαν καμπριολέ όταν θα έρχεται ο χειμώνας ; Μήπως θα έπρεπε να τελειώνει καθ' ύψος σαν σκεπή παγόδας για αντιθερμικούς λόγους ; Αν τελικά δεν μας επιστρέψουν τα μάρμαρα μήπως γίνεται τον άδειο χώρο να τον παραχωρήσουν για Starbucks με θέα το Νταμάρι ; Η Δήλος προκαλεί φόβο ακόμα, dervisyi (απέναντι) και USAκια ?
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Ζητούνται νέοι γεωπόνοι γιαεργασία σε θερμοκήπιο. Πληροφορίες στα τηλέφωνα του Υπ.Πολιτισμού., υπόψιν κ.Λιάπη
1/9/39 το απεναντι νησι ειναι που προκαλει ακομα φοβο. Για την ακριβεια ο Γαλατης και η Μπαρμπα!
Θα προτιμούσα το κτίριο όπου θα στεγάζει τον πολιτισμό μας να ήταν στο ίδιο ρυθμό και αντάξιο του Ελλήνισμού. Με απωθεί όπως το είδα εξώτερικά σαν πρώτη εντύπωση. ''τesdyo''
Μακαρι Σκορπιον να καλλιεργησουν κι αλλα αρχαια μηπως και κανουμε καμμια αρπαχτη-οικονομα
Μήπως εάν μπουν βιολογικές ντοματούλες και αγγουράκια 'Ancient Greek Style' κάτω από τη θερμοκηπήζουσα στέγη και τα πωλούμε έναντι 500 ευρώ το κομμάτι, καθώς θα είναι μουσιακά είδη, κάνουμε απόσβεση της δαπάνης?
Και ίσως έτσι να μείνουν και λεφτά για την επόμενη αποτσίχλωση του Ηρωδείου.
Παναθα13 την απαντηση στην εδωσε ο 1/9/39 Αφου τα αγαλματα της Μερκουρη δεν θα ρθουν εκει μεσα θα τους χωσουν (πια σταρμπακς! να βγαλουν καμμια ψηφο).
Γιατι εχω ακριβως την "αντιθετη" αποψη απ ολους? Δηλαδη οτι ο περιβαλλοντας χωρος (Ακροπολη κτλ) ειναι αυτος που προσβαλλει το νεο Μουσειο? Για την ακριβεια - το ξεφτιλιζει!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ο ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑΣ ΧΩΡΟΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΚΑΘΑΡΟΣ ΚΑΙ ΑΜΟΛΥΝΤΟΣ. ΤΟ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΚΑΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΕΠΙΒΑΡΥΝΟΥΜΕ ΑΙΣΘΗΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΣΟ ΚΑΚΟΓΟΥΣΤΑ ΚΤΙΡΙΑ.
ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ - Η ΑΠΟΔΟΜΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΤΙΚΗΣ ΝΕΟΤΕΡΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΛΑ ΚΡΑΤΕΙ. ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΜΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΕΛΕΓΕ Η ΜΕΛΙΝΑ ΚΑΙ Ο ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΓΥΡΩ ΑΡΙΣΤΕΡΑ - ΑΥΤΗ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΠΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΓΙΟΥΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΣ - ΘΕΛΕΙ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΝΑ ΞΕΠΑΤΩΣΕΙ. Ο ΠΑΡΘΕΝΩΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΚΑΙ ΑΞΕΠΕΡΑΣΤΟΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ -ΕΡΓΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ.
Επιμενω: Η Ακροπολη "προσβαλλει" το μουσειο! Μαλλον ηδη το εχει ξεφτιλισει! (Δεν περιμενει απο εμας). Το λεω γιατι ο Τσουμι δεν εχει καταλαβει ποσο θρασυς ειναι. Αραγε, ποσο ηλιθια ματαιοδοξος μπορει να ειναι ενας αταλαντος αρχοτεκτονας? Μαλλον ειναι αλλο τοσο ανεγκεφαλος που δεν βλεπει οτι το κτηριο του σε βαθος χρονου δεν εχει πολα ψωμια. Μπαγκετες γαλλικες!
Μη με φατε για το κτηριο αντι κτιριο! Προερχεται απο το ευκτηριος οικος! Το ζητημα ειναι λεξιλογικο (ετυμολογια) κι οχι γραμματικο!
TO NEO AYTO KTIRIO ANTIPROSOPEBH DYO POLITISMOYS TON ARXAIO GIATI TON FILOKSENH KAI TON SYNXRONO. MEGALOS ARITHMOS ELLHNON DEN EINAI AKOMA ETOIMOS GIA THN NEA ARXITEKTONIKH GRAMMH. ALLA KALA THA HTAN TO KTIRIO NA TAIRIAZE ME TO SYNOLO GYRO TOY. KATI OPOS TO MOYSEIO STHN ARXAIA AGORA.
to neo mouseio einai xalia
Έχει δεί κανείς το εσωτερικό του μουσείου? εγώ όχι. γιατί βιαζόμαστε? Βαριά η αρχαία κληρονομιά και μας κάνει δισκίνητους, προ παντός στο μυαλό!
Πηγή:skai-anemologio
Αυτά ήταν τα σχόλια του κοινού μέσω διαδικτύου.
Αν έχετε άποψη περιμένουμε τα δικά σας.
Την δική μας δεν την λέμε γιατί είναι η χειρότερη.
Όπως είπε και ένας φίλος είναι "σαν ουρανοξύστης στο Κατελόριζο" και ένας άλλος σε ραδιοφωνικό σχόλιο ,πιο παραστατικά, είπε για να τονίσει το αταίριαστο του Νέου Μουσείου με το Ιερό του χώρου "Σαν δονητής σε μανουάλι εκκλησίας"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου