Τρίτη 3 Οκτωβρίου 2023

Η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Αεροπορίας διερευνά σχεδόν 5.000 πιλότους, που κατηγορούνται για απόκρυψη συνθηκών που θα τους καθιστούσαν ακατάλληλους να πετάξουν

Η FAA ερευνά σχεδόν 5.000 πιλότους που κατηγορούνται για απόκρυψη συνθηκών που θα τους καθιστούσαν ακατάλληλους να πετάξουν: έκθεση

3 Οκτωβρίου 2023 

Η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Αεροπορίας διερευνά σχεδόν 5.000 πιλότους που φέρεται να παραποίησαν τα ιατρικά τους αρχεία για να κρύψουν ιατρικά ζητήματα που θα μπορούσαν να επηρεάσουν την ικανότητά τους να πετούν με ασφάλεια.

Οι πιλότοι που έχουν άδεια να πετούν στις ΗΠΑ είναι στρατιωτικοί βετεράνοι που ισχυρίστηκαν στο πρακτορείο ότι ήταν κατάλληλοι να πετάξουν, αλλά δεν αποκάλυψαν ότι λάμβαναν επιδόματα για διάφορες αναπηρίες που θα μπορούσαν να τους αποτρέψουν από το να πετάξουν, σύμφωνα με την Washington Post.   

Οι ερευνητές υποθέσεων βετεράνων αρχικά αντιμετώπισαν τις παρατυπίες πριν από περισσότερα από δύο χρόνια, αλλά η FAA δεν είχε αποκαλύψει δημόσια αρκετές πτυχές της έρευνας, ανέφερε το πρακτορείο. Μέχρι στιγμής έχουν ερευνηθεί περίπου 4.800 πιλότοι και έκτοτε οι μισές υποθέσεις έχουν κλείσει.

Η υπηρεσία διερεύνησε πιλότους που μπορεί να είχαν υποβάλει λανθασμένες ή ψευδείς πληροφορίες ως μέρος των ιατρικών τους αιτήσεων, δήλωσε ο εκπρόσωπος της FAA Μάθιου Λένερ σε δήλωση στο πρακτορείο. Είπε ότι 60 από αυτούς τους πιλότους «αποτελούσαν σαφή κίνδυνο για την ασφάλεια της αεροπορίας» και δεν τους επετράπη να πετάξουν όσο ελέγχονταν τα αρχεία τους.

Η FAA ΕΚΔΙΔΕΙ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑ ΘΑΝΑΤΟ ΚΑΙ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ

Η συντριπτική πλειονότητα των πιλότων των οποίων οι υποθέσεις παραμένουν ανοιχτές «μπορεί να συνεχίσουν να λειτουργούν με ασφάλεια όσο ολοκληρώνουμε τη διαδικασία συμφιλίωσης», είπε ο Lehner.

Περίπου 600 πιλότοι υπό έρευνα έχουν άδεια να πετούν με επιβατικές αεροπορικές εταιρείες , ενώ πολλοί από τους άλλους κατέχουν εμπορικές άδειες που τους επιτρέπουν να προσλαμβάνονται από εταιρείες εμπορευμάτων και άλλους πελάτες, δήλωσε ανώνυμα ανώτερος αξιωματούχος των ΗΠΑ στην εφημερίδα.

Οι πιλότοι πρέπει να περνούν τακτικές εξετάσεις υγείας , αλλά οι εξετάσεις δεν είναι πάντα ολοκληρωμένες, σύμφωνα με την έκθεση. Η FAA βασίζεται σε πιλότους που αποκαλύπτουν καταστάσεις που οι υπάλληλοι μπορεί να μην μπορούν να βρουν, συμπεριλαμβανομένης της κατάθλιψης ή του μετατραυματικού στρες, σύμφωνα με τους γιατρούς που επιβλέπουν τις εξετάσεις.

Ορισμένοι βετεράνοι φέρεται να έχουν υποβαθμίσει τις συνθήκες υγείας τους στην FAA σε προσπάθειες να διατηρήσουν την καταλληλότητά τους να πετούν, ενώ ταυτόχρονα υπερέβαλαν τη σοβαρότητα των συνθηκών υγείας τους στις Υποθέσεις Βετεράνων για να αυξήσουν τις πληρωμές αναπηρίας τους, ανέφερε η The Post.

Η FAA ανακάλυψε επίσης κατά τη διάρκεια της έρευνάς της ότι ορισμένοι από τους συμβεβλημένους γιατρούς της συμβούλευαν τους πιλότους να κρύψουν τις ιατρικές τους καταστάσεις, δήλωσαν αξιωματούχοι.

Τα αρχεία που έλαβε η The Post αποκάλυψαν ότι το Γραφείο Αεροδιαστημικής Ιατρικής της FAA διέθεσε 3,6 εκατομμύρια δολάρια για να προσλάβει ιατρικό προσωπικό για τη διεξαγωγή πρόσθετων αναθεωρήσεων των αρχείων πιστοποίησης για τους υπό έρευνα πιλότους.

Οι πιλότοι σε ορισμένες από τις κλειστές υποθέσεις κλήθηκαν να υποβάλουν εκ νέου ακριβή αρχεία και να διεξαχθούν νέες εξετάσεις υγείας, αλλά κάποιοι άλλοι δεν κατάφεραν να πετάξουν μέχρι να εκκαθαριστούν από την FAA, σύμφωνα με τον Lehner και τους δικηγόρους των πιλότων.

Το γραφείο του γενικού επιθεωρητή υποθέσεων βετεράνων ερευνά μερικούς από τους πιλότους και θα καθορίσει εάν το Υπουργείο Δικαιοσύνης θα πρέπει να εμπλακεί σε πιθανές απάτες παροχών, ανέφεραν δύο πηγές στην The Post.

Η FAA φέρεται να γνωρίζει εδώ και δύο δεκαετίες ότι χιλιάδες πιλότοι μπορεί να πετούσαν με σημαντικά προβλήματα υγείας , αλλά οι υπάλληλοι μεταφορών επέλεξαν να μην κάνουν πιο ουσιαστικούς ελέγχους ιστορικού για τους πιλότους.

Η έρευνα για τους πιλότους προκάλεσε κριτική στην FAA για την υποτιθέμενη αποτυχία της να εφαρμόσει εξίσου τους ελέγχους. 

Τουλάχιστον 10 πιλότοι έχουν διωχθεί με ομοσπονδιακές κατηγορίες για ψέματα στην FAA από το 2018, συμπεριλαμβανομένου του πρώην πιλότου του στρατού Rick Mangini, στον οποίο απαγορεύτηκε να πετάξει για εταιρεία φορτίου μετά τη λήξη του ιατρικού του πιστοποιητικού τον περασμένο μήνα επειδή δεν αποκάλυψε την υπνική του άπνοια . Ο Mangini είπε ότι δεν γνώριζε ότι έπρεπε να αναφέρει λεπτομερώς την κατάστασή του.

«Γνωρίζω πολλούς πιλότους που μου έχουν πει για [ιατρικές καταστάσεις] για τις οποίες δεν λένε στην FAA», είπε ο Mangini στην The Post. «Τι κάνουν στους βετεράνους; Αυτός είναι ο ορισμός της παρενόχλησης».

Η FAA δεν απάντησε αμέσως στο αίτημα του Fox News Digital για σχόλιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: