Οι περισσότεροι απο εμάς θα έχουμε κάποιο δάνειο η κάρτα σε
κάποια τράπεζα και θα έχουμε παρατηρήσει οτι εαν τους οφείλουμε κάποια
ληξιπρόθεσμη οφειλή,
αυτοί κάθε μέρα μας ενοχλούν τηλεφωνικώς πρωί-μεσημέρι-βράδυ.Έγω σαν γνήσιος συχνός ληξιπρόθεσμος πελάτης (δεν έχω, οχι δεν δίνω..) εχω σε καθημερινή βάση 7-8 τηλεφωνήματα απο τους εκπροσώπους των τραπεζών στο κινητό και στο σταθερό.
Η λύση στο πρόβλημα βρέθηκε ως εξής...
Αφού παρατήρησα οτι μου έπαιρναν τηλέφωνο το πρωί 09.00-12.00 και το απόγευμα 16.00-18.00 κατά εκείνες τις ώρες έκανα προώθηση κλήσεων για όλες τις εισερχόμενες στον αριθμό της τράπεζας που με καλούσε. Άρα όταν με καλούσαν απο την eurobank (είναι η αγαπημένη μου) απαντούσαν απο το τηλεφωνικό κέντρο τους λέγοντας : " έχετε καλέσει την ΕFG EUROBANK...".
Επίσης μπορείτε να κάνετε και το εξής : επειδή πρώτα καλούσαν στο σταθερό μου, εγώ μόλις το έβλεπα, αμέσως έκανα την προώθηση στον εαυτό τους απο το κινητό μου, γιατί η επόμενη κλήση τους θα ήταν στο κινητό μου. Το ίδιο σας συμβουλεύω να κάνετε και μετά απο 2-3 λεπτά μην ξεχάσετε να απενεργοποιήσετε την προώθηση γιατί μπορεί να συμβεί να σας καλέσει κάποιος γνωστός σας και να τρομάξει ακούγοντας : " έχετε καλέσει την ΕFG EUROBANK...".
Επίσης θα ήθελα να σας ενημερώσω οτι η προώθηση αυτή είναι εφικτή απο όλα τα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας και η κλήση αυτή ΧΡΕΩΝΕΤΑΙ σαν μια απλή κλήση.
ΓΙΑ KINHTA VODAFONE-COSMOTE : **21*αριθμός τράπεζας#και μετά πατήστε το πλήκτρο της ΚΛΗΣΗΣ ΕΤΣΙ ΠΡΟΩΘΗΤΑΙ Η ΚΛΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ
ΚΑΙ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕ : ##21#και μετά πατήστε το πλήκτρο της ΚΛΗΣΗΣ
ΓΙΑ ΚΙΝΗΤΑ WIND : *21*τηλ.αριθμός τράπεζας#και μετά πατήστε το πλήκτρο της ΚΛΗΣΗΣ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕ : #21#και μετά πατήστε το πλήκτρο της ΚΛΗΣΗΣ
Για τους φίλους που έχουν καρτοκινητά ίσως να μην έχουν την δυνατότητα αυτής της προώθησης (λόγω ελάχιστων η καθόλου μονάδων) αλλά και εάν την έχουν θα έχει ΧΡΕΩΣΗ πιο υψηλή απο αυτή των άλλων συνδρομητών με συμβόλαια.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
αυτοί κάθε μέρα μας ενοχλούν τηλεφωνικώς πρωί-μεσημέρι-βράδυ.Έγω σαν γνήσιος συχνός ληξιπρόθεσμος πελάτης (δεν έχω, οχι δεν δίνω..) εχω σε καθημερινή βάση 7-8 τηλεφωνήματα απο τους εκπροσώπους των τραπεζών στο κινητό και στο σταθερό.
Η λύση στο πρόβλημα βρέθηκε ως εξής...
Αφού παρατήρησα οτι μου έπαιρναν τηλέφωνο το πρωί 09.00-12.00 και το απόγευμα 16.00-18.00 κατά εκείνες τις ώρες έκανα προώθηση κλήσεων για όλες τις εισερχόμενες στον αριθμό της τράπεζας που με καλούσε. Άρα όταν με καλούσαν απο την eurobank (είναι η αγαπημένη μου) απαντούσαν απο το τηλεφωνικό κέντρο τους λέγοντας : " έχετε καλέσει την ΕFG EUROBANK...".
Επίσης μπορείτε να κάνετε και το εξής : επειδή πρώτα καλούσαν στο σταθερό μου, εγώ μόλις το έβλεπα, αμέσως έκανα την προώθηση στον εαυτό τους απο το κινητό μου, γιατί η επόμενη κλήση τους θα ήταν στο κινητό μου. Το ίδιο σας συμβουλεύω να κάνετε και μετά απο 2-3 λεπτά μην ξεχάσετε να απενεργοποιήσετε την προώθηση γιατί μπορεί να συμβεί να σας καλέσει κάποιος γνωστός σας και να τρομάξει ακούγοντας : " έχετε καλέσει την ΕFG EUROBANK...".
Επίσης θα ήθελα να σας ενημερώσω οτι η προώθηση αυτή είναι εφικτή απο όλα τα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας και η κλήση αυτή ΧΡΕΩΝΕΤΑΙ σαν μια απλή κλήση.
ΓΙΑ KINHTA VODAFONE-COSMOTE : **21*αριθμός τράπεζας#και μετά πατήστε το πλήκτρο της ΚΛΗΣΗΣ ΕΤΣΙ ΠΡΟΩΘΗΤΑΙ Η ΚΛΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ
ΚΑΙ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕ : ##21#και μετά πατήστε το πλήκτρο της ΚΛΗΣΗΣ
ΓΙΑ ΚΙΝΗΤΑ WIND : *21*τηλ.αριθμός τράπεζας#και μετά πατήστε το πλήκτρο της ΚΛΗΣΗΣ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕ : #21#και μετά πατήστε το πλήκτρο της ΚΛΗΣΗΣ
Για τους φίλους που έχουν καρτοκινητά ίσως να μην έχουν την δυνατότητα αυτής της προώθησης (λόγω ελάχιστων η καθόλου μονάδων) αλλά και εάν την έχουν θα έχει ΧΡΕΩΣΗ πιο υψηλή απο αυτή των άλλων συνδρομητών με συμβόλαια.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου