απόσπασμα από το βιβλίο της Ανθρωπότητας «Codex Humanus - The Book of Humanity» παρουσίαση από τον παγκοσμίου φήμης φυσιοπαθητικό ειδικό Robert Franz
«Body Eating Spirit»: Οι πνευματικές συνέπειες της κατανάλωσης αλκοόλ
Αν και το αλκοόλ παράγεται μαζικά και διαφημίζεται, είναι απολύτως νόμιμο και καταναλώνεται τακτικά από τους περισσότερους ανθρώπους, οι περισσότεροι άνθρωποι δεν αρχίζουν καν να αμφισβητούν τις πνευματικές συνέπειες της κατανάλωσης αλκοόλ.
Αρχικά, ας δούμε την ετυμολογική προέλευση της λέξης «αλκοόλ»:
Η λέξη «αλκοόλ» προέρχεται από την αραβική έκφραση «al-kuhl», που σημαίνει «πνεύμα που τρώει σώμα».
Ο αγγλικός όρος "ghoul" (γερμανικά "ghoul") προέρχεται από εκεί.
Στη λαογραφία της Μέσης Ανατολής, ο «γκολ» είναι ένας κακός δαίμονας που τρώει ανθρώπινα σώματα, είτε ως κλεμμένα πτώματα είτε ως παιδιά.
Οι όροι "ακόμα" και "αλκοόλ", και οι δύο μεταφορές για το "νερό της ζωής" (aqua vitae) και "πνεύμα", συχνά αναφέρονται σε ένα αποσταγμένο υγρό που λαμβάνεται από τις μαγικές πρακτικές της αλχημείας της Μέσης Ανατολής.
Σύμφωνα με τον συγγραφέα και ειδικό σε θέματα υγείας Jasan Kristoff, «Στην αλχημεία, το αλκοόλ χρησιμοποιείται για την εξαγωγή της ουσίας της ψυχής ενός όντος (μιας οντότητας).
Ως εκ τούτου, χρησιμοποιείται για την εξαγωγή αιθέριων ελαίων και για την αποστείρωση ιατρικού εξοπλισμού.
Όταν το αλκοόλ εισέρχεται στο σώμα (ή προσλαμβάνεται από το σώμα), του αφαιρεί την αγνή ουσία της ψυχής, ενώ ταυτόχρονα κάνει το σώμα ευάλωτο σε άλλα όντα κατώτερης δόνησης (γιατί πιστεύετε ότι ονομάζουμε μερικά αλκοολούχα ποτά «ΠΝΕΥΜΑ»;).
Αυτός είναι ο λόγος που οι άνθρωποι που καταναλώνουν πολύ μεγάλες ποσότητες αλκοόλ υποφέρουν ψυχική συσκότιση (διακοπή) δεν θυμούνται τι συνέβη την περίοδο της μέθης.
Αυτό συμβαίνει όταν η καλή ψυχή (με την οποία μας έστειλαν εδώ) φεύγει από το σώμα, καθώς δεν αντέχει τη μεθυσμένη και υπερβολικά τραυματική κατάσταση της μέθης.
Η καλή ψυχή φεύγει από το σώμα, αλλά παραμένει συνδεδεμένη με αυτό μέσω ενός δεσμού και μια σκοτεινή οντότητα καταλαμβάνει το σώμα για μια χαρούμενη βόλτα μέσα (ή γύρω ) στα σπίτια, με έναν ως επί το πλείστον ηδονιστικό και παράλογο τρόπο. Το σώμα μας είναι το όχημα για αυτά τα πνεύματα.
Εάν ένα φάντασμα φύγει (απομακρυνθεί), το επόμενο μπορεί να αναλάβει το όχημα. Έτσι, όταν κάποιος έχει ψυχική διακοπή λόγω υπερβολικής κατανάλωσης αλκοόλ ή όταν έχει μολυνθεί (όταν έχει υποστεί ένα σπάσιμο στην ενεργεική του ροή) με οποιονδήποτε άλλο τρόπο, το σώμα του συχνά καταλαμβάνεται (διακατέχεται) από μια άλλη οντότητα».
Συνειδητοποίησα αυτό το φαινόμενο μέσα από ένα πνευματικό όραμα πριν από αρκετά χρόνια. Σε αυτό το όραμα, ήμουν παρατηρητής σε ένα γνωστό νυχτερινό κέντρο. Πάνω από αυτό το μέρος υπήρχαν πολλά πλάσματα (μια ποικιλία από οντότητες) που έμοιαζαν με καλικάντζαρους. Στο μπαρ οι άνθρωποι έπιναν αλκοόλ, κουβέντιαζαν, χόρευαν κ.λπ. Παρακολούθησα μερικούς ανθρώπους να μεθάνε πολύ.
Είδα τις ψυχές τους να φεύγουν από τα σώματά τους, αλλά να συνδέονται με μια κλωστή μαζί του.
Συνειδητοποίησα (κατάλαβα) ότι η ψυχή έφυγε από το σώμα επειδή ήταν εξαιρετικά άβολα σε μια εξαιρετικά τοξική, μεθυσμένη κατάσταση στο σώμα. Καθώς η ψυχή έφευγε από το σώμα, άλλα κακόβουλα όντα (καλοπροαίρετες οντότητες) εισήλθαν ή έκλεισαν τα άδεια κοχύλια.
Μόλις εισήλθαν στο σώμα, αυτές οι οντότητες το ανέλαβαν και το χρησιμοποίησαν για κάθε είδους σκοτεινές πράξεις όπως βία, σεξουαλική επαφή χωρίς αγάπη στο χαμηλότερο επίπεδο, καταστροφική συμπεριφορά, βιασμό και πολλά άλλα.
Πολλά χρόνια αργότερα διάβασα το βιβλίο του Παραμαχάνσα Γιογκανάντα Η αιώνια αναζήτηση του ανθρώπου. Αυτός ο πνευματικός δάσκαλος εξήγησε ακριβώς αυτό που μου έδειξε το όραμα.
Άρχισα να κοιτάζω πίσω στη ζωή μου και να θυμάμαι καταστάσεις όπου έβλεπα σκοτεινά όντα να μαζεύονται γύρω από πολύ μεθυσμένους ανθρώπους.
Επιτρέψτε μου να εξηγήσω λίγο τι εννοώ όταν λέω ότι έχω δει αυτές τις οντότητες:
Από την παιδική μου ηλικία, κατέχω τις ικανότητες της διόρασης (την ικανότητα να αντιλαμβάνομαι πράγματα πέρα από τις κανονικές αισθήσεις, συμπεριλαμβανομένης της εξωαισθητηριακής αντίληψης, της έκτης αίσθησης, των ψυχικών ικανοτήτων, της τηλεπάθειας και άλλα) και της διακοής (η ικανότητα να ακούω ήχους, μηνύματα ή λέξεις από άλλη συχνότητα (σφαίρα) νοητικά και τηλεπαθητικά) να έχω διαισθητική αντίληψη του κόσμου.
Επιπλέον, είμαι πνευματικά διαισθητικός και με μεγάλη ενσυναίσθηση (πολύ συμπονετικός). Μπορώ να δω ενέργειες και ψυχικά φαινόμενα που οι περισσότεροι άνθρωποι δεν βλέπουν.
Όταν κοίταξα πίσω στη ζωή μου, μπορούσα να θυμηθώ αρκετές περιπτώσεις όπου είχα έρθει σε επαφή με εχθρικές οντότητες γύρω από μεθυσμένους ανθρώπους.
Είχα επίσης την εμπειρία να παρατηρώ τα μάτια ανθρώπων που σίγουρα «κατέχονταν» από σκοτεινές ενέργειες.
Θυμάμαι επίσης ένα μάθημα ψυχολογίας που είχα παρακολουθήσει κάποτε. Μέρος αυτού του μαθήματος ήταν η έρευνα της διαφήμισης και του πώς επηρεάζει (τον αντίκτυπο) τους ανθρώπους. Εξετάσαμε επίσης τη διαφήμιση για το αλκοόλ.
Ένας λέκτορας και ειδικός στον τομέα μας εξήγησε ότι οι περισσότερες διαφημίσεις του αλκοόλ χρησιμοποιούν κρυφά μηνύματα και εικόνες. Δεν γίνονται αντιληπτά σε μια επιφανειακή εξέταση (επιθεώρηση) αλλά γίνονται πολύ καλά αντιληπτά από το υποσυνείδητο.
Οι έμποροι αλκοολούχων ποτών (καθώς και καπνού και άλλων προϊόντων) γνωρίζουν τη δύναμη του υποσυνείδητου και την επιρροή του στις αποφάσεις, τα συναισθήματα, τις αντιδράσεις, τις πεποιθήσεις μας κ.λπ.
Χρησιμοποιούν αυτές τις απαίσιες μεθόδους (τεχνικές) για να μας ξεγελάσουν ώστε να αγοράσουμε τα προϊόντα τους και να μας παρασύρουν σε μια κοινωνική λατρεία της ψυχικής απάθειας και κοινωνικής υποταγής (υπακοής).
Πολλά από αυτά τα κρυμμένα (κρυφά) μηνύματα και εικόνες ήταν εξαιρετικά σεξουαλικά - είχαν σκοπό να χειραγωγήσουν τις βασικές μας ανάγκες και τη φύση των ορμών μας.
Αυτό το παράδειγμα θα πρέπει να πυροδοτήσει την περιέργειά σας και να σας ενθαρρύνει (παρακινήσει) να κάνετε ερωτήσεις. Γιατί αυτοί οι έμποροι νιώθουν την ανάγκη να μας εξαπατήσουν με αυτόν τον τρόπο και χρησιμοποιούν υποσυνείδητα μηνύματα για να μας παρασύρουν να αγοράσουμε προϊόντα που είναι απολύτως επιβλαβή για το ανθρώπινο σώμα και την ψυχή;
Πόσο συχνά έχετε ενεργήσει εσείς ή άτομα που γνωρίζετε , συμπεριφέρθηκαν με τρόπους ασυνήθιστους (αχαρακτήριστους) για αυτούς μετά από πολύ ποτό (αλκοόλ); Έχετε βιώσει στον εαυτό σας ή σε άλλους ότι η φωνή τους άλλαξε, έγιναν (βίαιοι) επιθετικοί, έκαναν πολύ άσεμνο σεξ, έκαναν χρήση επιβλαβών ουσιών όπως ναρκωτικά, κατέστρεψαν περιουσία ή συμπεριφέρθηκαν επιθετικά;
Κοιτάξτε αυτές τις εμπειρίες και αναρωτηθείτε: είναι αυτή μια εκδήλωση φωτός, αγάπης και θετικότητας; Αντιπροσωπεύουν αυτές οι συμπεριφορές το μονοπάτι προς την επίγνωση (την πορεία συνειδτοποίησης) και την υγεία;
Είναι γνωστό ότι το αλκοόλ αποδυναμώνει το νευρικό σύστημα, σκοτώνει τα εγκεφαλικά κύτταρα, είναι τοξικό για το συκώτι, αποδυναμώνει το ανοσοποιητικό σύστημα και έχει πολλές άλλες βλαβερές συνέπειες.
Μας διδάσκουν ότι η μακροχρόνια χρήση αλκοόλ μπορεί να οδηγήσει σε παχυσαρκία, ηπατική νόσο, νοητική υστέρηση και ορμονικές ανισορροπίες.
Η κατανάλωση αλκοόλ κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης μπορεί να προκαλέσει γενετικές ανωμαλίες, νοητική καθυστέρηση και γενετικές ανωμαλίες στο αναπτυσσόμενο έμβρυο.
Ωστόσο, το αλκοόλ προωθείται ενεργά και υποστηρίζεται από την κυρίαρχη κουλτούρα μας. Έχετε σκεφτεί ποτέ το γεγονός ότι το αλκοόλ είναι ένα έξυπνο εργαλείο που χρησιμοποιείται από τους υποστηρικτές του Matrix (ένα παγκόσμιο πρόγραμμα ελέγχου και καταστολής του νου) για να κρατούν τους ανθρώπους στο δρόμο (μονοπάτι) προς την ανικανότητα και τις ασθένειες;
Πρέπει να αναρωτηθούμε γιατί το αλκοόλ είναι νόμιμο σχεδόν παντού στον κόσμο, ενώ σε πολλές χώρες, ειδικά στις ΗΠΑ, απαγορεύουν τα ψυχεδελικά.
Είναι γνωστό ότι η συνειδητή και ασφαλής χρήση φαρμάκων που διευρύνουν το νου ή προάγουν ψυχικές ικανότητες, μπορεί να βοηθήσει στη διεύρυνση της συνείδησης και στην πρόκληση πνευματικών εμπειριών μέσω των οποίων οι άνθρωποι βιώνουν ενότητα με το Θείο (medicine of the seers)
«φάρμακο της πρόβλεψης» (medicine of the seers)
Η συνειδητή χρήση αυτών των ουσιών έχει βοηθήσει πολλούς ανθρώπους να βιώσουν τη θεραπεία από διάφορες σωματικές και ψυχικές παθήσεις, να αυξήσουν τη νοημοσύνη, να επανασυνδέσουν (αναδομήσουν) τον εγκέφαλό τους με θετικό τρόπο, να βρουν τον σκοπό της ψυχής τους και να εμπνευστούν για τη δημιουργία σπουδαίων έργων τέχνης ή καινοτόμων εφευρέσεων.
Φαίνεται ότι αυτές οι ουσίες απαγορεύονται και απαγορεύονται σκόπιμα επειδή έρχονται σε αντίθεση με την πρόθεση να καταπνίξουν το ανθρώπινο δυναμικό και να μας κρατήσουν στο σκοτάδι σχετικά με το ποιοι είμαστε πραγματικά ως πνευματικά όντα, ποιες είναι οι δυνατότητές μας και πώς μπορούμε να περπατήσουμε το μονοπάτι της αυτοενδυνάμωσης.
Σε μια προσπάθεια να θεραπεύσουμε, να αφυπνίσουμε και να μεταμορφώσουμε τον κόσμο μας, προσεύχομαι να αναγνωρίσουμε τα βρώμικα κόλπα που παίζονται σε βάρος της ανθρωπότητας σχετικά με το αλκοόλ.
Οι κακόβουλες δυνάμεις ήθελαν και θέλουν να μας κρατήσουν σε καταπίεση, ανικανότητα και ύπνο.
Πόσοι από εμάς έχουμε γίνει μάρτυρες διαλυμένων οικογενειών και χαμένων ζωών λόγω αλκοόλ και αλκοολισμού;
Πιστεύετε ότι το αλκοόλ μας κάνει εξυπνότερους, υγιέστερους ή καλύτερους;
Ήρθε η ώρα να αλλάξουν τα πράγματα!
Ας αντικαταστήσουμε τη συνηθισμένη κατάχρηση αλκοόλ με συμπεριφορές που προάγουν την υγεία και ας μάθουμε να ζούμε μια ξύπνια και γεμάτη (ενδυναμωμένη) ζωή!
Πριν ολοκληρώσω την αναφορά μου, θα ήθελα να σας δώσω λίγες περισσότερες πληροφορίες για τη λέξη «αλκοόλ». Πολλοί άνθρωποι εμβάθυναν στην ετυμολογία του και συνάντησαν τις ακόλουθες εξηγήσεις:
"Alcohol" (ουσιαστικό) - δεκαετία 1540 (ορθογραφία alcofol στις αρχές του 15ου αιώνα): μια λεπτή σκόνη που λαμβάνεται με εξάχνωση, από τη μεσαιωνική λατινική λέξη "alcohol": κονιοποιημένο μετάλλευμα αντιμονίου, από τα αραβικά «al-kuhl», «kohl»: ψιλό, μεταλλική πούδρα που χρησιμοποιείται για να σκουρύνουν τα βλέφαρα, από «καχάλα»: σε απόχρωση, σε χρώμα.
Ο Παράκελσος (1493-1541) χρησιμοποίησε τη λέξη για να αναφερθεί σε λεπτή σκόνη και ένα πτητικό υγρό. Στη δεκαετία του 1670, χρησιμοποιήθηκε στα αγγλικά για να αναφέρεται σε «οποιαδήποτε εξαχνωμένη ουσία, την καθαρή ουσία των πάντων», συμπεριλαμβανομένων των υγρών.
Το απόσταγμα (αλκοόλ) κρασιού εμφανίστηκε για πρώτη φορά το 1753 ως «το μεθυστικό συστατικό στα δυνατά οινοπνευματώδη ποτά» και αργότερα επεκτάθηκε σε νόημα για να σημαίνει «το μεθυστικό συστατικό στα αποστάγματα που έχουν υποστεί ζύμωση».
Περαιτέρω έρευνα δείχνει ότι στην αρχαία Αίγυπτο, τόσο οι άνδρες όσο και οι γυναίκες έβαφαν το πάνω και το κάτω βλέφαρό τους με μια παχιά μαύρη πούδρα γνωστή ως κολ, kajal ή mesdemet. Το μάτι που τονίστηκε (διακρίνεται) έτσι έμοιαζε με το αμυγδαλωτό μάτι του Ώρου, του θεού του γερακιού, όπως το βρίσκουμε στα ιερογλυφικά του ματιού του Ώρου.
Οι αρχαίοι Αιγύπτιοι πίστευαν ότι αυτή η συγκεκριμένη μορφή (το ιδιαίτερο σχήμα) επικαλούνταν την προστασία του θεού του γερακιού και απώθησε (κρατούσε μακριά) τα κακά πνεύματα.
Ωστόσο, αν ψάξουμε ακόμα πιο βαθιά, σαν πραγματικός, αληθινός επιστήμονας, ερευνητής και αναζητητής της αλήθειας, βρίσκουμε τέτοια ενδιαφέροντα γεγονότα:
Η Δρ Rachel Hajjar, μια αξιοσέβαστη σύγχρονη εκδότρια, συγγραφέας και ιατρική σύμβουλος, ενώ ερευνούσε ένα άρθρο για το αλκοόλ για το διαδικτυακό ιατρικό περιοδικό της, βρήκε πρόσθετες έννοιες λέξεων στα αρχαία αραβικά κείμενα:
1.«Al-kol»: τζίνι ή πνεύμα που παίρνει διάφορες μορφές, ή υπερφυσικό ον (πλάσμα) στην αραβική μυθολογία.
2. «Al-col»: κάθε φάρμακο (ναρκωτικό) ή ουσία που αφαιρεί ή συσκοτίζει το μυαλό.
3. Η λέξη αλκοόλ αναφέρεται επίσης στο σταθερό αστέρι που είναι γνωστό στην αστρονομία ως «Algol», «το κεφάλι του δαίμονα».
Ο σύγχρονος αραβικός όρος για το αλκοόλ (αιθανόλη) είναι الغول, al-gawl που σημαίνει «φάντασμα» ή «δαίμονας».
Δεν είναι τυχαίο ότι οι άνθρωποι συχνά μιλούν για πνεύμα ή πνεύματα όταν μιλούν για αλκοόλ. Υπάρχει μια βαθιά ιστορία πίσω από αυτή τη δηλητηριώδη (τοξική) ουσία. Υπάρχουν πολλά στρώματα πληροφοριών στον πολιτισμό μας (σε όλη την κουλτούρα μας) - μερικές φορές πρέπει να κοιτάξουμε κάτω από την επιφάνεια των πραγμάτων για να βρούμε όλη την αλήθεια.
κείμενο από το βιβλίο Codex Humanus - Το Βιβλίο της Ανθρωπότητας
Σας προσκαλώ να εμβαθύνετε στις πληροφορίες που έχω μοιραστεί εδώ και να ρίξετε μια ματιά στον αντίκτυπο που είχε το αλκοόλ στη ζωή σας, στις ζωές όσων γνωρίζετε και στην κοινωνία γενικότερα.
Λάβετε τεκμηριωμένες και υγιείς αποφάσεις βασισμένες σε πληροφορίες και έρευνα. Όσο περισσότεροι άνθρωποι αφυπνίζονται για την αλήθεια και αγωνίζονται για υγεία και ελευθερία από τον έλεγχο του νου, τόσο πιο πιθανό είναι να κάνουμε θετικές αλλαγές και να δημιουργήσουμε έναν κόσμο όπου νιώθουμε άνετα μαζί.
Βιβλιογραφία:Codex Humanus - Το Βιβλίο της Ανθρωπότητας
14/01/2022.
https://www.pravda-tv.com/2022/01/koerper-essender-geist-die-spirituellen-folgen-des-alkoholkonsums/
=======
η τεράστια συμβολή του Carl Gustav Jung στην απεξάρτηση των αλκοολικών
Η ανάρρωση λόγω μιας «ζωτικής πνευματικής εμπειρίας» που άλλαξε τη ζωή τους
Οι Ανώνυμοι Αλκοολικοί (ΑΑ) είναι μια διεθνής υποτροφία αμοιβαίας βοήθειας με περισσότερα από 2 εκατομμύρια μέλη παγκοσμίως. Προσπαθεί να βοηθήσει τα μέλη «να παραμείνουν νηφάλια και οι άλλοι αλκοολικοί να επιτύχουν νηφαλιότητα». Παρά το γεγονός ότι οι μελέτες για την αποτελεσματικότητά του ήταν ασυνεπείς, η ΑΑ είχε σημαντική και μακροπρόθεσμη επίδραση στην κουλτούρα των Ηνωμένων Πολιτειών και ένας από τους ιδρυτές της ήταν μεταξύ των σημαντικότερων ανθρώπων του περιοδικού Time του 20ού αιώνα.
Μια ελάχιστα γνωστή πτυχή της ιστορίας αυτής της εξαιρετικά δημοφιλής θεραπείας, και μια απόδειξη της διεπιστημονικής φύσης της υγείας και της ευεξίας, είναι η επιρροή του Ελβετού ψυχιάτρου Carl Gustav Jung.
Η AA ιδρύθηκε το 1935 από τον William Wilson (Bill W) και τον Robert Smith (Dr Bob) στο Akron του Οχάιο. Χρόνια αργότερα, ο Wilson έγραψε στον Jung αναγνωρίζοντας τον «κρίσιμο ρόλο του στην ίδρυση της Συντροφιάς μας». Η ασυνήθιστη επιρροή του Γιουνγκ προήλθε κυρίως από την ανεπιτυχή μεταχείριση του Ρόουλαντ Αζάρ, ενός επενδυτικού τραπεζίτη και πρώην γερουσιαστή από το Ρόουντ Άιλαντ, ο οποίος, στα τέλη της δεκαετίας του 1920, βρήκε τον εαυτό του να γλιστράει όλο και πιο βαθιά στο ανεξέλεγκτο ποτό. Σύμφωνα με τα λόγια του Wilson, ο Hazard είχε «εξαντλήσει άλλα μέσα ανάρρωσης από τον αλκοολισμό του» όταν συμβουλεύτηκε τον Jung.
Σύμφωνα με την αλληλογραφία μεταξύ του Hazard και του ξαδέρφου του, του βραβευμένου με Πούλιτζερ ποιητή Leonard Bacon (ο ίδιος ασθενής του Jung), ο Hazard είχε καθημερινές συνεδρίες με τον Jung στη Ζυρίχη για αρκετούς μήνες και σταμάτησε να πίνει. Ωστόσο, μετά από μια υποτροπή αλκοολισμού κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού στην Αφρική, ο Αζάρ επέστρεψε από τον ξάδερφό του στον Γιουνγκ ως «τελευταίο δικαστήριο» το 1928. Κατά τη διάρκεια αυτής της δεύτερης σειράς ανάλυσης, ο Γιουνγκ απήγγειλε τον Αζάρ ως χρόνιο αλκοολικό και δήλωσε ότι δεν υπήρχε τίποτα περισσότερα από όσα θα μπορούσε να κάνει γι' αυτόν η ψυχιατρική ή η ιατρική. Υπήρχε μόνο μια ελπίδα, είπε ο Γιουνγκ: περιστασιακά οι αλκοολικοί μπορούσαν να αναρρώσουν μετά από κάποιο είδος θρησκευτικής μεταστροφής. Ωστόσο, προειδοποίησε, οι αναρρώσεις λόγω μιας «ζωτικής πνευματικής εμπειρίας» που άλλαξε τη ζωή ήταν σχετικά σπάνιες.
Μπορεί να φαίνεται παράξενο για έναν γιατρό να συνταγογραφήσει μια πνευματική εμπειρία, αλλά είναι συνεπής με το υπόβαθρο και το ενδιαφέρον του Γιουνγκ. Ο πατέρας του Γιουνγκ και αρκετοί θείοι του ήταν κληρικοί, ενώ η μητέρα του ανέφερε ότι είχε «δεύτερη όραση» και είπε ότι την επισκέπτονταν πνεύματα τη νύχτα. Αφού ο Γιουνγκ απέκτησε το MD του το 1902 και εντάχθηκε στο ψυχιατρικό νοσοκομείο του Πανεπιστημίου της Ζυρίχης, θεράπευσε πολλούς δύσκολους ασθενείς με προβλήματα που σχετίζονται με το αλκοόλ – περίπου το 13 τοις εκατό όλων των εισαγωγών, είπε.
Ο Jung, ο Wilson και ο Smith είχαν επανεισαγάγει την πνευματική διάσταση στη θεραπευτική διαδικασία. Δεκαετίες αργότερα, το μεγαλύτερο μέρος της ψυχοθεραπείας εξακολουθεί να αντιστέκεται σε κάτι τέτοιο
Ωστόσο, ορισμένοι αναγνωρίζουν τη σημασία της πνευματικότητας στη διαδικασία της ανάρρωσης και την αξία του έργου του Γιουνγκ στην ενσωμάτωση της πνευματικότητας στην ανθρώπινη υγεία.
https://aeon.co/ideas/how-jungs-collective-unconscious-inspired-alcoholics-anonymous
Carl Gustav Jung 1875–1961 Ελβετός ψυχολόγος
Το παπούτσι που ταιριάζει σε ένα άτομο είναι στενό για ένα άλλο. δεν υπάρχει καθολική συνταγή για να ζεις.
«Οι στόχοι της ψυχοθεραπείας» (1931) στο The Practice of Psychotherapy (1966)
Ένας άνθρωπος που δεν έχει περάσει από την κόλαση των παθών του δεν τα έχει ξεπεράσει ποτέ.
Αναμνήσεις, Όνειρα, Σκέψεις (1962) κεφ. 9
Τα περιεχόμενα του προσωπικού ασυνείδητου είναι κυρίως τα συμπλέγματα που τονίζουν τα συναισθήματα … Τα περιεχόμενα του συλλογικού ασυνείδητου, από την άλλη πλευρά, είναι γνωστά ως αρχέτυπα . Eranos Jahrbuch (1934)
Από όσο μπορούμε να διακρίνουμε, ο μοναδικός σκοπός της ανθρώπινης ύπαρξης είναι να ανάψει ένα φως στο σκοτάδι της απλής ύπαρξης.
Αναμνήσεις, Όνειρα, Σκέψεις (1962) κεφ. 11
Κάθε μορφή εθισμού είναι κακή, ανεξάρτητα από το αν το ναρκωτικό είναι αλκοόλ ή μορφίνη ή ιδεαλισμός. Αναμνήσεις, Όνειρα, Σκέψεις (1962) κεφ. 12
Η συνάντηση δύο προσωπικοτήτων είναι σαν την επαφή δύο χημικών ουσιών: αν υπάρξει κάποια αντίδραση, και οι δύο μεταμορφώνονται.
Modern Man in Search of a Soul (1933)
Το απόγευμα της ανθρώπινης ζωής πρέπει επίσης να έχει τη δική του σημασία και δεν μπορεί να είναι απλώς ένα θλιβερό παράρτημα στο πρωινό της ζωής. The Stages of Life (1930)
Ο άνθρωπος χρειάζεται δυσκολίες. είναι απαραίτητα για την υγεία.
«The Transcendent Function» (1916) παρ. 143, στο The Structure and Dynamics of the Psyche (1960)
Αν υπάρχει κάτι που θέλουμε να αλλάξουμε στο παιδί, θα πρέπει πρώτα να το εξετάσουμε και να δούμε αν δεν είναι κάτι που θα μπορούσε καλύτερα να αλλάξει στον εαυτό μας.
«Vom Werden der Persönlichkeit» (1932)
Η θάλασσα είναι σαν τη μουσική. Έχει όλα τα όνειρα της ψυχής μέσα του και τα ηχεί.
επιστολή στην Emma Jung, 22 Σεπτεμβρίου 1909
Το να γνωρίζετε το δικό σας σκοτάδι είναι η καλύτερη μέθοδος για να αντιμετωπίσετε τα σκοτάδια άλλων ανθρώπων.
Επιστολή στον Kendig B. Cully, 25 Σεπτεμβρίου 1931. Επιστολές τόμ. 1 (1973)
Ο υγιής άνθρωπος δεν βασανίζει τους άλλους - γενικά είναι οι βασανισμένοι που μετατρέπονται σε βασανιστές. τον Du May 1941
Δεν πιστεύω… το ξέρω.
L. van der Post Jung και η ιστορία της εποχής μας (1976)
Τίποτα δεν έχει ισχυρότερη επιρροή στα παιδιά τους από την αβίωτη ζωή των γονιών τους.
αποδίδεται? στο Boston Magazine Ιούνιος 1978
https://www.oxfordreference.com/view/10.1093/acref/9780191826719.001.0001/q-oro-ed4-00006107
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου