Η εκδοχή της νέας αριστεράς για την Εθνική μας Επανάσταση: Θέλουν να αλλάξουν τα φώτα κυριολεκτικά στην Ελληνική Ιστορία και δεν το κρύβουν! Έτσι, λοιπόν, έχει δημιουργηθεί ένα νέο ρεύμα ιστορικών, που προέρχεται κυρίως από την λεγόμενη ανανεωτική αλλά και από την άκρα αριστερά, αλλά και από κάποιους.... «φωτισμένους» φιλελεύθερους.
Όλοι αυτοί έχουν άμεση επαφή με ξένα κέντρα, που βρίσκονται στην απέναντι του Ατλαντικού ακτή, κέντρα τα οποία μαγειρεύουν την νέα ιστορία του κόσμου και των Εθνών!
Στο παρελθόν, τόσο στο περιοδικό μας, όσο και στην εφημερίδα μας, έχουμε αναφερθεί και έχουμε παραθέσει κατάπτυστα κείμενα, τα οποία αποκαλούν την Φιλική Εταιρεία σαν μία εταιρεία δολοφόνων στην υπηρεσία του Τσάρου.
Ακόμη δεν παραλείπουν να αναφέρονται στον Θεόδωρο Κολοκοτρώνη σαν λήσταρχο και εγκληματία, ενώ αναφερόμενοι στην Άλωση της Τριπολιτσάς λένε ότι έγινε γενοκτονία Τούρκων και Εβραίων! Υπήρχε μάλιστα και εκτενές άρθρο σε μεγάλη καθημερινή εφημερίδα της Βορείου Ελλάδος, που ανήκει σε πολυεθνική εταιρεία σιωνιστικών συμφερόντων, άρθρο το οποίο αποκαλούσε τον Ύμνο στην Ελευθερία, τον Εθνικό Ύμνο των Ελλήνων σαν ύμνο στο έγκλημα και στον ρατσισμό!
Φυσικά δεν έχουν πει και γράψει μόνον για το 1821. Τα ίδια λένε και για τον μακεδονικό αγώνα, όπου εμφανίζουν τους μακεδονομάχους σαν κοινούς εγκληματίες, τα ίδια και για την μικρασιατική εκστρατεία. Ας επανέλθουμε όμως εις τα του 1821 και ας δούμε ένα απόσπασμα άρθρου που γράφτηκε στην πρώτη ίσως από τις Κυριακάτικες σε κυκλοφορία εφημερίδα της χώρας Το Βήμα και μάλιστα την ίδια ημέρα της εθνικής επετείου την 25η Μαρτίου:
Φυσικά δεν έχουν πει και γράψει μόνον για το 1821. Τα ίδια λένε και για τον μακεδονικό αγώνα, όπου εμφανίζουν τους μακεδονομάχους σαν κοινούς εγκληματίες, τα ίδια και για την μικρασιατική εκστρατεία. Ας επανέλθουμε όμως εις τα του 1821 και ας δούμε ένα απόσπασμα άρθρου που γράφτηκε στην πρώτη ίσως από τις Κυριακάτικες σε κυκλοφορία εφημερίδα της χώρας Το Βήμα και μάλιστα την ίδια ημέρα της εθνικής επετείου την 25η Μαρτίου:
A. ΠΑΠΠΑΣ, Το ΒΗΜΑ, 25/03/2006: «Δέκα μικροί μύθοι για το 1821: Όταν μιλάμε συνεχώς και με τόση ευκολία για «χαμένες πατρίδες», καλό θα είναι να μην ξεχνάμε πως «χαμένες πατρίδες» υπάρχουν για όλους εκείνους τους οποίους αφορούσε η ανταλλαγή πληθυσμών, και όχι μόνο για τους Έλληνες.»
«Στον ένοπλο αγώνα κατά των Τούρκων μετείχαν ποικίλων εθνικών προελεύσεων κάτοικοι του ευρύτερου γεωγραφικού χώρου, των οποίων η εθνική συνείδηση βρισκόταν εν πολλοίς στο στάδιο της διαμόρφωσης. Τόσο ο «Θούριος» του Ρήγα, με τις αναφορές του στο πλήθος των υπόδουλων στους Οθωμανούς εθνοτήτων, όσο και η καταγωγή αρκετών πρωταγωνιστών της Επανάστασης (Αρβανίτες της Ύδρας και των Σπετσών, Σουλιώτες, Βλάχοι, σλαβόφωνοι κ.ά.) βεβαιώνουν «του λόγου το ασφαλές».»
«Στον ένοπλο αγώνα κατά των Τούρκων μετείχαν ποικίλων εθνικών προελεύσεων κάτοικοι του ευρύτερου γεωγραφικού χώρου, των οποίων η εθνική συνείδηση βρισκόταν εν πολλοίς στο στάδιο της διαμόρφωσης. Τόσο ο «Θούριος» του Ρήγα, με τις αναφορές του στο πλήθος των υπόδουλων στους Οθωμανούς εθνοτήτων, όσο και η καταγωγή αρκετών πρωταγωνιστών της Επανάστασης (Αρβανίτες της Ύδρας και των Σπετσών, Σουλιώτες, Βλάχοι, σλαβόφωνοι κ.ά.) βεβαιώνουν «του λόγου το ασφαλές».»
«Όταν μιλάμε συνεχώς και με τόση ευκολία για «χαμένες πατρίδες», καλό θα είναι να μην ξεχνάμε πως «χαμένες πατρίδες» υπάρχουν για όλους εκείνους τους οποίους αφορούσε η ανταλλαγή πληθυσμών, και όχι μόνο για τους Έλληνες. Χρήσιμη, από αυτή την άποψη, θα ήταν και η παράθεση ορισμένων στοιχείων που συστηματικά αγνοούμε ή αποσιωπούμε, όπως ότι στα τέλη του 19ου αιώνα στο Ρέθυμνο οι μουσουλμάνοι ήταν περισσότεροι από τους χριστιανούς, ότι τα Γιαννιτσά ήταν μία από τις ιερές πόλεις των Τούρκων ή ότι το 1913 ο ελληνικός πληθυσμός του Κιλκίς ήταν λιγότερο από 5%!»
«Τέλος, όταν γίνεται λόγος για την εκδίωξη των ελληνικών πληθυσμών από την «προαιώνια κοιτίδα» τους Μικρά Ασία, μπορεί το σχήμα αυτό να χαϊδεύει τα αφτιά των κάθε λογής «ελληνόψυχων» και «πατριδολάγνων», αλλά - δυστυχώς και πάλι γι' αυτούς - η πραγματικότητα είναι πολύ διαφορετική. Με εξαίρεση ορισμένους συμπαγείς ελληνικούς πληθυσμούς, κυρίως στον Πόντο και στην Καππαδοκία, οι περισσότεροι από τους Έλληνες που αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν κάτω από δραματικές συνθήκες τη Μικρά Ασία το 1922-23 ήταν οικογένειες που, αναζητώντας καλύτερη τύχη, είχαν μεταναστεύσει εκεί από την ηπειρωτική Ελλάδα και από τα νησιά του Αιγαίου κατά τον 19ο αιώνα.»
Θα έπρεπε να ξέρει ο αρθρογράφος του Βήματος ότι τόσο οι Αρβανίτες όσο και οι βλάχοι, όσο και οι λεγόμενοι ντόπιοι μακεδόνες είναι καθαροί Έλληνες και στην συνείδηση και στο αίμα υπερήφανοι για την καταγωγή τους.
Θα έπρεπε να ξέρει ο αρθρογράφος του Βήματος ότι τόσο οι Αρβανίτες όσο και οι βλάχοι, όσο και οι λεγόμενοι ντόπιοι μακεδόνες είναι καθαροί Έλληνες και στην συνείδηση και στο αίμα υπερήφανοι για την καταγωγή τους.
Σε ποιες άλλες εθνότητες αναφέρεται λοιπόν;
Πως και με ποιο δικαίωμα αμφισβητεί την ελληνικότητα εκατομμυρίων Ελλήνων, ελληνικότητα για την οποία έχουν χύσει το αίμα τους; Εις ό,τι αφορά τις «χαμένες πατρίδες» των Τούρκων από πού τις έφεραν αυτοί;
Από τις στέπες της κεντρικής Ασίας, που ήλθαν στον χώρο της Ελληνικής Βυζαντινής αυτοκρατορίας, που περιελάμβανε τόσο την Χερσόνησο του Αίμου, όσο και την Μικρά Ασία;
Ό,τι θέλει λέει ο καθένας. Απόλυτα σχετικός με τα παραπάνω είναι και ο ισχυρισμός του ότι δεν είχαμε δικαιώματα στην Ιωνία γιατί κάποιοι πληθυσμοί μετακινήθηκαν προς τα εκεί κατά τον 19ο αιώνα. Τι ήταν δηλαδή λαθρομετανάστες; Και που πήγαν; Στην πατρίδα των. Τούρκων;
Είναι πραγματικά για τα πανηγύρια τα όσα ισχυρίζονται. Ίσως πράγματι γι' αυτό να χρειάζεται στην εποχή μας ΚΡΥΦΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, σχολείο που θα μαθαίνει την πραγματική ελληνική ιστορία ενάντια στα ψέματα των προπαγανδιστών του συστήματος, των υποτακτικών της «παγκοσμιοποίησης», που θέλουν ολόκληρο τον κόσμο έναν πολυεθνικό πολτό.
πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου