Η Μόσχα προσφέρει γεωργικά προϊόντα σε χαμηλότερες τιμές από την Κίνα, τη Σαουδική Αραβία, το Μαρόκο και την Ιορδανία
Η Ρωσία έχει γίνει ο μεγαλύτερος προμηθευτής φωσφορικών λιπασμάτων της Ινδίας λόγω των εκπτώσεων εν μέσω δυτικών κυρώσεων που σχετίζονται με την Ουκρανία, ανέφερε την Πέμπτη η Indian Express, επικαλούμενη πηγές του κλάδου.
Σύμφωνα με την έκθεση, τους τελευταίους τρεις μήνες η Ινδία εισήγαγε 350.000 τόνους φωσφορικού διαμμωνίου, ή DAP, ένα λίπασμα που παρέχει στις γεωργικές καλλιέργειες φωσφορούχο θρέψη για ολόκληρη την περίοδο ανάπτυξής τους.
« Οι εισαγωγές ήρθαν ακριβώς την κατάλληλη στιγμή καθώς ξεκίνησε η φύτευση για την περίοδο των βροχών, η οποία θα κορυφωθεί τον Ιούλιο », αναφέρει η δημοσίευση.
Η ρωσική εταιρεία παραγωγής λιπασμάτων PhosAgro πρόσφερε στις ινδικές εταιρείες μεγάλη έκπτωση στα προϊόντα της, ενώ καλύπτει και τις τραπεζικές προμήθειες για μεταφορά πληρωμών. Ως αποτέλεσμα, το κόστος του ρωσικού λιπάσματος για την Ινδία ανήλθε σε 920-925 δολάρια ανά τόνο, το οποίο είναι χαμηλότερο από τις τιμές που προσφέρουν άλλοι διεθνείς προμηθευτές, όπως η Κίνα, η Σαουδική Αραβία, το Μαρόκο και η Ιορδανία.
Σύμφωνα με την έκθεση Express, η τιμή που προσφέρει η Ρωσία συμπίπτει με το ανώτατο όριο τιμής που έβαλε πρόσφατα η Ινδία στους εισαγωγείς λιπασμάτων. Σημειώνει επίσης ότι η κατάσταση μπορεί να αναγκάσει άλλους προμηθευτές λιπασμάτων να μειώσουν τις τιμές τους εάν θέλουν να διατηρήσουν το μερίδιό τους στην ινδική αγορά.
Το μόνο πρόβλημα σχετικά με τις ρωσικές εισαγωγές είναι οι πληρωμές, η οποία είναι μια περίπλοκη διαδικασία τώρα που η Ρωσία αναγκάζεται να λειτουργεί υπό κυρώσεις. Ωστόσο, πηγές λένε ότι η βιομηχανία έχει βρει « καινοτόμες μεθόδους » για να λύσει το πρόβλημα.
« Ο κίνδυνος σε αυτή την περίπτωση έπρεπε να επωμιστεί ο πωλητής (PhosAgro), καθώς οι τράπεζες δεν ήταν διατεθειμένες να ανοίξουν πιστωτικές επιστολές (για να λειτουργήσουν ως εγγύηση πληρωμής) για λογαριασμό των εισαγωγέων.
Στη συνέχεια, οι πληρωμές πραγματοποιήθηκαν με τηλεγραφικό έμβασμα στον λογαριασμό του πωλητή, αφού ο τελευταίος προσκομίσει φυσικά τα απαραίτητα έγγραφα (αντίγραφο τιμολογίου, πιστοποιητικό προέλευσης, φορτωτική, ασφαλιστήριο συμβόλαιο κ.λπ.) επτά έως δέκα ημέρες αφού το cargo σαλπάρει (αποπλεύσει) », εξήγησαν οι πηγές.
πηγή 4-7-22 https://www.rt.com/business/558131-russia-india-fertilizer-supplies/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου