Παρασκευή 29 Ιουνίου 2012

Ο ΠΑΓΚΑΛΟΣ ΝΤΡΕΠΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ - ΣΥΜΠΑΣΧΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ

Στην εκπομπή «Αυτοψία» ο Θεόδωρος Πάγκαλος είπε: «Αισθάνθηκα ντροπή για τα συνθήματα των Ελλήνων φιλάθλων είπε ο Θόδωρος Πάγκαλος εννοώντας το σύνθημα «δεν θα σε πληρώσουμε ποτέ Γερμανέ, Γερμανέ» που ακούστηκε στο Euro».. «Δεν θέλω να είμαι συμπολίτης με αυτόν τον άνθρωπο. Τη νοοτροπία του φοροφυγά τη μεταφέρει και στο ποδόσφαιρο. Ο φίλαθλος αυτός έχει λεφτά για να βρεθεί στην κερκίδα του Euro. Εγώ δεν έχω τα χρήματα να πάω, με τρία παιδιά, και δεν αστειεύομαι σε αυτό...», είπε.

«Ο Παπανδρέου θα αποκατασταθεί από την ιστορία», είπε σε άλλο σημείο. «Θεωρώ ότι τα πήγε καλά. Δεν είχε την πλειοψηφία της κοινοβουλευτικής ομάδας όταν έκανε την ατυχέστατη πρόταση περί δημοψηφίσματος», τόνισε.

«Οι Βουλευτές του, τον έριξαν τον Γιώργο Παπανδρέου. Θα πρέπει να εξηγηθεί γιατί η κοινοβουλευτική ομάδα του ΠΑΣΟΚ έριξε τον Παπανδρέου», είπε.

«Υφίσταμαι επίθεση λόγω του σωματότυπού μου. Πρόκειται για ρατσιστές εναντίον των χοντρών. Το ότι είμαι χοντρός σημαίνει ότι τρώω πολύ, που σημαίνει ότι είναι πλούσιος. Σας αφήνω να καταλάβετε το μέγεθος της ηλιθιότητας. Όποιος έχει χρήματα πολλά πάει και σε γυμναστήρια. Έχω γνήσια μεσογειακή διατροφή. Τρώω ντομάτα σαλάτα, ψωμί και φέτα», τόνισε ο Θ. Παγκαλος.
trelokouneli.gr

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

άντε ρε χοντρέ που θα μας κάνεις και κήρυγμα...και δεν μας λες την σαλάτα την τρως σε πιάτο η σε λεκάνη??