Σάββατο 8 Αυγούστου 2020

Κοριτσάκι κρατάει μια μπανάνα και γέρνει πάνω στη μάσκα ενός αυτοκινήτου Audi RS 4, η διαφημιστική αυτή εικόνα προκάλεσε έντονες αντιδράσεις, αφού αναφέρθηκε ο υποσυνείδητος συμβολισμός της. Η μπανάνα σαν φαλλικό σύμβολο στο χέρι του παιδιού, έριξε τη διαφήμιση, ενώ η Audi ζήτησε δημόσια συγνώμη

 Η Audi (Γερμανική εταιρεία κατασκευής αυτοκινήτων)  αποσύρει την «προκλητική» διαφήμιση, που δείχνει ένα νεαρό κορίτσι  να γέρνει και να κάθεται  στη μάσκα (grille) ενός Audi RS 4,  ενώ τρώει μια μπανάνα. Η διαφήμιση αυτή προκάλεσε αντιδράσεις από δεκάδες χρήστες κοινωνικών μέσων που ανέφεραν τον κρυμμένο υποσυνείδητο συμβολισμό της εικόνας.

η Audi εξέφρασε  δημόσια συγγνώμη για την  'insensitive' διαφημιστική της καμπάνια.

Η Γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία  δημοσίευσε την αμφιλεγόμενη φωτογραφία στο Twitter την Κυριακή μαζί με μια λεζάντα που έγραφε: «Αφήστε την καρδιά σας να χτυπά γρηγορότερα - από κάθε άποψη. # AudiRS4. "

Μετά τις έντονες αντιδράσεις, απέσυρε τη διαφημιστική φωτογραφία που έδειχνε ένα νεαρό κορίτσι να γέρνει πάνω στη μάσκα ενός RS4 ενώ κρατούσε μια μπανάνα στο δεξί της χέρι. Η μικρή φορούσε  λεοπάρ ( animal print) φόρεμα, τζιν σακάκι και γυαλιά ηλίου.

( αρχικά τα λεοπάρ ρούχα ήταν κάτι το εξωτικό και συγχρόνως, δήλωση υψηλής οικονομικής τάξης. Πλέον είναι προσβάσιμα για όλες τις τάξεις και υποδηλώνουν το διαφορετικό και το άγριο)

στεκόταν ακουμπισμένο πάνω στη μάσκα του αυτοκινήτου, με το κεφάλι του σε παρόμοιο ύψος με το καπό.

οι χρήστες του κοινωνικού δικτύου γράφουν
" «Κοριτσάκι με φαλλικό σύμβολο στο χέρι. Σίγουρα, υπέροχο ... " 

"Τα σπορ αυτοκίνητα δείχνουν ισχύ. ένα μικρό κορίτσι με ένα κοντό λεοπάρ φόρεμα ( animal print, γάτας)  (σύμβολο για ερωτισμό) στεκόταν μπροστά από ένα τέτοιο υποκατάστατο ισχύος. 

 στο δεξί της χέρι κρατούσε μια μπανάνα (σύμβολο φαλλού)

[Marisa Reich said: 'I like your cars. But that's just shameful. You can do better! Get a few women and mothers into the team and the leadership team. They can then tell you what's wrong with the motif... Thank you.' ]

 ο Olaf Karthaus έγραψε απλώς: «Αυτή η εικόνα είναι τόσο λάθος, από κάθε άποψη».  

Η Audi ζήτησε δημόσια συγγνώμη και παραδέχτηκε ότι η εικόνα της διαφημιστικής  καμπάνιας ήταν «λάθος».
Είπε: «Σας ακούμε ... Φροντίζουμε τα παιδιά. Το Audi RS 4 είναι ένα οικογενειακό αυτοκίνητο με περισσότερα από τριάντα συστήματα βοήθειας οδηγού, συμπεριλαμβανομένου ενός συστήματος διακοπής έκτακτης ανάγκης.
«Γι 'αυτό το παρουσιάσαμε με διάφορα μέλη της οικογένειας για την εκστρατεία.

«Ελπίζαμε ότι θα μπορούσαμε να μεταφέρουμε αυτά τα μηνύματα, δείχνοντας ότι ακόμη και οι πιο αδύναμοι συμμετέχοντες στην κυκλοφορία είναι δυνατόν να αφεθούν στην τεχνολογία RS.
'Αυτό ήταν λάθος! Η Audi δεν σκόπευε ποτέ να βλάψει τα συναισθήματα κανενός.
«Ζητούμε συγνώμη για αυτήν την απαράδεκτη εικόνα και διασφαλίζουμε ότι δεν θα χρησιμοποιηθεί στο μέλλον. Θα εξετάσουμε επίσης άμεσα εσωτερικά, πώς δημιουργήθηκε αυτή η καμπάνια και εάν οι μηχανισμοί ελέγχου απέτυχαν σε αυτήν την περίπτωση. "

πηγή 4-8-20

https://www.dailymail.co.uk/news/article-8591615/Audi-retracts-provocative-advert-showing-young-girl-leaning-against-car-eating-banana.html?ito=social-twitter_mailonline

Δεν υπάρχουν σχόλια: