Δεν είναι δικιά μου δουλειά να κρίνω τι κάνει ο καθένας στο κρεβάτι του.
Είναι δικαίωμα κάθε ανθρώπου να χαίρεται τη σεξουαλική του ζωή με τη
συμμετοχή ενός ή περισσοτέρων ενηλίκων παρτενέρ, του ίδιου ή
διαφορετικού φύλου, που επίσης χαίρονται την σεξουαλική επαφή μαζι του.
Γνωριζω ομοφυλόφιλους οι οποίοι είναι εξαιρετικοί άνθρωποι και δεν έχω κανένα πρόβλημα να συναναστραφώ μαζί τους ούτε τους θεωρώ κατώτερους ή διαφορετικούς.
Αυτό δε σημαίνει βέβαια ότι αποδέχομαι όλες τις ανοησίες των σύγχρονων "προοδευτικών" ψυχολόγων, οι οποίοι για τους δικούς τους λόγους διατυμπανίζουν ότι η ομοφυλοφιλία δήθεν είναι φυσιολογική σεξουαλική συμπεριφορά. Αντίθετα, θεωρώ φυσιολογική την ετεροφυλόφιλη σεξουαλική συμπεριφορά κυρίως με βάση τη διαπίστωση ότι αυτή η σεξουαλική συμπεριφορά συντελεί στην αναπαραγωγή, την εξέλιξη και τη διαιώνιση των ειδών και της ζωής που είναι το κυριότερο μέλημα της φύσης.
Σε όλα τα είδη στη φύση, τόσο η συμπεριφορά όσο και τα κληρονομικά χαρακτηριστικά διαμορφώνονται με την πάροδο των γενεών, εξελικτικά, με μοναδικό κριτήριο την επιβίωση, τη βελτίωση και τη διαιώνιση του κάθε είδους. Με βάση αυτό το κριτήριο διαμορφώνονται τα ράμφη των πουλιών, τα νύχια των αιλουροειδών, τα κέρατα των ελαφιών κ.λ.π. και με βάση αυτό το κριτήριο διαμορφώνονται οι συμπεριφορές όλων των ειδών. Αυτός είναι ο λόγος που τα είδη ζουν σε αγέλες, αυτός είναι ο λόγος που κάποια είδη ζουν και κυνηγούν μοναχικά. Κάθε είδος αναπτύσει τα γενετήσια χαρακτηριστικά και τη συμπεριφορά που θα το διευκολύνουν να επιβιώσει με μεγαλύτερη επιτυχία. Αυτό είναι το φυσιολογικό στη φύση και μόνο η φύση μπορεί να καθορίσει τι είναι φυσιολογικό. (φυσιολογικό = σύμφωνο με τη φύση)
Η ομοφυλόφιλη συμπεριφορά, δεν βοηθά προς την κατεύθυνση αυτή και αν επικρατούσε ως κυρίαρχη σεξουαλική συμππεριφορά, το είδος που θα την υιοθετούσε καθ΄ολοκηρίαν θα εξαφανιζόταν από τη φύση σε μια και μόνο γενιά, πράγμα που δε συμβαίνει όπου επικρατεί η ετεροφυλόφιλη συμπεριφορά και αυτό είναι και το κριτηριο για να κρίνουμε αν η συμπεριφορά αυτή είναι φυσιολογική ή όχι.
Το κυριότερο αντεπιχείρημα των προοδευτικών που υποστηρίζουν τη φυσιολογικότητα της ομοφυλοφιλικης σεξουαλικης συμπεριφοράς, είναι ότι το σεξ δεν έχει να κάνει μόνο με την διαιώνιση των ειδών, αλλά και με την ευχαρίστηση την οποία αναμφισβήτητα προσφέρει. Εξετάζουν την σεξουαλικότητα μόνο από την πλευρά της απόλαυσης και καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι είναι φυσιολογικό ο άνθρωπος να αναζητά την σεξουαλική απόλαυση με οποιοδήποτε τρόπο, άρα και ομοφυλοφιλικά. Ενα δεύτερο επιχείρημα είναι ότι η ομοφυλοφιλία απαντάται στη φύση σε όλα σχεδόν τα είδη.
Οσον αφορά στο πρώτο επιχείρημα, θα συμφωνήσει κάποιος ότι ακόμα και μεταξύ ετεροφυλόφιλων, η σεξουαλική επαφή έχει ελάχιστες φορές σαν σκοπό τη διαώνιση του είδους και στην συντριπτική πλειοψηφια έχει σαν σκοπό την ευχαρίστηση. Αυτό όμως το επιχείρημα από μόνο του, δεν συνεπάγεται ότι η ομοφυλοφιλία είναι μια φυσιολογική σεξουαλική συμππεριφορά. Εκτός της ομοφυλοφιλίας, υπάρχουν ένα σωρό άλλες σεξουαλικές αποκλίσεις, οι οποίες επίσης έχουν σαν σκοπό την απόλαυση. Τέτοιες συμπεριφορές είναι η κτηνοβασία, η παιδεραστεία, ο σαδομαζοχισμός και ένα σωρό αλλες. Με βάση την αντίληψη ότι η σεξουαλική συμπεριφορά προσφέρει απόλαυση, θα έπρεπε να αποδεχθούμε την κτηνοβασία ως φυσιολογική σεξουαλική συμπεριφορά, αφού ο εραστής του κοτόπουλου ή της κατσίκας δεν αποζητά παρά μόνο την απόλαυση του. Το επιχείρημα ότι το κοτόπουλο ή η γίδα δεν ευχαριστιέται το σεξ όσο ο κτηνοβάτης και άρα υπάρχει ένας συμμετέχων που δεν ευχαριστήθηκε την επαφή, δεν μπορεί να γίνει δεκτό, διότι ποτέ κανένα κοτόπουλο ή κατσίκα δεν εξέφρασε άποψη για το θέμα. Με την ίδια επίσης αντίληψη θα πρέπει να θεωρήσουμε ως φυσιολογική συμπεριφορά το να κρεμάμε ανάποδα και να κάνουμε μαύρο στο ξυλο τον παρτενέρ μας, ή το να χαιδεύουμε μικρά παιδάκια κάθε φορά που νιώθουμε σεξουαλική διέγερση.
Οσον αφορά στο δεύτερο επιχείρημα, αυτό στηρίζεται στη λογική πλάνη της βεβιασμένης γενικευσης, αφού εκτός των σκυλιών και ενός ή δύο ειδών πιθήκων, κανένα άλλο είδος δεν επιδίδεται στην ομοφυλοφιλία, εκτός από σπάνιες περιπτώσεις που η παρατεταμένη έλλειψη θηλυκών ωθεί τα αρσενικά στην ομοφυλοφιλία. Τέλος, δεν έχω ακούσει ποτέ για ομοφυλόφιλη σχέση μεταξύ θηλυκών σκυλιών ή πιθήκων.
Ολη αυτή η ανοησία, οδηγεί την κοινωνία στην ελευθεριότητα και σήμερα φτάσαμε οι παιδεραστές να αυτοαποκαλούνται "παιδόφιλοι" και να διεκδικούν το δικαίωμα στη σεξουαλική χαρά όπως όλοι οι υπόλοιποι ανώμαλοι, οι οποίοι στις βόρειες χώρες (που βεβαίως είναι πιο προοδευτικές από εμάς τους συντηρητικούς) έχουν φτιάξει και κόμμα, με αιτήματα σχετικά με τη νομιμοποίηση της αρρώστιας τους. Η αγωγή και η ψυχοσωματική ανάπτυξη των παιδιών στις κοινωνίες αυτές έρχεται σε δεύτερη μοίρα σε σχέση με την ικανοποίηση των σεξουαλικών αναγκών των παιδοφίλων και αυτό θεωρειται φυσιολογικό.
Σε κάθε περίπτωση, είτε κανείς θεωρήσει την ομοφιλοφιλία ψυχική ασθένεια είτε όχι, δε νομιμοποιείται να εχθρεύεται και να λοιδωρεί τους ομοφιλόφιλους, όχι τουλάχιστον αν δεν κάνει το ίδιο με τους υπόλοιπους ψυχικά ασθενείς συμπολίτες του, το σύνολο δηλαδή περίπου των μελών της κοινωνίας. Οι ψυχικές ασθένειες απο τις οποίες πάσχουμε σχεδόν όλοι μας, ξεκινούν από ελαφριάς μορφής νεύρωσεις και καταλήγουν σε ψυχώσεις και βαριά παράνοια και σαν άρρωστοι που είμαστε όλοι μας, θα πρέπει να δείχνουμε ανοχή και κατανόηση στους συνασθενείς μας και να ανεχόμαστε τις ιδιαιτερότητες τους.
Είναι άλλο πράγμα όμως η ανοχή στην σεξουαλική ασθένεια και άλλο πράγμα το να αναγκάζεται η κοινωνία να παρακολουθεί παρελάσεις ασθενών που διατυμπανίζουν την υπερηφάνια τους για την αρρώστια από την οποία πάσχουν. Η παρέλαση των κίναιδων, που με τόσο πάθος υποστήριξε και διοργάνωσε ο αγαπητός δήμαρχος της γενέτειρας του Κεμάλ κύριος Μπουτάρης, με τον προκλητικό τίτλο gay pride (υπερηφάνια ομοφυλόφιλων) ξεπερνά κάθε όριο λογικής και μόνο σαν πρόκληση προς την κοινωνία μπορεί να ερμηνευθεί.
Η λέξη κίναιδος ειναι σύνθεση λέξη από το ρήμα κινώ (προκαλώ) και το ουσιαστικό αιδώς, (ντροπή), αίσθημα που δεν φαίνεται να νιώθει ούτε ο κύριος Μπουτάρης ούτε οι συμμετέχοντες στην παρέλαση του. Ετσι, σήμερα, οι κίναιδοι, με τη συμπαράσταση του προοδευτικού ομοιδεάτη δημάρχου τους, διοργανώνουν μια παρέλαση τεράτων για όλη την οικογένεια.
Και επειδή κάποιοι θα βιαστούν να με χαρακτηρίσουν ομοφοβικό φασίστα, σας ενημερώνω ότι οι ομοφυλόφιλοι (αυτοί που νιώθουν σεξουαλική έλξη προς το ίδιο φύλο) φίλοι μου, κατηγορούν και οι ίδιοι τους κίναιδους (τους θηλυπρεπείς ομοφυλόφιλους που αρέσκονται στο να ντύνονται και να συμπεριφέρονται ως γυναίκες) για την άθλια αυτή παρέλαση που δεν τιμά τους ομοφυλόφιλους, αλλά αντίθετα στρέφει την κοινωνία εναντίον τους.
Και εσείς αγαπητοί κίναιδοι που θα διαβάσετε το άρθρο αυτό και θα φρίξετε, καλό θα ήταν να σκεφτείτε (αν διαθέτετε ακόμα την ικανότητα αυτή) για λίγο, ποιες πράξεις δικαιολογούν αισθήματα υπερηφάνιας στον άνθρωπο και ποιες όχι. Ούτε η ασθένεια σας, ουτε η παρέλαση σας δε δικαιολογεί αισθήματα υπερηφάνιας, αφού κανένα όφελος δεν αποδίδει στην κοινωνία.
Και εσύ αγαπητέ δήμαρχε της πρωτεύουσας του Κεμάλ, καλό θα είναι να σκεφτείς ότι όταν προσβάλεις την κοινωνία της πόλης που σε ψήφισε, δε δικαιούσαι να αισθάνεσαι υπερηφάνια, αλλά ντροπή.
ΘΑΛΑΜΟΦΥΛΑΚΑΣ
Γνωριζω ομοφυλόφιλους οι οποίοι είναι εξαιρετικοί άνθρωποι και δεν έχω κανένα πρόβλημα να συναναστραφώ μαζί τους ούτε τους θεωρώ κατώτερους ή διαφορετικούς.
Αυτό δε σημαίνει βέβαια ότι αποδέχομαι όλες τις ανοησίες των σύγχρονων "προοδευτικών" ψυχολόγων, οι οποίοι για τους δικούς τους λόγους διατυμπανίζουν ότι η ομοφυλοφιλία δήθεν είναι φυσιολογική σεξουαλική συμπεριφορά. Αντίθετα, θεωρώ φυσιολογική την ετεροφυλόφιλη σεξουαλική συμπεριφορά κυρίως με βάση τη διαπίστωση ότι αυτή η σεξουαλική συμπεριφορά συντελεί στην αναπαραγωγή, την εξέλιξη και τη διαιώνιση των ειδών και της ζωής που είναι το κυριότερο μέλημα της φύσης.
Σε όλα τα είδη στη φύση, τόσο η συμπεριφορά όσο και τα κληρονομικά χαρακτηριστικά διαμορφώνονται με την πάροδο των γενεών, εξελικτικά, με μοναδικό κριτήριο την επιβίωση, τη βελτίωση και τη διαιώνιση του κάθε είδους. Με βάση αυτό το κριτήριο διαμορφώνονται τα ράμφη των πουλιών, τα νύχια των αιλουροειδών, τα κέρατα των ελαφιών κ.λ.π. και με βάση αυτό το κριτήριο διαμορφώνονται οι συμπεριφορές όλων των ειδών. Αυτός είναι ο λόγος που τα είδη ζουν σε αγέλες, αυτός είναι ο λόγος που κάποια είδη ζουν και κυνηγούν μοναχικά. Κάθε είδος αναπτύσει τα γενετήσια χαρακτηριστικά και τη συμπεριφορά που θα το διευκολύνουν να επιβιώσει με μεγαλύτερη επιτυχία. Αυτό είναι το φυσιολογικό στη φύση και μόνο η φύση μπορεί να καθορίσει τι είναι φυσιολογικό. (φυσιολογικό = σύμφωνο με τη φύση)
Η ομοφυλόφιλη συμπεριφορά, δεν βοηθά προς την κατεύθυνση αυτή και αν επικρατούσε ως κυρίαρχη σεξουαλική συμππεριφορά, το είδος που θα την υιοθετούσε καθ΄ολοκηρίαν θα εξαφανιζόταν από τη φύση σε μια και μόνο γενιά, πράγμα που δε συμβαίνει όπου επικρατεί η ετεροφυλόφιλη συμπεριφορά και αυτό είναι και το κριτηριο για να κρίνουμε αν η συμπεριφορά αυτή είναι φυσιολογική ή όχι.
Το κυριότερο αντεπιχείρημα των προοδευτικών που υποστηρίζουν τη φυσιολογικότητα της ομοφυλοφιλικης σεξουαλικης συμπεριφοράς, είναι ότι το σεξ δεν έχει να κάνει μόνο με την διαιώνιση των ειδών, αλλά και με την ευχαρίστηση την οποία αναμφισβήτητα προσφέρει. Εξετάζουν την σεξουαλικότητα μόνο από την πλευρά της απόλαυσης και καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι είναι φυσιολογικό ο άνθρωπος να αναζητά την σεξουαλική απόλαυση με οποιοδήποτε τρόπο, άρα και ομοφυλοφιλικά. Ενα δεύτερο επιχείρημα είναι ότι η ομοφυλοφιλία απαντάται στη φύση σε όλα σχεδόν τα είδη.
Οσον αφορά στο πρώτο επιχείρημα, θα συμφωνήσει κάποιος ότι ακόμα και μεταξύ ετεροφυλόφιλων, η σεξουαλική επαφή έχει ελάχιστες φορές σαν σκοπό τη διαώνιση του είδους και στην συντριπτική πλειοψηφια έχει σαν σκοπό την ευχαρίστηση. Αυτό όμως το επιχείρημα από μόνο του, δεν συνεπάγεται ότι η ομοφυλοφιλία είναι μια φυσιολογική σεξουαλική συμππεριφορά. Εκτός της ομοφυλοφιλίας, υπάρχουν ένα σωρό άλλες σεξουαλικές αποκλίσεις, οι οποίες επίσης έχουν σαν σκοπό την απόλαυση. Τέτοιες συμπεριφορές είναι η κτηνοβασία, η παιδεραστεία, ο σαδομαζοχισμός και ένα σωρό αλλες. Με βάση την αντίληψη ότι η σεξουαλική συμπεριφορά προσφέρει απόλαυση, θα έπρεπε να αποδεχθούμε την κτηνοβασία ως φυσιολογική σεξουαλική συμπεριφορά, αφού ο εραστής του κοτόπουλου ή της κατσίκας δεν αποζητά παρά μόνο την απόλαυση του. Το επιχείρημα ότι το κοτόπουλο ή η γίδα δεν ευχαριστιέται το σεξ όσο ο κτηνοβάτης και άρα υπάρχει ένας συμμετέχων που δεν ευχαριστήθηκε την επαφή, δεν μπορεί να γίνει δεκτό, διότι ποτέ κανένα κοτόπουλο ή κατσίκα δεν εξέφρασε άποψη για το θέμα. Με την ίδια επίσης αντίληψη θα πρέπει να θεωρήσουμε ως φυσιολογική συμπεριφορά το να κρεμάμε ανάποδα και να κάνουμε μαύρο στο ξυλο τον παρτενέρ μας, ή το να χαιδεύουμε μικρά παιδάκια κάθε φορά που νιώθουμε σεξουαλική διέγερση.
Οσον αφορά στο δεύτερο επιχείρημα, αυτό στηρίζεται στη λογική πλάνη της βεβιασμένης γενικευσης, αφού εκτός των σκυλιών και ενός ή δύο ειδών πιθήκων, κανένα άλλο είδος δεν επιδίδεται στην ομοφυλοφιλία, εκτός από σπάνιες περιπτώσεις που η παρατεταμένη έλλειψη θηλυκών ωθεί τα αρσενικά στην ομοφυλοφιλία. Τέλος, δεν έχω ακούσει ποτέ για ομοφυλόφιλη σχέση μεταξύ θηλυκών σκυλιών ή πιθήκων.
Ολη αυτή η ανοησία, οδηγεί την κοινωνία στην ελευθεριότητα και σήμερα φτάσαμε οι παιδεραστές να αυτοαποκαλούνται "παιδόφιλοι" και να διεκδικούν το δικαίωμα στη σεξουαλική χαρά όπως όλοι οι υπόλοιποι ανώμαλοι, οι οποίοι στις βόρειες χώρες (που βεβαίως είναι πιο προοδευτικές από εμάς τους συντηρητικούς) έχουν φτιάξει και κόμμα, με αιτήματα σχετικά με τη νομιμοποίηση της αρρώστιας τους. Η αγωγή και η ψυχοσωματική ανάπτυξη των παιδιών στις κοινωνίες αυτές έρχεται σε δεύτερη μοίρα σε σχέση με την ικανοποίηση των σεξουαλικών αναγκών των παιδοφίλων και αυτό θεωρειται φυσιολογικό.
Σε κάθε περίπτωση, είτε κανείς θεωρήσει την ομοφιλοφιλία ψυχική ασθένεια είτε όχι, δε νομιμοποιείται να εχθρεύεται και να λοιδωρεί τους ομοφιλόφιλους, όχι τουλάχιστον αν δεν κάνει το ίδιο με τους υπόλοιπους ψυχικά ασθενείς συμπολίτες του, το σύνολο δηλαδή περίπου των μελών της κοινωνίας. Οι ψυχικές ασθένειες απο τις οποίες πάσχουμε σχεδόν όλοι μας, ξεκινούν από ελαφριάς μορφής νεύρωσεις και καταλήγουν σε ψυχώσεις και βαριά παράνοια και σαν άρρωστοι που είμαστε όλοι μας, θα πρέπει να δείχνουμε ανοχή και κατανόηση στους συνασθενείς μας και να ανεχόμαστε τις ιδιαιτερότητες τους.
Είναι άλλο πράγμα όμως η ανοχή στην σεξουαλική ασθένεια και άλλο πράγμα το να αναγκάζεται η κοινωνία να παρακολουθεί παρελάσεις ασθενών που διατυμπανίζουν την υπερηφάνια τους για την αρρώστια από την οποία πάσχουν. Η παρέλαση των κίναιδων, που με τόσο πάθος υποστήριξε και διοργάνωσε ο αγαπητός δήμαρχος της γενέτειρας του Κεμάλ κύριος Μπουτάρης, με τον προκλητικό τίτλο gay pride (υπερηφάνια ομοφυλόφιλων) ξεπερνά κάθε όριο λογικής και μόνο σαν πρόκληση προς την κοινωνία μπορεί να ερμηνευθεί.
Η λέξη κίναιδος ειναι σύνθεση λέξη από το ρήμα κινώ (προκαλώ) και το ουσιαστικό αιδώς, (ντροπή), αίσθημα που δεν φαίνεται να νιώθει ούτε ο κύριος Μπουτάρης ούτε οι συμμετέχοντες στην παρέλαση του. Ετσι, σήμερα, οι κίναιδοι, με τη συμπαράσταση του προοδευτικού ομοιδεάτη δημάρχου τους, διοργανώνουν μια παρέλαση τεράτων για όλη την οικογένεια.
Και επειδή κάποιοι θα βιαστούν να με χαρακτηρίσουν ομοφοβικό φασίστα, σας ενημερώνω ότι οι ομοφυλόφιλοι (αυτοί που νιώθουν σεξουαλική έλξη προς το ίδιο φύλο) φίλοι μου, κατηγορούν και οι ίδιοι τους κίναιδους (τους θηλυπρεπείς ομοφυλόφιλους που αρέσκονται στο να ντύνονται και να συμπεριφέρονται ως γυναίκες) για την άθλια αυτή παρέλαση που δεν τιμά τους ομοφυλόφιλους, αλλά αντίθετα στρέφει την κοινωνία εναντίον τους.
Και εσείς αγαπητοί κίναιδοι που θα διαβάσετε το άρθρο αυτό και θα φρίξετε, καλό θα ήταν να σκεφτείτε (αν διαθέτετε ακόμα την ικανότητα αυτή) για λίγο, ποιες πράξεις δικαιολογούν αισθήματα υπερηφάνιας στον άνθρωπο και ποιες όχι. Ούτε η ασθένεια σας, ουτε η παρέλαση σας δε δικαιολογεί αισθήματα υπερηφάνιας, αφού κανένα όφελος δεν αποδίδει στην κοινωνία.
Και εσύ αγαπητέ δήμαρχε της πρωτεύουσας του Κεμάλ, καλό θα είναι να σκεφτείς ότι όταν προσβάλεις την κοινωνία της πόλης που σε ψήφισε, δε δικαιούσαι να αισθάνεσαι υπερηφάνια, αλλά ντροπή.
ΘΑΛΑΜΟΦΥΛΑΚΑΣ
2 σχόλια:
Ελπίζω να έχετε όρεξη για λίγο δημιουργικό αντίλογο. Το αναφέρω γιατί αυτό σπάνια είναι καλό σημάδι : "Ο μετριασμός σχολίου έχει ενεργοποιηθεί". Υποτίθεται ότι υπάρχει για να αποτρέπει εμφάνιση ύβρεων στα ιστολόγια αλλά πρακτικά προτρέπει σε προληπτική αυτολογοκρισία για όσους έχουν αντίθετη άποψη από τον κάτοχο ή διαχειριστή του ιστολογίου.
Αρχίζοντας από το πιο τρανταχτό, φροντίσατε να υποπέσετε στο ίδιο λογικό σφάλμα για το οποίο κατηγηγορήσατε όσους προβάλουν το επιχείρημα της ομοφυλοφυλίας στην φύση, την "βεβιασμένη γενίκευση" : κάνατε ακριβώς το ίδιο με τα περί κτηνοβασίας και παιδεραστίας και σαδομαζοχισμού που αναφέρατε. Ο σαδομαζοχισμός δεν πάει σε καμία περίπτωση πακέτο με αυτά τα δυο και δεν έχει καμία σχέση με αυτό που περιγράψατε αλλά δεν είναι του παρόντος.
Yποβιβάσατε, επίσης, δραματικά την ομοφυλοφυλία στην φύση ώστε να ενισχύσετε το σχετικό επιχείρημά σας. Ξέρω πολύ καλά ότι η ομοφυλοφυλία έχει εμφανιστεί σε όλα (τουλάχιστον) τα θηλαστικά. Τα ζώα δεν έχουν ηθική οπότε ανθρωπογενείς χαρακτηρισμοί όπως αμαρτία δεν υπάρχουν καν ως έννοιες. Στα ζώα η σεξουαλικότητα ελέγχεται από τις φερομόνες. Το κάθε φύλο εκπέμπει μία διαφορετική φερομόνη. Οπότε αν πάρεις θηλυκή φερομόνη και την ψεκάσεις σε ένα αρσενικό τότε ένα άλλο αρσενικό θα προσελκυστεί από αυτό, κατά κανόνα.
Αυτός ο μηχανισμός δεν είναι τέλειος, ενίοτε τα ζώα μπερδεύονται. Ή ελλείψει έτερου φύλου κυριαρχούν οι ορμές τους. Επίσης άλλος λόγος ομοφυλοφυλίας στα ζώα είναι η επιβολή ενός αρσενικού σε ένα άλλο. Αναφέρομαι ασφαλώς στα λιοντάρια. Αυτό έχει παρατηρηθεί πολλάκις. Συχνά πυκνά ο νικητής λέοντας σε μία μάχη φορμάρει τον ηττημένο αρσενικό, ίσως για να επισφραγίσει τη νίκη του και να τον ταπεινώσει περαιτέρω.
Επίσης όσον αφορά αυτό "Τέλος, δεν έχω ακούσει ποτέ για ομοφυλόφιλη σχέση μεταξύ θηλυκών σκυλιών ή πιθήκων" σχέση όπως την εννοούμε οι άνθρωποι αναπτύσσουν μόνο δυο είδη : τα δελφίνια και οι άνθρωποι. Ναι, και στα δελφίνια έχει παρατηρηθεί ομοφυλοφυλία, θηλαστικά είναι.
Θα μπορούσα να πιάσω πολλά ακόμη σημεία (όπως την εμμονή σας με το τι είναι φυσιολογικό, τα περί.. τεράτων(!) και "ομοφυλοφυλικής ασθένειας") αλλά θα σηκώσω ένα σεντόνι από την Αθήνα μέχρι το Κάιρο. Και, όπως ανέφερα στην εισαγωγή, ακόμη και αν είχα την όρεξη και τον χρόνο να το γράψω, υπάρχει περίπτωση το σεντόνι να καεί πριν καν σηκωθεί.
Κρατάω πάντως ένα αντίγραφο του σχολίου για να το μεταφέρω στην κοινοποίηση αυτού του άρθρου στο facebook, από την οποία και ήρθα εδώ, σε περίπτωση που λογοκριθώ (δεν βλέπω τον λόγο, αλλά έχω λογοκριθεί και με "ζαχαρένια" σχόλια σε εντελώς καθημερινά θέματα).
Υ.Γ.Ομοφυλόφυλος-η δεν είμαι, ούτε ομοφυλοφυλίζω. Ούτε καν αμφιφυλοφυλίζω. Δηλώνω απλώς φίλος της κοινής λογικής και της ελευθερίας επιλογής σεξουαλικής ταυτότητας.
επειδη ξερουμε τι ειναι ομοφυλοφιλος και εχουμε φιλους που ειναι θα σου απαντησουμε εν συντομια..γιατι ακουσια η εκουσια παραννοεις τα λεγομενα μας... αλλο ομοφυλοφιλος και αλλο κιναιδος...σοφον το σαφες... δεν θα βαλουμε τον χατζηδακη και τον καβαφη ισα κι ομοια με τα βοθρολυμματα του γκει παρειντ...
φιλικα
hr
υγ. Εδω δεν λογοκρινεται κανενας αλλα και δεν θα τρωμε εμεις μηνυσεις επειδή καποιων τους γουσταρει..
Δημοσίευση σχολίου