05.08.2023
Η Boring Company, που ιδρύθηκε από τον Elon Musk, έλαβε άδεια από το δημοτικό συμβούλιο για τα φιλόδοξα σχέδιά της να επεκτείνει το δίκτυο σηράγγων υπόγεια της πόλης. Αναφέρεται από την ArsTechnica .
φωτο--Ένα αυτοκίνητο Tesla περνά μέσα από μια σήραγγα στον Κεντρικό Σταθμό κατά τη διάρκεια μιας προεπισκόπησης μέσων του Συνεδριακού Κέντρου του Λας Βέγκας στις 9 Απριλίου 2021, στο Λας Βέγκας της Νεβάδα.
Η κύρια ιδέα του έργου είναι η κατασκευή 109 χιλιομέτρων σηράγγων ικανών να εξυπηρετήσουν 81 σταθμούς σχεδιασμένους για την κίνηση ηλεκτρικών οχημάτων Tesla. Η υλοποίηση του έργου θα λύσει τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η πόλη λόγω της αυξανόμενης κυκλοφορίας αυτοκινήτων.
Ωστόσο, παρά την ομόφωνη έγκριση, η δήμαρχος Carolyn Goldman εξέφρασε τις ανησυχίες της σχετικά με την ασφάλεια, τη χωρητικότητα και την προσβασιμότητα της νέας υποδομής. Αυτό είναι κατανοητό, διότι ένα τόσο φιλόδοξο σχέδιο δεν μπορεί να υποτιμηθεί. Ωστόσο, η δήμαρχος αναγνώρισε ότι τέτοιες εναλλακτικές λύσεις μεταφοράς είναι απαραίτητες για την ξενοδοχειακή «πρωτεύουσα» του κόσμου.
Είναι ενδιαφέρον να σημειωθεί ότι η The Boring Company δημιουργήθηκε από τον Elon Musk το 2016 όταν ενοχλήθηκε από τη συνεχή κυκλοφοριακή συμφόρηση. Αρχικά, υπήρχε η ιδέα να δημιουργηθεί ένα τρένο υψηλής ταχύτητας μαγνητικής αιώρησης σε σήραγγες σχεδόν κενού (Hyperloop). Ωστόσο, με την πάροδο του χρόνου, τα σχέδια άλλαξαν και εμφανίστηκε η ιδέα της χρήσης αυτοκινήτων Tesla για μεταφορά σε σήραγγες.
Για να είμαστε δίκαιοι, σε άλλες πόλεις, τα έργα της The Boring Company αντιμετωπίστηκαν με κάποιο σκεπτικισμό και η κλίμακα μειώθηκε, αλλά το Λας Βέγκας ανταποκρίθηκε στην πρόκληση. Το υπάρχον δίκτυο LVCC Loop έχει ήδη αποδείξει την αποτελεσματικότητά του, μεταφέροντας περισσότερους από 1,15 εκατομμύρια επιβάτες σε οχήματα Tesla.
Ωστόσο, παρά την ομόφωνη έγκριση, η δήμαρχος Carolyn Goldman εξέφρασε τις ανησυχίες της σχετικά με την ασφάλεια, τη χωρητικότητα και την προσβασιμότητα της νέας υποδομής. Αυτό είναι κατανοητό, διότι ένα τόσο φιλόδοξο σχέδιο δεν μπορεί να υποτιμηθεί. Ωστόσο, η δήμαρχος αναγνώρισε ότι τέτοιες εναλλακτικές λύσεις μεταφοράς είναι απαραίτητες για την ξενοδοχειακή «πρωτεύουσα» του κόσμου.
Είναι ενδιαφέρον να σημειωθεί ότι η The Boring Company δημιουργήθηκε από τον Elon Musk το 2016 όταν ενοχλήθηκε από τη συνεχή κυκλοφοριακή συμφόρηση. Αρχικά, υπήρχε η ιδέα να δημιουργηθεί ένα τρένο υψηλής ταχύτητας μαγνητικής αιώρησης σε σήραγγες σχεδόν κενού (Hyperloop). Ωστόσο, με την πάροδο του χρόνου, τα σχέδια άλλαξαν και εμφανίστηκε η ιδέα της χρήσης αυτοκινήτων Tesla για μεταφορά σε σήραγγες.
Για να είμαστε δίκαιοι, σε άλλες πόλεις, τα έργα της The Boring Company αντιμετωπίστηκαν με κάποιο σκεπτικισμό και η κλίμακα μειώθηκε, αλλά το Λας Βέγκας ανταποκρίθηκε στην πρόκληση. Το υπάρχον δίκτυο LVCC Loop έχει ήδη αποδείξει την αποτελεσματικότητά του, μεταφέροντας περισσότερους από 1,15 εκατομμύρια επιβάτες σε οχήματα Tesla.
------------------------
Η Boring Company θα σκάψει ένα δίκτυο σήραγγας 68 μιλίων κάτω από το Λας Βέγκας
https://arstechnica.com/cars/2023/08/musks-boring-company-gets-ok-to-dig-68-miles-of-tunnels-under-las-vegas/
Άλλοι δήμοι μπορεί να έχουν ξινίσει στα τούνελ του Μασκ, αλλά το Λας Βέγκας δεν το έχει κάνει.
Η εταιρεία κατασκευής σήραγγας του Έλον Μασκ έχει άδεια να επεκτείνει σημαντικά τις δραστηριότητές της κάτω από την πόλη του Λας Βέγκας. Τον περασμένο μήνα, το Δημοτικό Συμβούλιο του Λας Βέγκας ψήφισε ομόφωνα για την έγκριση του σχεδίου της Boring Company να σκάψει περισσότερες σήραγγες κάτω από την πόλη, ακολουθώντας τα βήματα της κομητείας Clark, η οποία τον Μάιο έδωσε παρόμοια επιδοκιμασία στην ανησυχία για τη διάνοιξη σήραγγας. Το σχέδιο της εταιρείας προβλέπει 68 μίλια τούνελ και 81 σταθμούς, που θα εξυπηρετούνται από ένα στόλο ηλεκτρικών οχημάτων Tesla, το καθένα ικανό να μεταφέρει τρεις επιβάτες τη φορά.
Παρά την ομόφωνη έγκριση, η δήμαρχος Carolyn Goldman είχε πολλές ανησυχίες, συμπεριλαμβανομένης της ασφάλειας, της χαμηλής διακίνησης επιβατών και της έλλειψης προσβασιμότητας. Ωστόσο, είπε ότι " τα ξενοδοχεία ζητιανεύουν για επιλογές μεταφοράς ."
Η Boring Company οφείλει την προέλευσή της σε ένα μποτιλιάρισμα που παγίδευσε τον Musk το 2016. Εξοργισμένος επειδή έπρεπε να καθίσει πίσω από άλλους οδηγούς, ο δισεκατομμυριούχος αποφάσισε ότι η λύση θα έπρεπε να είναι ένα δίκτυο ιδιωτικών σηράγγων κάτω από πόλεις, ίσως αντλώντας έμπνευση από το Mad Magazine ή το Usborne Book του Μέλλοντος .
Όπως συμβαίνει συχνά, τα σχέδια του Μασκ ήταν φανταστικά, αγγίζοντας τα περίεργα. Οι σήραγγες είχαν αρχικά σχεδιαστεί να μεταφέρουν μαγνητικά αιωρούμενα τρένα υψηλής ταχύτητας σε σχεδόν κενό, μια ιδέα που ονομάζεται Hyperloop. Το 2017, ο Μασκ ισχυρίστηκε μάλιστα ότι είχε την έγκριση της κυβέρνησης να σκάψει μια σήραγγα μεταξύ της Ουάσιγκτον, DC και της Νέας Υόρκης και ότι το ταξίδι θα διαρκούσε μόλις 29 λεπτά.
Το επόμενο έτος, το Ars πήρε την πρώτη του εμπειρία από μια σήραγγα Boring Company αυτοπροσώπως όταν επισκεφτήκαμε μια δοκιμαστική σήραγγα 1,1 μιλίων στο Λος Άντζελες. Μέχρι εκείνη τη στιγμή, οι όποιες σκέψεις για maglev ή ακόμα και για μαζική μεταφορά είχαν εξατμιστεί. Αντί να μεταφέρει πολλούς επιβάτες με εκατοντάδες μίλια την ώρα, ένα Tesla Model X τέθηκε σε λειτουργία, οδηγώντας στον ανώμαλο δρόμο με 45 mph.
Αληθινός στη φόρμα, ο Μασκ συνέχισε να τραβάει την προσοχή για τα τούνελ του. Το 2018, έπεισε την πόλη του Σικάγο να αναθέσει μια σήραγγα μεταξύ του κέντρου της και του διεθνούς αεροδρομίου O'Hare. Αυτή τη φορά, οι ηλεκτρικοί κάδοι θα μεταφέρουν 16 επιβάτες μέσα από τις σήραγγες με ταχύτητες έως και 125 mph κάθε 30 δευτερόλεπτα.
Αλλά τα σχέδια της Boring Company μειώθηκαν από τρένα maglev και σωλήνες κενού σε ηλεκτρικούς λοβούς υψηλής ταχύτητας και στη συνέχεια σε απλά κανονικά Teslas με ανθρώπους οδηγούς και το ενδιαφέρον μειώθηκε .
Εκτός από το Λας Βέγκας . Εκεί, η Αρχή Συνεδρίων και Επισκεπτών του Λας Βέγκας είπε ναι σε έναν βρόχο 48,6 εκατομμυρίων δολαρίων, 2,2 μιλίων κάτω από το συνεδριακό κέντρο. Το 2021, το LVCC Loop άνοιξε ένα δίκτυο 1,7 μιλίων με τρεις σταθμούς. η Boring Company ισχυρίζεται ότι έχει μεταφέρει 1,15 εκατομμύρια επιβάτες, με μέγιστη χωρητικότητα μόλις 4.500 άτομα την ώρα. Για το πλαίσιο, ένα σύστημα μετρό αναμένεται να μεταφέρει από 600 έως 1.000 άτομα ανά τρένο.
Εάν η Boring Company ολοκληρώσει αυτό το έργο, 60 από τους σταθμούς θα βρίσκονται στην κομητεία Clark, κυρίως συγκεντρωμένοι στο Στριπ και στα μεγάλα καζίνο, με τους υπόλοιπους 21 στην πόλη του Λας Βέγκας.
Η Boring Company θα σκάψει ένα δίκτυο σήραγγας 68 μιλίων κάτω από το Λας Βέγκας
https://arstechnica.com/cars/2023/08/musks-boring-company-gets-ok-to-dig-68-miles-of-tunnels-under-las-vegas/
Άλλοι δήμοι μπορεί να έχουν ξινίσει στα τούνελ του Μασκ, αλλά το Λας Βέγκας δεν το έχει κάνει.
Η εταιρεία κατασκευής σήραγγας του Έλον Μασκ έχει άδεια να επεκτείνει σημαντικά τις δραστηριότητές της κάτω από την πόλη του Λας Βέγκας. Τον περασμένο μήνα, το Δημοτικό Συμβούλιο του Λας Βέγκας ψήφισε ομόφωνα για την έγκριση του σχεδίου της Boring Company να σκάψει περισσότερες σήραγγες κάτω από την πόλη, ακολουθώντας τα βήματα της κομητείας Clark, η οποία τον Μάιο έδωσε παρόμοια επιδοκιμασία στην ανησυχία για τη διάνοιξη σήραγγας. Το σχέδιο της εταιρείας προβλέπει 68 μίλια τούνελ και 81 σταθμούς, που θα εξυπηρετούνται από ένα στόλο ηλεκτρικών οχημάτων Tesla, το καθένα ικανό να μεταφέρει τρεις επιβάτες τη φορά.
Παρά την ομόφωνη έγκριση, η δήμαρχος Carolyn Goldman είχε πολλές ανησυχίες, συμπεριλαμβανομένης της ασφάλειας, της χαμηλής διακίνησης επιβατών και της έλλειψης προσβασιμότητας. Ωστόσο, είπε ότι " τα ξενοδοχεία ζητιανεύουν για επιλογές μεταφοράς ."
Η Boring Company οφείλει την προέλευσή της σε ένα μποτιλιάρισμα που παγίδευσε τον Musk το 2016. Εξοργισμένος επειδή έπρεπε να καθίσει πίσω από άλλους οδηγούς, ο δισεκατομμυριούχος αποφάσισε ότι η λύση θα έπρεπε να είναι ένα δίκτυο ιδιωτικών σηράγγων κάτω από πόλεις, ίσως αντλώντας έμπνευση από το Mad Magazine ή το Usborne Book του Μέλλοντος .
Όπως συμβαίνει συχνά, τα σχέδια του Μασκ ήταν φανταστικά, αγγίζοντας τα περίεργα. Οι σήραγγες είχαν αρχικά σχεδιαστεί να μεταφέρουν μαγνητικά αιωρούμενα τρένα υψηλής ταχύτητας σε σχεδόν κενό, μια ιδέα που ονομάζεται Hyperloop. Το 2017, ο Μασκ ισχυρίστηκε μάλιστα ότι είχε την έγκριση της κυβέρνησης να σκάψει μια σήραγγα μεταξύ της Ουάσιγκτον, DC και της Νέας Υόρκης και ότι το ταξίδι θα διαρκούσε μόλις 29 λεπτά.
Το επόμενο έτος, το Ars πήρε την πρώτη του εμπειρία από μια σήραγγα Boring Company αυτοπροσώπως όταν επισκεφτήκαμε μια δοκιμαστική σήραγγα 1,1 μιλίων στο Λος Άντζελες. Μέχρι εκείνη τη στιγμή, οι όποιες σκέψεις για maglev ή ακόμα και για μαζική μεταφορά είχαν εξατμιστεί. Αντί να μεταφέρει πολλούς επιβάτες με εκατοντάδες μίλια την ώρα, ένα Tesla Model X τέθηκε σε λειτουργία, οδηγώντας στον ανώμαλο δρόμο με 45 mph.
Αληθινός στη φόρμα, ο Μασκ συνέχισε να τραβάει την προσοχή για τα τούνελ του. Το 2018, έπεισε την πόλη του Σικάγο να αναθέσει μια σήραγγα μεταξύ του κέντρου της και του διεθνούς αεροδρομίου O'Hare. Αυτή τη φορά, οι ηλεκτρικοί κάδοι θα μεταφέρουν 16 επιβάτες μέσα από τις σήραγγες με ταχύτητες έως και 125 mph κάθε 30 δευτερόλεπτα.
Αλλά τα σχέδια της Boring Company μειώθηκαν από τρένα maglev και σωλήνες κενού σε ηλεκτρικούς λοβούς υψηλής ταχύτητας και στη συνέχεια σε απλά κανονικά Teslas με ανθρώπους οδηγούς και το ενδιαφέρον μειώθηκε .
Εκτός από το Λας Βέγκας . Εκεί, η Αρχή Συνεδρίων και Επισκεπτών του Λας Βέγκας είπε ναι σε έναν βρόχο 48,6 εκατομμυρίων δολαρίων, 2,2 μιλίων κάτω από το συνεδριακό κέντρο. Το 2021, το LVCC Loop άνοιξε ένα δίκτυο 1,7 μιλίων με τρεις σταθμούς. η Boring Company ισχυρίζεται ότι έχει μεταφέρει 1,15 εκατομμύρια επιβάτες, με μέγιστη χωρητικότητα μόλις 4.500 άτομα την ώρα. Για το πλαίσιο, ένα σύστημα μετρό αναμένεται να μεταφέρει από 600 έως 1.000 άτομα ανά τρένο.
Εάν η Boring Company ολοκληρώσει αυτό το έργο, 60 από τους σταθμούς θα βρίσκονται στην κομητεία Clark, κυρίως συγκεντρωμένοι στο Στριπ και στα μεγάλα καζίνο, με τους υπόλοιπους 21 στην πόλη του Λας Βέγκας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου