Ενέργεια αρχαίων ναών. Αναλογία με κεραίες φράκταλ
13 Μαρτίου 2024
Πιστεύεται ότι οι περισσότεροι αρχαίοι ναοί και εκκλησίες αρχικά δεν είχαν καμία σχέση με τη θρησκεία. Αυτά ήταν αντικείμενα αρχαίας ενέργειας, επικοινωνιών ή ακόμα και κτίρια για θεραπεία. Ίσως αυτά ήταν αντικείμενα διπλής ή και τριπλής χρήσης, που συνδύαζαν πολλές λειτουργίες. Υπήρχαν δημοσιεύσεις για αυτό το θέμα:
Υπάρχει μια σειρά από δομικά μέρη σε ναούς και καθεδρικούς ναούς που χρησιμοποιούνται σχεδόν πανομοιότυπα στα σύγχρονα ηλεκτρονικά εξαρτήματα. Μιλάμε για την αναλογία με κεραίες φράκταλ και χριστιανικούς σταυρούς.
Ορισμένες εκκλησίες έχουν σταυρούς πολύπλοκων σχημάτων. Λόγω των πρόσθετων διακοσμητικών στοιχείων, είναι δύσκολο να τα ονομάσουμε σταυρούς. Είναι αυτά πραγματικά διακοσμητικά στοιχεία;
Φαίνεται ότι τέτοιες προσθήκες από τις άκρες γίνονται για ομορφιά. Φαίνεται πολύ πιο ωραίο από ένα σταυρό δύο δοκών. Αλλά οι κεραίες φράκταλ σε συσκευές εκπομπής ραδιοφώνου έχουν παρόμοια χωρική μορφή.
Οι κεραίες φράκταλ δεν έρχονται μόνο με τη μορφή αγωγών σε σανίδες, αλλά και με τη μορφή ογκομετρικών κεραιών. Μόνο με διαφορετικές λεγόμενες επαναλήψεις (πολυπλοκότητα κατασκευής).
Ας βουτήξουμε λίγο στη θεωρία του σχεδιασμού της κεραίας με βάση τη γεωμετρία φράκταλ. Αυτό είναι ένα αρκετά περίπλοκο και εξαιρετικά εξειδικευμένο θέμα, αλλά θα μας ενδιαφέρει ως παραδείγματα της γεωμετρίας αυτών των χωρικών μορφών.
Ο όρος "fractal" μεταφράζεται από τα λατινικά ως μερικός, διαιρεμένος, κατακερματισμένος. Αυτό είναι ένα σύνολο από όμοιες φιγούρες. Τα φράκταλ μπορούν να αναπαρασταθούν ότι περιπλέκουν τη γεωμετρία απλών γεωμετρικών σχημάτων με παρόμοιες μορφές.
Ορισμένες μορφές χρησιμοποιούνται στη θεωρία κατασκευής κεραιών φράκταλ σε σύγχρονες συσκευές πομποδέκτη. Διαφορετικές φιγούρες έχουν τα δικά τους ονόματα. Να μερικά παραδείγματα:
«Νιφάδα χιονιού» του Κοχ
Ένας τόσο περίπλοκος γεωμετρικός σχεδιασμός κεραιών φράκταλ επιτρέπει σε κάποιον να αποκτήσει μια σειρά από πλεονεκτήματα σε σχέση με τις συμβατικές κεραίες.
Μεταφορά μεγάλου όγκου δεδομένων σε σύντομο χρονικό διάστημα, βελτιωμένη ευρυζωνική απόδοση. Μια κεραία φράκταλ είναι η βέλτιστη λύση όταν η κεραία πρέπει να έχει σχεδιαστεί για μια συγκεκριμένη συχνότητα λειτουργίας, να έχει καλά χαρακτηριστικά ειδικά για αυτό το εύρος και να ανταποκρίνεται ελάχιστα (ή καθόλου) σε συχνότητες στη μη λειτουργική περιοχή.
Εκείνοι. μπορούμε να πούμε ότι μια κεραία φράκταλ είναι μια ευρυζωνική μετάδοση ή λήψη δεδομένων σε ένα συγκεκριμένο εύρος συχνοτήτων με απόλυτη ασυλία θορύβου.
Οι σύγχρονες κεραίες φράκταλ είναι υψηλής συχνότητας και συμπαγείς. Επειδή Όλα τα ηλεκτρονικά γίνονται ψηφιακά και συρρικνώνονται σε μέγεθος.
Ας επιστρέψουμε στους σταυρούς. Εμφανίζεται ένα ορισμένο fractality σε αυτά, αλλά αυτά τα μοτίβα μπορούν επίσης να ονομαστούν διακόσμηση.
Κάτω από τους ορθόδοξους σταυρούς δεν υπάρχει απλώς μια στέγη, αλλά ένας τρούλος σε ένα συγκεκριμένο σχήμα, σε σχήμα κρεμμυδιού. Η φόρμα επιλέχθηκε για κάποιο λόγο. Οι πολλοί θόλοι στο πλαίσιο θυμίζουν τους πρώτους πυκνωτές, τα βάζα Leyden.
Τόσο σε αυτόν τον πυκνωτή όσο και στους θόλους χρησιμοποιείται παντού μεταλλική επίστρωση. Συνάντησα παλιές φωτογραφίες όπου μια αλυσίδα κρεμόταν από το κέντρο του θόλου, όπως ακριβώς στο βάζο του Leyden. Από πού προήλθε η χρέωση; Το φορτίο στους θόλους θα μπορούσε να συσσωρευτεί από την τριβή του αέρα σε ξηρό καιρό (τριβοηλεκτρισμός). Ένα δίπλωμα ευρεσιτεχνίας κατοχυρώθηκε με αυτήν την αρχή πριν από αρκετά χρόνια.
Πηγή: https://findpatent.ru/patent/203/2030132.html
Και εδώ είναι παραδείγματα κρεμαστών μεταλλικών αλυσίδων κάτω από τον θόλο και μεταλλικά δάπεδα. Όλα είναι όπως στην περιγραφή αυτής της πατέντας.
Αποδεικνύεται ότι οι ίδιοι οι ναοί ήταν συσσωρευτές φορτίου και ηλεκτρικής ενέργειας. Η κεραία με τη μορφή σταυρού στον κρόταφο είναι μια συσκευή διαμόρφωσης και μια συσκευή εκπομπής και λήψης. Αλλά από πού μεταδόθηκε ή ελήφθη το σήμα;
Υπάρχει μια ιδέα ότι ένα ενισχυμένο σήμα από τις συχνότητες συντονισμού Schumann δημιουργήθηκε στους κροτάφους. Μια ορισμένη συχνότητα λήφθηκε από μια κεραία fractal cross. Τώρα υπάρχουν αρμονικές χαμηλής συχνότητας στη Γη. Ίσως στο παρελθόν είχαν τελείως διαφορετική, υψηλότερη συχνότητα και οι ναοί τους ενίσχυαν και το ένιωθαν οι ενορίτες.
Ήρθα στον ναό αναστατωμένος (με την κυριολεκτική έννοια, και όχι όπως τον καταλαβαίνουμε τώρα με όρους συναισθημάτων), στάθηκα, συντονισμένος με τη συχνότητα της καλής διάθεσης και της αισιοδοξίας (ευδαιμονία) και έφυγα με υψηλές δονήσεις (επίσης στο κυριολεκτική έννοια). Επομένως, αυτό ήταν ένα μέρος για τον συντονισμό ενός ατόμου, ένα μέρος για τη διόρθωση της κατάστασής του. Και τότε, ήδη από την εποχή των θρησκευτικών λατρειών, αυτό ονομαζόταν συντονισμός με τον Δημιουργό, τον Θεό.
Τώρα η υψηλότερη αρμονική της συχνότητας συντονισμού Schumann των 32 Hz μπορεί να επηρεάσει μόνο το χαμηλότερο τσάκρα ενός ατόμου. Γι' αυτό είμαστε τόσο προσγειωμένοι και υλικά. Τα υψηλότερα τσάκρα στην περιοχή του κεφαλιού δεν είναι ενεργά, ο εγκέφαλος κοιμάται.
Υπάρχουν πληροφορίες ότι η Γη θα πρέπει σύντομα να κινηθεί σε υψηλότερες δονήσεις. Είναι πιθανό ότι αυτό θα συνδεθεί ακριβώς με τους συντονισμούς των συχνοτήτων Schumann. Τότε η συνείδηση των ανθρώπων θα αρχίσει να επεκτείνεται και να αφυπνίζεται. Τώρα η πλειοψηφία ζει σε μια κατάσταση βιορομπότ, ανίκανη να κοιτάξει πέρα από τις φυσιολογικές τους ανάγκες. Μπορείτε γενικά να παραμείνετε σιωπηλοί για τις ανθρώπινες γνωστικές ικανότητες. Η σύγκριση και η ανάλυση 5-7 γεγονότων στο μυαλό σας είναι το πιο δύσκολο έργο για τους περισσότερους.
Είναι πιθανό ότι ήταν δυνατό να ενισχυθούν οι συχνότητες συντονισμού Schumann με απλούστερα, αλλά και φράκταλ σχέδια. Για παράδειγμα, ένα kokoshnik.
Στο kokoshnik πλέκονταν μεταλλικά νήματα και ήταν οι ίδιες κεραίες φράκταλ. Και το διαμορφωμένο σήμα σε αυτά αλληλεπιδρούσε με το ανθρώπινο βιοπεδίο και επηρέασε τους ρυθμούς του εγκεφάλου.
Πιστεύεται ότι οι περισσότεροι αρχαίοι ναοί και εκκλησίες αρχικά δεν είχαν καμία σχέση με τη θρησκεία. Αυτά ήταν αντικείμενα αρχαίας ενέργειας, επικοινωνιών ή ακόμα και κτίρια για θεραπεία. Ίσως αυτά ήταν αντικείμενα διπλής ή και τριπλής χρήσης, που συνδύαζαν πολλές λειτουργίες. Υπήρχαν δημοσιεύσεις για αυτό το θέμα:
Υπάρχει μια σειρά από δομικά μέρη σε ναούς και καθεδρικούς ναούς που χρησιμοποιούνται σχεδόν πανομοιότυπα στα σύγχρονα ηλεκτρονικά εξαρτήματα. Μιλάμε για την αναλογία με κεραίες φράκταλ και χριστιανικούς σταυρούς.
Ορισμένες εκκλησίες έχουν σταυρούς πολύπλοκων σχημάτων. Λόγω των πρόσθετων διακοσμητικών στοιχείων, είναι δύσκολο να τα ονομάσουμε σταυρούς. Είναι αυτά πραγματικά διακοσμητικά στοιχεία;
Φαίνεται ότι τέτοιες προσθήκες από τις άκρες γίνονται για ομορφιά. Φαίνεται πολύ πιο ωραίο από ένα σταυρό δύο δοκών. Αλλά οι κεραίες φράκταλ σε συσκευές εκπομπής ραδιοφώνου έχουν παρόμοια χωρική μορφή.
Οι κεραίες φράκταλ δεν έρχονται μόνο με τη μορφή αγωγών σε σανίδες, αλλά και με τη μορφή ογκομετρικών κεραιών. Μόνο με διαφορετικές λεγόμενες επαναλήψεις (πολυπλοκότητα κατασκευής).
Ας βουτήξουμε λίγο στη θεωρία του σχεδιασμού της κεραίας με βάση τη γεωμετρία φράκταλ. Αυτό είναι ένα αρκετά περίπλοκο και εξαιρετικά εξειδικευμένο θέμα, αλλά θα μας ενδιαφέρει ως παραδείγματα της γεωμετρίας αυτών των χωρικών μορφών.
Ο όρος "fractal" μεταφράζεται από τα λατινικά ως μερικός, διαιρεμένος, κατακερματισμένος. Αυτό είναι ένα σύνολο από όμοιες φιγούρες. Τα φράκταλ μπορούν να αναπαρασταθούν ότι περιπλέκουν τη γεωμετρία απλών γεωμετρικών σχημάτων με παρόμοιες μορφές.
Ορισμένες μορφές χρησιμοποιούνται στη θεωρία κατασκευής κεραιών φράκταλ σε σύγχρονες συσκευές πομποδέκτη. Διαφορετικές φιγούρες έχουν τα δικά τους ονόματα. Να μερικά παραδείγματα:
«Νιφάδα χιονιού» του Κοχ
Ένας τόσο περίπλοκος γεωμετρικός σχεδιασμός κεραιών φράκταλ επιτρέπει σε κάποιον να αποκτήσει μια σειρά από πλεονεκτήματα σε σχέση με τις συμβατικές κεραίες.
Μεταφορά μεγάλου όγκου δεδομένων σε σύντομο χρονικό διάστημα, βελτιωμένη ευρυζωνική απόδοση. Μια κεραία φράκταλ είναι η βέλτιστη λύση όταν η κεραία πρέπει να έχει σχεδιαστεί για μια συγκεκριμένη συχνότητα λειτουργίας, να έχει καλά χαρακτηριστικά ειδικά για αυτό το εύρος και να ανταποκρίνεται ελάχιστα (ή καθόλου) σε συχνότητες στη μη λειτουργική περιοχή.
Εκείνοι. μπορούμε να πούμε ότι μια κεραία φράκταλ είναι μια ευρυζωνική μετάδοση ή λήψη δεδομένων σε ένα συγκεκριμένο εύρος συχνοτήτων με απόλυτη ασυλία θορύβου.
Οι σύγχρονες κεραίες φράκταλ είναι υψηλής συχνότητας και συμπαγείς. Επειδή Όλα τα ηλεκτρονικά γίνονται ψηφιακά και συρρικνώνονται σε μέγεθος.
Ας επιστρέψουμε στους σταυρούς. Εμφανίζεται ένα ορισμένο fractality σε αυτά, αλλά αυτά τα μοτίβα μπορούν επίσης να ονομαστούν διακόσμηση.
Κάτω από τους ορθόδοξους σταυρούς δεν υπάρχει απλώς μια στέγη, αλλά ένας τρούλος σε ένα συγκεκριμένο σχήμα, σε σχήμα κρεμμυδιού. Η φόρμα επιλέχθηκε για κάποιο λόγο. Οι πολλοί θόλοι στο πλαίσιο θυμίζουν τους πρώτους πυκνωτές, τα βάζα Leyden.
Τόσο σε αυτόν τον πυκνωτή όσο και στους θόλους χρησιμοποιείται παντού μεταλλική επίστρωση. Συνάντησα παλιές φωτογραφίες όπου μια αλυσίδα κρεμόταν από το κέντρο του θόλου, όπως ακριβώς στο βάζο του Leyden. Από πού προήλθε η χρέωση; Το φορτίο στους θόλους θα μπορούσε να συσσωρευτεί από την τριβή του αέρα σε ξηρό καιρό (τριβοηλεκτρισμός). Ένα δίπλωμα ευρεσιτεχνίας κατοχυρώθηκε με αυτήν την αρχή πριν από αρκετά χρόνια.
Πηγή: https://findpatent.ru/patent/203/2030132.html
Και εδώ είναι παραδείγματα κρεμαστών μεταλλικών αλυσίδων κάτω από τον θόλο και μεταλλικά δάπεδα. Όλα είναι όπως στην περιγραφή αυτής της πατέντας.
Αποδεικνύεται ότι οι ίδιοι οι ναοί ήταν συσσωρευτές φορτίου και ηλεκτρικής ενέργειας. Η κεραία με τη μορφή σταυρού στον κρόταφο είναι μια συσκευή διαμόρφωσης και μια συσκευή εκπομπής και λήψης. Αλλά από πού μεταδόθηκε ή ελήφθη το σήμα;
Υπάρχει μια ιδέα ότι ένα ενισχυμένο σήμα από τις συχνότητες συντονισμού Schumann δημιουργήθηκε στους κροτάφους. Μια ορισμένη συχνότητα λήφθηκε από μια κεραία fractal cross. Τώρα υπάρχουν αρμονικές χαμηλής συχνότητας στη Γη. Ίσως στο παρελθόν είχαν τελείως διαφορετική, υψηλότερη συχνότητα και οι ναοί τους ενίσχυαν και το ένιωθαν οι ενορίτες.
Ήρθα στον ναό αναστατωμένος (με την κυριολεκτική έννοια, και όχι όπως τον καταλαβαίνουμε τώρα με όρους συναισθημάτων), στάθηκα, συντονισμένος με τη συχνότητα της καλής διάθεσης και της αισιοδοξίας (ευδαιμονία) και έφυγα με υψηλές δονήσεις (επίσης στο κυριολεκτική έννοια). Επομένως, αυτό ήταν ένα μέρος για τον συντονισμό ενός ατόμου, ένα μέρος για τη διόρθωση της κατάστασής του. Και τότε, ήδη από την εποχή των θρησκευτικών λατρειών, αυτό ονομαζόταν συντονισμός με τον Δημιουργό, τον Θεό.
Τώρα η υψηλότερη αρμονική της συχνότητας συντονισμού Schumann των 32 Hz μπορεί να επηρεάσει μόνο το χαμηλότερο τσάκρα ενός ατόμου. Γι' αυτό είμαστε τόσο προσγειωμένοι και υλικά. Τα υψηλότερα τσάκρα στην περιοχή του κεφαλιού δεν είναι ενεργά, ο εγκέφαλος κοιμάται.
Υπάρχουν πληροφορίες ότι η Γη θα πρέπει σύντομα να κινηθεί σε υψηλότερες δονήσεις. Είναι πιθανό ότι αυτό θα συνδεθεί ακριβώς με τους συντονισμούς των συχνοτήτων Schumann. Τότε η συνείδηση των ανθρώπων θα αρχίσει να επεκτείνεται και να αφυπνίζεται. Τώρα η πλειοψηφία ζει σε μια κατάσταση βιορομπότ, ανίκανη να κοιτάξει πέρα από τις φυσιολογικές τους ανάγκες. Μπορείτε γενικά να παραμείνετε σιωπηλοί για τις ανθρώπινες γνωστικές ικανότητες. Η σύγκριση και η ανάλυση 5-7 γεγονότων στο μυαλό σας είναι το πιο δύσκολο έργο για τους περισσότερους.
Είναι πιθανό ότι ήταν δυνατό να ενισχυθούν οι συχνότητες συντονισμού Schumann με απλούστερα, αλλά και φράκταλ σχέδια. Για παράδειγμα, ένα kokoshnik.
Στο kokoshnik πλέκονταν μεταλλικά νήματα και ήταν οι ίδιες κεραίες φράκταλ. Και το διαμορφωμένο σήμα σε αυτά αλληλεπιδρούσε με το ανθρώπινο βιοπεδίο και επηρέασε τους ρυθμούς του εγκεφάλου.
πηγή
====================
σχετική μας ανάρτηση
3 Απριλίου 2024 μέρος Α
ΛΑΒΥΡΙΝΘΟΣ -Ενέργεια αρχαίων ναών, αναλογία με κεραίες φράκταλ-δάπεδα με σύμβολα και μοτίβα λαβυρίνθου
3 Απριλίου 2024 μέρος Α
ΛΑΒΥΡΙΝΘΟΣ -Ενέργεια αρχαίων ναών, αναλογία με κεραίες φράκταλ-δάπεδα με σύμβολα και μοτίβα λαβυρίνθου
===========
https://metaisskra.com/blog/oboronnye-tehnologii/σχόλιο--Διάβασα για συγκροτήματα ναών στο αγαπημένο σας περιοδικό LiveJournal. Λέει ότι στη θέση των σταυρών υπήρχαν άλλες κεραίες, μετά αντικαταστάθηκαν με σταυρούς. Επισύναψη φωτογραφίας. Αυτές οι κατασκευές δεν κατεδαφίστηκαν σε όλους τους ναούς, μόνο αυτούς που βρίσκονται σε πόλεις και τουριστικούς χώρους λατρείας. Υπάρχουν εκείνα τα κτίρια όπου παραμένουν. Προφανώς δεν υπήρχαν λεφτά και ευκαιρία να το αλλάξουν, ειδικά από τη στιγμή που κανείς δεν ζήτησε, οπότε το άφησαν έτσι. Σύνδεσμος για το άρθρο: https://metaisskra.com/blog/oboronnye-tehnologii/ εκεί και επισυνάπτονται φωτογραφίες και η σημασία αυτών των κτιρίων ως υπόθεση εφαρμογής.
SecretsArt
μια καλή επιλογή, επίσης στους μικρούς πύργους του καθεδρικού ναού Smolny
Περισσότερα για τα βιτρό σε αρχαίες καθολικές εκκλησίες. Τα σχέδια από βιτρό μοιάζουν με DNA διατομής. Σύνδεσμος προς το άρθρο: https://metaisskra.com/blog/vitrazhy-portaly/ ο κόσμος μας είναι πραγματικά ένα πρόγραμμα και πρέπει να το χρησιμοποιήσουμε σωστά :)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου