3 Ιανουαρίου 2024 Από τον Frank Schwede
Στο Yundum στη δημοκρατία της Γκάμπια [χώρα της Δυτικής Αφρικής], η αμερικανική διαστημική υπηρεσία NASA κατασκεύασε έναν εναλλακτικό διάδρομο μήκους 3.600 μέτρων για το διαστημικό λεωφορείο της.
Ο διάδρομος χτίστηκε σε προσεκτικά τοποθετημένες μονολιθικές πέτρινες πλάκες που βρίσκονται σε αυτόν τον ιστότοπο εδώ και αιώνες. Μέχρι σήμερα, οι ντόπιοι και οι επιστήμονες δεν γνωρίζουν από πού προέρχονται οι πλάκες.
Τι αποκαλύπτει αυτό το τεχνούργημα για την πρώιμη ιστορία της Γης;
Το αεροδρόμιο Yundum στη χώρα της Δυτικής Αφρικής, την Γκάμπια, καλύπτεται από μυστήριο. Βρίσκεται κάτω από ένα διάδρομο μήκους 3.600 μέτρων. Αλλά τα πρώτα πράγματα πρώτα.
Ήδη κατά τη διάρκεια του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου, το αεροδρόμιο, το οποίο ήταν ακόμα σχετικά μικρό εκείνη την εποχή, χρησιμοποιήθηκε από τους Βρετανούς και διευρύνθηκε με δύο διαδρόμους. [ επεκτάθηκε ώστε να περιλαμβάνει δύο διαδρόμους προσγείωσης]
Ο διάδρομος χτίστηκε σε προσεκτικά τοποθετημένες μονολιθικές πέτρινες πλάκες που βρίσκονται σε αυτόν τον ιστότοπο εδώ και αιώνες. Μέχρι σήμερα, οι ντόπιοι και οι επιστήμονες δεν γνωρίζουν από πού προέρχονται οι πλάκες.
Τι αποκαλύπτει αυτό το τεχνούργημα για την πρώιμη ιστορία της Γης;
Το αεροδρόμιο Yundum στη χώρα της Δυτικής Αφρικής, την Γκάμπια, καλύπτεται από μυστήριο. Βρίσκεται κάτω από ένα διάδρομο μήκους 3.600 μέτρων. Αλλά τα πρώτα πράγματα πρώτα.
Ήδη κατά τη διάρκεια του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου, το αεροδρόμιο, το οποίο ήταν ακόμα σχετικά μικρό εκείνη την εποχή, χρησιμοποιήθηκε από τους Βρετανούς και διευρύνθηκε με δύο διαδρόμους. [ επεκτάθηκε ώστε να περιλαμβάνει δύο διαδρόμους προσγείωσης]
Επίσης, με βρετανική βοήθεια, το αεροδρόμιο [ο παλιός διάδρομος] έγινε αεροδρόμιο [αεροδιάδρομος] το 1977.
Το 1987, το αεροδρόμιο επιλέχθηκε από την αμερικανική διαστημική υπηρεσία NASA ως διατλαντικός [υπερατλαντικός] χώρος προσγείωσης έκτακτης ανάγκης για το πρόγραμμα διαστημικών λεωφορείων [Space Shuttle] και προσαρμόστηκε για αυτό το έργο με ένα τρίτο στάδιο επέκτασης τα επόμενα χρόνια.
Το 1987, το αεροδρόμιο επιλέχθηκε από την αμερικανική διαστημική υπηρεσία NASA ως διατλαντικός [υπερατλαντικός] χώρος προσγείωσης έκτακτης ανάγκης για το πρόγραμμα διαστημικών λεωφορείων [Space Shuttle] και προσαρμόστηκε για αυτό το έργο με ένα τρίτο στάδιο επέκτασης τα επόμενα χρόνια.
Τέλος, το 1996, τέθηκε σε λειτουργία το κεντρικό κτίριο του σημερινού Διεθνούς Αεροδρομίου Banju, [Μπαντζού ] το οποίο κατασκευάστηκε σύμφωνα με ένα κοινό έργο της Γκάμπια / Αμερικής.
Με μήκος 3600 μέτρα, ο διάδρομος [προσγείωσης] στο Yundum είναι ο τρίτος μεγαλύτερος στην Αφρική - και δεν χρειάστηκε καν να κατασκευαστεί. Οι προσεκτικά τοποθετημένες μονολιθικές πέτρινες πλάκες βρίσκονται σε αυτό το μέρος εδώ και αιώνες. Επισήμως, οι ντόπιοι και οι επιστήμονες δεν γνωρίζουν από πού προέρχονται οι πλάκες και ποια λειτουργία είχαν κάποτε.
Αν κοιτάξετε προσεκτικά, μπορείτε να δείτε ότι δεν ήταν όλες οι παλιές πλάκες καλυμμένες με άσφαλτο. Στην αρχή και στο τέλος, έχουν απομείνει μερικές από τις παλιές πέτρινες πλάκες. Αυτό σημαίνει ότι αυτός ο παλιός δρόμος είχε μήκος τριών χιλιομέτρων πριν γίνει αεροδιάδρομος.
Ποιοι ήταν όμως οι κατασκευαστές του και ποιο σκοπό εξυπηρετούσαν; Μέχρι στιγμής, δεν ήταν δυνατό να προσδιοριστεί η ηλικία των πλακών. Ωστόσο, υπάρχουν διάφορες εξηγήσεις για την κατασκευή του δρόμου στη μέση της ερήμου.
Το μυστήριο του αρχαίου αεροδρομίου Yundum
ΑΎΓΟΥΣΤΟΣ 29, 2017
Στο έδαφος της μικρής αφρικανικής χώρας της Γκάμπια υπάρχει ένα μυστηριώδες αεροδρόμιο Yundum, το οποίο τα τελευταία χρόνια έχει ήδη γραφτεί. Ποιο είναι το μυστήριο αυτού του αεροδρομίου; Το γεγονός είναι ότι το κύριο και πιο ακριβό εξάρτημά του - ο διάδρομος (προσγείωσης) - εδώ κανείς δεν έχτισε, επειδή ήταν ήδη. Ο διάδρομος αποτελούνταν από μονολιθικές πέτρινες πλάκες, προσεκτικά τοποθετημένες μεταξύ τους. Όπως διαβεβαίωσαν οι κάτοικοι της περιοχής, αυτές οι πλάκες βρίσκονταν σε αυτό το μέρος από αμνημονεύτων χρόνων.
Κατά τη διάρκεια της κατασκευής του αεροδρομίου, ήταν απαραίτητο μόνο να φορτωθεί άσφαλτος σε αυτές τις πλάκες, να εφαρμοστεί σήμανση και αποκτήθηκε ένας υπέροχος διάδρομος μήκους 3.600 μέτρων, ικανός να δεχτεί οποιοδήποτε σύγχρονο αεροσκάφος, ανεξάρτητα από το βάρος ή τις διαστάσεις τους. Πρέπει να σημειωθεί ότι η NASA συμμετείχε ενεργά στη δημιουργία του αεροδρομίου Yundum.
Η αμερικανική διαστημική υπηρεσία το επέλεξε ως εφεδρικό αεροδρόμιο για την προσγείωση των επαναχρησιμοποιήσιμων πλοίων της - Shuttles. Με τη βοήθεια των Αμερικανών, ο Yundum εγκατέστησε τα απαραίτητα ραδιοηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου και πλοήγησης και το 1996 τέθηκε σε λειτουργία η κατασκευή του διεθνούς αεροδρομίου, που χτίστηκε σε ένα κοινό έργο ΗΠΑ-Γκάμπιας.
Είναι περίεργο ότι με το εντυπωσιακό μήκος της ασφάλτου λωρίδας, δεν καλύπτονται όλες οι αρχαίες πλάκες και μερικές από αυτές μπορούν να φανούν τόσο στην αρχή όσο και στο τέλος. Και τότε αποδεικνύεται ότι ο αρχαίος διάδρομος ήταν πολύ πιο εντυπωσιακός από τον σύγχρονο. Αλλά ποιος απογειώθηκε από αυτό; Είναι ακόμα δύσκολο να απαντηθεί αυτό το ερώτημα - από τις διαθέσιμες δημοσιεύσεις γίνεται σαφές ότι δεν έχουν διεξαχθεί μελέτες σχετικά με αυτό το θέμα.
Τα μη επικαλυμμένα τμήματα ασφάλτου της ταινίας είναι προσεκτικά τοποθετημένες ανοιχτόχρωμες πλάκες τοποθετημένες μεταξύ τους. Η ηλικία των πλακών δεν έχει ακόμη καθοριστεί. Σύμφωνα με μια δημοσίευση, η επιφάνειά τους είναι περίπου [χονδρικά] λειασμένη ενώ άλλοι δηλώνουν ότι η λείανση είναι κοντά στο ιδανικό. Κρίνοντας από τις δημοσιευμένες φωτογραφίες, η πρώτη είναι πιο κοντά στην αλήθεια, αλλά αυτό μιλά μόνο για την αρχαιότητα των πλακών, των οποίων η ιδανική λείανση θα μπορούσε να υποστεί σημαντική βλάβη από παρατεταμένες διαδικασίες διάβρωσης.
Οι προσπάθειες να εξηγηθεί η παρουσία ενός τόσο εντυπωσιακού διαδρόμου στην αφρικανική έρημο οδήγησαν στην υπόθεση ότι χτίστηκε τη δεκαετία του 1940 από Γερμανούς Ναζί που φέρεται να εξήγαγαν ουράνιο από τη Μαύρη Ήπειρο κατά τη διάρκεια του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου. Ωστόσο, είναι εντελώς ασαφές γιατί οι Ναζί έπρεπε να χτίσουν μια λωρίδα μακριά , η οποία υπερέβη σημαντικά όλα τα διαθέσιμα εκείνη την εποχή. Οι αντίπαλοι αυτής της έκδοσης σημειώνουν ότι οι Γερμανοί στα μυστικά στρατιωτικά αεροδρόμια τους έχτισαν διαδρόμους με μικρές μεταλλικές πλάκες, οι οποίες έχουν αρκετές τρύπες για να μειώσουν το βάρος.
Για να χτίσουν αυτή τη λωρίδα, οι Γερμανοί θα έπρεπε να ανοίξουν μια μεγάλης κλίμακας παραγωγή κοπής πέτρας, να χρησιμοποιήσουν ισχυρά μηχανήματα και γερανούς. Αλλά οι ντόπιοι παλιοί επιμένουν ότι τίποτα τέτοιο δεν έχει συμβεί ποτέ και οι πλάκες ήταν πάντα εκεί - με τους παππούδες, τους προπάππους, τους προπαππούδες κ.λπ.
Έτσι, η εξήγηση της παρουσίας αυτού του διαδρόμου μπορεί να είναι μόνο η υπόθεση κάποιου αρχαίου γήινου πολιτισμού που τον έχτισε ή να τον συνδέσει με εξωγήινους. Όσον αφορά την τελευταία επιλογή, φαίνεται λιγότερο πειστική, επειδή τα εξωγήινα σκάφη πρέπει να έχουν τη δυνατότητα να προσγειωθούν σε οποιοδήποτε απροετοίμαστο, αν και αρκετά επίπεδο μέρος.
Από τις πολυάριθμες δημοσιεύσεις σχετικά με το αεροδρόμιο Yundum, μπορεί να συναχθεί το συμπέρασμα ότι δεν έχουν διεξαχθεί μελέτες αρχαίων πλακών, χρησιμοποιούνται απλώς και αυτό είναι όλο. Φυσικά, πρέπει να τις μελετήσετε προσεκτικά. Ωστόσο, είναι πιθανό ότι οι υπάλληλοι της NASA κατά την κατασκευή του αεροδρομίου διεξήγαγαν κάποια έρευνα, αλλά έκρυψαν τα αποτελέσματά τους.
https://earth-chronicles.com/histori/the-mystery-of-the-ancient-airfield-yundum.html
ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ SKYLAB
Έχετε αναρωτηθεί ποτέ γιατί οι ΗΠΑ δεν πήγαν ποτέ ξανά στο φεγγάρι; Θυμάστε το "Skylab;"
Η επίσημη ιστορία είναι ότι το "Skylab" εκτοξεύτηκε στις 14 Μαΐου 1973. Ήταν ο επανδρωμένος διαστημικός σταθμός της Αμερικής. Στις 25/5/73 ένας πύραυλος Saturn μετέφερε το πρώτο πλήρωμα (Conrad, Kerwin & Weitz) στο «Skylab», μια αποστολή που διήρκεσε σχεδόν ένα μήνα.
Το δεύτερο πλήρωμα (Alan Bean, Owen Garriott και Jack Lousma) εκτοξεύτηκε στις 28/7/73, μια αποστολή που διήρκεσε σχεδόν δύο μήνες. Και οι δύο αποστολές μαστίστηκαν από αποτυχίες, διαρροές και άλλα προβλήματα.
Η τρίτη επανδρωμένη αποστολή «Skylab» ξεκίνησε στις 14 Νοεμβρίου με τους Gerald Carr, William Pogue και Edward Gibson. Ειπώθηκε ότι η αποστολή καθυστέρησε έξι ημέρες λόγω ρωγμών στα ουρά πτερύγια του πυραύλου του Κρόνου.
Η Ρωσία είχε εκτοξεύσει έναν διαστημικό σταθμό στις 3 Απριλίου, αλλά στις 14 Απριλίου ανατινάχθηκε, κάτι που χαρακτηρίστηκε ως «καταστροφική δυσλειτουργία».
Οι Γραμμές Nazca – το όγδοο θαύμα του κόσμου στην έρημο Atakama του Περού
Ποιοι ήταν όμως οι κατασκευαστές του και ποιο σκοπό εξυπηρετούσαν; Μέχρι στιγμής, δεν ήταν δυνατό να προσδιοριστεί η ηλικία των πλακών. Ωστόσο, υπάρχουν διάφορες εξηγήσεις για την κατασκευή του δρόμου στη μέση της ερήμου.
(σχετικό δημοσίευμα--Η υπόθεση της πλημμύρας λάσπης: Οι ναοί ως «εργοστάσια ενέργειας»)
Ορισμένοι θεωρητικοί πιστεύουν ότι χτίστηκε από τους Γερμανούς Ναζί. Αυτή η θεωρία αντικρούεται από το γεγονός ότι το αεροδρόμιο χρησιμοποιήθηκε από τους Βρετανούς ήδη από το 1941 και ότι το γερμανικό Wehrmacht χρησιμοποίησε μικρές μεταλλικές πλάκες με αρκετές τρύπες για να μειώσει το βάρος. Αυτό δεν συμβαίνει εν προκειμένω.
Επιπλέον, οι παλιοί κάτοικοι του χωριού ισχυρίζονται ότι οι πλάκες ήταν πάντα εκεί.
Ορισμένοι θεωρητικοί πιστεύουν ότι χτίστηκε από τους Γερμανούς Ναζί. Αυτή η θεωρία αντικρούεται από το γεγονός ότι το αεροδρόμιο χρησιμοποιήθηκε από τους Βρετανούς ήδη από το 1941 και ότι το γερμανικό Wehrmacht χρησιμοποίησε μικρές μεταλλικές πλάκες με αρκετές τρύπες για να μειώσει το βάρος. Αυτό δεν συμβαίνει εν προκειμένω.
Επιπλέον, οι παλιοί κάτοικοι του χωριού ισχυρίζονται ότι οι πλάκες ήταν πάντα εκεί.
Μήπως οι κατασκευαστές του δρόμου ανήκαν σε έναν αρχαίο πολιτισμό που έχει πλέον εξαφανιστεί;
Ιπτάμενοι θεοί και προ-αστροναύτες
Μέχρι στιγμής, δεν γνωρίζουμε τίποτα για αυτό το τεχνούργημα, επειδή κανείς δεν έχει μπει στον κόπο να το μελετήσει ακόμα. Ο δρόμος ήταν ακριβώς εκεί, για οποιονδήποτε σκοπό, άλλωστε, η άσφαλτος χύθηκε πάνω του – και λίγοι φαίνεται να ενδιαφέρονται ποιος τον έφτιαξε κάποτε.
Η ιδέα ότι ο διάδρομος μήκους τριών χιλιομέτρων χρησίμευε ως διάδρομος προσγείωσης για αρχαία διαστημικά λεωφορεία στην πρώιμη ιστορία είναι προφανής και φυσικά δεν μπορεί να αποκλειστεί.
Κοντά βρίσκουμε παρόμοια λείψανα και σε άλλες χώρες, επειδή οι θρύλοι για τους ιπτάμενους θεούς και τους προ-αστροναύτες είναι γνωστοί από σχεδόν όλους τους πολιτισμούς της πρώιμης ιστορίας.
Οι κινεζικές παραδόσεις μιλούν για ένα παράδεισο γιανγκ [Yang Himmel] σε σχήμα αυγού στον ουρανό που περιστρέφεται συνεχώς γύρω από τη γη, στην οποία κατοικούν οι θεοί.
Ιπτάμενοι θεοί και προ-αστροναύτες
Μέχρι στιγμής, δεν γνωρίζουμε τίποτα για αυτό το τεχνούργημα, επειδή κανείς δεν έχει μπει στον κόπο να το μελετήσει ακόμα. Ο δρόμος ήταν ακριβώς εκεί, για οποιονδήποτε σκοπό, άλλωστε, η άσφαλτος χύθηκε πάνω του – και λίγοι φαίνεται να ενδιαφέρονται ποιος τον έφτιαξε κάποτε.
Η ιδέα ότι ο διάδρομος μήκους τριών χιλιομέτρων χρησίμευε ως διάδρομος προσγείωσης για αρχαία διαστημικά λεωφορεία στην πρώιμη ιστορία είναι προφανής και φυσικά δεν μπορεί να αποκλειστεί.
Κοντά βρίσκουμε παρόμοια λείψανα και σε άλλες χώρες, επειδή οι θρύλοι για τους ιπτάμενους θεούς και τους προ-αστροναύτες είναι γνωστοί από σχεδόν όλους τους πολιτισμούς της πρώιμης ιστορίας.
Οι κινεζικές παραδόσεις μιλούν για ένα παράδεισο γιανγκ [Yang Himmel] σε σχήμα αυγού στον ουρανό που περιστρέφεται συνεχώς γύρω από τη γη, στην οποία κατοικούν οι θεοί.
https://www.pravda-tv.com/2022/06/aliens-was-weiss-der-vatikan-wirklich-ueber-ausserirdisches-leben/
Στα αρχαία ινδικά κείμενα, υπάρχουν αναφορές για θεούς που μοιάζουν με σφαίρες και βρίσκονται συνεχώς σε τροχιά γύρω από τη γη.
Και στις αρχαίες θιβετιανές γραφές, γίνεται λόγος ακόμη και για μεγάλα ιπτάμενα πλοία των θεών που βρίσκονται στην τροχιά της γης. Είναι ενδιαφέρον να σημειωθεί ότι σχεδόν όλοι περιγράφουν το ίδιο γεγονός. Διαστημόπλοια σε τροχιά γύρω από τη Γη.
Αλλά τα γραπτά αποδεικνύουν επίσης ένα άλλο σημαντικό γεγονός, δηλαδή την ύπαρξη ενός πολύ ανεπτυγμένου πολιτισμού που υπήρχε πολύ πριν από την ιστοριογραφία μας, ο οποίος είχε εκτεταμένη γνώση της αεροδυναμικής και γνώση της σημασίας της αεροδυναμικής [γνώση της απογείωσης, της πρόωσης, του φρεναρίσματος και της προσγείωσης μιας ιπτάμενης μηχανής].
Ποια είναι τα γεγονότα
Μήπως αυτός ο πολιτισμός έχτισε τεράστιους διαστημικούς σταθμούς στη Γη;
Τον Αύγουστο του 1973, το πλήρωμα του Skylab 2 έλαβε μια ασυνήθιστη αποστολή. Θα πρέπει να φωτογραφίσετε τις γραμμές Nazca στην κοιλάδα Nazca του Περού. Ο λόγος για την αποστολή ήταν να καθοριστεί εάν οι γραμμές ήταν επίσης ορατές από το διάστημα. Υπάρχουν επιστήμονες που υποψιάζονται ότι οι σημάνσεις εδάφους είναι επίσης αρχαίοι διάδρομοι.
Αυτές οι γραμμές, επίσης, έχουν μια τερατώδη έκταση, σχηματίζοντας μια σειρά από ευθείες γραμμές, γεωμετρικά σχήματα και τεράστιες παραστάσεις ζώων που μπορούν να φανούν μόνο από τον αέρα με τη μοναδική τους διαύγεια.
Αυτές οι γραμμές σηματοδοτούν πραγματικά διαδρόμους για αεροπλάνα ή ενδεχομένως ακόμη και για διαστημικά λεωφορεία που ταξίδεψαν από εδώ σε άλλους πλανήτες στην πρώιμη ιστορία της Γης μας;
Η ύπαρξη αρχαίων διαστημικών σταθμών
Οι γραμμές και τα σχέδια καλύπτουν ένα τμήμα της κοιλάδας Nazca μήκους περίπου 100 χιλιομέτρων και πλάτους 17 χιλιομέτρων. Παρόμοιες γεωμετρικές γραμμές και κολοσσιαίες φιγούρες μπορούν επίσης να βρεθούν σε άλλες περιοχές της Βόρειας και Νότιας Αμερικής, οι οποίες είναι επίσης σαφώς ορατές από τον αέρα.Αυτές περιλαμβάνουν τις γιγάντιες ανθρωποειδείς φιγούρες στην έρημο Tarapaca της Χιλής και στη χώρα Navajo της Καλιφόρνια, καθώς και τοίχους ελεφάντων και φιδιών στο Ουισκόνσιν.
Για πολλούς επιστήμονες, αυτά τα τεχνουργήματα είναι απόδειξη ότι είναι σε θέση να πουν με βεβαιότητα ότι υπήρχε ένα υψηλό επίπεδο τεχνολογικής ανάπτυξης στη Γη χιλιάδες, ίσως ακόμη και εκατομμύρια χρόνια πριν.
Πολλά από αυτά τα διακριτικά απομεινάρια δεν αναγνωρίστηκαν για αυτό που πραγματικά ήταν παρά δεκαετίες μετά την ανακάλυψή τους. Πάνω απ' όλα, όμως, παρέχουν στους ερευνητές τα απαραίτητα στοιχεία για τις τεχνολογικές δυνατότητες των προϊστορικών λαών.
Δυστυχώς, όμως, εξακολουθούμε να γνωρίζουμε πολύ λίγα για τους αρχαίους προηγμένους πολιτισμούς. Πολλές πληροφορίες σχετικά με αυτό αποκρύπτονται σκόπιμα - για οποιονδήποτε λόγο.
Αυτό που γνωρίζουμε, ωστόσο, είναι ότι μια φορά κι έναν καιρό υπήρχαν ένας ή ακόμα και περισσότεροι πολιτισμοί που είχαν μεγάλη τεχνολογική γνώση και κατανόηση και ότι μπορεί να μην προέρχονταν από τη Γη, ότι μπορεί να έφεραν τον πολιτισμό τους μαζί τους στη Γη και ότι μπορεί να έφυγαν από τη Γη κάποια στιγμή.
Αν ρίξουμε μια προσεκτική ματιά στις πολυάριθμες αρχαίες αφηγήσεις, οι οποίες φαίνεται να αναφέρονται ρητά σε επισκέψεις από τους λεγόμενους θεούς αστροναύτες, μπορούμε να δούμε μεταβαλλόμενες εμφάσεις που μπορούν σιγά-σιγά να συναρμολογηθούν σαν παζλ.
Οι πρώτες λεπτομερείς αναφορές προέρχονται από την αρχαία Αίγυπτο την εποχή του Φαραώ Tutmosis III. Μεταξύ άλλων, αυτά τα αρχεία αναφέρουν επίσης το διαστημοδρόμιο της Σουμεριακής Etana στη χερσόνησο του Σινά.
Εξωγήινες επαφές μπορούν επίσης να βρεθούν στην Παλαιά Διαθήκη. Εκεί, ο Ιεζεκιήλ αφηγείται την επίσκεψη ενός διαστημοπλοίου που εμφανίστηκε τέσσερις φορές σε 19 χρόνια.Φυσικά, είναι δύσκολο να βρεθεί μια λογική εξήγηση για τα αρχαία λείψανα, επειδή απλά γνωρίζουμε πολύ λίγα για τους πολιτισμούς εκείνης της εποχής. Σε αυτό προστίθεται το γεγονός ότι εξακολουθούμε να ζούμε σε έναν κόσμο όπου τα όρια μεταξύ επιστήμης και ψευδοεπιστήμης είναι θολά.
Είναι ένας κόσμος όπου πράγματα που κάποτε θεωρούνταν μαγικά πρέπει τώρα σιγά-σιγά να αναγνωριστούν από την επιστήμη και να γίνουν κατανοητά μέσω της επιστημονικής ονοματολογίας.
Δηλαδή, πιθανότατα θα πρέπει να συμβιβαστούμε με την ιδέα ότι πριν από χιλιάδες ή ακόμα και εκατομμύρια χρόνια υπήρχε ήδη ένας πολύ ανεπτυγμένος πολιτισμός στη Γη που ήταν τεχνολογικά προηγμένος - πιθανώς πιο προηγμένος από ό, τι είμαστε σήμερα.
Ο λόγος για τον οποίο εξαφανίστηκε μπορεί μόνο να μαντέψει, επειδή το υπόβαθρο από παλιές παραδόσεις γράφτηκε σε μια γλώσσα που είναι εν μέρει ακατανόητη για εμάς, γεγονός που αφήνει ένα ευρύ πεδίο ερμηνείας.
Αυτό σημαίνει ότι οι ιστορίες, όπως αυτές των θεών Anunnaki, είναι πιθανότατα φανταστικές, αλλά αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι η γη δεν έχει επισκεφθεί όντα από έξω.
Αντίθετα, η πιθανότητα είναι πολύ υψηλή, επειδή βρίσκουμε αντίστοιχες αναφορές και στην Αγία Γραφή. Αλλά το πρόβλημα είναι ότι ακόμα δεν καταλαβαίνουμε πραγματικά τη Βίβλο, επειδή, όπως και τα αρχεία άλλων πολιτισμών, είναι στην πραγματικότητα ένα βιβλίο με τις περίφημες επτά σφραγίδες.
Ένα άλλο πρόβλημα που προκύπτει είναι η συγγραφή της ιστορίας, η οποία φαίνεται να είναι ακόμα πέτρινη και την οποία κανείς δεν θέλει να κλονίσει. Ακόμη και η επιστήμη δυσκολεύεται να παραδεχτεί δημοσίως ότι η εξέλιξη είναι πολύ πιθανό να έχει πάρει μια πολύ διαφορετική πορεία.
Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο, ακόμη και στον φωτισμένο 21ο αιώνα, είναι τόσο δύσκολο για τους επιστήμονες να πουν την αλήθεια. Το πιο πρόσφατο παράδειγμα είναι οι μούμιες Nazca, οι οποίες έχουν πλέον αναγνωριστεί πέρα από κάθε αμφιβολία ως μη γήινα όντα – αλλά αυτό είναι γνωστό εδώ και πολύ καιρό και για το οποίο έχω ήδη γράψει στο βιβλίο μου "Twilight of the Gods 2.0" .
Μαζί με τις γραμμές Nazca, σχηματίζουν μια συνολική εικόνα που μας δείχνει ότι αυτή η περιοχή επισκέφθηκε κάποτε ένας εξωγήινος πολιτισμός, ίσως πριν από εκατομμύρια χρόνια, ο οποίος μπορεί να ζει ακόμα εκεί σήμερα κρυμμένος από τα μάτια του κοινού σε σπηλιές κάπου.
Το μόνο που μας δείχνει η ιστορία, είτε πρόκειται για τεχνουργήματα είτε για αρχαία αρχεία, είναι ότι όλοι οι πολιτισμοί, ειδικά εκείνοι των χωρών της Αφρικής και της Λατινικής Αμερικής, συνδέονται με όντα που ήρθαν από άλλους πλανήτες, τα οποία επηρέασαν σημαντικά τον πολιτισμό της χώρας τους και ενδεχομένως όχι μόνο τον πολιτισμό αυτών των δύο ηπείρων, αλλά ολόκληρης της Γης.
Και στις αρχαίες θιβετιανές γραφές, γίνεται λόγος ακόμη και για μεγάλα ιπτάμενα πλοία των θεών που βρίσκονται στην τροχιά της γης. Είναι ενδιαφέρον να σημειωθεί ότι σχεδόν όλοι περιγράφουν το ίδιο γεγονός. Διαστημόπλοια σε τροχιά γύρω από τη Γη.
Αλλά τα γραπτά αποδεικνύουν επίσης ένα άλλο σημαντικό γεγονός, δηλαδή την ύπαρξη ενός πολύ ανεπτυγμένου πολιτισμού που υπήρχε πολύ πριν από την ιστοριογραφία μας, ο οποίος είχε εκτεταμένη γνώση της αεροδυναμικής και γνώση της σημασίας της αεροδυναμικής [γνώση της απογείωσης, της πρόωσης, του φρεναρίσματος και της προσγείωσης μιας ιπτάμενης μηχανής].
Ποια είναι τα γεγονότα
Μήπως αυτός ο πολιτισμός έχτισε τεράστιους διαστημικούς σταθμούς στη Γη;
Τον Αύγουστο του 1973, το πλήρωμα του Skylab 2 έλαβε μια ασυνήθιστη αποστολή. Θα πρέπει να φωτογραφίσετε τις γραμμές Nazca στην κοιλάδα Nazca του Περού. Ο λόγος για την αποστολή ήταν να καθοριστεί εάν οι γραμμές ήταν επίσης ορατές από το διάστημα. Υπάρχουν επιστήμονες που υποψιάζονται ότι οι σημάνσεις εδάφους είναι επίσης αρχαίοι διάδρομοι.
Αυτές οι γραμμές, επίσης, έχουν μια τερατώδη έκταση, σχηματίζοντας μια σειρά από ευθείες γραμμές, γεωμετρικά σχήματα και τεράστιες παραστάσεις ζώων που μπορούν να φανούν μόνο από τον αέρα με τη μοναδική τους διαύγεια.
Αυτές οι γραμμές σηματοδοτούν πραγματικά διαδρόμους για αεροπλάνα ή ενδεχομένως ακόμη και για διαστημικά λεωφορεία που ταξίδεψαν από εδώ σε άλλους πλανήτες στην πρώιμη ιστορία της Γης μας;
Η ύπαρξη αρχαίων διαστημικών σταθμών
Οι γραμμές και τα σχέδια καλύπτουν ένα τμήμα της κοιλάδας Nazca μήκους περίπου 100 χιλιομέτρων και πλάτους 17 χιλιομέτρων. Παρόμοιες γεωμετρικές γραμμές και κολοσσιαίες φιγούρες μπορούν επίσης να βρεθούν σε άλλες περιοχές της Βόρειας και Νότιας Αμερικής, οι οποίες είναι επίσης σαφώς ορατές από τον αέρα.Αυτές περιλαμβάνουν τις γιγάντιες ανθρωποειδείς φιγούρες στην έρημο Tarapaca της Χιλής και στη χώρα Navajo της Καλιφόρνια, καθώς και τοίχους ελεφάντων και φιδιών στο Ουισκόνσιν.
Για πολλούς επιστήμονες, αυτά τα τεχνουργήματα είναι απόδειξη ότι είναι σε θέση να πουν με βεβαιότητα ότι υπήρχε ένα υψηλό επίπεδο τεχνολογικής ανάπτυξης στη Γη χιλιάδες, ίσως ακόμη και εκατομμύρια χρόνια πριν.
Πολλά από αυτά τα διακριτικά απομεινάρια δεν αναγνωρίστηκαν για αυτό που πραγματικά ήταν παρά δεκαετίες μετά την ανακάλυψή τους. Πάνω απ' όλα, όμως, παρέχουν στους ερευνητές τα απαραίτητα στοιχεία για τις τεχνολογικές δυνατότητες των προϊστορικών λαών.
Δυστυχώς, όμως, εξακολουθούμε να γνωρίζουμε πολύ λίγα για τους αρχαίους προηγμένους πολιτισμούς. Πολλές πληροφορίες σχετικά με αυτό αποκρύπτονται σκόπιμα - για οποιονδήποτε λόγο.
Αυτό που γνωρίζουμε, ωστόσο, είναι ότι μια φορά κι έναν καιρό υπήρχαν ένας ή ακόμα και περισσότεροι πολιτισμοί που είχαν μεγάλη τεχνολογική γνώση και κατανόηση και ότι μπορεί να μην προέρχονταν από τη Γη, ότι μπορεί να έφεραν τον πολιτισμό τους μαζί τους στη Γη και ότι μπορεί να έφυγαν από τη Γη κάποια στιγμή.
Αν ρίξουμε μια προσεκτική ματιά στις πολυάριθμες αρχαίες αφηγήσεις, οι οποίες φαίνεται να αναφέρονται ρητά σε επισκέψεις από τους λεγόμενους θεούς αστροναύτες, μπορούμε να δούμε μεταβαλλόμενες εμφάσεις που μπορούν σιγά-σιγά να συναρμολογηθούν σαν παζλ.
Οι πρώτες λεπτομερείς αναφορές προέρχονται από την αρχαία Αίγυπτο την εποχή του Φαραώ Tutmosis III. Μεταξύ άλλων, αυτά τα αρχεία αναφέρουν επίσης το διαστημοδρόμιο της Σουμεριακής Etana στη χερσόνησο του Σινά.
Εξωγήινες επαφές μπορούν επίσης να βρεθούν στην Παλαιά Διαθήκη. Εκεί, ο Ιεζεκιήλ αφηγείται την επίσκεψη ενός διαστημοπλοίου που εμφανίστηκε τέσσερις φορές σε 19 χρόνια.Φυσικά, είναι δύσκολο να βρεθεί μια λογική εξήγηση για τα αρχαία λείψανα, επειδή απλά γνωρίζουμε πολύ λίγα για τους πολιτισμούς εκείνης της εποχής. Σε αυτό προστίθεται το γεγονός ότι εξακολουθούμε να ζούμε σε έναν κόσμο όπου τα όρια μεταξύ επιστήμης και ψευδοεπιστήμης είναι θολά.
Είναι ένας κόσμος όπου πράγματα που κάποτε θεωρούνταν μαγικά πρέπει τώρα σιγά-σιγά να αναγνωριστούν από την επιστήμη και να γίνουν κατανοητά μέσω της επιστημονικής ονοματολογίας.
Δηλαδή, πιθανότατα θα πρέπει να συμβιβαστούμε με την ιδέα ότι πριν από χιλιάδες ή ακόμα και εκατομμύρια χρόνια υπήρχε ήδη ένας πολύ ανεπτυγμένος πολιτισμός στη Γη που ήταν τεχνολογικά προηγμένος - πιθανώς πιο προηγμένος από ό, τι είμαστε σήμερα.
Ο λόγος για τον οποίο εξαφανίστηκε μπορεί μόνο να μαντέψει, επειδή το υπόβαθρο από παλιές παραδόσεις γράφτηκε σε μια γλώσσα που είναι εν μέρει ακατανόητη για εμάς, γεγονός που αφήνει ένα ευρύ πεδίο ερμηνείας.
Αυτό σημαίνει ότι οι ιστορίες, όπως αυτές των θεών Anunnaki, είναι πιθανότατα φανταστικές, αλλά αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι η γη δεν έχει επισκεφθεί όντα από έξω.
Αντίθετα, η πιθανότητα είναι πολύ υψηλή, επειδή βρίσκουμε αντίστοιχες αναφορές και στην Αγία Γραφή. Αλλά το πρόβλημα είναι ότι ακόμα δεν καταλαβαίνουμε πραγματικά τη Βίβλο, επειδή, όπως και τα αρχεία άλλων πολιτισμών, είναι στην πραγματικότητα ένα βιβλίο με τις περίφημες επτά σφραγίδες.
Ένα άλλο πρόβλημα που προκύπτει είναι η συγγραφή της ιστορίας, η οποία φαίνεται να είναι ακόμα πέτρινη και την οποία κανείς δεν θέλει να κλονίσει. Ακόμη και η επιστήμη δυσκολεύεται να παραδεχτεί δημοσίως ότι η εξέλιξη είναι πολύ πιθανό να έχει πάρει μια πολύ διαφορετική πορεία.
Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο, ακόμη και στον φωτισμένο 21ο αιώνα, είναι τόσο δύσκολο για τους επιστήμονες να πουν την αλήθεια. Το πιο πρόσφατο παράδειγμα είναι οι μούμιες Nazca, οι οποίες έχουν πλέον αναγνωριστεί πέρα από κάθε αμφιβολία ως μη γήινα όντα – αλλά αυτό είναι γνωστό εδώ και πολύ καιρό και για το οποίο έχω ήδη γράψει στο βιβλίο μου "Twilight of the Gods 2.0" .
Μαζί με τις γραμμές Nazca, σχηματίζουν μια συνολική εικόνα που μας δείχνει ότι αυτή η περιοχή επισκέφθηκε κάποτε ένας εξωγήινος πολιτισμός, ίσως πριν από εκατομμύρια χρόνια, ο οποίος μπορεί να ζει ακόμα εκεί σήμερα κρυμμένος από τα μάτια του κοινού σε σπηλιές κάπου.
Το μόνο που μας δείχνει η ιστορία, είτε πρόκειται για τεχνουργήματα είτε για αρχαία αρχεία, είναι ότι όλοι οι πολιτισμοί, ειδικά εκείνοι των χωρών της Αφρικής και της Λατινικής Αμερικής, συνδέονται με όντα που ήρθαν από άλλους πλανήτες, τα οποία επηρέασαν σημαντικά τον πολιτισμό της χώρας τους και ενδεχομένως όχι μόνο τον πολιτισμό αυτών των δύο ηπείρων, αλλά ολόκληρης της Γης.
Ο Frank Schwede γεννήθηκε στο Ανόβερο το 1965. Από το 1988 εργάστηκε ως δημοσιογράφος, συγγραφέας και συγγραφέας για πολλά εθνικά και διεθνή εξειδικευμένα περιοδικά και ημερήσιες εφημερίδες. Τη δεκαετία του 1990, ο Schwede έκανε επίσης όνομα ως δημοσιογράφος. Οι αναφορές του έτρεχαν σε τόσο δημοφιλή προγράμματα όπως το "Music Journal" και το "Entertainment in the Afternoon" στο Bayerischer Rundfunk ή το "Morgenradio" στο πρώην Südwestfunk Baden Baden. Από τα μέσα του 2000, ο Frank Schwede εργάστηκε κυρίως ως ανεξάρτητος συγγραφέας. Οκτώ εξειδικευμένα βιβλία εκδόθηκαν μεταξύ άλλων από την Motorbuch Verlag Stuttgart. Τέσσερα βιβλία εκδόθηκαν από την All-Stern-Verlag το 2017: The Secret of the Black Triangles, 2018: Encounter with the Incomprehensible, 2019: Operation Stargate και 2020: The UFO Conspiracy.
…
=========================
…
=========================
το σχετικό βίντεο στον Κώδικα Μυστηρίων
Ανακαλύφθηκε μυστηριώδες αρχαίο κοσμοδρόμιο άλλο όχι της Ναζκα!!Εμπλοκή της ΝΑΣΑ!
Ανακαλύφθηκε μυστηριώδες αρχαίο κοσμοδρόμιο άλλο όχι της Ναζκα!!Εμπλοκή της ΝΑΣΑ!
=========================
Το μυστήριο του αρχαίου αεροδρομίου Yundum
ΑΎΓΟΥΣΤΟΣ 29, 2017
Στο έδαφος της μικρής αφρικανικής χώρας της Γκάμπια υπάρχει ένα μυστηριώδες αεροδρόμιο Yundum, το οποίο τα τελευταία χρόνια έχει ήδη γραφτεί. Ποιο είναι το μυστήριο αυτού του αεροδρομίου; Το γεγονός είναι ότι το κύριο και πιο ακριβό εξάρτημά του - ο διάδρομος (προσγείωσης) - εδώ κανείς δεν έχτισε, επειδή ήταν ήδη. Ο διάδρομος αποτελούνταν από μονολιθικές πέτρινες πλάκες, προσεκτικά τοποθετημένες μεταξύ τους. Όπως διαβεβαίωσαν οι κάτοικοι της περιοχής, αυτές οι πλάκες βρίσκονταν σε αυτό το μέρος από αμνημονεύτων χρόνων.
Κατά τη διάρκεια της κατασκευής του αεροδρομίου, ήταν απαραίτητο μόνο να φορτωθεί άσφαλτος σε αυτές τις πλάκες, να εφαρμοστεί σήμανση και αποκτήθηκε ένας υπέροχος διάδρομος μήκους 3.600 μέτρων, ικανός να δεχτεί οποιοδήποτε σύγχρονο αεροσκάφος, ανεξάρτητα από το βάρος ή τις διαστάσεις τους. Πρέπει να σημειωθεί ότι η NASA συμμετείχε ενεργά στη δημιουργία του αεροδρομίου Yundum.
Η αμερικανική διαστημική υπηρεσία το επέλεξε ως εφεδρικό αεροδρόμιο για την προσγείωση των επαναχρησιμοποιήσιμων πλοίων της - Shuttles. Με τη βοήθεια των Αμερικανών, ο Yundum εγκατέστησε τα απαραίτητα ραδιοηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου και πλοήγησης και το 1996 τέθηκε σε λειτουργία η κατασκευή του διεθνούς αεροδρομίου, που χτίστηκε σε ένα κοινό έργο ΗΠΑ-Γκάμπιας.
Είναι περίεργο ότι με το εντυπωσιακό μήκος της ασφάλτου λωρίδας, δεν καλύπτονται όλες οι αρχαίες πλάκες και μερικές από αυτές μπορούν να φανούν τόσο στην αρχή όσο και στο τέλος. Και τότε αποδεικνύεται ότι ο αρχαίος διάδρομος ήταν πολύ πιο εντυπωσιακός από τον σύγχρονο. Αλλά ποιος απογειώθηκε από αυτό; Είναι ακόμα δύσκολο να απαντηθεί αυτό το ερώτημα - από τις διαθέσιμες δημοσιεύσεις γίνεται σαφές ότι δεν έχουν διεξαχθεί μελέτες σχετικά με αυτό το θέμα.
Τα μη επικαλυμμένα τμήματα ασφάλτου της ταινίας είναι προσεκτικά τοποθετημένες ανοιχτόχρωμες πλάκες τοποθετημένες μεταξύ τους. Η ηλικία των πλακών δεν έχει ακόμη καθοριστεί. Σύμφωνα με μια δημοσίευση, η επιφάνειά τους είναι περίπου [χονδρικά] λειασμένη ενώ άλλοι δηλώνουν ότι η λείανση είναι κοντά στο ιδανικό. Κρίνοντας από τις δημοσιευμένες φωτογραφίες, η πρώτη είναι πιο κοντά στην αλήθεια, αλλά αυτό μιλά μόνο για την αρχαιότητα των πλακών, των οποίων η ιδανική λείανση θα μπορούσε να υποστεί σημαντική βλάβη από παρατεταμένες διαδικασίες διάβρωσης.
Οι προσπάθειες να εξηγηθεί η παρουσία ενός τόσο εντυπωσιακού διαδρόμου στην αφρικανική έρημο οδήγησαν στην υπόθεση ότι χτίστηκε τη δεκαετία του 1940 από Γερμανούς Ναζί που φέρεται να εξήγαγαν ουράνιο από τη Μαύρη Ήπειρο κατά τη διάρκεια του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου. Ωστόσο, είναι εντελώς ασαφές γιατί οι Ναζί έπρεπε να χτίσουν μια λωρίδα μακριά , η οποία υπερέβη σημαντικά όλα τα διαθέσιμα εκείνη την εποχή. Οι αντίπαλοι αυτής της έκδοσης σημειώνουν ότι οι Γερμανοί στα μυστικά στρατιωτικά αεροδρόμια τους έχτισαν διαδρόμους με μικρές μεταλλικές πλάκες, οι οποίες έχουν αρκετές τρύπες για να μειώσουν το βάρος.
Για να χτίσουν αυτή τη λωρίδα, οι Γερμανοί θα έπρεπε να ανοίξουν μια μεγάλης κλίμακας παραγωγή κοπής πέτρας, να χρησιμοποιήσουν ισχυρά μηχανήματα και γερανούς. Αλλά οι ντόπιοι παλιοί επιμένουν ότι τίποτα τέτοιο δεν έχει συμβεί ποτέ και οι πλάκες ήταν πάντα εκεί - με τους παππούδες, τους προπάππους, τους προπαππούδες κ.λπ.
Έτσι, η εξήγηση της παρουσίας αυτού του διαδρόμου μπορεί να είναι μόνο η υπόθεση κάποιου αρχαίου γήινου πολιτισμού που τον έχτισε ή να τον συνδέσει με εξωγήινους. Όσον αφορά την τελευταία επιλογή, φαίνεται λιγότερο πειστική, επειδή τα εξωγήινα σκάφη πρέπει να έχουν τη δυνατότητα να προσγειωθούν σε οποιοδήποτε απροετοίμαστο, αν και αρκετά επίπεδο μέρος.
Από τις πολυάριθμες δημοσιεύσεις σχετικά με το αεροδρόμιο Yundum, μπορεί να συναχθεί το συμπέρασμα ότι δεν έχουν διεξαχθεί μελέτες αρχαίων πλακών, χρησιμοποιούνται απλώς και αυτό είναι όλο. Φυσικά, πρέπει να τις μελετήσετε προσεκτικά. Ωστόσο, είναι πιθανό ότι οι υπάλληλοι της NASA κατά την κατασκευή του αεροδρομίου διεξήγαγαν κάποια έρευνα, αλλά έκρυψαν τα αποτελέσματά τους.
https://earth-chronicles.com/histori/the-mystery-of-the-ancient-airfield-yundum.html
ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ SKYLAB
Έχετε αναρωτηθεί ποτέ γιατί οι ΗΠΑ δεν πήγαν ποτέ ξανά στο φεγγάρι; Θυμάστε το "Skylab;"
Η επίσημη ιστορία είναι ότι το "Skylab" εκτοξεύτηκε στις 14 Μαΐου 1973. Ήταν ο επανδρωμένος διαστημικός σταθμός της Αμερικής. Στις 25/5/73 ένας πύραυλος Saturn μετέφερε το πρώτο πλήρωμα (Conrad, Kerwin & Weitz) στο «Skylab», μια αποστολή που διήρκεσε σχεδόν ένα μήνα.
Το δεύτερο πλήρωμα (Alan Bean, Owen Garriott και Jack Lousma) εκτοξεύτηκε στις 28/7/73, μια αποστολή που διήρκεσε σχεδόν δύο μήνες. Και οι δύο αποστολές μαστίστηκαν από αποτυχίες, διαρροές και άλλα προβλήματα.
Η τρίτη επανδρωμένη αποστολή «Skylab» ξεκίνησε στις 14 Νοεμβρίου με τους Gerald Carr, William Pogue και Edward Gibson. Ειπώθηκε ότι η αποστολή καθυστέρησε έξι ημέρες λόγω ρωγμών στα ουρά πτερύγια του πυραύλου του Κρόνου.
Η Ρωσία είχε εκτοξεύσει έναν διαστημικό σταθμό στις 3 Απριλίου, αλλά στις 14 Απριλίου ανατινάχθηκε, κάτι που χαρακτηρίστηκε ως «καταστροφική δυσλειτουργία».
Οι Γραμμές Nazca – το όγδοο θαύμα του κόσμου στην έρημο Atakama του Περού
https://peru-spezialisten.com/die-nazca-linien-das-achte-weltwunder-der-atakama-wueste-perus/#google_vignette
Twilight of the Gods 2.0 [βιβλίο του Frank Schwede]
Twilight of the Gods 2.0 - Ταυτότητα, καταγωγή και στόχοι της ανθρωπότητας Ο Βρετανός μοριακός βιολόγος και βραβευμένος με Νόμπελ Φράνσις Κρικ είναι πεπεισμένος ότι το ανθρώπινο DNA ήρθε στη γη από έναν κοσμικό πολιτισμό με σχεδόν 100 τοις εκατό πιθανότητα. Η Αμερικανίδα βιοστατίστρια Katherine S. Pollard ανακάλυψε ότι το DNA μας έχει αλλάξει περισσότερες από μία φορές σε όλη την ιστορία. Είναι δυνατόν η εξέλιξη της ανθρωπότητας να πήρε διαφορετική πορεία από αυτή που μας περιγράφουν ακόμα τα βιβλία της ιστορίας; Η ανθρωπότητα διέρχεται μια συνεχή αναπτυξιακή διαδικασία εδώ και χιλιάδες χρόνια. Το γεγονός ότι ένας προηγμένος πολιτισμός ήρθε στη γη πριν από χιλιάδες χρόνια και άφησε το ανθρώπινο είδος ως κληρονομιά του φαίνεται να επιβεβαιώνεται όλο και περισσότερο. Το Twilight of the Gods 2.0 ασχολείται με την ταυτότητά μας, την καταγωγή και τους στόχους της ανθρωπότητας, επειδή η επιστροφή των θεών που δημιούργησαν την ανθρωπότητα πριν από χιλιάδες χρόνια μπορεί να προαναγγελθεί για να παρέμβουν ξανά στην ανάπτυξη του ανθρώπινου είδους. Ας έρθουμε τώρα σε επαφή με την αλήθεια του Εγώ μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου