Κυριακή 3 Μαρτίου 2024

Επίθεση στη Ρωσία: Τουλάχιστον τέσσερις υψηλόβαθμοι αξιωματικοί της Bundeswehr πρέπει να φυλακιστούν αμέσως

Επίθεση στη Ρωσία: Τουλάχιστον τέσσερις υψηλόβαθμοι αξιωματικοί της Bundeswehr πρέπει να φυλακιστούν αμέσως
3 Μαρτίου 2024   Από Peter Haisenko

Η συνομιλία μεταξύ τεσσάρων αξιωματικών της Bundeswehr, που υποκλάπηκε από τη Ρωσία, είναι ένας όρκος αποκάλυψης για την προπαγάνδα του ΝΑΤΟ. Με απίστευτη ευκολία, αυτοί οι τρελοί ψυχοπαθείς μιλούν για τον καλύτερο τρόπο να καταστρέψουν τη γέφυρα πάνω από τον ποταμό Κερτς με γερμανική βοήθεια και να πυροβολήσουν βαθιά στη ρωσική πατρίδα. Αλλά δεν είναι μόνο αυτό. 
Γίνεται σαφής λόγος για το ότι Βρετανοί και Αμερικανοί στρατιώτες δραστηριοποιούνται στην Ουκρανία και ότι όχι μόνο δίνουν δεδομένα στόχων στο Κίεβο, αλλά και τα εισάγουν ενεργά στους ελέγχους. Ένα από τα κύρια θέματα είναι πώς να αποκρύψουμε το γεγονός ότι η Bundeswehr θα συμβάλει ενεργά στον έλεγχο των πυραύλων Taurus.
Εάν αυτό δεν αποτελεί παραβίαση της κατάπαυσης του πυρός με τη Ρωσία ή των συνθηκών 2 + 4, τότε τι υποτίθεται ότι είναι; Η Μόσχα κάλεσε το Βερολίνο να λάβει θέση για το θέμα το αργότερο έως τις 11 Μαρτίου. (Τα (α)πιθανά σενάρια τρόμου εάν η Ρωσία τερματίσει πραγματικά τη συνθήκη 2 + 4)

Για να αποφευχθούν τα χειρότερα, αυτοί οι τέσσερις αξιωματικοί, συμπεριλαμβανομένου τουλάχιστον ενός στρατηγού, πρέπει να συλληφθούν αμέσως και να προσαχθούν στη δικαιοσύνη. Σε τελική ανάλυση, είναι θέμα σχεδιασμού ενός επιθετικού πολέμου και εσχάτης προδοσίας εάν, πράγματι, αυτό που συζητείται δεν είναι στο πνεύμα της γερμανικής κυβέρνησης.
Αλλά κρίνετε μόνοι σας. Παρουσιάζω εδώ την απομαγνητοφώνηση της συνομιλίας σε όλη τη διάρκεια. Σημείωση: Γίνεται ενδιαφέρον από το λεπτό 04:56-07:43. Τέλος, αναφέρεται πόσο συμμετέχει η Sόddeutsche Zeitung, για παράδειγμα, σε εκστρατείες προπαγάνδας.

Το γερμανικό υπουργείο Άμυνας επιβεβαίωσε την αυθεντικότητα αυτής της ηχογράφησης.
00:00-04:30
Γεια σας.
Moin-moin, General, Captain Irrgang (???) εδώ.
Σέρβος.
Θα ήθελα να σας προσθέσω αν θέλετε.
Ναι φυσικά.
Εντάξει.
[Robovoice] Συμμετέχετε στο συνέδριο τώρα.

Γεια σας.
Ο καπετάνιος Irrgang εδώ. Τώρα είναι ο στρατηγός Gräfe (;), ο αντισυνταγματάρχης Florstedt (???) και ο αντισυνταγματάρχης Fenske (???). Και περιμένουμε άλλα 2-3 λεπτά, μετά έρχεται το ... Τότε θα πάρουμε τον επιθεωρητή.
Ναι.
Λοιπόν, αντίγραφο.
[Ακατανόητο]
Έπρεπε να ... Τι είπες?
Έχω... [ακατανόητο]
Ναι ναι ναι. Ακούσατε μέχρι το τέλος;
Ναι, κύριε.
Μου έλειψε τίποτα;
Όχι, δεν νομίζω, το κάνατε... Αχ, σκέφτηκα, αφού είπες εδώ, τώρα θέλεις να κλείσεις το τηλέφωνο, έκλεισα κι εγώ.
Αχ, όχι, όχι. Χαχαχα. Έτσι... [Ακατανόητο] ... Και είχα πει ότι θα παραδώσω τη σκυτάλη στους hatemasters (???).
Αχ, έκλεισα και το τηλέφωνο, άφησα τον εαυτό μου να ενημερωθεί από το [ακατανόητο] εδώ την ίδια στιγμή εδώ σχετικά με το θέμα που έχουμε εδώ.
Αχα. (Η Ρωσία αντιδρά στα σχέδια επίθεσης της Bundeswehr κατά της γέφυρας της Κριμαίας
Και αυτό ήταν πολύ βολικό για μένα που είπατε κακάο ciao. Όχι, δεν άκουγα.
Λοιπόν, κανένα πρόβλημα, αλλά τελειώσατε με το μέρος σας ... Και μέχρι τότε ήταν σχετικά ήσυχα.
Ναι, έχω ήδη τα πράγματα που σας έχω CCt στο TBK (???) ... [ακατανόητο]
Ναι.
Λοιπόν, κάτι ακόμα...
Καλό.
Θα είστε εκεί την Τετάρτη;
Όχι, στην πραγματικότητα ο επιθεωρητής δεν θα ήταν μαζί μου, αν ήμουν εκεί, θα το είχα κάνει, αλλά είμαι στη Σιγκαπούρη αυτή τη στιγμή. Και εδώ είναι τώρα... Είναι 11:57 μ.μ. εδώ. Ναι.
Προτείνατε...

Ήταν μια κουραστική μέρα, ήθελα να είμαι στο ενδιάμεσο σήμερα, ήθελα να ... [ακατανόητο] ... Θα έπρεπε να είχα σηκώσει τη φωτογραφική μου μηχανή από την τηλεόραση σήμερα, με τη θέα που έχετε από το δωμάτιο του ξενοδοχείου μου. Ίσως να σας στείλω μια φωτογραφία αργότερα.
Ναι, ας το κάνουμε, είμαι κι εγώ περίεργος.
Ναι, αυτό είναι φοβερό.
Έχετε δει ποτέ αυτό το ξενοδοχείο εκεί, δεν είναι αυτό με τους τρεις πυλώνες και την πλάκα στην κορυφή;
Όχι, πάλι, τι;

Υπάρχει ένα ξενοδοχείο όπου υπάρχουν τρεις πύργοι, και υπάρχουν πολλά ...
Ναι, εκεί ήμουν απλά... Μόλις έπινα ένα ποτό και υπάρχει επίσης αυτή η διάσημη πισίνα, όπου σχεδόν αράζεις
εκεί.
Ναι.
Δεν είναι πολύ άθλια.
Αλλά είναι αρκετά υγρό εδώ.
Χμμ, έτσι νομίζω.
Ναι, αλλά γι 'αυτό έχω τώρα, αυτό είναι φυσικά το ωραίο πράγμα για γεγονότα όπως αυτό, εκεί συναντάς τον Θεό και τον κόσμο. Και γνώρισα αυτόν τον ράφτη σήμερα, αυτός είναι ο διάδοχος του Wolfsbach ... και του έχω ήδη πει για το σχέδιό μας.
Ωραία.
Και τότε πρέπει να... πότε είναι τώρα, πότε είναι το ταξίδι σας στην Αλάσκα και πάλι;
Um, Showtime πρόκειται να είναι 19 Μαρτίουth. Φτάνω το Σαββατοκύριακο, 19 Μαρτίου Τρίτη είμαι ... Δευτέρα-Τρίτη είμαι ήδη εκεί. Έτσι...
Χμ. Ναι.
Αν πρέπει να περάσετε ξανά από εκεί, νομίζετε ή τι;
Ναι, πρέπει πραγματικά να πάω ξανά εκεί, όπως είπα. Είναι στο γραφείο μόνο για 2 εβδομάδες και δεν ήξερε καν για τι πράγμα μιλούσα. Και γι' αυτό είπα, καλύτερα να περάσω ξανά, γιατί ήταν Οκτώβριος όταν τα παρουσιάσαμε όλα αυτά στον Wilsbach (;).
Ναι, αν χρειάζεστε παρέα, ξέρετε, σωστά;
Ναι, ναι.
Χαχαχα.  

Έχετε ήδη σχόλια από το como σας; Η αίτησή σας έχει ήδη περάσει μαζί του, σωστά;
Έχω ήδη κλείσει την πτήση, έχω τα πάντα σε αποσκευές, ναι.
Όχι, όχι. Εννοώ λόγω του άλλου πράγματος.
Χμμ... εννοείς την Αλάσκα τώρα;
Χάμφ;
Ποια υπηρεσία... Εννοείς τώρα;
Λοιπόν, εννοώ λόγω του [ακατανόητου].
Α, ναι, χμμ, αυτό είναι έξω από τη μοίρα τώρα. Και η P (???) εξακολουθεί να έχει προθεσμία εγγραφής μέχρι το τέλος του μήνα. Δεν έχω κανένα σχόλιο ακόμα. Αλλά θεωρητικά, το Komo είχε το καθήκον να αναφέρει σήμερα.
Εντάξει, αλλά δεν είδατε τι...
[Ακατανόητο]
Ναι, αλλά δεν ξέρετε τι έγραψε;
Μμμ, μπορώ να σας πάρω και whatsapp σας.
Ναι, αυτό θα ήταν υπέροχο.
... [Ακατανόητο] ... Στρατηγός Gerhartz (φωτογραφία εξωφύλλου).
Ναι.

04:56-07:43
300x250 μποξόνε
Ναι, καλησπέρα σε όλους. Um, Gerhartz εδώ. Απ' όσο γνωρίζω, έχουμε μαζί μας το σύντροφο Tscheffen (???), το σύντροφο Florstedt και το σύντροφο Fenske (???). Διορθώνω?
Ακριβώς.
Ναι.
Εντάξει.
Υπέροχο. Frank, είσαι από τη Σιγκαπούρη.
Ναι.

Πολύ καλό, πολύ καλό. Ναι, ήθελα να ρίξω μια γρήγορη ματιά ο ένας στον άλλον πριν ... uhhhhm ... Ναι, όχι με την έννοια του ποιος λέει τι, αλλά ότι συντονιζόμαστε σύντομα και ότι ειδικά εδώ οι δύο σύντροφοι Florstedt και Fenske (???) γνωρίζουν πώς προέκυψε το όλο θέμα. Γιατί, όταν ακούς ότι ο Υπουργός Άμυνας θέλει, θέλει πραγματικά να πάει βαθιά στον Ταύρο, όπου το ραντεβού είναι μισή ώρα όπως το είδα, οπότε... Δεν θα μπορέσουμε να κάνουμε αυτό το πράγμα να πετάξει, για να το θέσω έτσι. Δεν βλέπω κανένα... Προς το παρόν δεν υπάρχει μια ορμή σκανδάλης πίσω από αυτό. Έτσι, δεν είναι σαν να του είπε η καγκελάριος «Έι, μάθε περισσότερα και μετά ας αποφασίσουμε αύριο». Εμ, τέλος πάντων, δεν το είχα συνειδητοποιήσει αυτό, αλλά ότι είδε ξανά τον Πιστόριους μέσα από όλη αυτή τη συζήτηση που έρχεται ξανά και ξανά, και φυσικά έρχεται επειδή κανείς δεν ξέρει πραγματικά, γιατί η καγκελάριος μπλοκάρει εδώ; Χμ, φυσικά, εμφανίζονται οι πιο περιπετειώδεις φήμες. Επιτρέψτε μου να αναφέρω ένα. Έλαβα ένα τηλεφώνημα χθες από μια δημοσιογράφο που είναι πολύ κοντά στην καγκελάριο, χμμ, είχε ακούσει στο Μόναχο ότι ο Ταύρος δεν θα λειτουργούσε καθόλου.
Χαχα.

Απλά λέω, εντάξει, ποιος σου λέει σκατά; Νόμιζα ότι το είχε πάρει με κάποιο τρόπο πολιτικά. Τότε λέει: «Κάποιος με στολή μου το είπε αυτό». Φυσικά, δεν αποκαλύπτει την πηγή της, φυσικά, αλλά φυσικά πήδηξε πάνω σε αυτό και ήθελε να κάνει το μεγάλο πρωτοσέλιδο από αυτό, σύμφωνα με: «Τώρα έχουμε επιτέλους τον λόγο για τον οποίο η καγκελάριος δεν παραδίδει. Επειδή το πράγμα δεν λειτουργεί καθόλου». Φυσικά την έβγαλα έξω από αυτό, λέω απόλυτα. Κάνουμε ακόμη και καμπάνιες σκοποβολής όλη την ώρα, η τελευταία δεν ήταν πολύ καιρό πριν. NE; Και αλλά μπορείτε να δείτε τι είδους φλυαρία υπάρχει στο δωμάτιο και πάνω απ 'όλα τι ανοησίες λέγονται. Έτσι, και ήθελα απλώς να ρίξω μια γρήγορη ματιά ... Θα ήθελα να συντονίσω μαζί σας ότι αυτό δεν κινείται προς τη λάθος κατεύθυνση. Έτσι, πρώτα απ 'όλα, η ερώτησή μου θα ήταν προς τους Frostedte και Fenske. Σας έχει μιλήσει ποτέ κανείς απευθείας ή ο στρατηγός Φρόιντινγκ (???) ήρθε σε επαφή μαζί σας με κάποιο τρόπο;

07:43-09:50
Χμ, αρνητικό από την πλευρά μου, όχι, άκουσα μόνο για τον Φρανκ.
Α, εντάξει.
Για μένα, επίσης αρνητικά. Επικοινωνούσα μόνο με τον στρατηγό Gräfe.
Αχ ναι, εντάξει. Και... [ακατανόητο] ... Του έδωσα και τους δύο αριθμούς την Κυριακή και είπε ότι θα το έκανε [ακατανόητο]. Ναι, εντάξει, τότε ίσως αυτό έρχεται. Όχι, αυτό απλά δεν έχει συμβεί ακόμα, χμμ, οπότε αυτό που έχω δει είναι ότι είναι μισή ώρα ... Και θα μπορούσε κάλλιστα να είναι, χμμ, ότι μπορεί να μην είμαι καθόλου εκεί. Αλλά ίσως χρειαστεί να πάω στην Επιτροπή Προϋπολογισμών, διότι εξακολουθούμε να έχουμε ένα τόσο μικρό θέμα με ένα... Αύξηση των τιμών του ... [ακατανόητο] ... Υποδομή στο Büchel, η οποία είναι πολύ ενοχλητική, επειδή δεν είναι πραγματικά μια αύξηση των τιμών, αλλά (???) απλά υποτιμημένη, umm, και τώρα οι εταιρείες μόλις υπέβαλαν τις προσφορές τους και είναι πολύ πάνω από ό, τι (???) εκτιμάται. Και τώρα, φυσικά, ο θυμός είναι μεγάλος. Χμμ... Και τους είπα τώρα ότι πρέπει να ξέρουν μόνοι τους. Αν πρέπει να πάω μαζί σας ή αν πρέπει να πάω στην Επιτροπή Προϋπολογισμών. Στο τέλος, εναπόκειται στον υπουργό να αποφασίσει, διότι είναι σχεδόν ταυτόχρονα. Χμμ, έτσι θα μπορούσε κάλλιστα να είναι ότι είστε μόνοι τότε. Και θα συνιστούσα, οπότε δεν πρόκειται να πάω καθόλου εκεί. . . δεν θα είναι καθόλου μεγάλη ... Θα πω απλώς, εδώ, αυτοί είναι οι δύο ειδικοί μας. Το ένα στην ένωση, το άλλο στο ZLO (???) και στη συνέχεια ... Umm, και θα συνιστούσα, σας το έχω ήδη στείλει μέσω του Frank, για να έχετε μερικές διαφάνειες μαζί σας, σωστά; ... Πρότυπα, όπως τα αποκαλούν, ώστε να μπορείτε να απεικονίσετε κάτι λίγο. Έτσι, απλά πρέπει να βάλετε τον εαυτό σας στα παπούτσια του, έχει ... Ναι, το δείξαμε κάποτε σε μια επίδειξη επίδειξης, υπήρχε ένας Ταύρος, ήταν επίσης στην αγκαλιά ... στο αεροπλανοφόρο δίπλα στον ανεμοστρόβιλο, αλλά για παράδειγμα πώς φαίνεται συνδεδεμένο με τον ανεμοστρόβιλο ή πώς μοιάζει ένα σύστημα σχεδιασμού αποστολής, ώστε να μπορεί να φανταστεί πολύ λίγα.

09:51-11:52
Εντάξει. Udo, έχετε ... Έχετε επίσης ένα σωρό διαφάνειες, έτσι δεν είναι;
Ναι. Ναι, έχω διαθέσιμο.
Αλλά από την άλλη πλευρά, μην τον πυροβολήσετε με μια παρουσίαση διαφανειών με 30 διαφάνειες. Απλά να το έχετε κατά νου, το ραντεβού είναι μισή ώρα. Um, θα έλεγα να κάνει ένα τόσο σύντομο σερβίρισμα, Freuding (???) ελπίζουμε ότι θα έρθει σε επαφή και πάλι. Φυσικά, είναι επίσης λίγο για το πώς λειτουργεί, τι μπορεί να κάνει ο Ταύρος, πώς χρησιμοποιείται; Αλλά φυσικά, εξακολουθεί να στοιχειώνει το πίσω μέρος του μυαλού του... Χμ... εάν επρόκειτο να λάβουμε μια πολιτική απόφαση να στηρίξουμε την Ουκρανία με αυτό, πώς θα μπορούσε τελικά να λειτουργήσει το όλο θέμα; Και θα σας ήμουν πραγματικά ευγνώμων που εμείς ... η πρόκληση, σύμφωνα με: "Τι δεν είναι εύκολο σε αυτό;" Αλλά ότι δεν θέτουμε απλώς ένα πρόβλημα, αλλά ότι πάντα ονομάζουμε τη λύση σε αυτό.
Αχα.

NE; Έτσι, όταν πρόκειται να κάνουν τον σχεδιασμό της αποστολής, για παράδειγμα, ξέρω πώς το κάνουν οι Άγγλοι, το κάνουν εντελώς στο reachback. Έχουν επίσης μερικούς ανθρώπους στο χώρο, χμμ, το κάνουν αυτό, οι Γάλλοι όχι. Έτσι, QCen (???) τους Ουκρανούς κατά τη φόρτωση του SCALP, όχι, επειδή το Storm Shadow και το SCALPS είναι σχετικά παρόμοια καθαρά από τεχνική άποψη. Μου είπαν, ναι, Θεέ μου, θα κοίταζαν επίσης πάνω από τους ώμους των Ουκρανών κατά τη φόρτωση του Ταύρου. Χμμ, αλλά το ερώτημα θα ήταν, πώς θα το λύσουμε τότε; Mhm, τους αφήνουμε να κάνουν τον σχεδιασμό της αποστολής και τους δίνουμε την προσέγγιση MBDA και στη συνέχεια απλά φέρνουμε έναν από τους ανθρώπους μας στο MBDA; Θα ρωτούσα ξανά, ίσως και πάλι τον Frank, πώς τοποθετούσαμε πάντα τους εαυτούς μας, πώς θα το κάναμε, και τότε φυσικά θα λέγαμε Fenske, Florstedt, αν εσείς οι δύο δείχνετε πώς το βλέπετε από τη δική σας οπτική γωνία.

11:53-13:24
Ναι.
Θα μπορούσα να ξεκινήσω με: "Ποιο είναι το πιο ευαίσθητο ή το πιο κρίσιμο πράγμα που μπορεί να συμβεί τώρα;" Χμμ, με όλη τη συζήτηση, πηγαίνει μπρος-πίσω για πάντα, και νομίζω ότι τα δύο σημεία, τα πιο ευαίσθητα, είναι από τη μία πλευρά το χρονοδιάγραμμα, σύμφωνα με το «Τώρα η καγκελάριος λέει ότι θα τα παρατήσουμε», και προέρχεστε από την Bundeswehr: Ναι, ωραία, αλλά σε 8 μήνες θα είμαστε έτοιμοι να κάνουμε την πρώτη αποστολή [ακατανόητο]. Και το δεύτερο πράγμα είναι, φυσικά, ότι δεν μπορούμε να συντομεύσουμε το χρόνο εάν πάει μετά από μια λάθος επιχείρηση και το πράγμα πέφτει σε ένα νηπιαγωγείο και υπάρχουν απώλειες αμάχων. Γι 'αυτό αυτά είναι τα δύο ... Αριστερά και δεξιά υπάρχει ένα όριο μεταξύ του οποίου πρέπει να σταθμίσετε. Αν το σπάσεις έτσι, μια τροχιά είναι η παράδοση των πυραύλων. Δεν έχουμε πραγματικά καμία σχέση με αυτό, και το σημαντικό σημείο θα ήταν τότε στη συζήτηση ... Πρέπει να το επισημάνω ξανά ... Χωρίς την εταιρεία (???) δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα και θα ήταν ... [ακατανόητο] ... όπως συμβαίνει με τους πυραύλους IRIS-T, οι πρώτοι πύραυλοι εξοπλίζονται, μετατρέπονται και παραδίδονται σχετικά γρήγορα. Αλλά τότε πρέπει να γίνουν στοιχειώδη πράγματα, μια άλλη μικρή αναθεώρηση, το γερμανικό υψηλό σήμα κάτω και ούτω καθεξής. Αλλά δεν χρειάζεται να περιμένετε μέχρι να έχετε 20, θα μπορούσατε θεωρητικά να εγκαταλείψετε τα πρώτα 5. Έτσι, αυτό θα ήταν το πρώτο τρένο, η πρώτη γραμμή, πόσο καιρό μπορούν να παραδοθούν; Αλλά αυτό είναι στην πραγματικότητα εξ ολοκλήρου στα χέρια της βιομηχανίας και εξακολουθεί να υπάρχει το ερώτημα ποιος πληρώνει για αυτό, διότι συνδέεται με το κόστος.

13:24
Gräfe: Το δεύτερο ερώτημα είναι το ερώτημα της διεπαφής: Πώς το συνδέετε αυτό σε ποιο οπλικό σύστημα; Και αυτό είναι επίσης ένα πράγμα που κάποιος χομπίστας από την Ουκρανία θα είχε πραγματικά να κάνει με την εταιρεία, επειδή... ή, ο κ. Fenske ή...
Δεν έχουμε μετοχές σε αυτό όταν πρόκειται για ενσωμάτωση σε ένα Su [Sukhoi], για παράδειγμα, έτσι δεν είναι;

13:46
Gerhartz: Δεν νομίζω, αν και η TSG, ο κατασκευαστής, λέει ότι μπορούν να το κάνουν με χρονικό πλαίσιο περίπου έξι μηνών, οπότε είτε Sukhoi είτε F-16.

13:55
Gräfe: Ακριβώς, αυτό ήταν κάτι, δεν έχουμε πραγματικά μετοχές σε *παραδόσεις*, αλλά όταν έρχεται το μήνυμα, "υπέροχο, ο καγκελάριος έχει αποφασίσει", και στη συνέχεια το άλλο μήνυμα "Αλλά χρειάζονται έξι μήνες μόνο για τη διεπαφή", λοιπόν, τότε τα θετικά νέα μετατρέπονται γρήγορα σε αρνητικά νέα.

Και το τρίτο μέρος είναι αυτό που θα μπορούσε τότε θεωρητικά να μας επηρεάσει, δηλαδή η εκπαίδευση. Με άλλα λόγια, είπαμε κάποτε ότι σε συνεργασία με τη βιομηχανία, θα λειτουργούσαμε με παρόμοιο τρόπο με το IRIS-T – η βιομηχανία παρέχει εκπαίδευση σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας του συστήματος και παρέχουμε ανθρώπους που παρέχουν τακτική υποστήριξη για το όλο θέμα. Και τότε είχαμε μιλήσει γι 'αυτό στην πιο λεπτή περίπτωση των τριών ή τεσσάρων μηνών. Και αυτό θα ήταν το μέρος που κάνουμε στη Γερμανία. Και μετά, βέβαια, θα πρέπει να το σκεφτείς, για να καταλήξεις σε μια γρήγορη λύση με τους πρώτους *πυραύλους*, αν δεν πέσεις πίσω στους Βρετανούς τόσο με τη διεπαφή όσο και με την εκπαίδευση, αν κοιτάξουν λοιπόν με την τεχνογνωσία τους, πώς πήραν το Storm Shadow – δεν μπορεί να είναι τόσο μεγάλη διαφορά – και ίσως κάνουν την επιχείρηση στην αρχή, ενώ εν τω μεταξύ τα πληρώματα εκπαιδεύονται μαζί μας. Έτσι ώστε να μην πάρει τόσο πολύ. Και μετά υπάρχουν μερικά πράγματα: Μπορούμε να παρέχουμε μια βάση δεδομένων; Μπορούμε να παρέχουμε δορυφορικές εικόνες; Μπορούμε να προμηθεύσουμε σταθμό σχεδιασμού; Εκτός από τους καθαρούς πυραύλους που έχουμε, όλα θα πρέπει να περάσουν από τη βιομηχανία ή την IABG.

15:30
Gerhartz: Λοιπόν, πρέπει πάντα να έχουμε κατά νου - έχουν αεροπλάνα από τα οποία χρησιμοποιούν τη σκιά καταιγίδας όπως ο Ταύρος. Λοιπόν, αυτό σημαίνει ότι οι Άγγλοι ήταν εκεί, καλωδίωσαν τα αεροπλάνα, οπότε δεν είναι τόσο μακριά από τη χρήση του Ταύρου και από αυτά τα αεροπλάνα ... NE; Ne F16, ας μην μιλήσουμε γι 'αυτό τώρα. Το έχουν στο MiG-23, και αυτό ήταν το θέμα... Το μόνο που μπορώ να πω είναι η εμπειρία από το Patriot - θυμάμαι ποια χρονοδιαγράμματα ζωγράφισαν οι δικοί μας εμπειρογνώμονες στην αρχή. Και έχουμε κατακτήσει αυτό το πράγμα μέσα σε λίγες εβδομάδες, και τώρα το χρησιμοποιούμε σε βαθμό που οι άνθρωποί μας λένε, "Ω, ουάου, δεν το περιμέναμε αυτό!" Λοιπόν, μερικοί από αυτούς ασχολούνται επί του παρόντος με πόλεμο που είναι πιο υψηλής τεχνολογίας από την παλιά καλή πολεμική αεροπορία μας. Έχω πάντα όλα αυτά κατά νου με όλα τα χρονοδιαγράμματα που ανοίγουμε με τέτοιο τρόπο ώστε να μην κάνετε τέτοιο λάθος. Αλλά τώρα, φυσικά, θέλω επίσης να δω και να ακούσω τη φωτογραφία σας από εσάς, σύντροφε Fenske, Florstedt, μόλις τώρα επίσης ενόψει μιας πιθανής παράδοσης στην Ουκρανία.

16:55
Fenske: Θα ασχοληθώ ξανά με την προπόνηση. Το έχουμε ξαναδεί. Εάν έρθει το κατάλληλο προσωπικό και μπορεί να εκπαιδευτεί παράλληλα, τότε βρισκόμαστε σε περίπου τρεις εβδομάδες βιομηχανικής εκπαίδευσης και σε μια φάση εκπαίδευσης, η οποία μπορεί στη συνέχεια να γίνει από εμάς, από την Πολεμική Αεροπορία, σε περίπου τέσσερις εβδομάδες. Αυτό σημαίνει ότι είμαστε ήδη πολύ κάτω από τις δώδεκα εβδομάδες – υπό την προϋπόθεση ότι διαθέτουμε κατάλληλα καταρτισμένο προσωπικό, μπορούμε να το κάνουμε αυτό χωρίς διερμηνείς και τα παρόμοια, επομένως περιλαμβάνονται ορισμένα άλλα δεδομένα.
Είχαμε ήδη μιλήσει με την κ. Friedberger. Όσον αφορά την ανάπτυξη στη συνέχεια, τότε η σύσταση θα ήταν στην πραγματικότητα ότι τουλάχιστον η πρώτη υποστήριξη αποστολής θα παρασχεθεί από εμάς, καθώς ο σχεδιασμός είναι πολύ περίπλοκος. Μας παίρνει περίπου ένα χρόνο για να εκπαιδεύσουμε το προσωπικό μας. Έτσι, για να το μειώσουμε, πώς μπορώ να πω τώρα, δέκα εβδομάδες, με την προσδοκία ότι θα είναι σε θέση να οδηγήσουν σε ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο της Formula 1 εκτός δρόμου και επίσης σε πίστες της Formula 1. Έτσι, μια πιθανή παραλλαγή θα ήταν η παροχή υποστήριξης σχεδιασμού. Θεωρητικά, μπορείτε ακόμη και να το κάνετε αυτό από το Büchel με μια ασφαλή γραμμή στην Ουκρανία, να μεταφέρετε το αρχείο δεδομένων και στη συνέχεια θα είναι διαθέσιμο και θα μπορούσατε να το σχεδιάσετε μαζί.  
Έτσι, αυτό θα ήταν το χειρότερο σενάριο, η ελάχιστη υποστήριξη του όλου θέματος από τη βιομηχανία με ένα γραφείο υποστήριξης χρηστών, το οποίο μπορεί να υποστηρίξει με ερωτήσεις λογισμικού, όπως βασικά έχουμε στη Γερμανία.

18:34
Gerhartz: Περιμένετε ένα λεπτό, θα πηδήξω μέσα, κύριε Fenske. Εάν ανησυχούσατε πολιτικά ότι αυτή η γραμμή από το Büchel απευθείας στην Ουκρανία είναι πολύ άμεση συμμετοχή, βασικά * ασαφής * τα πάντα, τότε θα μπορούσατε επίσης να πείτε: Εντάξει, το αρχείο δεδομένων θα δημιουργηθεί στο MBDA και θα στείλουμε έναν ή δύο εμπειρογνώμονες μας στο Schrobenhausen. Είναι συνολικό, αλλά ας το δούμε έτσι, αλλά πολιτικά τώρα ίσως κάτι άλλο, αν το αρχείο δεδομένων προέρχεται από τη βιομηχανία, θα... Δεν προέρχεται από τον σύλλογό μας.

19:09
Fenske: Ναι. Το ερώτημα θα είναι, από πού προέρχονται τα δεδομένα; Τώρα ας κάνουμε ένα βήμα πίσω. Όσον αφορά τα δεδομένα στόχου, τα οποία ιδανικά συνοδεύονται από δορυφορικές εικόνες, επειδή έτσι έχουμε την υψηλότερη ακρίβεια, έτσι ώστε να έχουμε ακρίβεια μικρότερη από τρία μέτρα. Πρέπει να τα επεξεργαστούμε στο πρώτο σετ στο Büchel. Ανεξάρτητα από αυτό, ωστόσο, πιστεύω ότι κάτι θα μπορούσε να επιτευχθεί με κάποιο τρόπο με μια μεταφορά δεδομένων μεταξύ Büchel και Schrobenhausen. Ή, κάτι που φυσικά είναι επίσης δυνατό, μπορείτε να στείλετε το αρχείο δεδομένων στην Πολωνία και να έχετε την παράδοση, την εξαγορά στην Πολωνία κάπου, και κάποιος οδηγεί εκεί με αυτοκίνητο. Και νομίζω ότι πρέπει να το εξετάσετε αυτό λεπτομερώς, και θα υπάρξουν επίσης πιθανές λύσεις.

Έτσι, τη στιγμή που έχουμε την υποστήριξη, στη χειρότερη περίπτωση πρέπει ακόμη και να πηγαινοέρχομαι με το αυτοκίνητο. Αυτό μειώνει μόνο το χρόνο αντίδρασης, δηλαδή, και στη συνέχεια απλά δεν αντιδρά μέσα σε λίγες ώρες. Ωστόσο, πρέπει να πούμε ότι αν θέλετε να αντιδράσετε πολύ γρήγορα, δεν είμαστε έτοιμοι να μπορέσουμε να ολοκληρώσουμε την -θα έλεγα, από τη σειρά έως... Ναι, αεροσκάφη, ναι, εναέρια πραγματικά για να είναι σε θέση να το κάνει αυτό ... ενώ τότε είμαστε... Και εκεί το πήραμε μόνο με ακρίβεια... Δυστυχώς, τότε είναι λίγο μεγαλύτερο από τρία μέτρα, το οποίο μπορεί να είναι αρκετό για έναν αντίστοιχο στόχο. Και αν θέλω να έχω μεγαλύτερη ακρίβεια, δηλαδή αν πρέπει να δουλέψω με δορυφορικές εικόνες και να μοντελοποιήσω τον στόχο, τότε φυσικά ο χρόνος μετά είναι καθοριστικός και μπορώ γρήγορα να φτάσω τις δώδεκα ώρες. Αυτό εξαρτάται από τον στόχο, οπότε δεν έχω ξαναδεί κάτι τέτοιο, αλλά νομίζω ότι θα είναι δυνατό. Το μόνο που έχετε να πείτε είναι ότι χρειαζόμαστε μια γραμμή δεδομένων που μπορεί να το κάνει αυτό.


  

21:07
Gerhartz: Και πιστεύεις... Ναι, πρέπει πάντα να υποθέτετε τι άλλο κάνουν οι Ουκρανοί στο μεταξύ. Γνωρίζουμε επίσης ότι υπάρχουν πολλοί άνθρωποι με αμερικανική προφορά που κυκλοφορούν με πολιτικά ρούχα. Μπορείτε να πείτε ότι, είναι σε θέση να το κάνουν οι ίδιοι σχετικά γρήγορα, επειδή όλοι έχουν τις δορυφορικές εικόνες. Πρέπει να το υποθέσετε αυτό.
21:38
Fenske: Αλλά τώρα πολύ σύντομα, το ερώτημα θα είναι: Για να μπορέσω να επιβληθώ ανάλογα, πρέπει να επιβληθώ ενάντια στην αεράμυνα, η οποία είναι τότε διαθέσιμη σε μεγάλο αριθμό περιπτώσεων. Μπορούμε να το κάνουμε αυτό πολύ καλά, ας υποθέσουμε, γιατί φυσικά μπορούμε να εργαστούμε σε πτήσεις χαμηλού επιπέδου και να έχουμε δεδομένα από την IABG και την NDK για αυτό. Σίγουρα θα έπρεπε να τεθούν στη διάθεσή τους, έτσι ώστε να μπορώ να πετάξω κάτω από ένα 21, έτσι ώστε να μπορώ να πάρω τον βέλτιστο προγραμματισμό από αυτό και να μην σχεδιάζω μέσω σημείων όπως με το Storm Shadow, αλλά στην πραγματικότητα πετώντας γύρω ή πετώντας κάτω από τα αντίστοιχα συστήματα.
Εάν το παράσχω αυτό, τότε πιθανότατα θα υπάρξουν ταχύτερα αποτελέσματα μάθησης και θα επιστρέψω μόνο στην περιοχή όπου αργότερα θα καταλήξω στον αριθμό των πυραύλων. Έτσι, πολύ γρήγορα, αν μιλάω για 50 τώρα, τότε πολύ γρήγορα εκτοξεύονται 50 πύραυλοι.

22:40
Gerhartz: Ναι, φυσικά. Φυσικά, πρέπει να είναι σαφές ότι αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει τον πόλεμο. Δεν χρειάζεται να... Δεν θα τα παρατούσαμε όλοι, δεν θέλουμε να τα παρατήσουμε και δεν είναι όλοι ίδιοι μαζί μας. Δεν χρειάζεται να σας πω. Λοιπόν, θα μπορούσατε να πείτε 50 στην πρώτη δόση, και αν στη συνέχεια μας στραγγάλιζαν ξανά, για τα επόμενα 50, και θα υπήρχε επίσης το Ende Gelände. Έτσι, αυτό είναι απολύτως σαφές.
Έτσι, αυτό θα ήταν μεγάλη πολιτική και πάλι, και τότε μπορούμε να επιστρέψουμε σε αυτό μόνοι μας σε εκείνο το σημείο... Υποθέτω ότι μπορεί να υπάρχει δυναμική πίσω από αυτό, επειδή γνωρίζω – από τους Βρετανούς και Γάλλους συναδέλφους μου – ότι είναι τόσο καλοί όσο το Winchester με το Storm Shadow και το SCALPs τους. Και τότε, φυσικά, αν πουν, πριν παραδώσουμε τα επόμενα εδώ – και είχαμε ήδη παραδώσει εδώ ξανά – η Γερμανία θα πρέπει τώρα να κάνει επίσης μια προσπάθεια. Αλλά, αυτό θα ήταν και πάλι, μπορείτε να εισαγάγετε τώρα, ήθελε να πει ξεκάθαρα και πάλι....

23:39
Florstedt: Κάθισα σήμερα με μια ρεαλιστική προσέγγιση. Έχω σκεφτεί ποιο είναι το μοναδικό σημείο πώλησης σε σύγκριση με το Storm Shadows τώρα. Ακριβώς όπως η αεράμυνα, το τρόλεϊ, το υψόμετρο κ.λπ. - και τότε συνειδητοποιώ ότι υπάρχουν δύο ενδιαφέροντες στόχοι: ο ένας είναι μια γέφυρα στα ανατολικά και ο άλλος είναι οι αποθήκες Mun όπου μπορούμε να μπούμε. Η γέφυρα στα ανατολικά είναι δυσπρόσιτη, και οι προβλήτες είναι σχετικά μικρές, και αυτό μπορεί να αντιπροσωπεύεται από τον Ταύρο και τις αποθήκες Mun - μπορούμε να περάσουμε μέσα από αυτές. Και όταν το λάβω υπόψη και συγκρίνω πόσα Storm Shadows και * Mauls * καταρρίφθηκαν, έχετε ένα πολύ καλό μοναδικό σημείο πώλησης. Διάλεξα τρεις διαδρομές όπου θα έλεγα, είναι για τη γέφυρα ή είναι για τις αποθήκες Mun Είναι προσβάσιμο με το σημερινό καπάκι, το Κόκκινο-*ασαφές* και το Patriot;

Και μετά καταλήγω στο συμπέρασμα – ναι, είναι καλό, είναι εφικτό. Ο περιοριστικός παράγοντας είναι το Su-24, πόσο από αυτό έχει απομείνει. Αυτό θα ήταν μονοψήφιο. Και διάλεξα μερικά * σημεία μολύβδου * και είπα, προσέξτε, βασικά είναι εφικτό και πώς διδάσκετε στους Ουκρανούς τους TTP να πυροβολούν αυτό το πράγμα; Θα έλεγα τους πιλότους – λιγότερο από μία εβδομάδα. Και πώς τα *σχεδιάζετε*; Ο σχεδιασμός της αποστολής, και εκεί είναι που πραγματικά καταλήγει, τι κάνουμε πραγματικά τώρα; Πρέπει να σκεφτούμε αυτόν τον σχεδιασμό αποστολής και τον κεντρικό σχεδιασμό. Και ο σχεδιασμός της αποστολής - αυτό είναι στην ένωσή μας, η εκτέλεση διαρκεί δύο εβδομάδες και νομίζω ότι αν δεν πάτε για το ZV τώρα, πηγαίνει σχετικά γρήγορα και σε τρεις εβδομάδες θα είναι στην ένωση. Αυτό έχει ρυθμιστεί.

Αλλά όταν κοιτάζω μια γέφυρα όπως αυτή, εκεί που ήθελα να καταλήξω είναι ότι το CEP του Ταύρου δεν είναι αρκετό για να το στοχεύσει έτσι - αυτό σημαίνει ότι χρειάζομαι εικόνες για το πώς μπορεί να λειτουργήσει ο Ταύρος και εκεί χρειαζόμαστε τα δεδομένα της αποστολής. Και δεν ξέρω αν μπορούμε να εκπαιδεύσουμε τους Ουκρανούς σε επαρκή χρόνο – φυσικά, αν μιλάμε σε μήνες, [ακατανόητο] – αλλά σε επαρκή χρόνο... τα δεδομένα της αποστολής, πώς μοιάζει ένας πυλώνας γέφυρας για τον Ταύρο, πώς τους διδάσκουμε. Με άλλα λόγια, για μένα, δεν είναι δυνατόν να αξιολογήσουμε από επιχειρησιακή άποψη πόσο γρήγορα οι Ουκρανοί μπορούν να διδαχθούν αυτόν τον σχεδιασμό εικόνας, θα έλεγα, και πόσο γρήγορα μπορεί να πραγματοποιηθεί η ενσωμάτωση. Αλλά διαφορετικά θα είστε * ασαφείς *, και αυτή είναι η γέφυρα και οι αποθήκες Mun, και βασικά βλέπω ενδοιασμούς για τη διδασκαλία των ανθρώπων πολύ γρήγορα.

26:13
Fenske: Θα ήθελα να προσθέσω ξανά εν συντομία για τη γέφυρα, γιατί την εξετάσαμε εντατικά. Και η γέφυρα είναι δυστυχώς – λόγω του μεγέθους της – σαν αεροδρόμιο. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί κάλλιστα να χρειαστώ δέκα ή 20 πυραύλους γι' αυτό.

26:27
Florstedt: Έχω κάνει μια εκτίμηση, δηλαδή πού ανοίγει όταν παίρνετε τους πυλώνες.

26:30
Fenske: Ναι, είναι * αδιακρίτως * οι πυλώνες, θα μπορούσαμε απλώς να κάνουμε μια τρύπα εκεί. Και μετά είμαστε... Για να έχουμε δηλώσεις έγκυρες σε δεδομένα, θα έπρεπε πραγματικά να...

26:43
Florstedt: Δεν ήθελα να ορίσω τη γέφυρα για εσάς, θέλω απλώς να πω, έτσι ήταν η ρεαλιστική προσέγγιση, τι θέλουν ούτως ή άλλως και πόσο γρήγορα μπορώ να τους εκπαιδεύσω γι 'αυτό; Και στο τέλος, αποδεικνύεται ότι αυτό που μένει είναι ότι πρέπει να τους δώσουμε τα δεδομένα σχεδιασμού αποστολής που είναι συγκεντρωμένα στην εικόνα. Βασικά πρέπει να τους δώσουμε το * Semobi* αν το έχουμε μόνοι μας. Και έχουμε τα καθημερινά δεδομένα, αλλά πρέπει να τα θέσετε στη διάθεσή τους με κάποιο τρόπο. Επειδή όταν πρόκειται για τόσο μικρούς στόχους, πρέπει να σχεδιάσετε λίγο με μεγαλύτερη ακρίβεια από ό, τι μόνο σε μια δορυφορική εικόνα. Όταν πρόκειται για σκληρυμένους στόχους, είναι πολύ εύκολο και σχετικά γρήγορο να σχεδιάσουμε αν εκμεταλλευτούμε το γεγονός ότι μπορεί να πετάξει σε διψήφιο ύψος ποδιών.
  
27:22
Gerhartz: Το θέτετε αρκετά καλά: Όλοι γνωρίζουμε ότι θέλουν να βγάλουν τη γέφυρα. Αυτό είναι σαφές, ξέρουμε επίσης τι σημαίνει στο τέλος... Στη συνέχεια, η προμήθεια τους είναι τόσο σημαντική - όχι μόνο στρατιωτικά, στρατηγικά σημαντική, αλλά και λίγο πολιτικά, το καλό νησί είναι το επίκεντρο του. Όχι τόσο πολύ τώρα... αρκετά τόσο θανατηφόρα, όπου έχουν τη γέφυρα της γης τους λίγο πολύ εκεί, αλλά... Και εκεί είναι που οι άνθρωποι φοβούνται όταν η άμεση σύνδεση των ενόπλων δυνάμεων πηγαίνει στην Ουκρανία. Και θα υπήρχε πάντα το ερώτημα: Είναι βασικά δυνατό να τραβήξουμε τον πόλεμο, να στείλουμε τους ανθρώπους μας στο MBDA, ότι υπάρχει μόνο μια άμεση γραμμή μεταξύ του MBDA και της Ουκρανίας; Τότε είναι λιγότερο κακό από ό, τι αν η Απευθείας Γραμμή είναι η Πολεμική μας Αεροπορία γι 'αυτούς.

28:26
Gräfe: Δεν νομίζω ότι έχει καμία διαφορά, Ingo. Απλά πρέπει να είμαστε προσεκτικοί ώστε να μην διατυπώσουμε το κριτήριο του πολέμου από την αρχή. Αν τώρα πούμε στον υπουργό, θα υπερβάλω λίγο, θα σχεδιάσουμε τις ημερομηνίες και στη συνέχεια θα τις μεταφέρουμε από την Πολωνία με αυτοκίνητο, έτσι ώστε κανείς να μην το παρατηρήσει – αυτό είναι ένα πολεμικό κριτήριο. Δεν θα μπορέσουμε να υλοποιήσουμε το όλο θέμα με κανενός είδους συμμετοχή από εμάς. Έτσι, πρώτα απ 'όλα, από ... Εάν αυτό προέρχεται από την εταιρεία, η MBDA θα πρέπει πρώτα να συμφωνήσει για το αν θα το κάνει. Ναι, αλλά τότε δεν έχει σημασία αν θα αφήσουμε τους ανθρώπους μας στο Büchel να το σχεδιάσουν ή στο Schrobenhausen. Εμπλέκεται και δεν νομίζω ότι θα ξεπεράσουμε αυτό το εμπόδιο.
Τώρα και πάλι αυτό που υποθέτουμε ως δεύτερη γραμμή ως βάση. Θα επιστρέψω σε αυτό που εννοούσα στην αρχή: Είτε πρέπει να χωρίσουμε την προπόνηση, έτσι ώστε να πούμε ότι θα κάνουμε μια γρήγορη και μια μεγάλη πίστα. Και το μακρύ κομμάτι - τότε είναι εκεί για τέσσερις μήνες και το μαθαίνουν εντελώς σωστά, με το "Πώς μπορώ να το κάνω με μια γέφυρα". Και στο Fast Track, όλα έχουν να κάνουν με τη γρήγορη ανάπτυξη, μετά από δύο εβδομάδες, πώς μπορώ να ξέρω τι πρόκειται να κάνω με μια αποθήκη πυρομαχικών. Ή η άλλη επιλογή: ρωτάμε αν σε αυτή τη φάση, μέχρι να εκπαιδευτούν πλήρως οι ίδιοι, ρωτάμε τους Βρετανούς αν θα αναλάβουν σε αυτή τη φάση. Αλλά νομίζω ότι είναι ένα είδος προσπάθειας για μια προσωρινή λύση - φανταστείτε ότι φτάνουμε στον Τύπο! Έχουμε τους ανθρώπους μας στο Schrobenhausen ή με κάποιο τρόπο οδηγούμε μέσω της Πολωνίας με αυτοκίνητο – δεν νομίζω ότι αυτές είναι αποδεκτές λύσεις.
(30.04)
Όχι, δεν είναι.
(30:09 μ.μ.)

Γκέρχαρτζ: Φυσικά, μπορείτε να το περιστρέψετε με τέτοιο τρόπο ώστε να πείτε, λοιπόν, αν υπάρχει η πολιτική βούληση τώρα, τότε πρέπει πρώτα να πούμε: "Λοιπόν, κάποιος από την Ουκρανία πρέπει να έρθει εδώ". Και τότε πρέπει να ξέρουμε, είναι η πολιτική απαίτηση – όχι πιο άμεση συμμετοχή στον σχεδιασμό της αποστολής; Τότε πρέπει να είναι σαφές ότι η εκπαίδευση θα διαρκέσει λίγο περισσότερο. Και φυσικά, η πολυπλοκότητα και, τελικά, η επιτυχία της αποστολής μειώνεται, αλλά δεν είναι ούτε αδύνατο. Δεν είναι ότι δεν έχουμε ήδη αποκτήσει κάποια εμπειρία σε αυτό και βλέπουμε μόνοι μας τι είδους πράγματα υψηλής τεχνολογίας χρησιμοποιούμε αυτήν τη στιγμή. Και τότε θα πρέπει να δείτε: Αν είναι η προδιαγραφή - δεν υπάρχει άμεση εμπλοκή, δεν μπορούμε να κάνουμε τον σχεδιασμό της αποστολής στο Büchel και να το στείλουμε, θα μπορούσα σχεδόν να φανταστώ ότι αυτή είναι μια κόκκινη γραμμή για τη Γερμανία ... Ναι, πρέπει να είναι σαφές - πρέπει να τους εκπαιδεύσετε λίγο περισσότερο, μετά χρειάζονται μόνο μερικοί μήνες και δεν μπορείτε να κάνετε τα πάντα με αυτό. Αλλά δεν είναι σαν να λέτε ότι δεν μπορείτε να κάνετε τίποτα με αυτό. Τότε μπορεί κανείς να υποθέσει ότι θα το θέσουν υπό έλεγχο σχετικά γρήγορα. Στη συνέχεια, πρέπει απλώς να βεβαιωθούμε ότι μπορούμε να επεξεργαστούμε ολόκληρη τη βάση δεδομένων, τα δεδομένα αποστολής, ότι μπορούν να τα επεξεργαστούν οι ίδιοι, σωστά; Θέλω να πω...
(31:25)
Gräfe: Τότε θα το έκανα με τον τρόπο που μόλις είπε ο Seb, ότι κάνεις ένα γρήγορο κομμάτι και ένα μακρύ κομμάτι. Είναι όλα σχετικά με την επίτευξη ενός γρήγορου αποτελέσματος. Και αν πρόκειται απλώς για μια πρώτη επίδραση στις αποθήκες πυρομαχικών και τώρα όχι για την πολυπλοκότητα της γέφυρας, τότε θα μπορούσατε να πείτε ότι για μια συγκεκριμένη τιμή ξεφορτώνεστε αυτά τα σκουπίδια, ώστε να μπορείτε να έχετε ένα γρήγορο αποτέλεσμα. Και δεν βλέπω αυτά τα δεδομένα της IABG τόσο κριτικά τώρα, επειδή δεν σχετίζονται με μια συγκεκριμένη θέση, πρέπει να το διερευνήσουν οι ίδιοι. Αντίθετα, αυτή θα ήταν η γενική απόδοση για το σύστημα. Αυτό θα ήταν ένα σημείο για το οποίο έχουμε ήδη μιλήσει στον κύκλο, το οποίο σίγουρα θα μπορούσα να φανταστώ να παραδώσω. Προς το παρόν είναι μόνο German Eyes Only.
(32.00)
Γκέρχαρτζ: Αυτό θα παραμείνει ο ακρογωνιαίος λίθος, διότι βασικά ακόμη και με μια αποθήκη πυρομαχικών, δεν υπάρχει εύκολο σχέδιο ****** το περιβάλλον (;), λόγω του τεράστιου αριθμού αεράμυνας. Με άλλα λόγια, θα πρέπει να σκάψετε τόσο βαθιά... Με τους πολίτες μας, πιστεύω ότι θα βρούμε έναν τρόπο, και θα ήταν επίσης καλό να είμαστε σε θέση να δώσουμε καλύτερες πολιτικές συμβουλές τη στιγμή που λέμε "Ας το δοκιμάσουμε". Όπως είπα, χρειαζόμαστε μόνο το GO και πρέπει να ξεκινήσουμε. Ωστόσο, θα αποτύχει στην περίπτωσή μας ότι το Βασίλειο της Σαουδικής Αραβίας δεν έχει σαφή εικόνα για το πού βρίσκονται όλα τα συστήματα αεράμυνας.
(32.51)
Αλλά οι Ουκρανοί το έχουν αυτό, οπότε μπορείτε να υποθέσετε ότι το...
(32.56)
Γκέρχαρτζ: Ακριβώς. Ας ελπίσουμε ότι θα το έχουν. Επειδή αυτό βλέπω μαζί μας - με εμάς, μόνο το ραντάρ εμφανίζεται όλη την ώρα. Αλλά για να έχουμε σωστό σχεδιασμό, πρέπει πραγματικά να δούμε πού βρίσκονται τα ραντάρ και πού βρίσκονται οι εκτοξευτές. Όσο περισσότερο χάνουμε βάρος, τόσο λιγότερο ακριβές γίνεται το σχέδιό μας και τόσο πιο ακριβές γίνεται. Έχουμε λοιπόν ένα σούπερ εργαλείο, που σημαίνει ότι αν έχουμε τα δεδομένα, μπορούμε να είμαστε σχετικά ακριβείς αν μπορούμε να επιβληθούμε. Οτιδήποτε διαγράφω κάπου για λόγους εχθρότητας ή πολυπλοκότητας, ή επειδή δεν έχω την εκπαίδευση τόσο μακριά ακόμα, σημαίνει πάντα μείωση της αυτοπεποίθησης.
(33:33)
Ναι, ναι, φυσικά. Αλλά δεν υπάρχει κανένας λόγος τώρα που λέτε, «Αυτό είναι το show-stopper», όπου λέτε, «Δεν μπορείτε να το κάνετε αυτό». Υπάρχουν διαφορετικές διαβαθμίσεις, ανάλογα με το πού βρίσκεται η πολιτική κόκκινη γραμμή, ίσως μπορέσετε να... Ω, παρεμπιπτόντως, μου αρέσει επίσης αυτό το short-track / long-track αρκετά. Υπάρχουν διαφορετικά χρονοδιαγράμματα και διαφορετικές δυνατότητες σύνθετης χρήσης, οι οποίες θα γίνουν πιο διαχειρίσιμες για την Ουκρανία με την πάροδο του χρόνου.

(34.04)
Σίγουρα, επειδή μπορούν να το κάνουν σε καθημερινή βάση - πρακτική.

(34.07)
Νομίζω λοιπόν ότι ακόμα κι αν δεν έπρεπε να είμαι εκεί τώρα, ο ****** Υπουργός *** θα είναι ένας εντελώς δροσερός τύπος για να ασχοληθεί ούτως ή άλλως. Έτσι από εκεί..... Εσείς είστε οι ειδικοί. Ήταν σημαντικό για μένα να φανούμε νηφάλιοι και να μην σπάσουμε με κάποιο τρόπο show-stoppers σε αυτό, που είναι απλά... που δεν είναι αξιόπιστα όταν άλλα έθνη παραδίδουν Storm Shadows και SCALP.
Έτσι, δεν φωνάζω ούτε "Ζήτω". Θέλω να πω, έχουμε πλέον πυροδοτήσει 3 ***ραντάρ από το ***. Υπήρχαν μακριά πρόσωπα στα πρόσωπά τους. Αλλά αυτή τη στιγμή καταρρίπτουν τα αεροπλάνα και τους πυραύλους που δεν μπορούμε να χτυπήσουμε.

(35.08)
Gräfe: Πρέπει να ειπωθεί ξεκάθαρα: Όσο περισσότερο περιμένετε να πάρετε μια απόφαση, τόσο περισσότερο χρειάζεται μετά για να την εφαρμόσετε. Είτε η διαβάθμιση: πρώτα κάτι απλό, αργότερα κάτι μεγαλύτερο. Ή η ερώτηση προς τους Βρετανούς: «Μπορείτε να μας υποστηρίξετε στην αρχή και να αναλάβετε αυτόν τον σχεδιασμό;» Θα μπορούσε να επιταχύνει αυτό που είναι η ευθύνη μας. Όπως είπα, η διεπαφή δεν είναι καθόλου δική μας ευθύνη, οι Ουκρανοί θα πρέπει να το κάνουν μόνοι τους με την εταιρεία.

(35.50)
Εντάξει, υπάρχουν προσθήκες και από τους δυο σας;

(35.55)
Κανένα, χωρίς συμπληρώματα.

(36.00)
Στην περίπτωσή μου μόνο, ο κωμικός, * Pfenni * γράφει αυτή τη στιγμή "Παρακαλώ ενημερώστε τον επιθεωρητή ότι η σημερινή συνέντευξη με SZ / Süddeutsche ****** κύλησε ομαλά, χωρίς επιπλοκές, ενημερώστε τον αύριο στο Lage."

(36.10)
Υπέροχο, πολύ καλό, πολύ καλό.

(36.17)
Λοιπόν, επειδή το υπόβαθρο είναι, φυσικά, το εξής: δεν θέλουμε η επιτροπή να προκαλέσει προβλήματα τώρα. Γιατί αν δεν τα συγκάλυπτε – θα τα αποκαλούσα «αυξήσεις τιμών» σε εισαγωγικά, τότε θα είχαμε το πρόβλημα ότι οι κατασκευαστικές εργασίες θα είχαν ήδη αναβληθεί. Αυτό θα καθιστούσε ίσως αδύνατη την έναρξη των κατασκευαστικών εργασιών φέτος. Και κάθε μέρα μετράει στο πρόγραμμα. Γι 'αυτό είναι καλό που η συνέντευξη πηγαίνει καλά.

Και στο τέλος, νομίζω ότι αν λάβουμε την απόφαση την Τετάρτη, θα συνεχίσουμε να διαπραγματευόμαστε με τις δύο κοινοπραξίες, με τους γενικούς εργολάβους, ούτως ειπείν. Όπως είπα, θα μπορούσε να είναι πραγματικό ότι μέχρι να ληφθεί μια απόφαση, θα την στείλω στην επιτροπή. Οι ειδικοί, είναι εκεί ούτως ή άλλως.
Λοιπόν, θα πρέπει να δούμε. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ήταν ακόμη πιο σημαντικό να συντονιστούμε εκ των προτέρων.
Πειραματιστείτε με τον οραματισμό – όχι πάρα πολύ, να θυμάστε πάντα: Προέρχονται από έναν εντελώς διαφορετικό κόσμο, από έναν εντελώς διαφορετικό κόσμο σκέψης από εμάς που μιλάμε εδώ. Έτσι... Ναι, τότε δεν πειράζει.

Γιούτα, εντάξει. Στη συνέχεια, σας ευχαριστώ για τον γύρο και εύχομαι σε όλους καλή δουλειά και στη συνέχεια ελπίζω να σας δω και τους δύο στο Βερολίνο. Και μετά εσύ, Φρανκ, όταν επιστρέφεις από τη Σιγκαπούρη. Και αν δεν μπορώ να είμαι εκεί, τότε ένας από εσάς μπορεί απλά να συμμετάσχει... επικοινωνήστε μαζί μου, γιατί φυσικά ενδιαφέρομαι για το πώς πήγε με τον καλό Μπόρις.
πηγή 3-3-24
https://www.pravda-tv.com/2024/03/angriff-auf-russland-mindestens-vier-hochrangige-bundeswehroffiziere-muessen-sofort-inhaftiert-werden/
============

Σχέδια επίθεσης στη γέφυρα της Κριμαίας: Απομαγνητοφώνηση και ηχογράφηση της συνομιλίας Γερμανών αξιωματικών
1 Μαρ 2024

Ο αρχισυντάκτης του RT δημοσίευσε ηχητική ηχογράφηση μιας υποτιθέμενης συνομιλίας μεταξύ ανώτατων αξιωματικών στη γερμανική Bundeswehr, στην οποία μιλούν, μεταξύ άλλων, για επιθέσεις στη Γέφυρα της Κριμαίας. Μπορείτε να βρείτε την ηχογράφηση και την πλήρη απομαγνητοφώνηση εδώ. RT DE

Angriffspläne auf Krimbrücke: Transkript und Audio-Aufzeichnung des Gesprächs deutscher Offiziere

Δεν υπάρχουν σχόλια: