Η Αμερικανικη Πρεσβεία απαντά στις αποκαλύψεις του greekalert
Η εφημερίδα Πρώτο Θέμα που κυκλοφορεί σήμερα έχει 2σέλιδο άρθρο σχετικά με τις track two ενέργειες, το επίσημο περιοδικό του State Department και τα 100,000 δολλάρια για την ιστορία της Σμύρνης, που είχαμε αποκαλύψει στις 25 Ιουλίου.
http://www.greekalert.com/2007/07/100000-state-department.html
Η εφημερίδα, την οποία και ευχαριστούμε για την αναφορά στο greekalert, απευθύνθηκε στην Αμερικανικη Πρεσβεία για το θέμα η οποία έδωσε την ακόλουθη απάντηση, επιβεβαιώνοντας την ύπαρξη του project :
"οι αναθεωρήσεις στο βιβλίο Ιστορίας της ΣΤ’ Δημοτικού είναι ζήτημα απόφασης της ελληνικής κυβέρνησης και του ελληνικού λαού. Οι ΗΠΑ δεν πίεσαν υπέρ ή κατά των αναθεωρήσεων που ανακοίνωσε η υπουργός Γιαννάκου στις 2 Αυγούστου. Βεβαίως, από μακρού χρόνου ενδιαφερόμαστε να δούμε Ελλάδα και Τουρκία να μελετούν πώς οι ερμηνείες τους επί ιστορικών γεγονότων επηρεάζουν τις τρέχουσες σχέσεις, μεταξύ τους και διεθνώς. Πριν από μερικά χρόνια στηρίξαμε ένα πρόγραμμα στο πλαίσιο της "track two diplomacy" το οποίο έφερνε κοντά ιστορικούς της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, των ΗΠΑ, της Ευρωπαϊκής Ενωσης και άλλα ενδιαφερόμενα μέλη της κοινωνίας των πολιτών. Στο πλαίσιο αυτό, το ενδιαφέρον μας εστιάζεται σήμερα στη συνέχιση του διαλόγου μεταξύ της ελληνικής και της τουρκικής κοινότητας της Κύπρου".
Σε Eλευθεροτυπία και Π+13 τα θέματα του greekalert
Οπως μας ενημέρωσε φίλη τουυ greekalert, χθες Παρασκευή 3 Αυγούστου, η εφημερίδα Παρασκευή + 13 είχε άρθρο για το περιοδικό state και το track two diplomacy σε σχέση με την ιστορία της Σμύρνης, που είχαμε αποκαλύψει στις 25 Ιουλίου.
Σήμερα η Ελευθεροτυπία αναφέρει το θέμα σε δύο στήλες της
μπορείτε να το δείτε:
http://www.enet.gr/online/online_fpage_text/id=92099704,97893880,10986936,18746168
http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=12020376,19918872
Οι έρευνες του greekalert στο Κυπριακό Ποντίκι
Την προηγούμενη Παρασκευή, η εφημερίδα "Κυπριακό Ποντίκι" είχε εκτενές άρθρο σχετικά με τις πρόσφατες αποκαλύψεις του greekalert.
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΠΑΙΔΙΑ!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου