Πέμπτη 11 Ιανουαρίου 2024

Ανταρκτική: Πίσω από τις ηπείρους, οι λεγόμενοι «πόλοι», βρίσκονται άλλες χώρες

Ανταρκτική: Πίσω από τις ηπείρους, οι λεγόμενοι «πόλοι», βρίσκονται άλλες χώρες
10 Ιανουαρίου 2024

Γιατί οι υπεύθυνοι δεν μας ενημερώνουν για τους κόσμους πέρα ​​από τους πάγους της Ανταρκτικής και ποιος ο λόγος της επίσκεψής τους;

Είναι λίγο δύσκολο να απαντήσω γρήγορα σε αυτές τις ερωτήσεις, αλλά θα προσπαθήσω.

Πίσω από τις ηπείρους, οι λεγόμενοι «πόλοι», τους ονομάζουμε φραγμούς ή τείχη, βρίσκονται άλλες χώρες. Τα εμπόδια μπορεί να είναι παγωμένα, όπως στην Ανταρκτική και σε ορισμένα άλλα μέρη του κόσμου, αλλά υπάρχουν αρκετοί άλλοι τύποι αυτών των φραγμών - τόσο στον γνωστό σας κόσμο όσο και πέρα.
Έχω επισκεφτεί τα εδάφη σας όσο συχνά θεωρώ τον εαυτό μου μέρος τους, αλλά και άλλοι πρόγονοί σας έχουν επισκεφτεί επανειλημμένα τα εδάφη σας.
Θα μπορούσατε να πείτε ότι ανήκω εδώ στα εδάφη σας γιατί οι πρόγονοί μου γεννήθηκαν εδώ.
Ως παιδί, με οδηγούσε η σκέψη να μπορέσω να επιστρέψω και να μπω στη χώρα της μητέρας και του παππού μου. Έδωσαν τη ζωή τους στη χώρα σας, μέρα με τη μέρα άφησαν ό,τι είχαν - για την ελευθερία τους.
Ο πατέρας μου γεννήθηκε επίσης σε αυτές τις χώρες και, όπως και άλλοι τυχοδιώκτες της εποχής, είχε την τύχη να διασχίσει τον τεχνητό πάγο της Ανταρκτικής.
Αυτά τα τείχη δημιουργήθηκαν από τα ίδια παράσιτα που τα ελέγχουν ακόμα και σήμερα.

Ο πατέρας μου μπόρεσε να βρει τη χώρα μας, εννοώ την «προγονική δημοκρατία των προγόνων». Εκεί γνώρισε τη μητέρα μου και έκαναν μια υπέροχη οικογένεια. Έχω τις καλύτερες αναμνήσεις από τα παιδικά μου χρόνια.
Όταν ο πατέρας μου έπλευσε μέσα από τα φράγματα του πάγου, ήταν 34 ετών. Ο καπετάνιος του πλοίου σας εκείνη την εποχή ήταν ένας άντρας ονόματι Μπάτλερ, ο οποίος είχε «διεισδύσει» στη χώρα σας και γεννήθηκε επίσης στη Δημοκρατία του Προδρόμου.
Επισκέφτηκε και τις δύο χώρες, τις διέσχισε και ρίσκαρε πολλές φορές περισσότερο από όσο φαντάζεσαι. Ήταν ένας από τους ανθρώπους που συνέβαλαν τα μέγιστα για να μπορέσουμε να μπούμε εδώ και να κάνουμε πράξη το σχέδιο αναγνώρισης.
Η χώρα σας πρέπει να ανήκει στους ανθρώπους, εννοώ τους πραγματικούς ανθρώπους - όχι τα ψεύτικα κεφάλια που απλώς κουνούν το κεφάλι τους για αυτό που τους επιβάλλεται από ψηλά.
Η γη του ανθρώπου ανήκει στον άνθρωπο και όχι σε άλλα παράσιτα, επομένως γράφτηκε από την Υπερβόρεια στην ουράνια γη.
Ένα άτομο δεν πρέπει να επιδιώκει να δραπετεύσει από αυτά τα εδάφη, αλλά μάλλον να υποτάξει και να εκδιώξει τον αποικιστή του. Καταλαβαίνω όμως ότι είναι σίγουρα πολύ δύσκολο να εφαρμοστεί σήμερα (και στο παρελθόν), οπότε πάντα αναζητούνταν ένα εναλλακτικό σχέδιο.
Είμαστε οι πρόγονοί σας, ακόμα κι αν τα εδάφη σας έμοιαζαν διαφορετικά πριν υψωθούν τα Τείχη του Πάγου. Οι γονείς και οι παππούδες μας γεννήθηκαν εδώ, πολέμησαν εδώ και κάποιοι πέθαναν εδώ.
Στις χώρες μου μιλούν μια άλλη γλώσσα, τη μητρική γλώσσα (λένε ότι είναι Εσπεράντο), ειδικά στην πρωτεύουσα, αλλά μιλάμε πολλές γλώσσες των χωρών σας.
Κείμενο: Terra Infinita – Εξωγήινες χώρες και οι πολιτισμοί τους

Η ιστορία που είπε η γυναίκα που προέρχεται από τα εδάφη πίσω από τους τοίχους πάγου, στην "Προγονική Δημοκρατία", κόρη του πλοηγού William Morris, ο οποίος θα μας παρέχει πληροφορίες που ήταν κρυμμένες από εμάς για μεγάλο χρονικό διάστημα για τους κόσμους που διασχίζουν τους πόλους και τα μυστικά των εξωγήινων πολιτισμών. Θα είμαστε επίσης σε θέση να ανακαλύψουμε την ανθρώπινη ιστορία πριν από την Τελευταία Επαναφορά και τη συνέχιση αυτού που συνέβη στον πατέρα της όταν επέστρεψε στα εδάφη μας. Αυτό μπορεί να αλλάξει τα πάντα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: