Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2023

Το Twitter γίνεται η πρώτη μεγάλη κοινωνική πλατφόρμα που επιτρέπει διαφημίσεις κάνναβης.

Το Twitter γίνεται η πρώτη μεγάλη κοινωνική πλατφόρμα που επιτρέπει διαφημίσεις κάνναβης.
Οι κύριες διαφημιστικές πλατφόρμες ήταν απρόθυμες να εξυπηρετήσουν μια ομοσπονδιακή παράνομη βιομηχανία, εν μέρει λόγω ανησυχιών σχετικά με τους υπάρχοντες διαφημιστές που δεν θέλουν να τοποθετηθούν δίπλα σε διαφημίσεις κάνναβης.

Για να διαφημιστούν στο Twitter, οι εταιρείες κάνναβης πρέπει να έχουν προεγκριθεί από το Twitter και να πληρούν πολλές προϋποθέσεις. 
Ο Έλον Μασκ υποστηρίζει και τα 420 tweets του.
Ο ιδιοκτήτης του Twitter, ο οποίος πυροδότησε θύελλα στα μέσα ενημέρωσης μετά από μια διάσπαση κατά τη διάρκεια μιας εμφάνισής του στο podcast του Joe Rogan, ανταποκρίνεται στις εικασίες ότι η απόκτηση της πλατφόρμας μπορεί να την κάνει πιο φιλική προς την κάνναβη. Η εταιρεία άλλαξε την πολιτική της για να επιτρέψει στις αμερικανικές εταιρείες κάνναβης να διαφημίζονται στην πλατφόρμα της την Τρίτη — αν και με πολλούς περιορισμούς.
«Είναι πρωτοποριακό για πολλούς διαφημιστές κάνναβης να μπορούν να προσεγγίσουν τις αγορές και το κοινό τους χωρίς να κάνουν λύσεις», δήλωσε η Amy Deneson, συνιδρυτής του Cannabis Media Council, μιας εμπορικής ένωσης που επικεντρώνεται στην εκπαίδευση για την κάνναβη.
Για να διαφημιστούν στο Twitter, οι εταιρείες κάνναβης πρέπει να έχουν προεγκριθεί από το Twitter και να πληρούν πολλές προϋποθέσεις. Ίσως ο πιο σημαντικός περιορισμός είναι ότι οι εταιρείες κάνναβης δεν μπορούν να προωθήσουν ή να προσφέρουν προς πώληση προϊόντα κάνναβης.

Μεταξύ των άλλων απαιτήσεων οι εταιρείες κάνναβης πρέπει να τηρούν:
Να έχετε άδεια από τις «κατάλληλες αρχές»
Στοχεύστε διαφημίσεις μόνο σε περιοχές όπου έχουν άδεια για την προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών στο διαδίκτυο
Μην στοχεύετε σε άτομα κάτω των 21 ετών
Αναλάβετε κάθε νομική ευθύνη για τη συμμόρφωση με τους ισχύοντες νόμους και κανονισμούς

Οι διαφημίσεις κάνναβης δεν μπορούν επίσης να απευθύνονται σε ανηλίκους, να κάνουν ισχυρισμούς υγείας ή να παρουσιάζουν απεικονίσεις χρήσης κάνναβης.
Ακόμη και με αυτήν την αλλαγή στην πολιτική του Twitter, ορισμένες εταιρείες κάνναβης δεν θα μπορούν να επωφεληθούν από την πλατφόρμα για διαφήμιση λόγω των νόμων της πολιτείας που περιορίζουν τη διαφήμιση κάνναβης στο διαδίκτυο.

Η Adcann ανέφερε αρχικά την αλλαγή στους κανόνες διαφήμισης του Twitter .
Κλείστε τις εταιρείες κάνναβης
Πέρα από το να επιτρέπει απλώς τη διαφήμιση της κάνναβης, το Twitter προσελκύει ενεργά τη βιομηχανία.
Πολλές διαφημιστικές πλατφόρμες απαιτούν ελάχιστες αγορές από 5.000 $ έως 10.000 $ για να ξεκινήσετε. Αλλά το Twitter δεν θέτει κανένα ελάχιστο για τις εταιρείες κάνναβης, εξήγησε ο Deneson.
Το Twitter προσφέρει επίσης μια αντιστοίχιση ένας προς έναν για κάθε διαφημιστικό δολάριο από εταιρείες κάνναβης μέχρι τα τέλη Μαρτίου.
Έτσι, εάν μια εταιρεία κάνναβης πραγματοποιήσει μια καμπάνια 50 $ στην πλατφόρμα, στην πραγματικότητα αντιστοιχεί σε μια καμπάνια $100.
«Αυτό είναι ένα από τα πιο γενναιόδωρα πράγματα με τα οποία μπορεί να ξεκινήσει μια σχέση διαφημιστή και εκδότη», είπε ο Deneson, ο οποίος ελπίζει ότι τα διαφημιστικά δολάρια από τη βιομηχανία θα μπορούσαν να αποτελέσουν εξαιρετική ροή εσόδων για το Twitter.
Επιφυλακτικός με την κάνναβη
Οι κύριες διαφημιστικές πλατφόρμες ήταν απρόθυμες να εξυπηρετήσουν μια ομοσπονδιακή παράνομη βιομηχανία, εν μέρει λόγω ανησυχιών σχετικά με τους υπάρχοντες διαφημιστές που δεν θέλουν να τοποθετηθούν δίπλα σε διαφημίσεις κάνναβης. Ωστόσο, ανησυχούν επίσης για το πώς να επικυρώσουν εάν ένας δυνητικός διαφημιστής είναι επιχείρηση με άδεια.

Η αλλαγή στην πολιτική του Twitter είναι τόσο νέα που δεν είναι σαφές πόσος χρόνος θα χρειαστεί για μια μάρκα κάνναβης να περάσει τη διαδικασία επικύρωσης.
Επειδή το πρόγραμμα κινήτρων του Twitter διαρκεί μέχρι τα τέλη Μαρτίου, ο Deneson αναμένει ότι η πλατφόρμα θα «επιταχύνει αυτήν τη διαδικασία αναθεώρησης όσο το δυνατόν γρηγορότερα».

Το Twitter δεν απάντησε αμέσως σε αίτημα για σχόλιο για περισσότερες λεπτομέρειες.

Ωστόσο, η εταιρεία θα πρέπει να επενδύσει πόρους για να ελέγξει εάν οι διαφημίσεις κάνναβης πληρούν τις δικές της οδηγίες, κάτι που μπορεί να είναι δύσκολο να εξαλειφθεί. Για παράδειγμα, τι ακριβώς κάνει μια διαφήμιση ελκυστική για ανηλίκους;

«Θα υπάρχει ανθρώπινο στοιχείο σε αυτή τη λήψη αποφάσεων», είπε ο Deneson.
πηγή 15-2-23

Δεν υπάρχουν σχόλια: