Το πρωτότυπο Cybertruck παρουσιάστηκε το 2019. Το σώμα του μοντέλου ήταν κατασκευασμένο από χάλυβα υψηλής αντοχής, το οποίο χρησιμοποιείται επίσης για τη δημιουργία διαστημικών πυραύλων SpaceX.
--------------------
====================
Έντσελ του Έλον; Το Tesla Cybertruck κυκλοφόρησε σήμερα
Έντσελ του Έλον; Το Tesla Cybertruck κυκλοφόρησε σήμερα
https://arstechnica.com/cars/2023/11/the-tesla-cybertruck-finally-goes-on-sale-starting-at-60990/
Η Tesla παρέδωσε τα πρώτα 10 φορτηγά στους πελάτες, με περισσότερες παραδόσεις το 2024.
30/11/2023
Πιθανότατα θα χρειαστεί λίγος χρόνος μέχρι να τα δείτε στο δρόμο, αλλά ορισμένα καταστήματα Tesla διαθέτουν πλέον Cybertrucks.
Το απόγευμα της Πέμπτης, η Tesla παρέδωσε τα πρώτα 10 Cybertrucks παραγωγής στους πελάτες σε μια εκδήλωση που μεταδόθηκε ζωντανά στο X, το δίκτυο κοινωνικής δικτύωσης του CEO της Tesla, Elon Musk. Ένα βίντεο επίδειξης παρουσίαζε πλάνα του Cybertruck να διαπραγματεύεται άγονες ερημιές, συμπεριλαμβανομένου ενός που προοριζόταν να μοιάζει με τον Άρη. Ο Μασκ, ο οποίος έχει γίνει κυρίως πρωτοσέλιδο τις τελευταίες εβδομάδες για την υποστήριξη επιθετικών αντισημιτικών θεωριών στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης του , ανέβηκε στη σκηνή με σχεδόν μισή ώρα καθυστέρηση, κάνοντας αρχικά την παρουσίασή του από το πίσω μέρος ενός φορτηγού με το πρόσωπό του κρυμμένο στη σκιά.
Ο Μασκ υποστήριξε ότι το Cybertruck είναι καλύτερο από οποιοδήποτε άλλο φορτηγό, αλλά και περισσότερο σπορ αυτοκίνητο από οποιοδήποτε άλλο σπορ αυτοκίνητο, κατασκευασμένο από ένα «ειδικό κράμα χάλυβα σχεδιασμένο από Tesla» που ισχυρίστηκε ότι δεν θα σκουριάσει ποτέ και το οποίο δεν μπορεί να σφραγιστεί αλλά μπορεί επίσης να παραχθεί σε όγκο.
Έχοντας επίγνωση της καταστροφής που έσπασε το παράθυρο κατά το ντεμπούτο του φορτηγού το 2019 , ο σχεδιαστής της Tesla, Franz von Holzhausen, ανέβηκε στη σκηνή για να πετάξει μπάλες του μπέιζμπολ στα παράθυρά του. Σε αντίθεση με την προηγούμενη φορά (όταν οι παρουσιαστές χρησιμοποίησαν μεταλλικές μπάλες), το φερόμενο ως αλεξίσφαιρο γυαλί δεν έσπασε. Ο Μασκ άφησε να εννοηθεί ότι σε μια σύγκρουση με άλλο όχημα, το Cybertruck -που ζυγίζει 6.603–6.843 λίβρες (2.995–3.104 κιλά)– θα καταστρέψει το άλλο όχημα.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Tesla επανέλαβε επίσης ότι τα πάνελ του αμαξώματος του φορτηγού είναι αλεξίσφαιρα, επικαλούμενος "υπερβολικές δονήσεις του πολιτισμού", αν και οι τροχοί και τα ελαστικά δεν είναι σε μεγάλο βαθμό αλεξίσφαιρα, αλλά είναι απολύτως απαραίτητα εάν το φορτηγό χρειάζεται να μετακινηθεί από μέρος σε μέρος.
Σε αντίθεση με τα πάνελ του αμαξώματος, τα ελαστικά δεν είναι αλεξίσφαιρα.
«Εάν μπορείτε να χωρέσετε οποιοδήποτε φορτίο στο πορτμπαγκάζ ή στο κρεβάτι, μπορείτε βασικά να το μετακινήσετε», είπε ο Μασκ, αναφέροντας τη χωρητικότητα ωφέλιμου φορτίου ενός τόνου, τη δυνατότητα ρυμούλκησης 11.000 λίβρες και το γεγονός ότι 8×4 φύλλα κόντρα πλακέ θα χωρέσει στο κρεβάτι, αν και το κρεβάτι έχει διαστάσεις 6×4 πόδια.
Η παρουσίαση του Musk έκανε να ακούγεται ότι η Tesla έχει αναπτύξει πολλές νέες τεχνολογίες για το Cybertruck, κάτι που θα εκπλήξει τους OEM που έχουν ήδη παραδώσει οχήματα με ανάρτηση αέρα τεσσάρων γωνιών, βοηθητικά συστήματα 48 V και μονάδες μετάδοσης κίνησης ροπής . Αλλά άλλα καυτά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, όπως οι ενεργές ράβδοι προστασίας από κύλιση και το τιμόνι στον πίσω τροχό, δεν αναφέρθηκαν.
Ανακαλύψαμε μερικές ακόμη από τις προδιαγραφές του φορτηγού, όπως ο συντελεστής οπισθέλκουσας 0,34 (χειρότερος από ένα Rivian R1T, καλύτερο από ένα Ford F-150, αν και με μεγαλύτερη μετωπική επιφάνεια από το ένα). Και έχει χρόνο 0–60 mph 2,6 δευτερολέπτων, πιθανώς κατά τη ρυμούλκηση ενός σπορ αυτοκινήτου, αν και δεν είναι σαφές εάν αυτό έγινε με ελαστικά εκτός δρόμου. Στη συνέχεια ο Musk παρέδωσε τα πρώτα 10 μοντέλα παραγωγής σε ειδικά ελεγμένους πελάτες .
Οι μπροστινοί θόλοι των τροχών κρύβουν κομψά έναν από τους οπτικούς αισθητήρες του φορτηγού.
Ενώ η παρουσίαση αφορούσε τις λεπτομέρειες, ο Tesla δημοσίευσε μια ιστοσελίδα για την παραγγελία του φορτηγού που συμπληρώνει μερικά από τα κενά. Είναι ενδιαφέρον ότι η τιμή για την κατάθεση μιας κατάθεσης έχει αυξηθεί, από $100 σε $250. Η φθηνότερη διαμόρφωση θα είναι ένα πισωκίνητο Cybertruck που δεν θα είναι διαθέσιμο μέχρι το 2025, με εκτιμώμενο κόστος 60.990 $. Η Tesla προβλέπει ότι αυτή η παραλλαγή θα έχει αυτονομία 250 μιλίων (402 km) και χρόνο 0–60 6,5 δευτερολέπτων.
Οι άλλες δύο παραλλαγές αναφέρουν και τις δύο διαθεσιμότητα το 2024. Η τετρακίνητη έκδοση του φορτηγού έχει διεκδικούμενη αυτονομία 340 μιλίων (547 km) και χρόνο 0–60 3,9 δευτερολέπτων (ή χρόνο 4,1 δευτερολέπτων, ανάλογα με σελίδα που βλέπετε), με τελική ταχύτητα 112 mph (180 km/h). Η Tesla λέει ότι το AWD Cybertruck έχει 600 hp (447 kW) και 7.435 lb-ft (10.080 Nm) ροπής, υποδηλώνοντας ότι η Tesla αναφέρει τη ροπή με τον ίδιο υπερβολικό τρόπο που επέλεξε η GMC με το Hummer EV «11.500 lb-ft» . Αυτό το φορτηγό έχει εκτιμώμενη τιμή 79.990 $, πράγμα που σημαίνει ότι η αρχική του τιμή είναι μικρότερη από το ανώτατο όριο τιμής για την πίστωση φόρου καθαρού οχήματος της IRS .
Η τελευταία παραλλαγή είναι το Cyberbeast, το οποίο η Tesla εκτιμά ότι θα κοστίσει 99.990 δολάρια. Η αυτονομία είναι λίγο μικρότερη στα 320 μίλια (515 km), αλλά έχει επίσης 845 ίππους (630 kW), 10.296 lb-ft (13.959 Nm) και τελική ταχύτητα 130 mph (210 km/h). όπως προαναφέρθηκε 2,6 δευτερόλεπτα στα 60 mph.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η κολόνα Α φαίνεται πολύ πιο τακτοποιημένη από ό,τι έχουμε δει στα Cybertrucks στη φύση.
Το φορτηγό διαθέτει έναν ενιαίο τεράστιο υαλοκαθαριστήρα παρμπρίζ.
Το φορτηγό από πίσω.
Θυμίζει κανείς το Battlestar Galactica;
Η Tesla παρέδωσε τα πρώτα 10 φορτηγά στους πελάτες, με περισσότερες παραδόσεις το 2024.
30/11/2023
Πιθανότατα θα χρειαστεί λίγος χρόνος μέχρι να τα δείτε στο δρόμο, αλλά ορισμένα καταστήματα Tesla διαθέτουν πλέον Cybertrucks.
Το απόγευμα της Πέμπτης, η Tesla παρέδωσε τα πρώτα 10 Cybertrucks παραγωγής στους πελάτες σε μια εκδήλωση που μεταδόθηκε ζωντανά στο X, το δίκτυο κοινωνικής δικτύωσης του CEO της Tesla, Elon Musk. Ένα βίντεο επίδειξης παρουσίαζε πλάνα του Cybertruck να διαπραγματεύεται άγονες ερημιές, συμπεριλαμβανομένου ενός που προοριζόταν να μοιάζει με τον Άρη. Ο Μασκ, ο οποίος έχει γίνει κυρίως πρωτοσέλιδο τις τελευταίες εβδομάδες για την υποστήριξη επιθετικών αντισημιτικών θεωριών στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης του , ανέβηκε στη σκηνή με σχεδόν μισή ώρα καθυστέρηση, κάνοντας αρχικά την παρουσίασή του από το πίσω μέρος ενός φορτηγού με το πρόσωπό του κρυμμένο στη σκιά.
Ο Μασκ υποστήριξε ότι το Cybertruck είναι καλύτερο από οποιοδήποτε άλλο φορτηγό, αλλά και περισσότερο σπορ αυτοκίνητο από οποιοδήποτε άλλο σπορ αυτοκίνητο, κατασκευασμένο από ένα «ειδικό κράμα χάλυβα σχεδιασμένο από Tesla» που ισχυρίστηκε ότι δεν θα σκουριάσει ποτέ και το οποίο δεν μπορεί να σφραγιστεί αλλά μπορεί επίσης να παραχθεί σε όγκο.
Έχοντας επίγνωση της καταστροφής που έσπασε το παράθυρο κατά το ντεμπούτο του φορτηγού το 2019 , ο σχεδιαστής της Tesla, Franz von Holzhausen, ανέβηκε στη σκηνή για να πετάξει μπάλες του μπέιζμπολ στα παράθυρά του. Σε αντίθεση με την προηγούμενη φορά (όταν οι παρουσιαστές χρησιμοποίησαν μεταλλικές μπάλες), το φερόμενο ως αλεξίσφαιρο γυαλί δεν έσπασε. Ο Μασκ άφησε να εννοηθεί ότι σε μια σύγκρουση με άλλο όχημα, το Cybertruck -που ζυγίζει 6.603–6.843 λίβρες (2.995–3.104 κιλά)– θα καταστρέψει το άλλο όχημα.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Tesla επανέλαβε επίσης ότι τα πάνελ του αμαξώματος του φορτηγού είναι αλεξίσφαιρα, επικαλούμενος "υπερβολικές δονήσεις του πολιτισμού", αν και οι τροχοί και τα ελαστικά δεν είναι σε μεγάλο βαθμό αλεξίσφαιρα, αλλά είναι απολύτως απαραίτητα εάν το φορτηγό χρειάζεται να μετακινηθεί από μέρος σε μέρος.
Σε αντίθεση με τα πάνελ του αμαξώματος, τα ελαστικά δεν είναι αλεξίσφαιρα.
«Εάν μπορείτε να χωρέσετε οποιοδήποτε φορτίο στο πορτμπαγκάζ ή στο κρεβάτι, μπορείτε βασικά να το μετακινήσετε», είπε ο Μασκ, αναφέροντας τη χωρητικότητα ωφέλιμου φορτίου ενός τόνου, τη δυνατότητα ρυμούλκησης 11.000 λίβρες και το γεγονός ότι 8×4 φύλλα κόντρα πλακέ θα χωρέσει στο κρεβάτι, αν και το κρεβάτι έχει διαστάσεις 6×4 πόδια.
Η παρουσίαση του Musk έκανε να ακούγεται ότι η Tesla έχει αναπτύξει πολλές νέες τεχνολογίες για το Cybertruck, κάτι που θα εκπλήξει τους OEM που έχουν ήδη παραδώσει οχήματα με ανάρτηση αέρα τεσσάρων γωνιών, βοηθητικά συστήματα 48 V και μονάδες μετάδοσης κίνησης ροπής . Αλλά άλλα καυτά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, όπως οι ενεργές ράβδοι προστασίας από κύλιση και το τιμόνι στον πίσω τροχό, δεν αναφέρθηκαν.
Ανακαλύψαμε μερικές ακόμη από τις προδιαγραφές του φορτηγού, όπως ο συντελεστής οπισθέλκουσας 0,34 (χειρότερος από ένα Rivian R1T, καλύτερο από ένα Ford F-150, αν και με μεγαλύτερη μετωπική επιφάνεια από το ένα). Και έχει χρόνο 0–60 mph 2,6 δευτερολέπτων, πιθανώς κατά τη ρυμούλκηση ενός σπορ αυτοκινήτου, αν και δεν είναι σαφές εάν αυτό έγινε με ελαστικά εκτός δρόμου. Στη συνέχεια ο Musk παρέδωσε τα πρώτα 10 μοντέλα παραγωγής σε ειδικά ελεγμένους πελάτες .
Οι μπροστινοί θόλοι των τροχών κρύβουν κομψά έναν από τους οπτικούς αισθητήρες του φορτηγού.
Ενώ η παρουσίαση αφορούσε τις λεπτομέρειες, ο Tesla δημοσίευσε μια ιστοσελίδα για την παραγγελία του φορτηγού που συμπληρώνει μερικά από τα κενά. Είναι ενδιαφέρον ότι η τιμή για την κατάθεση μιας κατάθεσης έχει αυξηθεί, από $100 σε $250. Η φθηνότερη διαμόρφωση θα είναι ένα πισωκίνητο Cybertruck που δεν θα είναι διαθέσιμο μέχρι το 2025, με εκτιμώμενο κόστος 60.990 $. Η Tesla προβλέπει ότι αυτή η παραλλαγή θα έχει αυτονομία 250 μιλίων (402 km) και χρόνο 0–60 6,5 δευτερολέπτων.
Οι άλλες δύο παραλλαγές αναφέρουν και τις δύο διαθεσιμότητα το 2024. Η τετρακίνητη έκδοση του φορτηγού έχει διεκδικούμενη αυτονομία 340 μιλίων (547 km) και χρόνο 0–60 3,9 δευτερολέπτων (ή χρόνο 4,1 δευτερολέπτων, ανάλογα με σελίδα που βλέπετε), με τελική ταχύτητα 112 mph (180 km/h). Η Tesla λέει ότι το AWD Cybertruck έχει 600 hp (447 kW) και 7.435 lb-ft (10.080 Nm) ροπής, υποδηλώνοντας ότι η Tesla αναφέρει τη ροπή με τον ίδιο υπερβολικό τρόπο που επέλεξε η GMC με το Hummer EV «11.500 lb-ft» . Αυτό το φορτηγό έχει εκτιμώμενη τιμή 79.990 $, πράγμα που σημαίνει ότι η αρχική του τιμή είναι μικρότερη από το ανώτατο όριο τιμής για την πίστωση φόρου καθαρού οχήματος της IRS .
Η τελευταία παραλλαγή είναι το Cyberbeast, το οποίο η Tesla εκτιμά ότι θα κοστίσει 99.990 δολάρια. Η αυτονομία είναι λίγο μικρότερη στα 320 μίλια (515 km), αλλά έχει επίσης 845 ίππους (630 kW), 10.296 lb-ft (13.959 Nm) και τελική ταχύτητα 130 mph (210 km/h). όπως προαναφέρθηκε 2,6 δευτερόλεπτα στα 60 mph.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η κολόνα Α φαίνεται πολύ πιο τακτοποιημένη από ό,τι έχουμε δει στα Cybertrucks στη φύση.
Το φορτηγό διαθέτει έναν ενιαίο τεράστιο υαλοκαθαριστήρα παρμπρίζ.
Το φορτηγό από πίσω.
Θυμίζει κανείς το Battlestar Galactica;
Αν και οι παραδόσεις απέχουν ακόμη μήνες, ορισμένα καταστήματα Tesla, συμπεριλαμβανομένου ενός στα προάστια του Μέριλαντ έξω από την Ουάσιγκτον, DC, διαθέτουν πλέον μοντέλα εκθεσιακών χώρων. Πήρα τολμηρό του Beltway νωρίτερα σήμερα για να το ελέγξω και μπορώ να αναφέρω ότι, παρόλο που ήταν σχοινί πίσω από ορθοστάτες, η εφαρμογή και το φινίρισμα φάνηκαν πολύ καλύτερα από τα πρωτότυπα προπαραγωγής που έχουν δει να οδηγούν στη φύση .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου